Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    O Ženevoje prieš 10 m. važinėdavo 30-40 m. senumo troleibusai. Ir ką? ​​​​​​
    Šiaip Vilniaus VT, įskaitant troleibusų, problema ne tiek riedmenų amžius, kiek netinkama jų priežiūra. Tinkamai prižiūrima ir remontuojama transporto priemonė iš esmės gali tarnauti amžinai ir pasenti nebent morališkai. Vilniuje iš Volvo autobusų virstantys juodų dūmų kamuoliai yra ne dėl jų senumo, o dėl netinkamos priežiūros. Škoda Trileibusai supuvę ir išklerę ne dėl amžiaus, o dėl netinkamos priežiūros. Tai rodo, kad Vilniaus VT kompanija yra valdoma blogai ir atitinkamai rodo, kad Vilniaus VT matyt irgi yra blogas, nes jis negali būtų geras, jei miesto VT valdo kažkokie degradai. Rygos VT mums žinoma irgi nėra pavyzdys, nors juodus dūmus leidžiančių autobusų ar medvaržčiais sutvirtintų troleibusų ten lyg ir nemačiau.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Škodos gamintos nuo 1980 metų, tai kai kurioms jau greit bus 43 metai. Kiek Vilniuje likusių gatvėse žigulių ar moskvyčių?
      Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.

      Ai pala, vėl cherry picking...

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.

        Ai pala, vėl cherry picking...
        Tarp 1992 it 1994 visi Routmaster’iai buvo pilnai perdaryti, įskaitant variklių pakeitimą. Taip buvo daroma dėl to, kad jų dizainas tapo viena iš Londono vizitinių kortelių ir buvo norima juos palikti gatvėse. Realiai, tai buvo nauji autobusai.

        Autobusų palikimas gatvėse ilgiems metams nėra įprastas dalykas. Seni tramvajai, tuo tarpu, važinėja daugybėje miestų, įskaitant turtingus.

        Comment


          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

          Visiški kliedesiai.
          Bet kad ten tiesiog faktiškai įvardinta - tie patys (ne tie patys modeliai, bet fiziškai tie patys troleibusai) vis dar važinėja po 16 metų.
          Parašė John Rodyti pranešimą
          Škoda Trileibusai supuvę ir išklerę ne dėl amžiaus, o dėl netinkamos priežiūros.
          Na Škodos net naujos iš gamyklos buvo jau nekokios, tai ten ne tik priežiūra kalta.
          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.

          Ai pala, vėl cherry picking...
          Routemasteriai gi ne patogus VT, o labiau istorinis reliktas kuris nebuvo nurašytas dėl kultūrinio paveldo. Beto, ten tik kėbulas buvo 37+ metų, viskas kitkas buvo pakeista.




          Comment


            Na, šiaip Vilniaus VT, su tokiu apgailėtinu finansavimu dar iš tikrųjų visai neblogai atrodo. Čia aišku nieko gero, bet neatsitiktinai Vakaruose ar Skandinavijoj keičia autobusus kas 10-13m ir keliauja jie tiesiai į šiukšlyną, vienas kitas geresnis į trečias šalis išvažiuoja.
            Kas dėl Škodų, tai kaip ir minėta amžius nėra absoliutus matmuo. Ta 1984 Škoda gali būti geresnio stovio nei 1999(kaikurios irgi stovi patvory), 99% žmonių net nematys skirtumo.
            Trumpai tariant problema lengvai išsprenžiama pinigais, per tiek metų neperkant naujų VT priemonių, piktintis, kad Vladikas gaunantis kone minimalke ten iš š išspaus vašką, tikėtis neverta.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Seniausia Škoda 14Tr Vilniuje 1984 pagal transphoto.org
              Pūva kur nors troleibuso parko patvory. ABEJOJU ar nors vienas senesnis nei 1990 m. troleibusas Vilniuje nuolat išrieda į maršrutą.

              Ką rodo Rygos foto, ten maršrutuose važinėja 1976 metų BREŽNEVO jaunystės laikų šrotas.

              Comment


                Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                Pūva kur nors troleibuso parko patvory. ABEJOJU ar nors vienas senesnis nei 1990 m. troleibusas Vilniuje nuolat išrieda į maršrutą.

