Rīgos gyventojų skaičius drastiškai kilo 1950 metų surašyme (sssras atvežė rusakalbius, žmonės grįžo po karo ir tremčių +111%), drastiškiausiai smuko 2000 metų ir 2011 metų surašymuose (-16% ir -14%). Paskui smuko po truputį, gal žmonės išsikraustė į Jūrmalą ir kitus užmiesčius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
Geras paaiškinimas, bet aš tiesiog pažiūrėjau informaciją, kurią ir kiti pažiūrėtų ir vertintų.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąVilniuje yra 2 regioniniai parkai.
ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Neakišku ką LAIMĖSI, jei skaičiuosime Jūrmalą. Na, pridėk 50 tūkst. (vien Jūrmalos komiblokyne KAUGURI gyvena 20 tūkst. nuolatinių gyventojų, bet aišku PUGAČIAVA, apsilankanti kartą per 5 metus, yra daug svarbesnė už juos visus?). Rygoje šių metų sausio 1 buvo 605,8 tūkst. gyventojų, su Jūrmala tebus 655 tūkst., bet birželio 1 galima atmest dar 4 ar 5 tūkstančius (tokie drastiški ten mažėjimo tempai), liks 650k, iki metų galo 645k ir t.t. KĄ ta Jūrmala, anot tavęs, GELBĖJA?Parašė manometras Rodyti pranešimąNesakiau, kad Rīgos teritorija nepadidėtų ir tankumas nepakistų, jei prijungtų Jūrmalą. Sakiau, kad Jūrmala nėra prijungta ir jos gyventojų skaičius nėra įskaičiuotas į Rīgą, kas gali būti pakeista, o Grigiškės prie Vilniaus prijungtos. Būtų įdomu paskaičiuot būtent tas teritorijas, kurios realiai gyvena miestuose ir su jais susiliečia. Pugačiova gal neturėtų namo Jūrmaloj, jei tai nebūtų praktiškai Rīga.
Prie Kauno, pvz., būtų galima prijungti bent Garliavą, kuri susisiekia su miestu. Viso Kauno rajono jungti nesiūlau, nors jeigu Grigiškės – Vilnius, tai daug Kauno rajono galėtų analogiškai būti Kaunas.
Daugiausia ką gali laimėti, tai tiesiog Rygos iškritimas iš šešių šimtų tūkstančių lygos bus atidėtas vos 5 metams, iki 2027, bet jis vistiek įvyks.
Tiesiog Vilnius ne 700 gimtadienį švęs kaip didžiausias Baltijos šalių miestas kitąmet, o turės progą šiek tiek vėliau. Beje, Jūrmalos gyventojų skaičius nuo 1991 m. irgi yra sumažėjęs dešimtadaliu, nes ne pavieniuose Pugačiovos kotedžuose gyvena didelė dalis žmonių, bet Kauguriuose, todėl keli nauji kotedžai nekeičia to paveikslo.
Gi dėl Vilniaus, jau nuo 1980 m. planuota prie miesto jungt Grigiškes ir Lentvarį, dar sovietai tai buvo numatę, nes po Pilaitės turėjo būt statomi komiblokai tarp Lentvario ir Vilniaus, numatant, kad ten gyvens 100 000 vilniečių. Prijungė tik Grigiškes, o Lentvario ne. Bet aplink Vilnių pilna dar visokių smulkių Skaidiškių, Rudaminų, Nemėžių, Pagirių, Zujūnų, Buivydiškių, Avižienių ir t.t. kur faktiškai galėtų būt miesto rajonas kaip Rygoje visokios Atgazenės, Vecdaugavos, Bergiai, Baberbekiai, Bieriniai ir kt.
Atgazenė.

Vecdaugava
Bergiai
Baberbekiai
Bieriniai
Nemanau kuo visokios Rudaminos, Zujūnai ar Buivydiškės yra kitokios nei tie Rygos kaimai po kelis tūkstančius gyventojų.Paskutinis taisė dangoraižistas; 2022.06.04, 14:02.
Comment
-
Tai ir Naujieji Olainiai ir Jelgava yra metro zona.Parašė manometras Rodyti pranešimąNa, prie Rygos realiai galima/reikia priskaičiuoti jos priemiesčius, pvz., Jūrmalą, kuri yra Palanga, o ne Naujoji Vilnia ar Grigiškės prie Rygos, ir susisiekimas yra liuks.
Comment
-
Jelgava yra panašiai Rygos metro zona, kaip Kaunas yra Vilniaus metro zona.Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Tai ir Naujieji Olainiai ir Jelgava yra metro zona.
- 3 patinka
Comment
-
Uoj, tėvai, tikrai ne.Parašė John Rodyti pranešimą
Jelgava yra panašiai Rygos metro zona, kaip Kaunas yra Vilniaus metro zona.
Iki Jelgavos 40km, ten kursuoja priemiestinis traukinys. Pas mus tokio darinio išvis nėra.
