Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos
Collapse
X
-
Dėl Pagirių. Vikipedia rašoma, kad vakarinė Pagirių dalys yra Panerių seniūnijoje,o kita Pagirių seniūnijoje, kuri priklauso rajono savivaldybei. Labai nelogišką, galėjo visus Pagirius prisijungti, o čia tik vakarinė dalį ;]
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone. Ženklas baltame fone reikštų gyvenvietės pradžią, su 50 km/h greičio ribojimais, kitais techniniais reikalavimais taikomais keliams gyvenvietėse.
Jei gyvenvietės pradžia ir eismo ribojimų pradžia sutampa, statomas "mūsiškis" 550 variantas - gyvenvietės pavadinimas baltame fone.Paskutinis taisė ejs; 2011.04.25, 16:21.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone.
Aš manau, kad Vilniaus miesto savaldybei turėtų priklausti tik pats miestas, o kiti miestai, miesteliai, kaimai, miškai ir laukai - kitoms savivaldybėms. Bet šiuo metu yra kaip yra.
Komentuoti:
-
Parašė copper Rodyti pranešimąYra dubliuojami
Atvaizdas
Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.
P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNes draudžiamieji, įspėjamieji kelio ženklai turi būti dubliuojami abiejose pusėse. Kadangi gyvenvietės pradžią žymintys ženklai nėra dubliuojami, tai kairėje pusėje pastatytas ženklas 50.
Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.
P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą
Komentuoti:
-
Bet tai kad Vilniaus miestas prasideda nuo Vilniaus miesto savivaldybės ribos (su Grigiškių išimtim).
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąReikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
Kelininkai gali suprojektuoti tokį ženklą, tačiau jei tai prieštarauja teisės aktams, jis nebus patvirtintas. O ne pagal projektą, ženklų niekas nestatys. Kadangi gyvenam ne kaip norim, o vadovaujamės įstatymais ir pan., tai daryti vien kaip "atrodo logiškiau" negalime. Taigi čia nereikia visų strėlių nukreipti į kelininkus.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąReikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.
Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
Komentuoti:
-
Gal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai apie ką mes čia kalbame ? Teko važiuoti ne vieną ir ne vieną dešimtį kartų, dabar neatgaminu koks ir kur konkrečiai esantis ženklas minimas, tačiau pagal apibūdinimą spėju jog tai yra informacinių ženklų grupei priskiriama rodyklė, nurodanti atstumą/kryptį iki centro. Diskusija kilo dėl konkretaus ženklo, matomo nuotraukoje. Tas ženklas yra priskiriamas nurodomiesiems ženklams ir kadangi visų kelio ženklų naudojimas, formatas, bei kitos techninės charakteristikos yra normuojamos, tai kelio ženklas "Gyvenvietės pabaiga" yra toks koks ir matomas. Apačioje perbrauktas pasibaigusios gyvenvietės pavadinimas, viršuje mėlyname fone nurodoma kitos, toliau esančios, gyvenvietės pavadinimas.
Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.
O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.
Jis pasireiškia tuo, kad jei atkreipi dėmesį į vieną faktą, tau pasako: "na, negi dabar viską aplinkui turime sutvarkyti? Juk tai "kosminės" sumos!"
Pakartosiu: man tas kadras tinka į skiltį "Šiaip linksma". Tikrai nemačiau Europoje kitur tokio vaizdo.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGal teko važiuoti kada nors iš Trakų ar Druskininkų į Vilnių? Kodėl ten viskas yra priešingai?
Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...
Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?
Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.
O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal tai ir atrodo keistokai, tačiau projekte nurodant kelio ženklus ir jų pastatymą, tokie pašaliniai objektai kaip riboženklis (kaip ir bet koks reklaminis skydas) nėra nurodyti. Taigi kelio (jo ruožo) projekte jokių ženklų apie Vilniaus pradžią ten nėra. O dar vienas dalykas, tas konkretus ženklas "Gyvenvietės pabaiga" ir jame nurodomas atstumas iki sekančios gyvenvietės. Keistokai atrodytų jog Nemėžis baigėsi, o iki Centro liko 8 km (beje centras turėtu būti rašomas mėlyname fone). Tada iškart kiltu klausimas kas čia per Centras, kieno centras ir pan.
Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...
Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKas tau sakė?
Man tai kvailai ir absurdiškai atrodo pats vaizdas, o kaip ten turi būti pagal kažkieno sovietmečiu išgalvotas taisykles, jau kitas reikalas.
Šiaip, kitose Europos valstybėse neteko matyti tokios tvarkos. Net Kaune taip nėra
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDabar nepasakysiu iki kur konkrečiai skaičiuojamas atstumas, likęs iki miesto.
Tačiau tas riboženklis VILNIUS nėra kelio ženklas ir ženklo "Centras" negali būti, nes tai dar nėra miesto teritorija.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimątas riboženklis VILNIUS nėra kelio ženklas ir ženklo "Centras" negali būti, nes tai dar nėra miesto teritorija.
Man tai kvailai ir absurdiškai atrodo pats vaizdas, o kaip ten turi būti pagal kažkieno sovietmečiu išgalvotas taisykles, jau kitas reikalas.
Šiaip, kitose Europos valstybėse neteko matyti tokios tvarkos. Net Kaune taip nėraPaskutinis taisė oranger; 2010.11.11, 02:36.
Komentuoti:
-
Parašė copper Rodyti pranešimąČia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?
Parašė oranger Rodyti pranešimąKvailai atrodo rodyklė "Vilnius 8km" ir iš karto už jos didelis skydas VILNIUS.
Atvaizdas
Reikia tą ženklą perkelti už skydo ir rašyti "CENTRAS 8 km". Kažkaip mūsų kelininkai su logika nedraugauja...
Komentuoti:
-
Kvailai atrodo rodyklė "Vilnius 8km" ir iš karto už jos didelis skydas VILNIUS.
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąLiutass paaiškino, kad BVP "pririštas" prie teritorijos, o ne įmonių registravimo vietos. T. y. BVP parodo tam tikros teritorijos ekonomikos lygį. Apie skaičiavimo metodus galima pasiskaityti čia:
http://www.lbank.lt/lt/leidiniai/pin...2/marcenas.pdf
Andrr - pasiskaityk kas yra BVP ir kaip jis skaičiuojamas, o tik po to komentuok. Sėkmės.
Visko neskaiciau, bet kaip supratau perteiksiu keliais sakiniais. Citata is saltinio:
Skaièiuojant BVP, sukurtà
apskrityse, taikomas tik supaprastintas gamybos metodas, iðbalansuojant ðalyje sukurtà
BVP pagal ekonomines veiklas, dirbanèiøjø ekonominëse veiklose skaièiø apskrityse ir
dirbanèiøjø mënesio darbo uþmokesèio dydá. Toks supaprastintas metodas turi
pakankamai motyvuotà teoriná pagrindà, nes, skaièiuojant BVP pajamø metodu, vienas
ið pagrindiniø BVP sudaranèiø komponentø yra kompensacija dirbantiesiems (darbo
apmokëjimas, darbdaviø socialinës ámokos), o ji sudaro daugiau kaip 40 procentø BVP.
Analogiðka metodika, skaièiuojant BVP regionuose, taikoma ir Latvijoje bei Estijoje.
Ju metodika is vis yra paprasta, tiesiog susieja BVP apskrityse su darbo uzmokesciu. LV ir EST tai galbut ir pateisinama, nes tera vienas ar keli stambus miestai, o LT nera vieno miesto koncentracijos, ju yra daugiau svarbiu regioniniu centru, kuriu priskiriami 5, visi patys zinot. Zodziu jei prieiciau prie realiu skaiciu, as jiems padaryciau tokia analize, kad maza nepasirodytu
Kita vertus, viena is melo rusiu yra statistika, kaip nori, taip pateiki
Komentuoti:
Komentuoti: