Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Malačius
    replied
    Dėl Pagirių. Vikipedia rašoma, kad vakarinė Pagirių dalys yra Panerių seniūnijoje,o kita Pagirių seniūnijoje, kuri priklauso rajono savivaldybei. Labai nelogišką, galėjo visus Pagirius prisijungti, o čia tik vakarinė dalį ;]

    Komentuoti:


  • ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone. Ženklas baltame fone reikštų gyvenvietės pradžią, su 50 km/h greičio ribojimais, kitais techniniais reikalavimais taikomais keliams gyvenvietėse.
    Pradedant nuo Lenkijos ir į vakarus, šie ženklai yra atskirti. Gyvenvietės ribas žymi informacinis ženklas (600-oji serija), o gyvenvietėms taikomų eismo apribojimų pradžią žymi "Gyvenvietės pradžia" mūsiškis 550, apatinis variantas iš čia.
    Jei gyvenvietės pradžia ir eismo ribojimų pradžia sutampa, statomas "mūsiškis" 550 variantas - gyvenvietės pavadinimas baltame fone.
    Paskutinis taisė ejs; 2011.04.25, 16:21.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone.
    Tai kad aptarinėjamas ženklas stovi vidury laukų. Ten Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos pradžia (ją žymi tas betoninis simbolinis ženklas) - bet ten nėra gyvenvietės pradžia, ten laukai, todėl ir kelio ženklo "gyvenvietės pradžia" ten nereikia.

    Aš manau, kad Vilniaus miesto savaldybei turėtų priklausti tik pats miestas, o kiti miestai, miesteliai, kaimai, miškai ir laukai - kitoms savivaldybėms. Bet šiuo metu yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Yra dubliuojami
    Atvaizdas


    Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.

    P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą
    Keistokas sprendimas šioje vietoje, nes iš nuotraukos atrodo jog neišlaikytas atstumas tarp ženklo krašto ir važiuojamosios dalies krašto (minimum 0,5m, o šiaip tai metras). Ir dar tos atramos apžergiančios atitvarą. Neimčiau šio pavyzdžio kaip tinkamu. O mano komentuotu atveju, tai ženklas 50 ten ir buvo dėl prasidėjusios gyvenvietės.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nes draudžiamieji, įspėjamieji kelio ženklai turi būti dubliuojami abiejose pusėse. Kadangi gyvenvietės pradžią žymintys ženklai nėra dubliuojami, tai kairėje pusėje pastatytas ženklas 50.
    Yra dubliuojami


    Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.

    P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Bet tai kad Vilniaus miestas prasideda nuo Vilniaus miesto savivaldybės ribos (su Grigiškių išimtim).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Reikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
    Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
    Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
    Sutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone. Ženklas baltame fone reikštų gyvenvietės pradžią, su 50 km/h greičio ribojimais, kitais techniniais reikalavimais taikomais keliams gyvenvietėse. Tačiau tam įvykdyti reiktu, kad miesto administracinė riba toje vietoje kirstų kelią. Kadangi ten formaliai nėra Vilniaus miesto teritorija, tai ir ženklo VILNIUS būti negali. Čia jau savivaldybių lygmens dalykas.
    Kelininkai gali suprojektuoti tokį ženklą, tačiau jei tai prieštarauja teisės aktams, jis nebus patvirtintas. O ne pagal projektą, ženklų niekas nestatys. Kadangi gyvenam ne kaip norim, o vadovaujamės įstatymais ir pan., tai daryti vien kaip "atrodo logiškiau" negalime. Taigi čia nereikia visų strėlių nukreipti į kelininkus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Reikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
    Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
    Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
    Tau kaip vairuotojui visai neidomu, kur prasideda administracinis Vilnius sklypuose uz kelio ribu, o idomu, nuo kurios vietos baigiasi valstybines reiksmes kelias ir prasideda miesto gatve. Cia jau pernelyg didelis biurokratinis ratas tarp miesto savivaldybes ir keliu direkcijos, kad perkelti zenkla baltame fone, nes automatiskai ir atsakomybes ribos persikelia.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
    Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.
    Reikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
    Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
    Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
    Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai apie ką mes čia kalbame ? Teko važiuoti ne vieną ir ne vieną dešimtį kartų, dabar neatgaminu koks ir kur konkrečiai esantis ženklas minimas, tačiau pagal apibūdinimą spėju jog tai yra informacinių ženklų grupei priskiriama rodyklė, nurodanti atstumą/kryptį iki centro. Diskusija kilo dėl konkretaus ženklo, matomo nuotraukoje. Tas ženklas yra priskiriamas nurodomiesiems ženklams ir kadangi visų kelio ženklų naudojimas, formatas, bei kitos techninės charakteristikos yra normuojamos, tai kelio ženklas "Gyvenvietės pabaiga" yra toks koks ir matomas. Apačioje perbrauktas pasibaigusios gyvenvietės pavadinimas, viršuje mėlyname fone nurodoma kitos, toliau esančios, gyvenvietės pavadinimas.

    Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.

    O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.
    Labai jau biurokratiškas požiūris...
    Jis pasireiškia tuo, kad jei atkreipi dėmesį į vieną faktą, tau pasako: "na, negi dabar viską aplinkui turime sutvarkyti? Juk tai "kosminės" sumos!"

    Pakartosiu: man tas kadras tinka į skiltį "Šiaip linksma". Tikrai nemačiau Europoje kitur tokio vaizdo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Gal teko važiuoti kada nors iš Trakų ar Druskininkų į Vilnių? Kodėl ten viskas yra priešingai?
    Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...

    Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
    Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?
    Tai apie ką mes čia kalbame ? Teko važiuoti ne vieną ir ne vieną dešimtį kartų, dabar neatgaminu koks ir kur konkrečiai esantis ženklas minimas, tačiau pagal apibūdinimą spėju jog tai yra informacinių ženklų grupei priskiriama rodyklė, nurodanti atstumą/kryptį iki centro. Diskusija kilo dėl konkretaus ženklo, matomo nuotraukoje. Tas ženklas yra priskiriamas nurodomiesiems ženklams ir kadangi visų kelio ženklų naudojimas, formatas, bei kitos techninės charakteristikos yra normuojamos, tai kelio ženklas "Gyvenvietės pabaiga" yra toks koks ir matomas. Apačioje perbrauktas pasibaigusios gyvenvietės pavadinimas, viršuje mėlyname fone nurodoma kitos, toliau esančios, gyvenvietės pavadinimas.

    Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.

    O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal tai ir atrodo keistokai, tačiau projekte nurodant kelio ženklus ir jų pastatymą, tokie pašaliniai objektai kaip riboženklis (kaip ir bet koks reklaminis skydas) nėra nurodyti. Taigi kelio (jo ruožo) projekte jokių ženklų apie Vilniaus pradžią ten nėra. O dar vienas dalykas, tas konkretus ženklas "Gyvenvietės pabaiga" ir jame nurodomas atstumas iki sekančios gyvenvietės. Keistokai atrodytų jog Nemėžis baigėsi, o iki Centro liko 8 km (beje centras turėtu būti rašomas mėlyname fone). Tada iškart kiltu klausimas kas čia per Centras, kieno centras ir pan.
    Gal teko važiuoti kada nors iš Trakų ar Druskininkų į Vilnių? Kodėl ten viskas yra priešingai?
    Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...

    Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
    Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kas tau sakė?
    Man tai kvailai ir absurdiškai atrodo pats vaizdas, o kaip ten turi būti pagal kažkieno sovietmečiu išgalvotas taisykles, jau kitas reikalas.
    Šiaip, kitose Europos valstybėse neteko matyti tokios tvarkos. Net Kaune taip nėra
    Gal tai ir atrodo keistokai, tačiau projekte nurodant kelio ženklus ir jų pastatymą, tokie pašaliniai objektai kaip riboženklis (kaip ir bet koks reklaminis skydas) nėra nurodyti. Taigi kelio (jo ruožo) projekte jokių ženklų apie Vilniaus pradžią ten nėra. O dar vienas dalykas, tas konkretus ženklas "Gyvenvietės pabaiga" ir jame nurodomas atstumas iki sekančios gyvenvietės. Keistokai atrodytų jog Nemėžis baigėsi, o iki Centro liko 8 km (beje centras turėtu būti rašomas mėlyname fone). Tada iškart kiltu klausimas kas čia per Centras, kieno centras ir pan.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    maps.lt