Comment
-
Iš Jelgavos liaudis kasryt masiškai važinėja / važinėjo, kai reikėjo, dirbti į Rīgą. Na, ir tai greičiau Elektrėnai/ Vievis pagal atstumą, o ne Kaunas. Ir gal tiek pat Rīgos metro zona, kaip Elektrėnai, Trakai ir Vievis. Esmė, kad Rīga tikrai yra traukos zona labai daug kam aplinkui.Parašė John Rodyti pranešimą
Jelgava yra panašiai Rygos metro zona, kaip Kaunas yra Vilniaus metro zona.Paskutinis taisė manometras; 2022.06.04, 15:13.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Į Vilnių iš Kauno irgi važinėja, kaip ir iš Elektrėnų. Yra visokių niuansų ir vietos specifikų. Kaip ten bebūtų, nei Kaunas, nei Jelgava nei pro kur nėra niekieno "metro zonos". Miestas ir tiek.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Iš Jelgavos liaudis kasryt masiškai važinėja / važinėjo, kai reikėjo, dirbti į Rīgą. Na, ir tai greičiau Elektrėnai/ Vievis pagal atstumą, o ne Kaunas. Ir gal tiek pat Rīgos metro zona, kaip Elektrėnai, Trakai ir Vievis. Esmė, kad Rīga tikrai yra traukos zona labai daug kam aplinkui.
- 2 patinka
Comment
-
O tai tu jumoristas manęs demonstratyviai nebuvai užblokavęs? Ar kai iš vasaros atostogom išleido vėl atsiblokavai?Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąKas ten kur KURSUOJA? Gal šitas SENOVIŠKAS metalo laužas 60 km/h greičiu?

Comment
-
Tie niuansai ir vietos specifikos tai nedagalvoti pseudo faktai, kaip tu mėgsti, kaip kad anasyk apie kiniečių konclagerius pavarei? Pritrūko įkvėpimo kūrybai?Parašė John Rodyti pranešimą
Į Vilnių iš Kauno irgi važinėja, kaip ir iš Elektrėnų. Yra visokių niuansų ir vietos specifikų. Kaip ten bebūtų, nei Kaunas, nei Jelgava nei pro kur nėra niekieno "metro zonos". Miestas ir tiek.
- 1 patinka
Comment
-
Iš Šalčininkų, Švenčionėlių, Širvintų, Trakų važinėja. Kuo čia dėtas MIESTAS? Tai paprasčiausia METROPOLINĖ zona.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Iš Jelgavos liaudis kasryt masiškai važinėja / važinėjo, kai reikėjo, dirbti į Rīgą. Na, ir tai greičiau Elektrėnai/ Vievis pagal atstumą, o ne Kaunas. Ir gal tiek pat Rīgos metro zona, kaip Elektrėnai, Trakai ir Vievis. Esmė, kad Rīga tikrai yra traukos zona labai daug kam aplinkui.
Iš Kauno kasdien 30 000 važinėja mašinomis, dar kažkiek traukiniais. Pažinojau studentų, kurie taip važinėdavo ir net darbuotojų (mokytojas iš Kauno kasdien važinėdavo mokyti Vilniuje).
Be to, gal NEREIKIA lyginti kur Vilnius-Kaunas LG net buvo padarę atkarpas 160 km/h (tik per apsileidimą tarp miestų IKI ŠIOL važiuojame 1 val. 30 min vietoje bent 1 val., o dar geriau 45 min.) su flegmatiškais latvių traukiniais iš kurių juokiamąsi netgi AFRIKOJE!
Kartą teko traukiniu važiuoti į dar vieną Rygos „priemiestį“ – Siguldą (50 km.). Maniau, kad užtruks 40 min., vietoj to kelionė truko 1 VALANDĄ 45 MIN. Tai iki šiol pati blogiausia patirtis gyvenime, važiuojant (lėtai riedant) traukiniu. Matyt kelio būklė ten nekažkokia.
Išgirtoji Jūrmala taip pat traukiniais iš Rygos pasiekiama per 40 min., toliausi rajonai su daugiausia gyventojų – per valandą.
- 2 patinka
Comment
-
nežinau masiškumo, bet žinau nemažai žmonių kurie važinėjo ir/arba važinėja.Parašė manometras Rodyti pranešimąIš Kauno į Vilnių kasdien dirbti niekad masiškai nevažinėjo.
Priežastys kelios:
- Vilniuje didesni atlyginimai,
- Vilniuje didesnis darbuotojų (specialistų) trūkumas.
- Vilniuje didesnis procentas nekalbančių lietuviškai ir iškritusių iš (legalios?) darbo rinkos.
-
Comment
-
Jūs turbūt nesat lankęsis Rygos stotyjeParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTas ant to išeina. Vilniuje stotis ir aplink ja - kaip iš filmo apie 1990-tuosius, bet traukiniai OK. Rygoje - stotis ir aplink - kaip normaliame Vakarų Europos didmiestyje, minus traukiniai.
- 1 patinka
Comment
-
Ją iš esmės perstatys iki 2025 ar 2026 metų (jau pradėjo darbus), iki Rail Balticos paleidimo. O traukinius planuoja pasikeist dar anksčiau.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Jūs turbūt nesat lankęsis Rygos stotyjeПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Buvau Rygoje. Pavalgiau Vapiano, apsipirkau Stockmann maisto parduotuvėje. Sutinku, mes irgi neatsiliekame, prie stoties yra Humana ir IKI.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Jūs turbūt nesat lankęsis Rygos stotyje
Comment
-
Humana ir Didžiojoje g. yraParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Buvau Rygoje. Pavalgiau Vapiano, apsipirkau Stockmann maisto parduotuvėje. Sutinku, mes irgi neatsiliekame, prie stoties yra Humana ir IKI.
Comment
Comment