Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aplinkos ir išteklių mokesčių didinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Problema, kad toks mokestis smogs visiem, tiek paprastiem vairuotojam, tiek VT, tiek logistikos įmonėm.
    Ar ką nors girdėjote apie įmonių (ne tik transporto, bet ir visų kitų) atskirai mokamą taršos mokestį, kuris skaičiuojamas nuo sunaudoto kuro kiekio ir rūšies? Nuėmus šį mokestį ir įkalkuliavus į kuro kainą įmonėms niekas nepasikeistų.

    Comment


      Kad Kasmetinio tarsos mokescio is ES netaiko tik LT ir EE, tai nieko naujo musiskiai nesugalvojo, atvirkciai, ilga laika ir buvo delsiama pataikaujant rajonu elektoratui

      Comment


        Ot tai estai atsilikėliai
        Show must go von!

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          Tai gal kas savaite?
          Kokiu tikslu kas savaitę?
          Reikia kuo rečiau, kad mažiau išlaidų, bet kuo dažniau, kad ridos neapsimokėtų atsukinėt.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Kokiu tikslu kas savaitę?
            Reikia kuo rečiau, kad mažiau išlaidų, bet kuo dažniau, kad ridos neapsimokėtų atsukinėt.
            O čia kažkoks labai sunkus ir brangus darbas atsukti ridą senai mašinai?

            Comment


              Senai auto nulis problemų. ir pigiai. Bet ir visiškai naujoms, kur rida fiksuojama keliuose blokuose, jau atsuka taip, kad įgalioti atstovai nebesugaudo. Anksčiau likdavo kruva klaidų, dabar švaru. Tiesa, kainuoja 80 Eu ir pan.
              Show must go von!

              Comment


                Parašė Austras Rodyti pranešimą

                Ar ką nors girdėjote apie įmonių (ne tik transporto, bet ir visų kitų) atskirai mokamą taršos mokestį, kuris skaičiuojamas nuo sunaudoto kuro kiekio ir rūšies? Nuėmus šį mokestį ir įkalkuliavus į kuro kainą įmonėms niekas nepasikeistų.
                Tai jei nuimtu vežėjų taršos mokestį, bet pakėlus kuro kainą taip kad galutinė suma liktų ta pati būtu gerai. Tačiau labiausiai tikėtinas variantas, kad tiesiog ant viršaus būtu uždėtas didesnis kuro akcizas.

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  O čia kažkoks labai sunkus ir brangus darbas atsukti ridą senai mašinai?
                  Kai kalba yra apie 100 eur metinį taršos mokestį ir tarkim jis minimaliai privalomas 40 eur, o daugiau važiuojantiems maksimalus 100 eur, tai sukinėti ridą 2 kartus į metus gal ir nelkabai apsimokės bei norėsis.
                  Galima priimti, kad seniems auto, kur lengvai sukama, ridos negalioja, visi moka tą 100 eur. O naujiems, kur ridos sukimas gana brangus, galioja.
                  Čia aš juk tik per kelias sekundes pagalvojęs pradinę idėją parašiau, reikėtų dau ggalvų ir keletos savaičių, kad pilnai sukurt sistemą.

                  Comment


                    Yra auto ir labai brangių ir labai galingų, kur metinis tikrai ne 100 ir ne 200 nusimato.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      O prieš tai pasiūlysite padaryti VT Singapūro lygio, ar vietoje auto pasiūlysite tik supuvusį škodos troleibusą?
                      Kurios dalies nesupranti? NE-SIŪ-LAU daryti, kaip Singapūre. Ten yra bene 10 skirtingų mokesčių. Mums pakaktų maždaug 3 papildomų.

                      Comment


                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                        Yra auto ir labai brangių ir labai galingų, kur metinis tikrai ne 100 ir ne 200 nusimato.
                        Taigi kalba buvo apie pigų atsukimą. Toml abai brangiom įprastai daugiau ir atsukimas, pats 80 eur minėjai.

                        Kartoju - čia pradinė mintis, kurią plėtojant visi saugikliai būtų sudėlioti.

                        Comment


                          Tai vėl sumesi viską ant kumečių, kurie nežino kur ridas atsukt senam passatui už 10- 20 Eu. O tie, kur auto iš už Atlanto, V8, suks už 80, kad nereiktų merkt 500. Likusią dalį galės pragert.
                          Show must go von!

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Tai vėl sumesi viską ant kumečių, kurie nežino kur ridas atsukt senam passatui už 10- 20 Eu. O tie, kur auto iš už Atlanto, V8, suks už 80, kad nereiktų merkt 500. Likusią dalį galės pragert.
                            Ne jokius 500 taupys, nes minimalus bus reikalavimas tarkim 300 (net ir 0 km važiuojant), maksimalus 500 eur pagal ridą. Tai kas 6 mėn sukti ridą 320 eur kainuos, neapsimokės. O kur dar vargas, laikas ir rizika būti sučiuptam.

                            Vėl kartoju - tu bandai rasti skyles mano pasiūlyme, kurį sugalvojau per kelias sekundes, kai aš aiškinu, kad tai tik pradinis pasiūlymo taškas ir reikėtų kelių galvų bei kelių savaičių jį pilnai išdirbti, kad nebūtų skylių.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Taigi kalba buvo apie pigų atsukimą. Toml abai brangiom įprastai daugiau ir atsukimas, pats 80 eur minėjai.

