Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Kelintu metu?
    preLCI

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Vėlgi ta pati statistika rodo, kad dauguma premium automobilių Vokietijoje (lygiai kaip ir Lietuvoje) yra ant įmonės .
      Jo bet buna vairuojami vadovu/direktoriu, kurie pas klientus nelaksto, o tik i darba vazineja ir minimaliai darbo reikalais ir tai sugeba per metus 100k prisukt kai kurie

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        preLCI
        ?

        Pries face lift norejai pasakyt?

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          ?

          Pries face lift norejai pasakyt?
          jo, priešFaceLiftinis

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            jo, priešFaceLiftinis
            Variklis 3,0 neuzmusamas, automatine deze irgi be problemu. Megsta pabiret vairo koloneles - remonto kaina kosmine, buna ateinga galas ir turbinai. Bet visumoj automobilis tikrai geras, vidurkis degalu 9/100km. Jei yra uz ka imciau po facelift modeli, smagesne greiciu deze ir geresne dinamika

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
              Prisiminkim, kad didžioji dalis specialiojo ir sunkiojo transporto varomi dyzelinu. Taip pat šį kurą naudoja traktoriai, ekskavatoriai, kranai, kombainai, traukiniai ir t.t.
              Paskutinis taisė Eisinas; 2015.09.25, 17:12.

              Comment


                Matęs kaip dviem mašinom viršijant du kartus sublyksi tad gali būt kad abu patekot gal tik vieną blykstelėjimą matei Klausimas ar baus

                Comment


                  Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                  Prisiminkim, kad didžioji dalis specialiojo ir sunkiojo transporto varomi dyzelinu. Taip pat šį kurą naudoja traktoriai, ekskavatoriai, kranai, kombainai, traukiniai ir t.t.
                  Todėl Lietuvoje dyzelinis automobilis teisingesnis pasirinkimas. O be to, rusiško "pacho" irgi pilna. Baltarusiškas retesnis, bet ir daug geresnis. Perki 20 metų vokišką mašiną su paprastu siurbliu ir forsunkom, pili visas pamazgas ir važiuoji pigiau nei VT. Prieš techninę išimi oro filtrą ir įsipili kuro degalinėje. Tiek lietuvio dyzelis mato degalines.

                  Comment


                    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                    Prisiminkim, kad didžioji dalis specialiojo ir sunkiojo transporto varomi dyzelinu. Taip pat šį kurą naudoja traktoriai, ekskavatoriai, kranai, kombainai, traukiniai ir t.t.

                    Pratesiant minti...
                    ...ir miestui skirti nedideli automobiliai...

                    Dyzelis teturi likti ten, kur kolkas nepakeiciamas - sunkiajame ir lengvajame KOMERCINIAME transporte, bet ne zubrinant po miestus ir nuodijant gyventojus

                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                    O benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinu
                    Del to netrukus i Paryziu ir Roma pavyks ivaziuot tik su komerciniu dyzeliu
                    Dyzelis yra desimtimis kartu daugiau kancerogenu isskiriantis kuras nei benzinas, jau nekalbant apie NOx, suodzius/kietasias daleles. Tai kuras, kurio miestuose neturetu buti.
                    Tavo minimas vokieciu atvejis tik irodo, kad tiek pravaziuojama ne miestuose, o autostradoj. Toks dyzelio panaudojimas yra normalus, bet prasideda issigimimas, kuomet perkamas mazalitrazis kibiras su 1.3 ar 1.5 dyzeliniu motoru ir nuolat sukamas po miesta. Tokiu bairiu neturetu buti.

                    Dyzelio daug apmokestint negalima del komercinio transporto, taciau galima ivesti ekologijos ir masinu mokesti. Ko kazkodel nesiryztama padaryti tiek ilgai pas mus, nors tai issprestu kruva problemu iskaitant pagerintu biudzeto iplaukas
                    Paskutinis taisė ViR2; 2015.09.27, 12:59.

                    Comment


                      Mielai persėsčiau iš dyzelinės mašinos į benzininę, bet negaliu sau to leisti, per brangu.

                      Comment


                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                        Todėl Lietuvoje dyzelinis automobilis teisingesnis pasirinkimas. O be to, rusiško "pacho" irgi pilna. Baltarusiškas retesnis, bet ir daug geresnis. Perki 20 metų vokišką mašiną su paprastu siurbliu ir forsunkom, pili visas pamazgas ir važiuoji pigiau nei VT. Prieš techninę išimi oro filtrą ir įsipili kuro degalinėje. Tiek lietuvio dyzelis mato degalines.
                        Bent jau Vilniuje tokių mašinų nedaug beliko. Mano aplinkoje visi kurą pilą tik legalų.

