Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tie kurie mėgsta japonišką pornografiją

    Beje hibridinis Auris sveria tiek pat kiek dyzelinis, tai prie ko čia diskusija apie +100 kg aš nežinau
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      Už 35K ten buvo marketinginis triukas, prieš metus užsisakiusiems už tą kaina žada tik nuo 2019 tiekti ir tai daug abejojančių ar tieks nes nuostolinga bus, dabartinė Tesla 3 starting price yra 49K.
      Būtent.

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Pagal ką deda? Tesla 3 kainuoja panašiai, nuo 35k Eur, tik turi daugiau nei dvigubai galios ir dvigubai daugiau km nuvažiuoja vienu įkrovimu.



      Deda, kaip minėjau, pagal efektyvumą: naujausias modelis išspaudžia daugiau range'o iš 1kW (136 MPGe vs Model 3 126 MPGe)

      Comment


        Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
        Dėl dinamikos - paprasta įvertinti kiekvienam - važiuoji vienas arba su 2 nedideliais keleiviais. Skirtumas yra. Matematiškai apie 7%. Kartais jauti, kartais - ne.
        Elektra iškart duoda startą. Tu jau važiuoji toli, visi dar stovi prie žalio.

        Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
        tomtom neblogai sudėliojo argumentus dėl hibridų, aš sau pliusų nerandu, gal dėl to ir nesuprantu kodėl žmonės juos perka. Kiek žvilgtelėjau šiuo metu visgi hibridas atsieina brangiau už analogiškos klasės ir dinaminių savybių dyzelį. O permoka lyginant su benzinu tarkim auris >3keur. Net ir vertinant kad kuro sanaudos skiriasi 2 litrais (cia praktiskai tik mieste vazinejant) reiks pravaziuoti 150 kkm kad skirtuma islyginti, o kur dar draudimai, lizingo palukanos uz kainu skirtuma. Aptarnavimai benzo gaip pat turėtų būt pigesni (nezinau). Tai ir toliau manau, kad lieka mada ir ekologija/ dė
        Bent jau Citybee paskutiniu metu užsipirko Auris 150 automobilių, tiek kiek turi Golfų. Tai jei ne dėl degalų ekonomijos, tai gal perkant padarė nuolaidą. Nors manau, kad nedaugeliui patinka Golfo imidžas.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Elektra iškart duoda startą. Tu jau važiuoji toli, visi dar stovi prie žalio.
          Kažkodėl netenka matyt nuo šviesoforo besidrąskančių hibridų. Dažniausiai Priusai pajuda lėtai ir nuobodžiai. Net ir taksistai nesidrąsko.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Kažkodėl netenka matyt nuo šviesoforo besidrąskančių hibridų. Dažniausiai Priusai pajuda lėtai ir nuobodžiai. Net ir taksistai nesidrąsko.
            Nekalbu apie drąskymasį, elementariai pradedi važiuoti tik gal kiek sparčiau. Taksistai taupo, nes jie už degalus moka patys, kiek girdėjau.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą

              Nekalbu apie drąskymasį, elementariai pradedi važiuoti tik gal kiek sparčiau. Taksistai taupo, nes jie už degalus moka patys, kiek girdėjau.
              Čia tas pats kas sakyt su automatu pradedi greičiau važiuot, nes nereikia sankabos minkyt ir bėgio įmest... O kiti stovi ir makaluoja lazdą.

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Tie kurie mėgsta japonišką pornografiją
                Automobilius pagal išvaizdą renkasi tik moterys, arba pvz. Johnas.

                Comment


                  Toyota Auris hibride stovi variatoriaus tipo deze (be pavaru), kurios darbo principas paspaudus gaza ar vaziuojant i kalna sukt apsukas iki maksimumo ir laikyti juos taip kol visiskai neatleisi gazo. Tas uzknisantis varyklio uzimas niveliuoja visus auksciau esancius Aurio hibridiskumo privalumus.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Toyota Auris hibride stovi variatoriaus tipo deze (be pavaru), kurios darbo principas paspaudus gaza ar vaziuojant i kalna sukt apsukas iki maksimumo ir laikyti juos taip kol visiskai neatleisi gazo. Tas uzknisantis varyklio uzimas niveliuoja visus auksciau esancius Aurio hibridiskumo privalumus.
                    Nori pasakyti, kad Toyota specialiai nori užknisti Lexus pirkėjus? Lexus pirkėjai ne taxistai, jiems neaktualios labai mažos sąnaudos. Žinoma, SUV ir taip turi nemažas sąnaudas.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                      Nori pasakyti, kad Toyota specialiai nori užknisti Lexus pirkėjus? Lexus pirkėjai ne taxistai, jiems neaktualios labai mažos sąnaudos. Žinoma, SUV ir taip turi nemažas sąnaudas.
                      Toyota/Lexus apskritai kokiu dešimtmečiu atsilieka nuo vokiškų konkurentų pagal daugelį technologijų, pažiūrėkite kaip atrodo jų nauji automobiliai, atgyvenę dar nei kilometro nenuvažiavę.

