Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aleksio, ką reiškia Lidle vartojamas žodis Naujiena?

    Comment


      Bluedino lydytas sūris Lidle 1,39 €. Maximoj Rokiškio lydytas sūris VISIEMS originalioje pakuotėje 1,62 €.



      https://www.barbora.lt/produktai/ruk...s%20s%C5%ABris

      Comment


        Parašė John
        Tą patį, ką daro UK? Patikrintų, ar jų duombazėje yra transakcija su ta preke, pirkta iš konkretaus žmogaus kortelės?
        .
        Jau gal 10 kartų pakartojai transakcija, bet visgi ar saugoma kortelės transakcija ar visgi visas krepšelio turinys?

        Comment


          Įdomu, o Lidlas taip pat prisijungs prie pirkėjų vaikymo parsinešti dokumentus? Kalbu apie alkoholio pirkimą, kai pensininkams neparduos be paso.

          Comment


            Parašė Briedis
            Jei per akcijas Lidl'as neišparduoda visų prekių, tai ir toliau pardavinėja tomis pačiomis kainomis. Po šiai dienai Klaipėdos Taikos Lidl'e Singer lygintuvai (kokį pirko Dsanto) pardavinėjami už tuos pačius 20 eurų. Ir pasirinkimas neprastas - yra tiek ružavų, tiek mėlynų. Pižamos, maikės - irgi tomis pačiomis akcijinėmis kainomis, tik jos užrašytos ne ant raudono, bet ant balto popieriuko
            Pagal tai susidaro įspūdis, kad jie neturi pastovaus ne maisto prekių: drabužių, prietaisų etc. tiekėjų ir nuolat ieško kitų pigių variantų. O tada jau parduoda arba kaip su akcija arba kaip be jos.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Įdomu, o Lidlas taip pat prisijungs prie pirkėjų vaikymo parsinešti dokumentus?
              Žadėjo nesijungti.

              Comment


                Štai pirmąkart ir pasimoviau: Lidl maistinė plėvelė visiškas š**ūdas, kažkokia per stora ir visai nelimpa, nieko neina suvyniot
                Paskutinis taisė wrm; 2016.08.28, 16:11. Priežastis: klaida

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Žadėjo nesijungti.
                  Pagarba Lidlui šiuo klausimu
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė wrm Rodyti pranešimą
                    Štai pirmąkart ir pasimoviau: Lidl maistinė plėvelė visiškas š**ūdas, kažkokia per stora ir visai nelimpa, nieko neina suvyniot
                    Jei kartais kuris nors Jūsų nuspręs pačiam LIDL pranešti apie parduodamų prekių kokybę ar šiaip užduoti Jus dominantį klausimą,
                    tai nepatingėkite užpildyti formuliarą

                    Comment


                      Kad plėvelė pirkta prieš kokį mėnesį, etiketės nebėra, neina tiksliai apibudint, nes nežinau keliom prekiauja kitu atveju mielai išsiliečiau.

                      Comment


                        Parašė wrm Rodyti pranešimą
                        Kad plėvelė pirkta prieš kokį mėnesį, etiketės nebėra, neina tiksliai apibudint, nes nežinau keliom prekiauja kitu atveju mielai išsiliečiau.
                        Na va, kol Jūs tylėjot, LIDL ir toliau tiekė nepatogią plevelę, manydamas kad viskas čiki piki )))
                        Bet kaip suprantu, tylus kentėjimas ar šiaip paburbėjimas siauram rate - labai lietuviškas bruožas

                        Comment


                          Parašė wrm Rodyti pranešimą
                          Kad plėvelė pirkta prieš kokį mėnesį, etiketės nebėra, neina tiksliai apibudint, nes nežinau keliom prekiauja kitu atveju mielai išsiliečiau.
                          Ką chighira turi omenyje, yra naudinga ne išsilieti, o pranešti Lidlui, kad netenkina prekės kokybė, siekiant pagerinti tiekiamų prekių kokybę ateityje.

