Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nes verslas yra prigimtinis blogis ir su juo reikia kovoti smarkiau nei su šėtonu!
    Jei ropščiasi ant altoriaus (o pas mus kartais taip yra), tuomet taip.

    Comment


      Siūlau nusiraminti ir nekariauti karo Lidl-Maxima. Visi daro klaidas, bet svarbiausia, ar iš jų mokosi ir jų nebekartoja.

      O Lidl plečia savo asortimentą. Atsirado nauji lietuviški limonadai Twist ir pradėta prekiauti kiviais Lidle naujienų kainolapiai žali:

      Comment


        Parašė 40%
        O kam uzkliuvo kad Lidl kainos mazesnes, tam yra logisku priezasciu:
        1. Tinklo dydis. 100+ logistikos centru, 10'000+ parduotuviu.
        2. Standartiniai sprendimai. Standartinis logistikos centras (t.y. pagal ta pati sablona), standartines parduotuves, standartinis "leidinukas" ir t.t. Dalis sukurimo kainu issidalina per labai daug parduotuviu...
        3. Mazesnis pasirinkimas, bet didesniais kiekiais. Ar tikrai reikia trisdesimt-vienuolikos rusiu Mocarela surio?
        4. Didziausia apyvarta per kvm.
        Mes gyvenome sovietmetyje, tai didelis pasirinkimas lietuviui patinka Net ir jei nėra didelio skirtumo tarp prekių Kam tada pristatė tiek Hyper su pasikartojančiom prekėm
        Manau, Lidl ir su plačiu asortimentu padulkintų kitus tinklus.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Pirkėjų abejingumas dėl nekokybiškos prekės duoda bent du trūkumus: pardavėjas nežino, kad pirkėjas įsigijo nekokybišką prekę, o pirkėjas praranda pinigus. Tarkim man nulūžo oro gaiviklio paspaudimo mygtukas, nors gaiviklio dar išnaudota tik pusė. Oro gaiviklio kaina tik 0,69 €, tačiau nepatingėjau ir užpildžiau Lidl anketą. Gavau atsakymą, kad su čekiu oro gaiviklį galiu pasikeisti arba grąžintis pinigus bet kurioje Lietuvos Lidl parduotuvėje. Kitą kartą važiuodamas į parduotuvę taip ir padarysiu. Anketą pildžiau ir dėl to, kad Lidl žinotų apie pasitaikančią produkto kokybę. Kažin ar teisinga išmesti sugedusius sparnelius, kaip Tomas aprašė aukščiau, o ne kreiptis į parduotuvę ir grąžintis pinigus. Problemos viešinimas internete būtų tik kaip papildoma prevencinė priemonė.
          Pvz. Pamodeliuokim šią situaciją

          Aleksio modelis: 1000 pirkėjų įsigijo šią prekę ir visiem nulūžo mygtukas. Ir kiekvienas dar papasakoja 10 draugų apie tai, kas įvyko.
          Visi jie nustoja pirkt prekę, vietoj to, kad informuotų apie problemą.
          LIDL analitikai sėdi ir krapšto barzdą, bandydami atspėt, kokio velnio sumažėjo ženkliai gaiviklio pardavimai. Ir neprieina vieningos nuomonės.

          Atsakingo verslo modelis: 1000 klientų informuoja Lidl apie atsitikusią situaciją. Lidl aiškinasi ir paaiškėja, jog tiekėjas pataupė "ant" dangtelio plastmasės. Lidl keičia tiekėją arba bauduoja tiekėją, arba duoda antrą šansą ir tiekėjas jau nebepasišiukšlina.

          Kaip galvojat, ar tikrai nereik Lidl informuot apie netradicinę/keistą situaciją su Lidl preke?

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Dsanto siūlo leisti Lidlui treniruotis ant mūsų už mūsų pačių pinigus. Pirkti pigius oro gaiviklius kurie tuoj pabrangsta dvigubai, marškinėlius su skylėm, supuvusius nektarinus, duoną su skruzdėlėm, prasmirdusią vištą, o paskui skųstis su viltim, kad kažkas pasikeis.

            Ačiū, bet daugumai paprasčiau tiesiog pirkti kitur.
            Tomai, nuo Jūsų jau toks hiperbolizacijos kvapas sklinda, kad net nesmagu. Lyg tai kitose parduotuvėse papuvusių vaisių ar kitko nebuvo.

