Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    As pats antiautomobilistas, noreciau, kad kiti maziau vazinetu, nes man kamsciai mazesni bus ir tarsa sumazes. Visgi vistiek… sitas mokestis man atrodo nesamone, nes apmokestins mano vidutiniskai tarsu golfa, su kuriuo nuvaziuoju nedaug. Nesuprantu kodel turesiu moket, kai 2-3 kartus daugiau tersiantys asmenys moket netures.

    Todel automobilius guit is centro galima neileidziant dyzeliu, priziurint parkavima, pabranginant kura. Auto mokestis turetu but taikomas ne mazom miesto masinom, o nebent galingoms, bet irgi - jei zmogus su tarsiu mazai nuvaziuoja, gaunas kreivas mokestis.

    Manau tarsa pvz Vilniuje labiau sumazetu ne po sio mokescio, o tiesiog priziurint parkavima. Nebutu kur statytis, o pievoj palikus - nuolat gautum bauda - galiausiai gal apsvarstytum, kad ok ir autobusu vaziuot.
    Jeigu tikrai nesupranti, verta pasižiūrėti šitą video, kur labai suprantamai paaiškinama, kokie yra mokesčių tipai, ką jie tiksliai daro, kurie yra aštrūs, buki, kodėl jie vienas kitą papildo, o ne pakeičia ir t.t. Čia Singapūro pavyzdys, bet kadangi jis turi bene daugiausiai taršos/auto mokesčių pasaulyje, tai galima nesunkiai identifikuoti, kokius mokesčius bandom įsivesti mes. Šiaip iš principo sutinku, kad be dabar planuojamo taršos mokesčio turėtų būti ir dar mažiausiai pora mokesčių, bent vienas kurių taikytų į automobilio naudojimo intensyvumą. Kutus galimus pavyzdžius, kuriuos išvardinai (parkavimas, dyzeliai etc.) yra tiesiog kitokio tipo mokesčiai, nei dabar siūlomas. Jie nebūtinai yra pakaitiniai siūlomam. Kad pasiektų realų efektą, jie turi būti naudojami kartu ir papildyti vienas kitą

    Paskutinis taisė John; 2021.11.23, 22:50.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Jeigu tikrai nesupranti, verta pasižiūrėti šitą video, kur labai suprantamai paaiškinama, kokie yra mokesčių tipai, ką jie tiksliai daro, kurie yra aštrūs, buki, kodėl jie vienas kitą papildo, o ne pakeičia ir t.t. Čia Singapūro pavyzdys, bet kadangi jis turi bene daugiausiai taršos/auto mokesčių pasaulyje, tai galima nesunkiai identifikuoti, kokius mokesčius bandom įsivesti mes.
      Į du VILNIUS sugrūdus dvi LIETUVAS privatiems automobiliams vietos lieka nedaug

      Tiesa, o įvesti privalomus egzaminus paspirtukų bei elektrinių dviračių vairuotojams ir TA dviračių stabdžiams Singapūras jau ne pavyzdys? :

      Mandatory tests for e-scooter and e-bike riders from mid-2021; all bicycles must have brakes from September
      https://www.straitstimes.com/singapo...cles-must-have

      Comment


        Vienas žmogus su TDI nuvažiuoja 1000km, kitas su tokiu pačiu 5000km.
        Kodėl teršiantis 5 kartus daugiau moka tiek pat kiek 5 kartus mažiau?
        Kodėl nesurišti to su kilometražu?

        Comment


          Brangus kuras niekaip neskatina persėsti į mažiau taršų automobilį. Tik papildomi mokesčiai taršiam verčia susimąstyti.

          Comment


            Sudėtinga surišt su kilometražu. Nes reiktų daryt pastovų ir rimtą monitoringą. Kilometražas fiksuojamas TA. Tai aišku, kaip diena, kad lietuviški automobiliai virstų mažiausiai per metus nuriedančiais Kitas būdas GPS sekimas. Norit tokio?
            Show must go von!

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Sudėtinga surišt su kilometražu. Nes reiktų daryt pastovų ir rimtą monitoringą. Kilometražas fiksuojamas TA. Tai aišku, kaip diena, kad lietuviški automobiliai virstų mažiausiai per metus nuriedančiais Kitas būdas GPS sekimas. Norit tokio?
              O ką jeigu surišt su kuro sunaudojimu? Tuo pačiu lakstantys į pajūrį 150km/h susimokės daugiau nei ramiai važinėjantys 88km/h po apylinkes. Aišku tada bus bėdų su Tešlų apmokestinimu. Bet kol kas galima užskaityti kaip subsidiją elektromobiliams.