                              Kartoju - čia pradinė mintis, kurią plėtojant visi saugikliai būtų sudėlioti.
                              Manote, kad, kaip sakote, daug galvų nesvarstė tokių variantų? Tiesiog sunku surasti ridos apmokestinimo variantą, pagal kurį neapsimokėtų atsukinėti ridos. Nebent tai būtų labai mažas mokestis. Bet jei jis priklausys nuo kilometrų, tai kuo daugiau važiuosi, tuo jis vis tiek bus didesnis ir tuomet tik dar labiau apsimokės atsukinėti.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Ne jokius 500 taupys, nes minimalus bus reikalavimas tarkim 300 (net ir 0 km važiuojant), maksimalus 500 eur pagal ridą. Tai kas 6 mėn sukti ridą 320 eur kainuos, neapsimokės. O kur dar vargas, laikas ir rizika būti sučiuptam.

                                Vėl kartoju - tu bandai rasti skyles mano pasiūlyme, kurį sugalvojau per kelias sekundes, kai aš aiškinu, kad tai tik pradinis pasiūlymo taškas ir reikėtų kelių galvų bei kelių savaičių jį pilnai išdirbti, kad nebūtų skylių.
                                Tai kad net tas pradinis pasiūlymo taškas yra be jokios logikos, tai jį vystyti jokios prasmės nesimato.

                                Comment


                                  Realiai taršos mokestis turėtų būt išskirtinai sunkiajam transportui, jis praktiškai visas dyzelinis, teršia žymiai daugiau ir galimybės mokėti tokioms įmonėms kaip girteka yra realiai tik pelno mažinimas, o ne kažkoks apkrovimas. Bet lietuvoj kaip visada, smaugiam "paprastus" žmones.

                                  Comment


                                    Jau oficialiai skelbiama, kad akcizai iki 2030 m. irgi kils 2-3 kartus. Taip kad plosim nuo kilometražo kaip reikalas.
                                    Prie visos laimės dar trūksta lokalių miesto mokesčių automobiliams (įvažiavimo, išvažiavimo, parkavimo, švytuokliavimo ir pan.)

                                    Comment


                                      Nu va, sutvarkė visas diskusijas
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                        Nu vo, diskusija ir nukrypo iki pasiūlymų - jei esi nevykėlis kaimietis, tai pats kaltas, reikėjo į Vilnių kraustytis - o dabar kaimo keliukams pirk smartą, nes net naujas yaris per daug teršia

                                        ir koks skirtumas, kad nedaug nuvažiuoji, pats kaltas, kad ūbagas. Po to kitos kadencijos metu bus didelis nusistebėjimas, kaip čia tie socdemai, darbo, lazdos partija ir valstiečiai su lenkais koaliciją sudarė



                                        Tai kas čia per nesąmonė, o ne mokestis, jei net džiaugies, kad ne reali tarša apmokestinama mokestis dėl kiauro biudžeto, o ne dėl taršos.
                                        Tai ne, ne pats kaltas, kad renkiesi gyventi ten kur galima privažiuoti tik taršiu automobiliu. O jokio stebėjimosi nebus, lietuvoje mokesčiai yra geriausias būdas prarasti rinkėjus, net jeigu tie mokesčiai jau seniai buvo reikalingi.

                                        Netaip supratai. Jeigu reali tarša būtų apmokestinta tai nei tu nei aš neįpirktume automobilio, o aš džiaugiuosi kad bent dalis taršos yra apmokestinama, vietoj to, kad nebuvo nieko apmokestinta prieš tai.

                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Tai jau n kartų rašyta - taršos mokestis galėtų būti pridėtas prie kuro kainos. Kuo daugiau nuperki kuro (ar dėl didesnės ridos, ar mažiau ekonomiškos TP), tuo daugiau sumoki taršos mokesčio.
                                        Paprasta, aišku, socialiai teisinga.
                                        Tai jau rašyta n kartų, kad kad kuro sąnaudos nėra lygios išmetamai taršai todėl tai nebūtų nei kiek "socialiai teisinga".


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Pvz su TA.
                                        Arba padaryt dažnesnį, tarkim kas 1 metus, ar kas 6 mėn ridos tikrinimą. Kad padengt kaštus , vairuotojams susimokant sakykim 5 ar 10 eur už tikrinimą.
                                        Turėti lubas, kad nebūtų verta atsukinėti ridos.
                                        Nuo kokios ridos neapsimoka atsukinėt, atsižvelgiant į tai kad reikai pagauti ir taksistus su 100k ridos per metus?

                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Kai kalba yra apie 100 eur metinį taršos mokestį ir tarkim jis minimaliai privalomas 40 eur, o daugiau važiuojantiems maksimalus 100 eur, tai sukinėti ridą 2 kartus į metus gal ir nelkabai apsimokės bei norėsis.
                                        Galima priimti, kad seniems auto, kur lengvai sukama, ridos negalioja, visi moka tą 100 eur. O naujiems, kur ridos sukimas gana brangus, galioja.
                                        Čia aš juk tik per kelias sekundes pagalvojęs pradinę idėją parašiau, reikėtų dau ggalvų ir keletos savaičių, kad pilnai sukurt sistemą.
                                        Tai pala, dabar maksimaliai teršiantiems 400+ EUR o čia jau siūlote maksimalų 100 eur, tai čia ne kitokį skaičiavimą o tiesiog sumažinimą mokesčio siūlai. Gal vieną nulį pamiršai maksimaliai?



                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Tai jau rašyta n kartų, kad kad kuro sąnaudos nėra lygios išmetamai taršai todėl tai nebūtų nei kiek "socialiai teisinga".
                                          Viena juodais dūmais apsipylusi rusiška fūra užteršia žymiai daugiau, nei koks kaimo pensininkas savo dūmijančia audi kartą per savaitę nuriedantis į rajono centrą lidlan ar per vėlines kapuosna.
                                          O tokių fūru kasdien Lietuvą kerta šimtai.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X