            Comment


              Kaip ir sakiau, lidlininkų supratimu "atsakingas verslas" yra pirkėjų pavertimas bandomaisiais triušiais Pirkėjas neprivalo spręsti pardavėjo problemų savo sąskaita.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Viešnia Rodyti pranešimą
                Aleksio modelis: 1000 pirkėjų įsigijo šią prekę ir visiem nulūžo mygtukas. Ir kiekvienas dar papasakoja 10 draugų apie tai, kas įvyko.
                Visi jie nustoja pirkt prekę, vietoj to, kad informuotų apie problemą.
                LIDL analitikai sėdi ir krapšto barzdą, bandydami atspėt, kokio velnio sumažėjo ženkliai gaiviklio pardavimai. Ir neprieina vieningos nuomonės.
                Tai nėra pirkėjų problema.

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Kaip ir sakiau, lidlininkų supratimu "atsakingas verslas" yra pirkėjų pavertimas bandomaisiais triušiais Pirkėjas neprivalo spręsti pardavėjo problemų savo sąskaita.
                  Pats sau prieštarauji. Jei išmeti nekokybišką prekę ir neatgauni pinigų, tai ir sumoki už tai savo sąskaita. Jei nuneši prekę į Lidl, juk tau grąžina pinigus arba pakeičia prekę. Ir tai jau vyksta Lidl, o ne tavo sąskaita.

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Sakantys, kad reikia būtinų būtiniausiai pranešinėti Lidlui apie kiekvieną supuvusį obuolį ar tarantulą bandelėje nuduoda, kad Lidl nežino ką pardavinėja. Nežinau ar toks naivumas nuoširdus ar apsimestinis. Lidl puikiai žino ką parduoda. "Krepšinio pasaulio" terminais kalbant žaidimas ant pražangos ribos yra jų verslo modelis.
                    Tomai, perspjovėt pačio Aleksio antiversliškumą.
                    Jums atrodo, kiekvieną produktų partiją prieš paduodant į parduotuvę reiktų peržiūrėt akyla akim? Skambat kaip tas, kuris skundžiasi, jog perpjovus papriką randa ant sėklų vabzdžių šeimyną.
                    Kodėl tai skamba juokingai?
                    Nes a) išoriškai nepriekaištingos paprikos vidaus nenuspėsi, b) paprikos sėklos maistui nenaudojamos.

                    Apie vaisius informuot yra bergždžias reikalas, bet pvz. Apie gaminamus produktus, tai manau tikslinga.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Kaip ir sakiau, lidlininkų supratimu "atsakingas verslas" yra pirkėjų pavertimas bandomaisiais triušiais Pirkėjas neprivalo spręsti pardavėjo problemų savo sąskaita.
                      Nežinot, o tauškiat niekus. Tai Jūsų logika besivadovaujant, visos LT parduotuvės ligi šios vasaros bandė pirkėjų įmunosistemą, parduodant Judex produktus.

                      Comment


                        Parašė Viešnia Rodyti pranešimą
                        Jums atrodo, kiekvieną produktų partiją prieš paduodant į parduotuvę reiktų peržiūrėt akyla akim?
                        O kodėl ne?

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          O kodėl ne?
                          Nes verslas matyt remiasi pasitikėjimu.
                          Jei verslas tiekėju nepasitikės - parūpins dar po etatą per parduotuvę kontrolei atlikti. Bet tuo kontrolierium gal irgi negalima pasitikėt. Tai ir anam ko trolės reik. O šiam irgi. Ir t.t.

                          Pasitikėjimas - pigiau ir ramiau. Bet žinoma, Lietuvoj viens kitam vilkas.

                          Comment


                            Šiaip visokių smulkmenų pranešinėjimas prekybos centrams turi prasmę tik žinant, kad prekybos centras tikrai nori tai išgirsti ir imasi konkrečių veiksmų. Mandagūs atsirašinėjimai nebūtinai yra to rodiklis. Lidl, bent jau iš pradžių, rodos, kad stengiasi klausytis.