              Comment


                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                Labiau tamstos naivumas, jei galvoji pensininkui yra viable alternatyva issinuomot masina kelioms dienoms i soda su nakvyne su daiktais vaiziuot. Ir labai matyt spres tai tarsos problema

                btw nauju masinu gamyba taip pat labai tarsus dalykas, reikia tam pensininkui labai daug vazinet, kad skirtumas atpirktu gamybos metu isleista co2.

                ir aplamai juokinga, kai valstybe kurios ekonomika remiasi i tranzita ir furas dabar is golfuku tarsos mokesti rinks viskas ok, bet dar slifuot reikia daug.
                O ką, pensininkas nemokės išsinuomuoti? Juk jeigu jam tiek tereikia tai ir dabar gautųsi pigiau. O taršos problemas spręs jau vien tuo, kad nuomojamos mašinos bus mažiau taršios nei pensininko 1999 dūmų generatorius.

                Nuomos atveju pensininkas ne vienas varinės, tai dėl važiavimo nereikia rūpintis. O šiaip tai ne taip ir daug, kažkur teko užmatyti kad nuvažiuoti užtenka 30k kilometrų elektriniu ir gamybos tarša atsverta. Nuomuojamos manau per du metus daugiau suvažinėja.

                Aplamai juokinga, jog galvojama kad lietuvos ekonomijka yra paremta tranzitu ir fūromis.

                Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                Turiu galvoje mažas pajamas gaunančius provincijos gyventojus. Čia ne apie taršos kiekį, o apie tai, kad nepasiturintis miesto gyventojas turi daugiau alternatyvų. Mieste būtiniausias paslaugas, darbovietę galima pasiekti pėsčiomis, autobusu, dviračiu. Provincijoje žmonės dažnai naudojasi automobiliais, nes norint pasiekti būtiniausias paslaugas ir darbovietę, reikia vykti į kitą gyvenvietę, ir dažnai nėra VT arba jis yra nepakankamas. Turtingesniems čia ne bėda, tačiau kalbu apie visokius bėdžius, kuriems iš tos biednystės dėl tokių regresyvių sprendimų labai sunku išsikapanoti. Suprantu, kad vienalyčio ir visiems teisingo atsakymo į šią problemą nėra, tačiau noriu atkreipti dėmesį į kartais niūroką realybę, kurios dažnai politikai nepastebi.

                Mano galva, šita žmonių grupė labiau pažeidžiama nei pensininkai šiuo atveju.
                O kodėl jis gyvena prabangioje užmiesčio viloje jeigu yra nepasiturintis? Čia kalbi apie tuos kurie po sovietinio sukaiminimo nespėjo grįžti į miestus?

                Neturiu pajamų, bet noriu gyvneti vienkiemyje kaip ponas, tai jūs dabar kiti už mane mokėkite.

                Mano galva šita žmonių grupė turėtu permastyti savo sprendimus.

                Parašė Austras Rodyti pranešimą
                O aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
                O jeigu atvažiuji su blogu varikliu tau degalinėje patikrins ir parduos kurą dvigubai brangiau, ar ne?


                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                ten nera ka spresti, idarbinti kelis etatus i vw up kad vazinetu po miesta ir tiek. Tiesiog nera tam noro. Bet tada nereikia visiskai nesusijusio mokescio pristatyti tarsi tai spres nelegalaus parkavimo problema. Nes cia tiesiog kitas dalykas.
                Norint išsprėsti bent kiek problemas reikėtu minimum keliasdešimt etatų kurie dirbtu vakarais ir savaitgaliais, kada daugiausiai pažeidėjų.

                Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                Todel automobilius guit is centro galima neileidziant dyzeliu, priziurint parkavima, pabranginant kura. Auto mokestis turetu but taikomas ne mazom miesto masinom, o nebent galingoms, bet irgi - jei zmogus su tarsiu mazai nuvaziuoja, gaunas kreivas mokestis.
                Tai kad ir nėra mokesčio mažom miesot mašinom. Net mano nemiestišką su 112g/km pirmus du metus nemokės jokio mokesčio. Na o jeigu važinėji su golfu tai pats pasirinkai daug teršti.

                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Kodėl nesurišti to su kilometražu?
                Nes neįmanoma patikrinti arba tai būtų labai brangu. Plius minimum TA turėtum varyti kas met užfiksuoti kilomentražo.