                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Toyota/Lexus apskritai kokiu dešimtmečiu atsilieka nuo vokiškų konkurentų pagal daugelį technologijų, pažiūrėkite kaip atrodo jų nauji automobiliai, atgyvenę dar nei kilometro nenuvažiavę.
                        Na dizainas iš tikrųjų nėra stiprioji japonų pusė. Kitos technologijos lyg ir nelabai atsilieka.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Toyota Auris hibride stovi variatoriaus tipo deze (be pavaru), kurios darbo principas paspaudus gaza ar vaziuojant i kalna sukt apsukas iki maksimumo ir laikyti juos taip kol visiskai neatleisi gazo. Tas uzknisantis varyklio uzimas niveliuoja visus auksciau esancius Aurio hibridiskumo privalumus.
                          Bet kuri automatinė dėžė smarkiau užmynus gazą žemina pavarą ir gauni tą U-u-u-a variklio garsą. Aišku, jei esi varguolis nevažiavęs su automatu, tai tokie dalykai gali stebinti.

                          Na dizainas iš tikrųjų nėra stiprioji japonų pusė.
                          Keista tą girdėti iš azijačių mylėtojo.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Toyota/Lexus apskritai kokiu dešimtmečiu atsilieka nuo vokiškų konkurentų pagal daugelį technologijų, pažiūrėkite kaip atrodo jų nauji automobiliai, atgyvenę dar nei kilometro nenuvažiavę.
                            Kalbu apie hibrido technologiją, kam ją siūlyti mokiam klientui, jei tai š.., kaip čia sakoma. Klientai galintys daug mokėti yra labai vertinami ir yra jautrūs kokybei bei komfortui. Tai ne Golfo pirkėjai - nors ir belenkas, svarbu pigu.

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Bet kuri automatinė dėžė smarkiau užmynus gazą žemina pavarą ir gauni tą U-u-u-a variklio garsą. Aišku, jei esi varguolis nevažiavęs su automatu, tai tokie dalykai gali stebinti.



                              Keista tą girdėti iš azijačių mylėtojo.
                              Viena yra gerai padarytas bukkake, visai kas kita yra automobilių dizainas. Neplakim visko į vieną krūvą

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Bet kuri automatinė dėžė smarkiau užmynus gazą žemina pavarą ir gauni tą U-u-u-a variklio garsą. Aišku, jei esi varguolis nevažiavęs su automatu, tai tokie dalykai gali stebinti.

                                Keista tą girdėti iš azijačių mylėtojo.
                                Tomas pasiskaitykite apie skirtumus variatoriaus ir normalaus automato, paskui kazka rasykite. Arba jei esate varguolis, galite nors ir youtube paziruet.

                                Comment


                                  Norite pasakyti, kad eilinis automatas nežemina pavaros (dėl ko didėja variklio sūkiai) smarkiau užmynus gazą?
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Norite pasakyti, kad eilinis automatas nežemina pavaros (dėl ko didėja variklio sūkiai) smarkiau užmynus gazą?
                                    eilinis automatas zemina pavara ir tas labai gerai, nes isibegejus isijungia aukstesne pavara ir apsukos nukrenta. Variantorius neturi ka zemint, ten nera pavaru, apsukos laikosi aukstos visalaik kol nepasieki reikiamo greicio. Variator dezes yra pigesnes net uz hidraulinius automatus, todel jas deda i zemesnes klases masinas, kaip Auris, kuris yra viena pigiausiu toyotu.

                                    Wikipedia, jei netingit skaityt

                                    Cia parasyta "laiko optimalias apsukas", o realybeje gaunasi kad tas kibiras su litriniu varykliu kazkur vaziuotu apsukos turi buti laikomos gan aukstos, gaunasi pastovus uzknisantis uzimas, kai norisi vazineti dinamiskiau nei pensininkas, arba lenkti uzmiestyje.
                                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.20, 15:41.

                                    Comment


                                      Gal jau išsiblaivyk, Auris hibridas su litriniu varikliu
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Cia parasyta "laiko optimalias apsukas", o realybeje gaunasi kad tas kibiras su litriniu varykliu kazkur vaziuotu apsukos turi buti laikomos gan aukstos, gaunasi pastovus uzknisantis uzimas, kai norisi vazineti dinamiskiau nei pensininkas, arba lenkti uzmiestyje.
                                        Elektra ir duoda dinamiką iki 50km. Manai, kad Golfas automatas turbo turi geresnę dinamiką? Reikia lyginti adekvačių klasių variklius.

                                        Comment


                                          Taigi ir sakau kad arba lenkiant uzmiestyje arba vaziuojant i kalna, tai matyt greiciau nei is 40-50. Kiekvienam savo, as vaziavau citybee auriais, man sitas momentas nelabai patiko. Draugas turi auri hybrid, skundziasi tuo paciu.
                                          Jei tai pirmas automobilis ir niekada nesi vaziaves normaliu automatu, nesupranti kas vyksta, tai CVT deze gal ir sueis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X