                          Comment


                            Tai paimkit ir parašykit pirkta šilainiuose, brandas nežinomas

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Ką chighira turi omenyje, yra naudinga ne išsilieti, o pranešti Lidlui, kad netenkina prekės kokybė, siekiant pagerinti tiekiamų prekių kokybę ateityje.
                              Pakanka nepirkti tos jų prekės, o ne pastabas rašyti.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Pakanka nepirkti tos jų prekės, o ne pastabas rašyti.
                                Galim ir nepirkti ir pastabas į Lidl rašyti:
                                Parašė Arunasx
                                dsanto nurodyta silkė man patiko, bet tai ką šiandien nusipirkau, tai laikau pilna apgaule. Pateikiama kaip naujiena, atrodo žalia etiketė lentynoje.
                                Mažesnis 400gr stiklainis, kasos čekyje Sūdyta silkių filė Bismarck už 1,49€. Lietuviškoje etiketėje parašyta, kad tai silkių suktinukai su morkomis, taip pat saugotis medinių smeigtukų.
                                Atidarius stiklainį radau tokius nupezusius plonus silkės gabaliukus kokių 6cm ilgio. Net VIENĄ morkos griežinėlį visame stiklainyje ir nei suktinukų, nei tų pavojingų smeigtukų. Taip sakant sumokėjau už daug mirkalo. Silkė atseit čia sudaro 50%, kuo abejočiau tikrai, kokie turbūt 40%. Tame dsanto nurodytame 66%.
                                Kreipiausi oficialiai į Lidl dėl šitos apgaulės, pažiūrėsiu ką atsakys.
                                Gavau atsakymą:
                                Laba diena,
                                Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Visų pirma užtikriname Jus, kad mums yra svarbiausia, jog mūsų klientai būtų patenkinti. Savaime suprantama ištyrėme Jūsų aprašytą problemą ir nedelsdami pradėsime šio atvejo tyrimą, apie jo eigą ir rezultatus informuosime Jus kitu pranešimu.
                                Norėdami kompensuoti Jūsų rūpesčius norime Jums padvanoti dovanų kuponą mūsų parduotuvėse apsipirkti, todėl maloniai prašome atsakyti į šį pranešimą ir nurodyti savo gyvenamosios vietos adresą, kad galėtume jį jums išsiųsti.
                                Taip pat norėtume Jus informuoti, kad maisto produktus, kuriuos įsigijote pas mus, galite bet kuriuo metu pateikę kasos kvitą grąžinti bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje: gausite kitą analogišką produktą arba atgausite sumokėtus pinigus. Tikimės, kad daugiau nebesusidursite su tokiomis nemaloniomis situacijomis ir Lidl parduotuvėse patirsite tik gerus įspūdžius. Dėkojame už bendradarbiavimą.
                                tai dabar laukiu. Pažiūrėsiu ką gausiu.
                                p.s. silkės negrąžinau. Pradaryta ir nuvalgyta jau buvo
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Nu ok, vardan kupono parašysiu

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Pakanka nepirkti tos jų prekės, o ne pastabas rašyti.
                                    Pvz. sumažėjo tam tikros dešros pardavimai.
                                    Prašome pasirinkti teisingą atsakymą, į klausimą "Kodėl?":
                                    a) dešroj randami kaulų/sausgyslių likučiai
                                    b) dešros skonis (pvz. karšto rūkymo) neatitinka savo pavadinimo
                                    c) dešros kaina netinka pirkėjui
                                    d) dešros sudėtis nepriimtina (daugiau lašinių, mažiau baltos mėsos)
                                    e) dešros gamintojas nekėlia pirkėjui simpatijų
                                    f) dešroje yra alergenas, nepaminėtas etikėtėje

                                    ir t.t. ir pan.

                                    Jums atrodo parduotuvių analitikai atsakymą sužinos iš Jūsų tylaus "nepirkimo" ar jie dirba su krištoliniu burbulu ir ekstrasensais?
                                    Buvau apie Jus geresnės nuomonės.

                                    Comment


                                      Parašė Viešnia Rodyti pranešimą
                                      Pvz. sumažėjo tam tikros dešros pardavimai.
                                      Prašome pasirinkti teisingą atsakymą, į klausimą "Kodėl?":
                                      a) dešroj randami kaulų/sausgyslių likučiai
                                      b) dešros skonis (pvz. karšto rūkymo) neatitinka savo pavadinimo
                                      c) dešros kaina netinka pirkėjui
                                      d) dešros sudėtis nepriimtina (daugiau lašinių, mažiau baltos mėsos)
                                      e) dešros gamintojas nekėlia pirkėjui simpatijų
                                      f) dešroje yra alergenas, nepaminėtas etikėtėje

                                      ir t.t. ir pan.

                                      Jums atrodo parduotuvių analitikai atsakymą sužinos iš Jūsų tylaus "nepirkimo" ar jie dirba su krištoliniu burbulu ir ekstrasensais?
                                      Buvau apie Jus geresnės nuomonės.
                                      Pritariu. Atgalinis kliento ryšys svarbus. Kaip buvo su "Akcijų" užrašais netinkamose vietose.

                                      Comment


                                        Dar juokingo iš Lidl feisbuko.

                                        Lidl:
                                        Ar žinai, kad visai šviežiai mėsai naudojame atmosferines pakuotes, taip užtikrindami ilgesnį šviežumą ir nepriekaištingą higienos standartą?
                                        Laimingi Lidl pirkėjai:
                                        Ir tose pakuotese susmirdusia mesa pardavineja
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                          Jau gal 10 kartų pakartojai transakcija, bet visgi ar saugoma kortelės transakcija ar visgi visas krepšelio turinys?
                                          Saugoma viskas (ir dar daugiau), kas buvo kasos aparato išspausdintame čekyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X