Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Dar priminsiu, kad latviai IKI ŠIOL naudoja ARCHAIŠKĄ 3000kv elektrifikaciją, kurią matė mūsų proseneliai.
Vilnius gi nusitiesė NAUJĄ elektrifikaciją iki sienos, modernizuota Vilnius-Kaunas su REALIA galimybe atkarpas varyti 160km/h (realu Vilnius-Kaunas maršrutą daryti per 59 min., bet LG stabdo).
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Vanšu tiltas yra geležinkelio, pastatytas latvių 2000? Tikrai? O ne sovietų Leningrado specialistų?
Ar kalbi apie caro metalinį geležinkelio tiltą, atstatytą sovietų?
Vilniuje yra tunelis, 365 m. Iš jų 100 m. pailginta apie 2005 m. Geležinkeliui į kitą Neries pusę reikėtų naujų TUNELIŲ, kilometro ar ilgesnių.
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Beje, Rygoje mikrorajonų yra DAUG DAUGIAU nei Vilniuje ir Kaune kartu sudėjus ir jie atrodo kaip mini Rusija 1995 metais.
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Elektrifikacija leis traukiniams atkarpas varyti iki 160 km/h, latviai toliau galės riedėti 30 km/h į Siguldą.
Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Ogi visiškai nieko. Mikrorajoninei chebrai su VT važinėti yra nelygis, geriau važinėti su skendusia gelda iš Amerikos ir parkuoti ją belenkur, nes vis tiek post sovietiniuose miestuose nėra tvarkos ir niekas nebaudžia. Vargetoms, kurie vis tik važinėja su VT, per akis yra valandą purtytis 10km be pirmumo teisės važiuojančiuose autobusuose be kondicionierių, o Rygos tramvajus (nekalbant jau apie centrinį transporto mazgą) atrodo kaip mokslinė fantastika. Dar norim mes lygintis su Ryga. Pirma gal pabandom aplenkti Daugpilį? 


Abstraktūs, niekuo nepagrįsti teiginiai, kurie tik prasilenkia su realybe „neišsiskiriantys kolūkių centrai“, „skirtumai yra smulkmenos“ ir t.t.


Comment