Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A3] Vilnius - Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Pradedama Medininkų pasienio punkto rekonstrukcija
    Darbus už daugiau nei 24 mln. eurų atliks bendrovių „Conresta“, „Kauno tiltai“ ir „Euroelektronika“ konsorciumas – trejų metų trukmės sutartis su juo sutartis pasirašyta pernai spalį.

    Šiuo metu punkto pralaidumas siekia apie 600 vilkikų per parą, tikimasi, kad po rekonstrukcijos jis padvigubės. Atkarpoje tarp Medininkų ir Kamennyj Log punktų bus nutiesta po keturias eismo juostas į abi puses bei rezervinė juosta, be to, bus įdiegtos automatizuoto eismo valdymo, numerių nuskaitymo ir kitos sistemos, specialios patalpos su pirštų atspaudų bei veido biometrijos skenavimo įranga.

    Muitinė pranešė, kad dėl darbų gali būti pralaidumo trikdžių, tačiau tikimasi, jog didesnių nepatogumų vairuotojams tai nesukels. Punktas nebus uždaromas, o dalis automobilių galės važiuoti per Tverečiaus, Lavoriškių ir Šalčininkų pasienio punktus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    2020.08.23
    Skaidiškių (A3 ir 106 kelių) sankryža. A3 kelio vaizdas link Minsko.

    Click image for larger version

Name:	2020_08_23.jpg
Views:	1918
Size:	247,7 kB
ID:	1822861
    Foto šaltinis:
    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=85063721

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tuščias kelias A3 tarp KK106 N.Vilnia-Rudamina ir Liepkalnio
    Foto 2020.08


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias A3 ties Nemėžio dvaru
    Foto 2019.05

    Vaizdas į Minsko pusę


    Vaizdas į Vilniaus pusę

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nemėžio viadukas per geležinkelį.














    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Įdomesnė žinia iš BY - patvirtintas 110M Eur finansavimas keliui iki Lietuvos sienos ir Kammenyi Log punkto rekonstrukcijai iš Europos investicijų banko: http://www.belaruspartisan.org/economic/392495/
    Apie kelio charakteristikas ir terminus informacijos nerandu. Faktas tik tas, kad normalesnė BY autostrada (vietomis 120, bet daug vieno lygio sankryžų ir net pėsčiųjų perėjų prasideda maždaug 90 km nuo LT sienos ir tęsias iki pat Minsko aplinkkelio.
    Be jokios abejonės, LT turi ir kitų prioritetų kelių infrastruktūroje, plius mažoki ten srautai, bet tas keliolikos km gabalėlis iki BY sienos galbūt kažkada ir pribręs normaliai rekonstruot. O jei dar ta šalis kada nors taps normalia...
    Kol nebus laisvesnio judėjimo, galima tikėtis lietuvių pusėje 2+1, kad būtų sumažintas psichologinis efektas, kad baltarusiai turi geresnį kelią Paskui, jei judėjimo atsirastų daugiau, galbūt jau abi pusės rekonstruotųsi iki normalios europinės autostrados kaip kad būsimoji Kaunas - Varšuva
    Paskutinis taisė PoDV; 2017.08.31, 20:04.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Įdomesnė žinia iš BY - patvirtintas 110M Eur finansavimas keliui iki Lietuvos sienos ir Kammenyi Log punkto rekonstrukcijai iš Europos investicijų banko: http://www.belaruspartisan.org/economic/392495/
    Apie kelio charakteristikas ir terminus informacijos nerandu. Faktas tik tas, kad normalesnė BY autostrada (vietomis 120, bet daug vieno lygio sankryžų ir net pėsčiųjų perėjų prasideda maždaug 90 km nuo LT sienos ir tęsias iki pat Minsko aplinkkelio.
    Be jokios abejonės, LT turi ir kitų prioritetų kelių infrastruktūroje, plius mažoki ten srautai, bet tas keliolikos km gabalėlis iki BY sienos galbūt kažkada ir pribręs normaliai rekonstruot. O jei dar ta šalis kada nors taps normalia...

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Prasta rekonstrukcija:
    1. Link Minsko naikinama II juosta iki viaduko, kuris nuima didelę dalį srauto (Grigaičiai ar Skaidiškės). Ir ne zebru, o metaliniu atitvaru asfalte.
    2. Nuo Minsko juosta užvažiuoti ant viaduko "dviračio pločio".
    3. Sujungtų Gurių g. su Kijevo g. per Kišiniovo g. ir panaikintų "kiekvieno kiemo" įvažiavimus į magistralinį kelią A3.
    4. Minsko plentą galėjo pakeisti į 2+1 nuo 106 kelio iki 5208 (ties Rukainiais). Pločio užtektų. Metalinę juostą kalti į asfaltą išmoko (žr. 1 punktą).

    Keli klausimai (buvo naktis ir nesimatė):
    Ar 16 autobuso stotelės Posūkis (abi) iškeltos iš A3 į Filaretų g./106 kelią?
    Ar bus panaikinta stotelė Sodai 16, 61? Kas išvis ja naudojasi?
    Kol kas "sutvarkyta tik viena kelio pusė, dėl to 2) - dviračio pločio juosta buvo dar prieš rekonstrukcija, ji dar nesutvarkyta. Dėl 1) - man labiausiai gaila ne juostos, o pačio asfalto - perklojo, o po to ji atitverė - jeigu žinojo, kad ten kelio nebus, tai kam perklojo? Atrodo, kad nei tie, kas buvo atsakingi už rekonstrukcija nelabai galvojo, kaip ką darė. Iš viso keista, kaip jie tą objektą pridavė. Apie tai dar galima įsitikinti dar karta pažiūrėjus į viaduką - kad pereiti kelią, reikia pakilti į viaduką, yra ten seni laipteliai, bet kad iki jų prieiti, reikia bristi per griovį ir balas. Argi taip brangiai kainuoja paprastas takelis ir vamzdys, kurį reiktų įdėti į griovį, kad vanduo laisvai tekėtų? Tuo labiau, kad kito kelio dabar nėra.

