Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...
    Plug-in'u mieste galima būtų važinėt vien elektra, kai akumas tempia 30 km. Tai būna labai pikta dėl kažkokio idioto, kuris parašė tokį kvailą algoritmą kad užsikurtų staigiau pagazavus. Pateisinimas, neva, neužtenka galios netinka, nes tikrai užkuria toli iki maksimalios akumuliatoriaus atidavimo galios. Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai aš prie tų atvirkštinių-nenormaliųjų, atsargiai gazuoju ir vis žiūriu kad netyčia neužsikurtų O kai užsikuria prakeikiu visus japonų inžinierius.
    yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    arba atvirkščiai, bando išspausti geriausias sąnaudas ir žiūri kokiame cikle dirba variklis
    Tai aš prie tų atvirkštinių-nenormaliųjų, atsargiai gazuoju ir vis žiūriu kad netyčia neužsikurtų O kai užsikuria prakeikiu visus japonų inžinierius.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    O dar normalesnis važiuoja su hibridu ir tada iš vis nusispjaut kas ten po kapotu vyksta, kada jis ten ar užsiveda ar užsigesina
    arba atvirkščiai, bando išspausti geriausias sąnaudas ir žiūri kokiame cikle dirba variklis

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Normalus vairuotojas start stop palieka įjungtą. Kas neprideda variklio ilgaamžiškumui tai darbas laisva pavara stovint prie šviesaforo.
    O dar normalesnis važiuoja su hibridu ir tada iš vis nusispjaut kas ten po kapotu vyksta, kada jis ten ar užsiveda ar užsigesina

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Pastebėjau mieste vis daugiau važinėjančių greitosios pagalbos busikų, ryškiai geltonos spalvos. Ar dabar visi bus nebe balti?
    čia privačios gmp

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pastebėjau mieste vis daugiau važinėjančių greitosios pagalbos busikų, ryškiai geltonos spalvos. Ar dabar visi bus nebe balti?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Toyota Century SUV (2024)
    Kaip išsidarkė iš Century...

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Toyota Century SUV (2024)




    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    pasižiūri į skersinėje gatvėje esančius ir pėsčiųjų šviesoforus, kada ten užsidegs raudona.
    Ne visada matosi. Ir pėsčiųjų dar ne visur sureguliuoti pradėti ankščiau. Jeigu yra tokia galimybė užsivedu ankščiau, bet tikrai ne visur yra.
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    O dar geresnis vairuotojas išjungia nachren stop-start sistemą, kuri sukurta tik tam, kad automobilio išmetamas teršalų kiekis "sutilptų" į kažkokias teorines ribas, bet nieko gero neprideda variklio ilgaamžiškumui.
    Normalus vairuotojas start stop palieka įjungtą. Kas neprideda variklio ilgaamžiškumui tai darbas laisva pavara stovint prie šviesaforo.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Bentley...


    Bentley...


    Bentley...


    Bentley...


    Bentley...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    O dar geresnis vairuotojas išjungia nachren stop-start sistemą, kuri sukurta tik tam, kad automobilio išmetamas teršalų kiekis "sutilptų" į kažkokias teorines ribas, bet nieko gero neprideda variklio ilgaamžiškumui.
    Svarbiau nedūmyti stovint kamštyje.
    Kam rūpi variklio ilgaamžiškumas jei po trijų metų imsi kitą automobilį.
    Beje, ilgas darbas tuščia eiga irgi nėra sveika varikliui.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Kia/ Hyundai po truputį įgauna labai savitą stiliuką.
    Ir dizainas (interjeras ir eksterjeras) primena gerokai brangesnius automobilius.


    Primena tuos baisiuosius Ssanyong dizainus, gal tas pats dizaineris perėjo dirbti

    Click image for larger version

Name:	39340-1c_ex.JPG
Views:	260
Size:	183,0 kB
ID:	2073464

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Mechanikai ne princesės. Sugeba ir tamsų saloną išpurvint. Kas remontuojatės "saloniniame autoservise", tai uždeda klijonkines apsaugas sėdynėms ir vairaui, bet visad būnu nusiteikęs įprastuose legaliuose servizuose po remonto išgvažiuoti tepaluotu vairu. Pilkšvo atspalvio Alcantara išpurvinus ilgainiui nusitrina nuo vairo, bet vis tiek nebus it nauja.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    O kur apskritai dingo balti salonai? Retas reiškinys, kad šiandieninei naujai mašinai net leistų tokį pasirinkt

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Kia/ Hyundai po truputį įgauna labai savitą stiliuką.
    Ir dizainas (interjeras ir eksterjeras) primena gerokai brangesnius automobilius.




    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Prieš perkant reiktų pasidomėti kas ten per dėžė, nes būna taip jog aukščiausios pavaros santykis yra toks pat abejose dėžėse, tiesiog deda šešių į lėtus variklius kad geriau važiuotų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Opelis ir kia vis dar dabar deda daugiausia su 5 pavarom. Apie automatus niekas ir nešneka, ten visai kitas principas.
    Turiu nuvilt, matyt mano ankstesniam Opeliui jau 2007m kažkas buvo užsisakęs 6 pavarą, taip patiko, kad ir Ceedui paprašiau šešių pavarų

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Opelis ir kia vis dar dabar deda daugiausia su 5 pavarom. Apie automatus niekas ir nešneka, ten visai kitas principas.
    Opelis tik į pigiausią Corsą su 75ag varikliu deda 5 pavarų mechaninę. Visa kita - 6 mechaninė arba automatas.

    Kia irgi tik į mažiausią pigiausią Rio siūlo 5 pavarų mechaninę, Ceed jau 6.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Opelis ir kia vis dar dabar deda daugiausia su 5 pavarom. Apie automatus niekas ir nešneka, ten visai kitas principas.

    Komentuoti:

Working...
X