                            Comment


                              Net ir informavęs apie mažos vertės prekės defektą, iš Lidl gauni tokį atsakymą, kuris motyvuoja ir ateityje elgtis taip pat:

                              Laba diena,
                              dėkojame, kad į mus kreipėtės ir nelikote abejingas, išsakydamas savo pastebėjimus, dėl produkto kokybės. Jūsų pranešimas buvo perduotas už prekių asortimentą ir kokybę atsakingiems asmenims, kurie įvertins Jūsų aprašytą problemą.
                              Norėtume Jus informuoti, kad šį produktą, kaip ir maisto produktus, kuriuos įsigijote pas mus, galite bet kuriuo metu pateikę kasos kvitą grąžinti bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje: gausite kitą analogišką produktą arba atgausite sumokėtus pinigus. Dėkojame už bendradarbiavimą.
                              Pagarbiai
                              Klientų aptarnavimas
                              UAB "Lidl Lietuva"
                              Paskutinis taisė dsanto; 2016.08.29, 21:38.

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Kaip ir sakiau, lidlininkų supratimu "atsakingas verslas" yra pirkėjų pavertimas bandomaisiais triušiais Pirkėjas neprivalo spręsti pardavėjo problemų savo sąskaita.
                                Kiek dar reikės Jūsų Didenybės prašyti, kad nurodytų kuris tinklas yra idealus? Ar bent jau nesulyginamai geresnis nei Lidl visais požiūriais?
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Šiaip visokių smulkmenų pranešinėjimas prekybos centrams turi prasmę tik žinant, kad prekybos centras tikrai nori tai išgirsti ir imasi konkrečių veiksmų. Mandagūs atsirašinėjimai nebūtinai yra to rodiklis. Lidl, bent jau iš pradžių, rodos, kad stengiasi klausytis.
                                  Priminkite, kelintais metais Lidl įsteigtas ir kokios tautybės žmogaus?
                                  Ir kodėl Jum atrodo, jog tinklas, laukęs dekadą, kad įeitų į rinką nusispjaus į pirkėjų nuomones?

                                  Comment


                                    Priminkite, kelintais metais Lidl įsteigtas ir kokios tautybės žmogaus?
                                    Ir kodėl Jum atrodo, jog tinklas, laukęs dekadą, kad įeitų į rinką nusispjaus į pirkėjų nuomones?
                                    Verslo filosofija laikui bėgant gali keistis, o savininko tautybė dar ne garantija . Tinklas juk ne kažkokio leidimo turbūt laukė, o tik sau parankaus momento.
                                    Šiaip tai kol kas prie Lidlo nelabai yra ko kabintis - ir bendrauja, ir reaguoja. Bus sunku konkuruoti prekybos centrams, kurių savininkų tautybė yra kitokia .

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Verslo filosofija laikui bėgant gali keistis, o savininko tautybė dar ne garantija . Tinklas juk ne kažkokio leidimo turbūt laukė, o tik sau parankaus momento.
                                      Šiaip tai kol kas prie Lidlo nelabai yra ko kabintis - ir bendrauja, ir reaguoja. Bus sunku konkuruoti prekybos centrams, kurių savininkų tautybė yra kitokia .
                                      Tautybės užklausiau, nes turėjau omenyje jog reiktų apeliuoti į vokišką mentalitetą, o veiklos trukmę, į tai, jog tai ne postsovietinio mentaliteto "viarslinininkų-spekuliantų" darbo vaisius.

                                      Comment


                                        Pusėj gaublio 50 metų veikiantis prekybos tinklas, vokiečio (?) įkurtas, bananus pasak legendos superkantis laivais, 10 metų įeidinėjo į Lietuvos rinką - ir neturi patikimų tiekėjų sugebančių tiekti neprasmirdusią vištą. Kažkur nesueina galai
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Pusėj gaublio 50 metų veikiantis prekybos tinklas, vokiečio (?) įkurtas, bananus pasak legendos superkantis laivais, 10 metų įeidinėjo į Lietuvos rinką - ir neturi patikimų tiekėjų sugebančių tiekti neprasmirdusią vištą. Kažkur nesueina galai

                                          Maxima "duxino" pirkėjus visus 20 metų ir visiem buvo gerai.
                                          Gal Ponas Sarkazmas pasugeruotų, į ką gi taip koneveikiamas LIDL turėtų lygiuotis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X