                        Comment


                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                          Todėl Lietuvoje dyzelinis automobilis teisingesnis pasirinkimas. O be to, rusiško "pacho" irgi pilna. Baltarusiškas retesnis, bet ir daug geresnis. Perki 20 metų vokišką mašiną su paprastu siurbliu ir forsunkom, pili visas pamazgas ir važiuoji pigiau nei VT. Prieš techninę išimi oro filtrą ir įsipili kuro degalinėje. Tiek lietuvio dyzelis mato degalines.
                          ir tai yra labai rimta problema. Del tokiu buduliu buvo suteiktos teises policijai atimineti TA, taciau reiketu ne tik atimti, bet ir konfiskuoti TP ypac jei pagauna su prichimycinta filtravimo sistema ir ypac jei tai dyzelis

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            ir tai yra labai rimta problema. Del tokiu buduliu buvo suteiktos teises policijai atimineti TA, taciau reiketu ne tik atimti, bet ir konfiskuoti TP ypac jei pagauna su prichimycinta filtravimo sistema ir ypac jei tai dyzelis
                            O prie ko čia oro filtro nebuvimas? Nėra jokio reikalavimo turėti oro filtrą - tai tik viena iš priemonių, ilginančių variklio tarnavimo laiką. Jeigu mašinos savininkui to nereikia, gali ir be oro filtro važinėti.
                            Taip pat nereikia pamiršti, kad ne visas kuras iš Belarusijos yra nelegalus.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              O prie ko čia oro filtro nebuvimas? Nėra jokio reikalavimo turėti oro filtrą - tai tik viena iš priemonių, ilginančių variklio tarnavimo laiką. Jeigu mašinos savininkui to nereikia, gali ir be oro filtro važinėti.
                              Taip pat nereikia pamiršti, kad ne visas kuras iš Belarusijos yra nelegalus.
                              O kur ten parašyta apie oro filtrą? Esminis filtras dyzeliniuose varikliuose yra kietųjų dalelių filtrai (DPF, FAP ir kaip bepavadinsi). Kadangi pas mus važinėja tikrai ne naujausi automobiliai, tai dažnu atveju prireikus kažkokio aptarnavimo/remonto tokiam filtrui, jis einant pigiausiu keliu yra išpjaunamas. Va tuomet visi važiuojantys ar einantys iš paskos tokiam automobiliui ir skendi juodų dūmų debesyje, bei godžiai sukvėpuoja visas tas daleles.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                O kur ten parašyta apie oro filtrą? Esminis filtras dyzeliniuose varikliuose yra kietųjų dalelių filtrai (DPF, FAP ir kaip bepavadinsi). Kadangi pas mus važinėja tikrai ne naujausi automobiliai, tai dažnu atveju prireikus kažkokio aptarnavimo/remonto tokiam filtrui, jis einant pigiausiu keliu yra išpjaunamas. Va tuomet visi važiuojantys ar einantys iš paskos tokiam automobiliui ir skendi juodų dūmų debesyje, bei godžiai sukvėpuoja visas tas daleles.
                                Su išpjautu filtru neteršia daugiau nei senesni modeliai, kurie niekada neturėjo jokių filtrų, beto ir techninę praeina, kur griežtai tikrinamas dūmingumas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  O kur ten parašyta apie oro filtrą?
                                  Virtęs pelenais rašė apie oro filtro demontavimą prieš TA, ViR2 parašę, kad už tokius dalykus reikia atiminėti TA (nors variklio be oro filtro išmetamos dujos bus kaip tik ekologiškesnis).
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Esminis filtras dyzeliniuose varikliuose yra kietųjų dalelių filtrai (DPF, FAP ir kaip bepavadinsi). Kadangi pas mus važinėja tikrai ne naujausi automobiliai, tai dažnu atveju prireikus kažkokio aptarnavimo/remonto tokiam filtrui, jis einant pigiausiu keliu yra išpjaunamas. Va tuomet visi važiuojantys ar einantys iš paskos tokiam automobiliui ir skendi juodų dūmų debesyje, bei godžiai sukvėpuoja visas tas daleles.
                                  Jiegu su turbina viskas yra OK, juodų dumų beveik nebus.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Jiegu su turbina viskas yra OK, juodų dumų beveik nebus.
                                    Tai kad dūmų uždangą pradėdami judėti paleidžia didžioji dalis bent kokius 5 m. naudotų dyzelių...
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Geriausiu metų automobiliu Baltijos šalyse vienbalsiai išrinktas naujasis "Volvo XC90". Šis Švedijos gamykloje gamintas visureigis buvo vienu laukiamiausių šiais metais daugelyje pasaulio rinkų.
                                      Kiek anksčiau buvo pranešama, kad "Volvo Cars" šiemet tikisi rekordinio pelno. Taip pat neseniai koncerno "Volvo" padalinys "Volvo Cars" buvo susiskaidytas į tris padalinius-gamyklas Europos (Švedija), Azijos (Kinija) ir Amerikos (JAV) rinkoms.


                                      Šaltinis

                                      Daugiau informacijos: Išrinktas Baltijos šalių metų automobilis: „TopGear“ komisijos ir DELFI skaitytojų simpatijos sutapo
                                      Paskutinis taisė Silber418; 2015.10.08, 21:11.

                                      Comment


                                        Sveiki

                                        Senokai žiūriu kas nors ką nors rašė Norėjau pasiteirauti dėl lambo, ar kas nors mėginot važiuoti, jei taip ar patiko?
                                        Nes radau pasiūlymus http://www.geradovana.lt/lamborghini , visai sudomino, nesu tokio žveris vairavus Ką manot?

                                        Comment


                                          Būtų visai nieko, bet daug benzo ryja, o dujų niekas neapsiima įdėt ...
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X