O aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas
Collapse
X
-
Butent. Lygiai ta pati ir Kuodis snekejo. Ta skyva tiesiog garaze stovedama netersia, viskas nuo vazinejimo priklauso. Del manes tegul benzinas ir dyzelis pabrangsta 30%, bus daugiau logikos tame. Vilnius ir Kaunas (kur tarsa ir yra didziausia problema) vistiek nelabai vaziuos i uzsieni uzsipilt kuro del to.Parašė Austras Rodyti pranešimąO aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
- 1 patinka
Comment
-
Dažniausiai ta slyva stovi ne garaže, o pergrūstame daugiabučio kieme, kuriame labai trūksta vietos. Gaila provincijos gyventojų, bet didmiesčiuose jis bus labai naudingas.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Butent. Lygiai ta pati ir Kuodis snekejo. Ta skyva tiesiog garaze stovedama netersia, viskas nuo vazinejimo priklauso.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Niekaip nesuprantu, kodėl tai niekaip neDAeina politikams, ar čia tiesiog kažkas iš Briuselio ar kur kitur reikalauja mokesčio, kuris būtų minimum 100 eurų.Parašė Austras Rodyti pranešimąO aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.
Comment
-
Aštrūs įrankiai taip pat reikalingi, nes taršos mokestis išties yra bukas įrankis (blunt tool) taršos ir spūsčių mažinimui. O vien blunt toolsų nepakanka. Vilniuje, o gal ir Kaune, reiktų kažko panašaus į Londono Congestion Charge ar Singapūro ERP. Tik aišku politinės valios tam tikriausiai neužteks. Nebent ES pradės vėl grasinti baudomis. Šiaip būtų gerai, nes greičiau išspręstume problemą. Gal ir tramvajui postūmis būtų.Parašė Austras Rodyti pranešimąO aš apskritai manau, kad taršos mokestis turėtų būti įskaičiuotas į kuro kainą. Pagal numatomą projektą ir Petras, ir Antanas už savo vienodas slyvas mokės po 100 € per metus, nors Petras nuvažiuoja 30.000 km o Antanas 10.000 km per metus. Būtų logiška, kad Antanas ir mokėtų 3 kartus mažiau, nes jis per metus į orą išleidžia 3 kartus mažiau suodžių.Paskutinis taisė John; 2021.11.23, 19:07.
Comment
-
Sita sprest reikia viesajai tvarkai savivaldybese, tam nereikia kvailu regresiniu mokesciu, uztenka priziuret, kad ne ant krumu parkuotusi. Be to, nematau jokio skirtumo ar pergrustame kieme slyva, ar priusas.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Dažniausiai ta slyva stovi ne garaže, o pergrūstame daugiabučio kieme, kuriame labai trūksta vietos. Gaila provincijos gyventojų, bet didmiesčiuose jis bus labai naudingas.
Reikia babkiu pabegeliam, tvorai, kovidui ir dar visokiom nesamonem. Tai nera tarsos mokestis, jei mokes 80% vairuotoju. Tai tiesiog visuotinis mokestis.Parašė Galys Rodyti pranešimą
Niekaip nesuprantu, kodėl tai niekaip neDAeina politikams, ar čia tiesiog kažkas iš Briuselio ar kur kitur reikalauja mokesčio, kuris būtų minimum 100 eurų.Paskutinis taisė Zygis; 2021.11.23, 19:17.
- 3 patinka
Comment
-
Tai kad savivaldybės neįgalios šito spręsti, bent jau VMS tai tikrai. Ir dar turbūt ilgai bus dėl politinių priežasčių, nes meras, kuris apmokestins kiemus, bus sumaišytas su žemėmis. Tai šitas įstatymas yra puikus ir turbūt kol kas vienintelis įmanomas sprendimo būdas šitai problemai.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Sita sprest reikia viesajai tvarkai savivaldybese, tam nereikia kvailu regresiniu mokesciu, uztenka priziuret, kad ne ant krumu parkuotusi. Be to, nematau jokio skirtumo ar pergrustame kieme slyva, ar priusas.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
ten nera ka spresti, idarbinti kelis etatus i vw up kad vazinetu po miesta ir tiek. Tiesiog nera tam noro. Bet tada nereikia visiskai nesusijusio mokescio pristatyti tarsi tai spres nelegalaus parkavimo problema. Nes cia tiesiog kitas dalykas.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai kad savivaldybės neįgalios šito spręsti, bent jau VMS tai tikrai. Ir dar turbūt ilgai bus dėl politinių priežasčių, nes meras, kuris apmokestins kiemus, bus sumaišytas su žemėmis. Tai šitas įstatymas yra puikus ir turbūt kol kas vienintelis įmanomas sprendimo būdas šitai problemai.
Comment
-
O kurie Vilniaus ar Kauno dydžio Europos miestai turi pan. priemones? Pvz. net 6 mln. gyventojų su priemiesčiais turintis Berlynas neturi.Parašė John Rodyti pranešimą
Aštrūs įrankiai taip pat reikalingi, nes taršos mokestis išties yra bukas įrankis (blunt tool) taršos ir spūsčių mažinimui. O vien blunt toolsų nepakanka. Vilniuje, o gal ir Kaune, reiktų kažko panašaus į Londono Congestion Charge ar Singapūro ERP. Tik aišku politinės valios tam tikriausiai neužteks. Nebent ES pradės vėl grasinti baudomis. Šiaip būtų gerai, nes greičiau išspręstume problemą. Gal ir tramvajui postūmis būtų.