                Ką rodo Rygos foto, ten maršrutuose važinėja 1976 metų BREŽNEVO jaunystės laikų šrotas.
                O ką troleibusų parkas darys kai tie vladikai išeis į pensiją ar geriau apmokamus darbus? Maršrutus jau dabar tenka kartyti dėl vairuotojų trūkumo.
                Šiaip tikrai įdomus klausimas, kodėl Vilniaus biudžetas toks nedidelis lyginant su kaimynų sostinėmis.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  O ką troleibusų parkas darys kai tie vladikai išeis į pensiją ar geriau apmokamus darbus? Maršrutus jau dabar tenka kartyti dėl vairuotojų trūkumo.
                  Šiaip tikrai įdomus klausimas, kodėl Vilniaus biudžetas toks nedidelis lyginant su kaimynų sostinėmis.
                  kol nebus pakeltos algos, tol Lietuvos VT vairuos žmonės, kuriuos už chamiškumą jau seniai reikėjo mesti lauk.

                  Comment


                    Na, stebuklų neįvyks, bus pakeltos algos ir pritrauks naujus darbuotojus.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Seniausia Škoda 14Tr Vilniuje 1984 pagal transphoto.org
                      Specialiai pažiūrėjau sąrašą.

                      Du 1984 m. troleibusai žymimi kaip MOKOMIEJI.

                      Kiti 1987-1991 m. – daugiausia (90%) REZERVINIAI.

                      Seniausi maršrutuose, iš principo – keturi 15TR, ilgi.

                      Kitos Škodos yra 1992-1997 m., nes vizualiai nesiskiria.

                      Tuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.

                      Troleibusų, autobusų irgi neatnaujins taip smarkiai, nes BAIGĖSI machinatoriaus Ostapo Nilo Benderovičiaus Ušackovo korupcinė schema, kažkas su VT priemonių pirkimu. Bet Lettered įsitikinęs, kad tas meras buvo malačius, nes „svarbeuse ne tik sau, kašką ir miestui darė“ (įklampino į skolas ir davarė beveik iki bankroto masiškai perkant trolikus ir autikus).

                      Comment


                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                        Tuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
                        Koks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais, kurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede. O rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Koks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais
                          Kliedesiai.

                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          kurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede.
                          Visiški kliedesiai.

                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          O rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.
                          Absoliutūs kliedesiai.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Koks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais, kurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede. O rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.
                            Šiaip jau troleibusai kaip tik greičiau įsibėgėja ir greičiau gali važiuoti į kalną. Tuo galima įsitikinti važiuojant į kalną Žemaitės gatvėje autobusu ir troleibusu.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                              Tuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
                              Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.
                                O jūs skaitėt komentarą, kurį cituojat? Gi jų amžius yra išanalizuotas.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.
                                  Melas. Čekoslovakija nustojo egzistuoti 1992 m. gruodžio 31, o ne 1999 metų gruodžio 31 (dauguma Škoda troleibusų Vilniuje 1993-2000 m.).

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                    O jūs skaitėt komentarą, kurį cituojat? Gi jų amžius yra išanalizuotas.
                                    Neskaitė. Didžiosios dalies Vilniaus Škodų sąrašas su parašytu transporto priemonių amžiumi. Matosi, kad čia Brazausko laikų troleibusai.

                                    Tuo tarpu Rygoje važinėja Brežnevo JAUNYSTĖS laikų tramvajai!

                                    Comment


                                      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                      Tuo tarpu Rygoje važinėja Brežnevo JAUNYSTĖS laikų tramvajai!
                                      Melas.
                                      L.Brežnevas gimė 1906-12-19. Sakykime, kad "jaunystė" buvo iki 1946 m.
                                      Kiek Rygoje važinėja tramvajų pagamintų iki 1946 m. ?

                                      Comment


                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                        Melas. Čekoslovakija nustojo egzistuoti 1992 m. gruodžio 31, o ne 1999 metų gruodžio 31 (dauguma Škoda troleibusų Vilniuje 1993-2000 m.).
                                        Turbūt todėl ant daugumos vis dar užrašyta "made in checzhoslovakia"

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Turbūt todėl ant daugumos vis dar užrašyta "made in checzhoslovakia"
                                          Kai troleibusai yra nurašomi, iš jų yra išimamos visos kitos detalės, kurios dar yra geros būklės, įskaitant stiklus. Jie yra panaudojami kapitalinių remontų metų, kai reikia pakeisti maroziukų subraižytus stiklus.

                                          Jeigu taip domina konkretus amžius, siūlau žiūrėti ne ant stiklų užrašų, o bent jau tikrinti garažinius numerius per transphoto.

                                          Šiai dienai visi, kurių garažiniai yra aukščiau už 2582 (582) yra naujesni už 1991, realiai dvigubos Škodos ir yra seniausios, reguliariai dalyvaujančios eisme. 95-99 Vilnius užsisakė 85 naujas Škodas, Ryga užsisakinėjo 0 tramvajų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X