Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Diskusija apie "retai apgyvendintas" teritorijas ar Salininkų gyventojų mokesčių mokėjimą neturi nieko bendro su Mykolo Lietuvio gatvės tema.
    Moderatoriai paskutinius pranešimus galėtų perkelti į "Darnaus judumo" arba "Didžiojo Vilniaus" temas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O kas moka už įvairių regionų gyvenviečių gyvenimą, kur dauguma gatvių per pastąruosius kelioliką metų išasfaltuota, nutiesti dvirtakiai, įrengtas apšvietimas, sukloti šaligatviai, aikštės, renovuotos (pustuštės) mokyklos ir ambulatorijos, pastatyti nauji vandentiekiai, nuotekų tinklai (prie kurių nedaug kas nori jungtis), ir kur gerai jeigu 50% šeimų yra bent kokių mokesčių mokėtojai.

    Kai kokių Salininkų gyventojai, ko gero, sumoka 3 kartus daugiau mokesčių nei panašaus dydžio Vilkaviškis ar Prienai, bei savo ar 50/50 lėšomis tiesia gatves, apšvietimą, vandentiekį.
    Nuimti finansavimą regionų gyvenvietėms – labai kontraversiška politika. Gyvenvietės ir taip merdi, mažėja, bet jei jose dar labiau sumažės investicijų, tai padėtis dar labiau pablogės. Dabar bent jau bandoma jas daryti bent kažkiek patrauklias vietiniams ar kažkada, ateityje, tų pačių vilniečių vasaros sodyboms ar tiesiog kaip pigaus būsto variantą sunkiau besiverčiančioms šeimoms, kurios negali įpirkti NT didmiestyje, bet gali dirbti, pvz. nuotoliniu būdu. Tam reikia, kad būtų bent minimaliai palaikoma infrastruktūra. Pigiau yra išlaikyti jau pastatytą mokyklą nei statyti naują.

    Tuo tarpu priemiesčių gyventojai yra super suinteresuoti plėtoti savo gyvenamuosius kvartalus ir kuo geriau sutvarkyti jų infrastruktūrą, kai iš miesto pusės žiūrint suburbijų plėtimasis yra labai neefektyvus resursų paskirstymo požiūriu. Jų plėtojimas tik skatintų žmones į jas toliau kraustytis ir greit mes turėsim ištisus individualių namų rajonus iki Jašiūnių, Lavoriškių, Maišiagalos ir Nemenčinės. Todėl pritarčiau, kad VMS visų pirma turėtų tvarkyti pakankamo tankumo rajonus. Jei žmogus statosi namą plyname lauke, jis turi suvokti, kad jam reikės investuoti ne tik į savo sklypą. O miestas turi ne tiesti gatveles Pavilnyje ar Riešėje, o plėtoti VT ir P&R paslaugą, kad minėtų suburbijų gyventojai neužkimštų miesto savo transportu.
    Paskutinis taisė abruo; 2022.11.03, 10:22.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.
    O kas moka už įvairių regionų gyvenviečių gyvenimą, kur dauguma gatvių per pastąruosius kelioliką metų išasfaltuota, nutiesti dvirtakiai, įrengtas apšvietimas, sukloti šaligatviai, aikštės, renovuotos (pustuštės) mokyklos ir ambulatorijos, pastatyti nauji vandentiekiai, nuotekų tinklai (prie kurių nedaug kas nori jungtis), ir kur gerai jeigu 50% šeimų yra bent kokių mokesčių mokėtojai.

    Kai kokių Salininkų gyventojai, ko gero, sumoka 3 kartus daugiau mokesčių nei panašaus dydžio Vilkaviškis ar Prienai, bei savo ar 50/50 lėšomis tiesia gatves, apšvietimą, vandentiekį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.
    Atskiros satelitinės savivaldybės būtų geriau?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.
    Cia is kokios JAV imi pavyzdi, Vilniuje priemiesciui pasiseke jei turi aafaltuota sunkeli ir VT stotele 1km nuo namu su autu vaziuojanciu bent kas valanda. I dauguma toliau nutolusiu rajinu nebuvo investuota nei kiek - nera nei mokyklu, nei darzeliu, nei adekvaciu VT marsrutu, net saligatviu ar apsvietimo, o dazniausiai patekimas i tuos priemiescius per neasfaltuotus duobetus sunkelius

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Tai vat balanso, o ne tam tikrų temų numetimo dviem kadencijoms. Plius miestas nėra izoliuotas, jis veikia visos Lietuvos ekosistemoj, miestiečiai taip pat turi gimines dažnai ne Vilniuje, priemesčiai po biški tampa de facto arba de jure Vilniaus dalimis. Tai geri dalykai yra geri, bet yra kur persistengta, o yra kur apskritai užmesta pagal principą "ne karališkas čia rūpestis po tokius projektus knistis" - perfrazuojant mažiau cenzūrinę frazę.
    Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei nėra konkrečių įrodymų, kad M.Lietuvio gatvė yra "begalinė perteklinė infrastruktūra", o norėjosi šiaip parašinėti šį bei tą apie parkus, mokyklas ir puikiai dirbančios savivaldybės prioritetus (nė vieno projekto, nes jie korupciniai), tai tuomet gal pataikė ne visai į tą temą.
    Dažniausiai tai tiesiog pretekstas pateisinti, nes nėra nei "begalinės perteklinės infrastruktūros", nei darželių, nei mokyklų, poliklinikų. Kitaip sužinos apie nekompetenciją ir korupciją. Pora atliktų projektų laukta dešimtmečius. Greitojo viešojo transporto Vilnius laukiam jau virš šimtmečio.
    Aišku, ne viskas yra juodai, bet pulti į kraštutinumus irgi absurdiška.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jei nėra konkrečių įrodymų, kad M.Lietuvio gatvė yra "begalinė perteklinė infrastruktūra", o norėjosi šiaip parašinėti šį bei tą apie parkus, mokyklas ir puikiai dirbančios savivaldybės prioritetus (nė vieno projekto, nes jie korupciniai), tai tuomet gal pataikė ne visai į tą temą.

    Ši tema vadinasi "Mykolo Lietuvio gatvė". Ir šios gatvės infrastruktūra yra ne "begalinė perteklinė", o laikinas sprendimas, kuris turi daug trūkumų. Bet net tai geriau, nei iki tol buvęs duobėtas šunkelis ir ežerais patvistantis bala.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.03, 05:57.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Labai originali mintis, kad Mykolo Lietuvio gatvė yra "perteklinė infrastruktūra - ypač, kai ta gatve kasdien naudojasi tūkstančiai vairuotojų.
    ​​​​​​

    Negi dabar siūlysi ją uždaryti ir vietoj jos padaryti dvirtaki?
    Ne apie sia gatve sneku. bet aplamai dideli projektai yra super brangus ir super korupciniai. Bus siaurine gatve su tuneliais milziniskais, bet nebus mokyklu ir darzeliu.. ka rinktis? dabar pasisrinkta investuot i svietima. Jei kazka gudriau sugalvosi praso .. balotiruokis. Kolkas apart skolinimosi nematau kaip ta padaryt o juk pigiu pinigu era baigesi.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2022.11.03, 02:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Begaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo.
    Labai originali mintis, kad Mykolo Lietuvio gatvė yra "perteklinė infrastruktūra - ypač, kai ta gatve kasdien naudojasi tūkstančiai vairuotojų.
    ​​​​​​

    Negi dabar siūlysi ją uždaryti ir vietoj jos padaryti dvirtaki?

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Realiai pritarciau tam.
    Balsiai ir Pavilnys priklauso Vilniaus miestui t.y. Vilniaus miesto teritorija, taip pat ir Didieji ir Mažieji Gulbinai todėl ir kala mero kiaušius prie grindinio.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Sumokesi uz tai? Vilnius nera praskolintas, palyginus su kitais miestais. Pletra turi buti tvari, investuojama i svietima ir gyvenamaja aplinka. Begaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo. Tikrai dziaugiuosi kad buvo suremontuoti parkai, mokyklos ir ju stadionai, atsirado dviraciu taku tinklas, pagerinta architekturine kokybe ir gyvenamoji aplinka.
    Tai vat balanso, o ne tam tikrų temų numetimo dviem kadencijoms. Plius miestas nėra izoliuotas, jis veikia visos Lietuvos ekosistemoj, miestiečiai taip pat turi gimines dažnai ne Vilniuje, priemesčiai po biški tampa de facto arba de jure Vilniaus dalimis. Tai geri dalykai yra geri, bet yra kur persistengta, o yra kur apskritai užmesta pagal principą "ne karališkas čia rūpestis po tokius projektus knistis" - perfrazuojant mažiau cenzūrinę frazę.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Po to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.

    O Pavilnys ir Balsiai teoriškai mieste. Jei nebesinori spręsti problemų, gal reikia steigt atskiras savivaldybes.
    Realiai pritarciau tam.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Po to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.
    Pirmą kartą girdžiu. Kur/kada verkė?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Riese net ne Vilniuje siaip nesuprantu kodel miesto zmones turi sudaryt salygas rajonui? Nepatinka kelkities arciau centro, labai paprasta , arba prasyt rajono savivaldybes bei centrines valdzios.
    Po to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.

    O Pavilnys ir Balsiai teoriškai mieste. Jei nebesinori spręsti problemų, gal reikia steigt atskiras savivaldybes.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia labai gerai parašei.

    Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
    Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
    Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.
    Sumokesi uz tai? Vilnius nera praskolintas, palyginus su kitais miestais. Pletra turi buti tvari, investuojama i svietima ir gyvenamaja aplinka. Begaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo. Tikrai dziaugiuosi kad buvo suremontuoti parkai, mokyklos ir ju stadionai, atsirado dviraciu taku tinklas, pagerinta architekturine kokybe ir gyvenamoji aplinka.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    simasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...
    Riese net ne Vilniuje siaip nesuprantu kodel miesto zmones turi sudaryt salygas rajonui? Nepatinka kelkities arciau centro, labai paprasta , arba prasyt rajono savivaldybes bei centrines valdzios.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    simasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...
    Prie ko Šimašius? Visi čia gi beveik sutinka su mero nuostata.
    Neturit duonos? Valgykit pyragėlius!

    Komentuoti:


  • ceasar
    replied
    simasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    pravaziavau sekmadieni ryte ir as pirma karta sita gatve. Lekt kazkaip noro visai nebuvo, nes a) kelias siauras b) kitos masinos pacios nelabai isipaiso savo kelio puseje c) kelias gan vingiuotas vietomis
    lyginant su ta pekla, kuri budavo vaziuojant Mokslininku/Saulio gatvemis - sitas naujas kelias tikra atgaiva ir labai dziaugiuosi, kad jis ten atsirado.
    Čia labai gerai parašei.

    Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
    Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
    Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.02, 10:02.

    Komentuoti:

Working...
X