šiaip štai čia gana įdomi Regitros 2007 m. ataskaita. Ypač pabaiga: pasirodo 2006 m užregistruoti du savo gamybos automobiliai ir 1 ferraris, o 2007 m. net du ferrariai - tiesa naudoti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNeblogas aparatas.
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...212471963&sk=5„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Comment
-
Kuo toliau tuo daugiau auto matysim su LV ir pan. numeriais kol jokių mokęsčių lengvatų nesulauksimMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąCLS su latviskais numeriais...Paskutinis taisė John; 2008.06.17, 01:46.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąNors BMW, prispažinsiu, nelabai prie širdies man, bet šio debiuto laukiu. Įdomus tiek dizainas bus, tiek techninės naujovės, visgi S klasę naują vien geru dizainu peršokt sunkoka būtų
Comment
-
Eikit ką čia jūs su tais savo BMW, čia daug įdomiau :
Netradicinis automobilis
Parašė lrt.ltNetradicinį automobilį „Solo“ pristatė Vengrijos kompanija „Antro“, pasiryžusi pasaulį nustebinti ne tik unikaliu modeliu, bet ir galima jo serijine gamyba.
Kompanija sugalvojo rinkai pateikti tokį automobilį, kuris pirkėjus viliotų unikaliu dizainu bei ypač mažomis kuro sąnaudomis. Taip gimė modernus trivietis „Solo“ modelis. Tai nėra dar viena „teorinė koncepcija“ – modelis yra veikiantis ir gali vienu metu vežti tris suaugusius žmones.
Automobilis sveria 270 kg. Gana netradicinis salono išdėstymas – vairuotojas sėdi automobilio viduryje, o du keleiviai įsitaiso iš abiejų jo pusių.
100 km „Solo“ sunaudoja tik apie 1,5-2 litrus degalų. Tokių kuro sąnaudų pakanka važiuoti didžiausiu 140 km per val. greičiu.
Variklis dirba naudodamas benziną arba etilo spiritą. Tačiau šis „senovinis“ kuras naudojamas tik ilgų kelionių metu. Miestuose, kuomet reikia nuvažiuoti nuo 15 iki 25 km, naudojamas elektros variklis, maitinamas saulės elementais – jais padengtas visas automobilio paviršius.
Jeigu kompanijai pavyktų išpildyti savo svajonę ir pradėti serijinę gamybą, toks modelis kainuotų apie 18 tūkst. dolerių.
Vėliau „Antro“ planuoja projektuoti stambesnį modelį – jame be vairuotojo bus numatytos 5 vietos keleiviams. Kadangi modelis bus orientuotas į šeimyninius poreikius, konstruktoriai iškėlė sau rimtą iššūkį – suprojektuoti automobilį, pasidalinantį į kelias dalis. Pavyzdžiui, šeimai atvažiavus į miestą, automobilis pasidalins į dvi dalis – vieni vaikai važiuos su tėčiu, kiti su mama skirtingais reikalais.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąO as pasakysiu atvirksciai. Nors man BMW patinka labiausiai is visu masinu, bet sitas 7 kazkoks atsokes nuo realybes, kosminis ateiviu laivas. Gal kokiais 2020 metais ir bus norma toks dizainas, bet dabar per didelis suolis nuo buvusio modelio.
Comment
-
Gana džiugios naujienos, beje, jis atrodys daugmaž taip
http://autoworld.wordpress.com/2008/...olo-prototype/Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąTaip tik atrodo. Man pvz dabar esantis atrode labai jau atsokes nuo senojo e38, galvojau netgi senasis visgi grazesnis, bet begant metams nuomone visiskai pasikeite i kita puse..
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąNu bus matyt. Bet pvz. naujas X5 atrodo tikrai labai prastai, net mazai kuo panasus i BMW, senasis zymiai geresnis dizaino prasme. Tai bijau, kad su 7 irgi tas pats bus.
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąSkonio reikalas Man naujas X5 kur kas gražesnis už seną
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDizainas dizainu, tikrai skonio reikalas, bet vat su kitais reikalais X5 šlubuoja.
Beje aš galvoju draugei pirkti Audi A4 01-02 metų, amerikietišką variantą. Gal kas turite ir girdėjote kokios dažniausios problemos jose?You've got one life! Live it!
Comment
Comment