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dabar nepasakysiu iki kur konkrečiai skaičiuojamas atstumas, likęs iki miesto.
    Anksčiau būdavo iki Centrinio pašto.
    Tačiau tas riboženklis VILNIUS nėra kelio ženklas ir ženklo "Centras" negali būti, nes tai dar nėra miesto teritorija.
    Taip, jis nėra kelio ženklas, bet dažniausiai už jo yra miesto teritorija, nebent jis neteisingai/klaidingai pastatytas.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    tas riboženklis VILNIUS nėra kelio ženklas ir ženklo "Centras" negali būti, nes tai dar nėra miesto teritorija.
    Kas tau sakė?
    Man tai kvailai ir absurdiškai atrodo pats vaizdas, o kaip ten turi būti pagal kažkieno sovietmečiu išgalvotas taisykles, jau kitas reikalas.
    Šiaip, kitose Europos valstybėse neteko matyti tokios tvarkos. Net Kaune taip nėra
    Paskutinis taisė oranger; 2010.11.11, 02:36.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Čia tas ženklas "50" tik parodo kokia betvarkė yra su ženklais . Jugi gyvenvietės ženklas "Nemėžis" baltame fone ir taip draudžia važiuoti daugiau 50 km/h, tai kam dar tas "50"?
    Nes draudžiamieji, įspėjamieji kelio ženklai turi būti dubliuojami abiejose pusėse. Kadangi gyvenvietės pradžią žymintys ženklai nėra dubliuojami, tai kairėje pusėje pastatytas ženklas 50.

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kvailai atrodo rodyklė "Vilnius 8km" ir iš karto už jos didelis skydas VILNIUS.

    Atvaizdas


    Reikia tą ženklą perkelti už skydo ir rašyti "CENTRAS 8 km". Kažkaip mūsų kelininkai su logika nedraugauja...
    Dabar nepasakysiu iki kur konkrečiai skaičiuojamas atstumas, likęs iki miesto. Tačiau tas riboženklis VILNIUS nėra kelio ženklas ir ženklo "Centras" negali būti, nes tai dar nėra miesto teritorija.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Kvailai atrodo rodyklė "Vilnius 8km" ir iš karto už jos didelis skydas VILNIUS.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Reikia tą ženklą perkelti už skydo ir rašyti "CENTRAS 8 km". Kažkaip mūsų kelininkai su logika nedraugauja...
    Paskutinis taisė Romas; 2010.11.11, 19:40. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • Andrr
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Liutass paaiškino, kad BVP "pririštas" prie teritorijos, o ne įmonių registravimo vietos. T. y. BVP parodo tam tikros teritorijos ekonomikos lygį. Apie skaičiavimo metodus galima pasiskaityti čia:
    http://www.lbank.lt/lt/leidiniai/pin...2/marcenas.pdf
    Andrr - pasiskaityk kas yra BVP ir kaip jis skaičiuojamas, o tik po to komentuok. Sėkmės.
    Edd laukiu ir tavo komentaro kaip supratai, kaip skaiciuojamas BVP

    Visko neskaiciau, bet kaip supratau perteiksiu keliais sakiniais. Citata is saltinio:

    Skaièiuojant BVP, sukurtà
    apskrityse, taikomas tik supaprastintas gamybos metodas, iðbalansuojant ðalyje sukurtà
    BVP pagal ekonomines veiklas, dirbanèiøjø ekonominëse veiklose skaièiø apskrityse ir
    dirbanèiøjø mënesio darbo uþmokesèio dydá. Toks supaprastintas metodas turi
    pakankamai motyvuotà teoriná pagrindà, nes, skaièiuojant BVP pajamø metodu, vienas
    ið pagrindiniø BVP sudaranèiø komponentø yra kompensacija dirbantiesiems (darbo
    apmokëjimas, darbdaviø socialinës ámokos), o ji sudaro daugiau kaip 40 procentø BVP.
    Analogiðka metodika, skaièiuojant BVP regionuose, taikoma ir Latvijoje bei Estijoje.

    Ju metodika is vis yra paprasta, tiesiog susieja BVP apskrityse su darbo uzmokesciu. LV ir EST tai galbut ir pateisinama, nes tera vienas ar keli stambus miestai, o LT nera vieno miesto koncentracijos, ju yra daugiau svarbiu regioniniu centru, kuriu priskiriami 5, visi patys zinot. Zodziu jei prieiciau prie realiu skaiciu, as jiems padaryciau tokia analize, kad maza nepasirodytu
    Kita vertus, viena is melo rusiu yra statistika, kaip nori, taip pateiki

    Komentuoti:

Working...
X