Comment
-
Kalbant apie provinciją ir nepasiturinčius gyventojus, tai pradžiai vistik reiktų persėst į kiek naujesnes ir mažesnio litražo automobilius. Viskas. Mokesčiai bus mažesni, CO2 taip pat. Tikslai pasiekiami. Dabar kai pasižiūri provincijos autoparką, tai ok dar Passat 1,9 TDI, ar Golf 1,9 TDI. Be tikrai neretenybė Volvo 2,4D, Audi C4 2,5 TDI, BMW 530D, nes nu yra gi saliaros žalios
Arba koks Voyager 4 litrai duja. Nemažai visokių senų visureigių su V6 po kapotu ir pan.
Show must go von!
- 1 patinka
Comment
-
Daugelis Vokietijos, i ir kitų EU šalių miestai, apskritai neįsileidžia senesnių dyzelinių variklių į centrines miestų dalis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kurie Vilniaus ar Kauno dydžio Europos miestai turi pan. priemones? Pvz. net 6 mln. gyventojų su priemiesčiais turintis Berlynas neturi.
- 1 patinka
Comment
-
Beveik visi mokesčiai tokie ir yra, į bendrą katilą. Nuo kuro akcizo kažkiek keliams atriekiama, bet tas procentas vis mažėja.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Reikia babkiu pabegeliam, tvorai, kovidui ir dar visokiom nesamonem. Tai nera tarsos mokestis, jei mokes 80% vairuotoju. Tai tiesiog visuotinis mokestis.
Galima pervadinti mokestį į bauda už taršą
Comment
-
Bauda už automobilįo turėjimą , nes mokestį gausi nepaisant to ar terši(važinėji) ar ne(auto stovi kieme).Parašė Sula Rodyti pranešimą
Beveik visi mokesčiai tokie ir yra, į bendrą katilą. Nuo kuro akcizo kažkiek keliams atriekiama, bet tas procentas vis mažėja.
Galima pervadinti mokestį į bauda už taršą
- 2 patinka
Comment
-
Tai aš būtent šitai ir sakau. Ir būtent šitą noro nebuvimo (dėl politinių priežasčių) problemą šitas įstatymas iš dalies, netiesioginiu būdu, bet spręstų.Parašė Zygis Rodyti pranešimąTiesiog nera tam noro.
Lietuva visiems.
Comment
-
Stovintis (ypač daugiabučio kieme) automobilis irgi teršia ir šiaip kelia daug problemų.Parašė Galys Rodyti pranešimą
Bauda už automobilįo turėjimą , nes mokestį gausi nepaisant to ar terši(važinėji) ar ne(auto stovi kieme).
- 2 patinka
Comment
-
Kokiu budu tersia?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Stovintis (ypač daugiabučio kieme) automobilis irgi teršia ir šiaip kelia daug problemų.
- 1 patinka
Comment
-
Savo būvimo faktu ir dūlėjimu.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Kokiu budu tersia?
Jūs geriau paagituokite gausius mūsų forumo antiautomobilistus, o ne mane
Comment
-
Šitai problemai spręsti yra daug geresių įrankių, tiek botagų, tiek meduolių.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Stovintis (ypač daugiabučio kieme) automobilis irgi teršia ir šiaip kelia daug problemų.
Comment
-
As pats antiautomobilistas, noreciau, kad kiti maziau vazinetu, nes man kamsciai mazesni bus ir tarsa sumazes. Visgi vistiek… sitas mokestis man atrodo nesamone, nes apmokestins mano vidutiniskai tarsu golfa, su kuriuo nuvaziuoju nedaug. Nesuprantu kodel turesiu moket, kai 2-3 kartus daugiau tersiantys asmenys moket netures.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Savo būvimo faktu ir dūlėjimu.
Jūs geriau paagituokite gausius mūsų forumo antiautomobilistus, o ne mane
Todel automobilius guit is centro galima neileidziant dyzeliu, priziurint parkavima, pabranginant kura. Auto mokestis turetu but taikomas ne mazom miesto masinom, o nebent galingoms, bet irgi - jei zmogus su tarsiu mazai nuvaziuoja, gaunas kreivas mokestis.
Manau tarsa pvz Vilniuje labiau sumazetu ne po sio mokescio, o tiesiog priziurint parkavima. Nebutu kur statytis, o pievoj palikus - nuolat gautum bauda - galiausiai gal apsvarstytum, kad ok ir autobusu vaziuot.
- 1 patinka
Comment
-
Persės į mažiau apmokestinamus, pakels jiems mokesčius. Po mažalitaržių persės į elektrinius, apmokestins elektrinius. Jau pradeda lįsti verkiančių norvegų straipsniai, kad dėl elekrromobilių kiekio sumažėjo jų biudžetos įplaukos, todėl nori naikinti daug lengvatų elektromobiliams, kurias moka normaliais varikliais turinčių mašinų savininkai.Parašė VNS Rodyti pranešimąKalbant apie provinciją ir nepasiturinčius gyventojus, tai pradžiai vistik reiktų persėst į kiek naujesnes ir mažesnio litražo automobilius. Viskas. Mokesčiai bus mažesni, CO2 taip pat. Tikslai pasiekiami. Dabar kai pasižiūri provincijos autoparką, tai ok dar Passat 1,9 TDI, ar Golf 1,9 TDI. Be tikrai neretenybė Volvo 2,4D, Audi C4 2,5 TDI, BMW 530D, nes nu yra gi saliaros žalios
Arba koks Voyager 4 litrai duja. Nemažai visokių senų visureigių su V6 po kapotu ir pan.
- 3 patinka
Comment
Comment