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                O ką jeigu surišt su kuro sunaudojimu? Tuo pačiu lakstantys į pajūrį 150km/h susimokės daugiau nei ramiai važinėjantys 88km/h po apylinkes. Aišku tada bus bėdų su Tešlų apmokestinimu. Bet kol kas galima užskaityti kaip subsidiją elektromobiliams.
                Kad tuo pačiu greičiu važiuodami gali labai skirtingai teršti priklausomai nuo automobilio.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  O kodėl jis gyvena prabangioje užmiesčio viloje jeigu yra nepasiturintis? Čia kalbi apie tuos kurie po sovietinio sukaiminimo nespėjo grįžti į miestus?

                  Neturiu pajamų, bet noriu gyvneti vienkiemyje kaip ponas, tai jūs dabar kiti už mane mokėkite.

                  Mano galva šita žmonių grupė turėtu permastyti savo sprendimus.
                  Ar tu paralelinėje visatoje gyveni? Kokios dar prabangios vilos? Tu gal mažesniame miestelyje nesi buvęs? Absurdiškas generalizavimas.

                  Comment


                    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                    Ar tu paralelinėje visatoje gyveni? Kokios dar prabangios vilos? Tu gal mažesniame miestelyje nesi buvęs? Absurdiškas generalizavimas.
                    Nu tos vilos, kur mažiuose miesteliuose būna. Ar čia tipo nesupranti, kad renkantis tokį gyvenimą reikia ir turėti pakankamus resursus jį išlaikyti? Taip, mnes turim problemą kur nemažai nepasiturinčių sovietmečiu buvo komunaliniuose ūkiuose ir po to nesugebėjo grįžti į miestus. Bet visiškai nėra reikalo dėl jų prasto pasirinkimo dabar juos dirbtinai palaikyti visų kitų finansais. Jeigu nori gyventi kaime, tai turi ir sugebėti įpirkti savo transporto priemones. Jeigu to nesugebi tada gyveni kur yra tau tinkamos alternatyvos.'.

                    Comment


                      Prie kilometražo, o tiksliau - kuro sunaudojimo, yra pririštas kuro akcizas, kuris yra ~0,40EUR/l. Tai vidutiškam dyzeliui 1000 km kainuoja papildomai 20 EUR. Dalinai akcizo paskirtis irgi yra aplinkosauginė. Nors kai viskas krenta į bendrą biudžetą, ryšį jau sunku numatyti.
                      Paskutinis taisė Sula; 2021.11.24, 09:13.

                      Comment


                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                        Į du VILNIUS sugrūdus dvi LIETUVAS privatiems automobiliams vietos lieka nedaug

                        Tiesa, o įvesti privalomus egzaminus paspirtukų bei elektrinių dviračių vairuotojams ir TA dviračių stabdžiams Singapūras jau ne pavyzdys? :

                        Mandatory tests for e-scooter and e-bike riders from mid-2021; all bicycles must have brakes from September
                        https://www.straitstimes.com/singapo...cles-must-have
                        Ne pavyzdys, o paaiškinimas. Nesiūlau įvesti visų mokesčių, kokie yra ten. Tik dar 1-2 papildomus, kurie taikytų būtent į naudojimo intensyvumą.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Nu tos vilos, kur mažiuose miesteliuose būna. Ar čia tipo nesupranti, kad renkantis tokį gyvenimą reikia ir turėti pakankamus resursus jį išlaikyti? Taip, mnes turim problemą kur nemažai nepasiturinčių sovietmečiu buvo komunaliniuose ūkiuose ir po to nesugebėjo grįžti į miestus. Bet visiškai nėra reikalo dėl jų prasto pasirinkimo dabar juos dirbtinai palaikyti visų kitų finansais. Jeigu nori gyventi kaime, tai turi ir sugebėti įpirkti savo transporto priemones. Jeigu to nesugebi tada gyveni kur yra tau tinkamos alternatyvos.'.
                          Tai aš ne apie vilas kalbu, o apie paprastus namus, kurių absoliučiai dauguma. Jei senas miestelis - tai daugiausia medinukai kreivom sienom, jei tarybinis - tie silikatiniai su "gonkėm". Max. iki 100 kv. Čia tau vila?

                          Kokius dar resursus? Tie miesteliai tiesiog nukraujavo populiacija, dar prieš 15 metų juose kita situacija buvo. Kur, tavo manymu, visi turėtų gyventi, Vilniuje? Nekiekvienas gali taip lengva ranka persikelti gyventi į miestą. Sorry, bet žiauriai naivus ir paviršutiniškas tavo požiūris į šitą dalyką.

                          Comment


                            Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                            Tai aš ne apie vilas kalbu, o apie paprastus namus, kurių absoliučiai dauguma. Jei senas miestelis - tai daugiausia medinukai kreivom sienom, jei tarybinis - tie silikatiniai su "gonkėm". Max. iki 100 kv. Čia tau vila?

