Parašė dangoraižistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
Šiaip Vilniaus VT, įskaitant troleibusų, problema ne tiek riedmenų amžius, kiek netinkama jų priežiūra. Tinkamai prižiūrima ir remontuojama transporto priemonė iš esmės gali tarnauti amžinai ir pasenti nebent morališkai. Vilniuje iš Volvo autobusų virstantys juodų dūmų kamuoliai yra ne dėl jų senumo, o dėl netinkamos priežiūros. Škoda Trileibusai supuvę ir išklerę ne dėl amžiaus, o dėl netinkamos priežiūros. Tai rodo, kad Vilniaus VT kompanija yra valdoma blogai ir atitinkamai rodo, kad Vilniaus VT matyt irgi yra blogas, nes jis negali būtų geras, jei miesto VT valdo kažkokie degradai. Rygos VT mums žinoma irgi nėra pavyzdys, nors juodus dūmus leidžiančių autobusų ar medvaržčiais sutvirtintų troleibusų ten lyg ir nemačiau.
- 5 patinka
-
Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Škodos gamintos nuo 1980 metų, tai kai kurioms jau greit bus 43 metai. Kiek Vilniuje likusių gatvėse žigulių ar moskvyčių?
Ai pala, vėl cherry picking...
- 1 patinka
Comment
-
Tarp 1992 it 1994 visi Routmaster’iai buvo pilnai perdaryti, įskaitant variklių pakeitimą. Taip buvo daroma dėl to, kad jų dizainas tapo viena iš Londono vizitinių kortelių ir buvo norima juos palikti gatvėse. Realiai, tai buvo nauji autobusai.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
Ai pala, vėl cherry picking...
Autobusų palikimas gatvėse ilgiems metams nėra įprastas dalykas. Seni tramvajai, tuo tarpu, važinėja daugybėje miestų, įskaitant turtingus.
- 1 patinka
Comment
-
Bet kad ten tiesiog faktiškai įvardinta - tie patys (ne tie patys modeliai, bet fiziškai tie patys troleibusai) vis dar važinėja po 16 metų.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Visiški kliedesiai.
Na Škodos net naujos iš gamyklos buvo jau nekokios, tai ten ne tik priežiūra kalta.Parašė John Rodyti pranešimąŠkoda Trileibusai supuvę ir išklerę ne dėl amžiaus, o dėl netinkamos priežiūros.
Routemasteriai gi ne patogus VT, o labiau istorinis reliktas kuris nebuvo nurašytas dėl kultūrinio paveldo. Beto, ten tik kėbulas buvo 37+ metų, viskas kitkas buvo pakeista.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
Ai pala, vėl cherry picking...
- 2 patinka
Comment
-
Na, šiaip Vilniaus VT, su tokiu apgailėtinu finansavimu dar iš tikrųjų visai neblogai atrodo. Čia aišku nieko gero, bet neatsitiktinai Vakaruose ar Skandinavijoj keičia autobusus kas 10-13m ir keliauja jie tiesiai į šiukšlyną, vienas kitas geresnis į trečias šalis išvažiuoja.
Kas dėl Škodų, tai kaip ir minėta amžius nėra absoliutus matmuo. Ta 1984 Škoda gali būti geresnio stovio nei 1999(kaikurios irgi stovi patvory), 99% žmonių net nematys skirtumo.
Trumpai tariant problema lengvai išsprenžiama pinigais, per tiek metų neperkant naujų VT priemonių, piktintis, kad Vladikas gaunantis kone minimalke ten iš š išspaus vašką, tikėtis neverta.
- 4 patinka
Comment
-
Pūva kur nors troleibuso parko patvory. ABEJOJU ar nors vienas senesnis nei 1990 m. troleibusas Vilniuje nuolat išrieda į maršrutą.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Seniausia Škoda 14Tr Vilniuje 1984 pagal transphoto.org
Ką rodo Rygos foto, ten maršrutuose važinėja 1976 metų BREŽNEVO jaunystės laikų
šrotas.
Comment
-
O ką troleibusų parkas darys kai tie vladikai išeis į pensiją ar geriau apmokamus darbus? Maršrutus jau dabar tenka kartyti dėl vairuotojų trūkumo.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Pūva kur nors troleibuso parko patvory. ABEJOJU ar nors vienas senesnis nei 1990 m. troleibusas Vilniuje nuolat išrieda į maršrutą.
Ką rodo Rygos foto, ten maršrutuose važinėja 1976 metų BREŽNEVO jaunystės laikų
šrotas.
Šiaip tikrai įdomus klausimas, kodėl Vilniaus biudžetas toks nedidelis lyginant su kaimynų sostinėmis.
Comment
-
kol nebus pakeltos algos, tol Lietuvos VT vairuos žmonės, kuriuos už chamiškumą jau seniai reikėjo mesti lauk.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O ką troleibusų parkas darys kai tie vladikai išeis į pensiją ar geriau apmokamus darbus? Maršrutus jau dabar tenka kartyti dėl vairuotojų trūkumo.
Šiaip tikrai įdomus klausimas, kodėl Vilniaus biudžetas toks nedidelis lyginant su kaimynų sostinėmis.
Comment
-
Specialiai pažiūrėjau sąrašą.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Seniausia Škoda 14Tr Vilniuje 1984 pagal transphoto.org
Du 1984 m. troleibusai žymimi kaip MOKOMIEJI.
Kiti 1987-1991 m. – daugiausia (90%) REZERVINIAI.
Seniausi maršrutuose, iš principo – keturi 15TR, ilgi.
Kitos Škodos yra 1992-1997 m., nes vizualiai nesiskiria.
Tuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
Troleibusų, autobusų irgi neatnaujins taip smarkiai, nes BAIGĖSI machinatoriaus Ostapo Nilo Benderovičiaus Ušackovo korupcinė
schema, kažkas su VT priemonių pirkimu.
Bet Lettered įsitikinęs, kad tas meras buvo malačius, nes „svarbeuse ne tik sau, kašką ir miestui darė“ (įklampino į skolas ir davarė beveik iki bankroto masiškai perkant trolikus ir autikus).
- 1 patinka
Comment
-
Koks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais, kurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede. O rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąTuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
- 2 patinka
Comment
-
Kliedesiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKoks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais
Visiški kliedesiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąkurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede.
Absoliutūs kliedesiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąO rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.