    16 Autobuso stotelės ten ir buvo kur yra dabar, ir jų tikrai niekur neperkels - iš vienos pusės, tos rekonstruotos jau atnaujino stoteles (t.y. pastatė naujus suolus + išklojo danga asfaltu, laukimo pavilijonus įrengė tik ten kur jie buvo anksčiau). Sodų st. naudojasi taip pat, kaip ir kitomis tame kelyje. Kuo jinai ypatinga? Naudojasi ja Daržininkų k. bei ežero g. gyventojai, kurių yra nemažai. Be to vasara daug poilsiautojų atvažiuoja autobusu prie ežeriuko.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Prasta rekonstrukcija:
    1. Link Minsko naikinama II juosta iki viaduko, kuris nuima didelę dalį srauto (Grigaičiai ar Skaidiškės). Ir ne zebru, o metaliniu atitvaru asfalte.
    2. Nuo Minsko juosta užvažiuoti ant viaduko "dviračio pločio".
    3. Sujungtų Gurių g. su Kijevo g. per Kišiniovo g. ir panaikintų "kiekvieno kiemo" įvažiavimus į magistralinį kelią A3.
    4. Minsko plentą galėjo pakeisti į 2+1 nuo 106 kelio iki 5208 (ties Rukainiais). Pločio užtektų. Metalinę juostą kalti į asfaltą išmoko (žr. 1 punktą).

    Keli klausimai (buvo naktis ir nesimatė):
    Ar 16 autobuso stotelės Posūkis (abi) iškeltos iš A3 į Filaretų g./106 kelią?
    Ar bus panaikinta stotelė Sodai 16, 61? Kas išvis ja naudojasi?

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Turbūt draudimas sunkiasvoriui transportui yra paaiškinamas tuo, kad antra juosta už poros kilometru baigiasi.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Šios dienos nuotraukos
    Taip išeina, kad viadukas leis greitį pakelti tik nuo 50 iki 70 km/h


    Kolkas viadukas dar neatidarytas - veikia įprastinė pėsčiųjų perėja. Taip pat keistai atrodo draudimas sunkiąjam transportui važiuoti kairine juosta - jie dabar negali persirikiuodami išleisti eismo iš greitėjimo juostos, ar apvažiuoti į stotelę stabdantį autobusą. Manau eismas čia nėra toks intensyvus, kad drausti fūroms važiuoti kairine juosta
    Paskutinis taisė Xmaster; 2015.12.13, 18:42.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Viadukas yra projekto dalis.
    Projekto taip. Visas projektas vadinasi: Kelio Nr.A3 Vilnius-Minskas remonto, pėsčiųjų viaduko, pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimo ir kelio Nr.102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai Nr.A3 Vilnius-Minskas remonto projektavimas ir darbų atlikimas

    Bet ant ženklo apie viaduką neminima. Rašoma, tik apie kelio rekonstrukcija. O ji baigta.

    Beje, baigta tik viena pusė. Kitos artimu laiku nežadama tvarkyti, bet kalbos vyksta. Lešų trukūmas.

    Stoteles sutvarkytos iš abiejų pusių, tačiau paviljonai neįrengti, kaip priėjimai prei stotelių. Kas gan kesita, nes per rekonstrukciju Minsko plente prieš tai, priėjimai ir paviljonai buvo pastatyti visur, net ten kur jokie autobusai oficialiai nesustoja.
    Paskutinis taisė Resutas; 2015.10.11, 16:00.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Čia rekonstrukcija padaryta prie posūkio į patį Nemėžį?
    Taip

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Čia rekonstrukcija padaryta prie posūkio į patį Nemėžį?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Juk kelio ruožo kapitalinis remontas jau baigtas. VIadukas ant ženklo neminimas. O tik jis baiginėjamas.
    Viadukas yra projekto dalis.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Atnaujinimas 2015.10.10

    Darbai jau turėjo būti baigti, kažin kodėl užsitęsė.
    Atvaizdas
    Juk kelio ruožo kapitalinis remontas jau baigtas. VIadukas ant ženklo neminimas. O tik jis baiginėjamas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Na šitą tai ir męs patys galėjom suprast Tiesiog jis klausė ar tai pirmas toks ženklas, ar ne
    Spėju, tai pirmas tokios rūšies ženklas Lietuvoje

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Turbūt nuo tada, kai buvo pastatytas šitas ženklas
    Na šitą tai ir męs patys galėjom suprast Tiesiog jis klausė ar tai pirmas toks ženklas, ar ne

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą

    Nuo kada pas mus naujonami naujoviški kelio ženklai?
    Atvaizdas
    Turbūt nuo tada, kai buvo pastatytas šitas ženklas

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Atnaujinimas 2015.10.10




    Darbai jau turėjo būti baigti, kažin kodėl užsitęsė.


    Nuo kada pas mus naujonami naujoviški kelio ženklai?

    Komentuoti:

Working...
X