                            Kokius dar resursus? Tie miesteliai tiesiog nukraujavo populiacija, dar prieš 15 metų juose kita situacija buvo. Kur, tavo manymu, visi turėtų gyventi, Vilniuje? Nekiekvienas gali taip lengva ranka persikelti gyventi į miestą. Sorry, bet žiauriai naivus ir paviršutiniškas tavo požiūris į šitą dalyką.
                            Sutinku kad požiūris nauvus, aš mėgstu tvarką, bet žmonės yra neracionalūs emociniai apdarai kuriems tvarka yra sudėtingas dalykas.

                            Esmė tame, kad tokių "miestelių" niekam nereikia. Jie arba tampa didesnio miesto miegamieji priemiesčiai kur atsikelia gyventi turtingesni miesto gyventojai dėl ramios aplinkos ir jie išgali važinėti kasdien automobiliu. Arba tokie miesteliai tiesiog išnyksta. Bet Lietuvoje jie yra dirbtinai paliakomi visokiais pajamų perskirstymais ir mes jau dabar subsidijuojam jų egzistavimą nors jokios naudos Lietuvai jie neneša.

                            O jeigu esi toks neturtingas, kad negali turėti automobilio, tai tada arba naudoji alternatyvas (pvz dviratis) arba kraustaisi kur yra VT.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Sutinku kad požiūris nauvus, aš mėgstu tvarką, bet žmonės yra neracionalūs emociniai apdarai kuriems tvarka yra sudėtingas dalykas.

                              Esmė tame, kad tokių "miestelių" niekam nereikia. Jie arba tampa didesnio miesto miegamieji priemiesčiai kur atsikelia gyventi turtingesni miesto gyventojai dėl ramios aplinkos ir jie išgali važinėti kasdien automobiliu. Arba tokie miesteliai tiesiog išnyksta. Bet Lietuvoje jie yra dirbtinai paliakomi visokiais pajamų perskirstymais ir mes jau dabar subsidijuojam jų egzistavimą nors jokios naudos Lietuvai jie neneša.

                              O jeigu esi toks neturtingas, kad negali turėti automobilio, tai tada arba naudoji alternatyvas (pvz dviratis) arba kraustaisi kur yra VT.
                              Idomu, kaip mažo miestelio pensininkui įpirkti butą Vilniuje?

                              Comment


                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                Idomu, kaip mažo miestelio pensininkui įpirkti butą Vilniuje?
                                Nes pensininkai yra būtent tie kuriems reikia 3 litrų dyzelinių džipų kuo pigiau.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Nes pensininkai yra būtent tie kuriems reikia 3 litrų dyzelinių džipų kuo pigiau.
                                  Tai neatsako į mano klausima.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Sutinku kad požiūris nauvus, aš mėgstu tvarką, bet žmonės yra neracionalūs emociniai apdarai kuriems tvarka yra sudėtingas dalykas.
                                    Skaitau, kad kinai neblogai sprendžia šią neracionalių emocinių padarų problemą Bandė ir sovietai, bet biškį nepaėjo...

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                      Tai neatsako į mano klausima.
                                      Parduodi gyvenama vietą kaime, nusiperki mieste. Nors sutinku kad dabar yra problema su permaža pasiūla vilniuje, bet yra ir kitų miestų kur otkios problemos nėra.

                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                      Skaitau, kad kinai neblogai sprendžia šią neracionalių emocinių padarų problemą Bandė ir sovietai, bet biškį nepaėjo...
                                      Sovietai bandė nugirdyti ir taip valdyti. Kinai bando truputi gudriau, bet irgi nelabai jiems ten sekasi (pvz vieno vaiko politika privedė prie daug nelegalių vaikų). Iš esmės tai reikai kad patys žmonės norėtu būti tvarkingi, vadinasi reikia arba kad tai būtų labai smarkiai skatinama kultūriškai arba pakeisti žmonių genetiką.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        O jeigu esi toks neturtingas, kad negali turėti automobilio, tai tada arba naudoji alternatyvas (pvz dviratis) arba kraustaisi kur yra VT.
                                        negali tureti naudoto automobilio maziems atstumams, nes is tikruju jo negali islaikyti ar negali jo tureti, nes MedinisStrazdas isrinktas i valdzia nusprende, kad tau jo nereikia ir mokek mokesti? Nes cia didelis skirtumas.

                                        Comment


                                          Nepaisant to, kad Armonaitė ir laisvės partija man nepatinka, šitam pritariu:


                                          „Jis susijęs su automobilio turėjimu, ne naudojimu“

                                          https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...mu-667-1602736

                                          Comment

                                          Working...
                                          X