- 2 patinka
Comment
-
Šiaip jau troleibusai kaip tik greičiau įsibėgėja ir greičiau gali važiuoti į kalną. Tuo galima įsitikinti važiuojant į kalną Žemaitės gatvėje autobusu ir troleibusu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Koks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais, kurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede. O rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąTuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
- 1 patinka
Comment
-
O jūs skaitėt komentarą, kurį cituojat? Gi jų amžius yra išanalizuotas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.
Comment
-
Melas. Čekoslovakija nustojo egzistuoti 1992 m. gruodžio 31, o ne 1999 metų gruodžio 31 (dauguma Škoda troleibusų Vilniuje 1993-2000 m.).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.
Comment
-
Neskaitė. Didžiosios dalies Vilniaus Škodų sąrašas su parašytu transporto priemonių amžiumi. Matosi, kad čia Brazausko laikųParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąO jūs skaitėt komentarą, kurį cituojat? Gi jų amžius yra išanalizuotas.
troleibusai.
Tuo tarpu Rygoje važinėja Brežnevo JAUNYSTĖS laikų tramvajai!

Comment
-
Melas.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Tuo tarpu Rygoje važinėja Brežnevo JAUNYSTĖS laikų tramvajai!



L.Brežnevas gimė 1906-12-19.
Sakykime, kad "jaunystė" buvo iki 1946 m. 
Kiek Rygoje važinėja tramvajų pagamintų iki 1946 m. ?


- 16 patinka
Comment
-
Turbūt todėl ant daugumos vis dar užrašyta "made in checzhoslovakia"Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Melas. Čekoslovakija nustojo egzistuoti 1992 m. gruodžio 31, o ne 1999 metų gruodžio 31 (dauguma Škoda troleibusų Vilniuje 1993-2000 m.).
- 1 patinka
Comment
-
Kai troleibusai yra nurašomi, iš jų yra išimamos visos kitos detalės, kurios dar yra geros būklės, įskaitant stiklus. Jie yra panaudojami kapitalinių remontų metų, kai reikia pakeisti maroziukų subraižytus stiklus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Turbūt todėl ant daugumos vis dar užrašyta "made in checzhoslovakia"
Jeigu taip domina konkretus amžius, siūlau žiūrėti ne ant stiklų užrašų, o bent jau tikrinti garažinius numerius per transphoto.
Šiai dienai visi, kurių garažiniai yra aukščiau už 2582 (582) yra naujesni už 1991, realiai dvigubos Škodos ir yra seniausios, reguliariai dalyvaujančios eisme. 95-99 Vilnius užsisakė 85 naujas Škodas, Ryga užsisakinėjo 0 tramvajų.
- 4 patinka
Comment
Comment