Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Reljefas. Nėra kur MTB trail dviratį išnaudot. Net ir likusio pasaulio didelėje dalyje prisipirko Trail dviračių ir nemažai žmonių suprato, kad į rimtus kalnus nuvažiuoja porą kartų per metus, o namuose per daug lygu...Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš nesiginčiju, bet labai keista ir netikėta, kad Lt kardinaliai išsiskiria pasaulyje. Ten dauguma trail, o pas mus dauguma XC.
Įprastai tokių lardinalių skirtumų globalozaxijos pasaulyje nebūna. Kas lėmė tokį LT unikalumą?
Comment
-
Na didžioji dalis žmonių turi tik vieną dviratį "viskam" tai jeigu į kalnus nuvažiuoja kelis kartus per metus (čia sakyčiau daug) tai jie nieko kito ir nepirks.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Reljefas. Nėra kur MTB trail dviratį išnaudot. Net ir likusio pasaulio didelėje dalyje prisipirko Trail dviračių ir nemažai žmonių suprato, kad į rimtus kalnus nuvažiuoja porą kartų per metus, o namuose per daug lygu...
Comment
-
Didžioji dalis žmonių nevažiuoja į kalnus važinėti MTB. Kažkiek nuvažiuoja pavažinėt magistraliniais takais, kas yra kaip pas mus žvirkeliais pasivažinėt, kas irgi nėra MTB. O pikčiau važiuoja kiek... 0.001%?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na didžioji dalis žmonių turi tik vieną dviratį "viskam" tai jeigu į kalnus nuvažiuoja kelis kartus per metus (čia sakyčiau daug) tai jie nieko kito ir nepirks.
Kas važiuoja - dažniausiai šiaip ar taip turi kelis dviračius, tikėtina net kelis skirtingų MTB rūšių. Arba važiuoja su XC, nes 95% pravažiuojama, tiesiog lėčiau ir atsargiau (asmeninė patirtis). Arba nuomojasi vietoje piktesnį dviratį. Tuo pačiu išvengiama problemų transportuojant dviratį tūkstantį-du kilometrų.
Comment
-
LT miškų keliukais Trail neprireikia. Sudetingesnėse vietose (Salotė, Žalieji) sakyčiau su XC tiesiog įdomiau. Kur su Trail pravažiuosi tiesia linija be pastangų - su XC reiks pagalvot. Jei norėsi važiuoti rezultatui - su XC sumoj bus greičiau. Kiek Trail laimėtų techninėse vietose, tiek prarasi pravažiavimuose miško keliukais.Parašė Gator Rodyti pranešimąO jei turi hibridinį, tai antrą LT pirkti geriau XC ar trail?
Daug kur vis tiek su hibridu, o kai norėsi po miškų keliukus palakstyt specialiai, gal trail daug smagiau?
Jei 1 dviratis tai faktas, kad XC.
DH trasose kur XC nebepravažiuosi jau reiktų tam skirto DH. Nebent labai labai piktas Trail, kuriuo jau bus nebemalonu važinėt paprastais miško keliukais ką jau kalbėt apie nuvažiavimą miestu iki miško.
Comment
-
Lietuvoje kažkokių labai trailinių varžybų nelabai būna. Žaliųjų, Barsukų kančių ir t.t. nelabai apsiverčia liežuvis vadint trailu. Maratonuose XC vienareikšmiškai. Net ir su ciklokrosais/graveliais (tie tipo plentiniai, bet su Jono padangom) neblogai pravažiuoja. XC varžybose irgi laimi XC.Parašė Gator Rodyti pranešimąTai mègėjų įvairiose mtb varžybuose pagrinde Xc dalyvauja ir visada laimi?
Nekalbant apie specifines DH varžybas ir pan.
Comment
-
O kaip dėl 27.5 vs 29 ratų? Skaitau apie privalumus, abu turi savų. Man priimtina, kad 27.5 greičiau startuoja ir manevringesni.
O pvz kliūties atakos kampas 29 geresnis mažiau aktualus, nes kaip minėjai, Lt trasos nelabai turi didelių kliūčių.Paskutinis taisė Gator; 2021.08.12, 13:14.
Comment
-
Kaip tik LT 29 labai aktualu per šaknis, tarką, smėlį, sniegą. O labai techniškų ruožų kuriems svarbu manevringumas turim minimaliai. Serpantininių nusileidimų irgi turim labai nedaug. Dažniausiai aktualiau didelis ratas praeit tiesiai.Parašė Gator Rodyti pranešimąO kaip dėl 27.5 vs 29 ratų? Skaitau apie privalumus, abu turi savų. Man priimtina, kad 27.5 greičiau startuoja ir manevringesni.
O pvz kliūties atakos kampas 29 geresnis mažiau aktualus, nes kaip minėjai, Lt trasos nelabai turi didelių kliūčių.
27.5 labai gerai žemesnio ūgio dviratininkams, kurie su kojų pirštais daužytų per priekinį ratą posūkyje.
Comment
-
Niekas negamina pigių trail. Nors ir XC už tokią kainą labiau yra dviračio formos objektas. Bet tokio pačio lygio XC irgi kainuos biški pigiau. Didelės eigos amortizatoriai ir kiti pribambasai kainuoja.Parašė Gator Rodyti pranešimąRadau realesnę priežastį dėl xc vs trail populiarumo.
Xc gali nusipirkti už 400eur+ (top pasaulio brandai turi eksponatų 600 eur zonoje).
O trail prasideda nuo kokių 1200 eur net.
Kaip paaiškinti trigubą skirtumą?
Comment
-
Kas blogiausia pigiam XC?
Kad pigesni komponentai (tourney ir pan.) eiliniam nesportininkui nėra problemos.
Kas daugiau, svoris paties dviračio nebent - sunkiau važiuot.
Kita vertus norint pasportuot ir vienodai pavargt nėra didelio skirtumo ar pralėkt su geru 30km., ar su sunkesnius 25km, vis tiek ne atstumui važiuoji.
Kokios dar problemos pigesniam?
Važiuojant laikui, jau kita kalba.
Comment
-
Problemiškiausia dalis pigiam XC bus šakė. Pigi amortizuos prastai, o daug linguos. Normali šakė kainuoja kone antra tiek keik visas toks pigus a-la XC.
Norint mėgėjiškai palakstyt miške pasijaus ir prasta rėmo geometrija, ir minkšti ratai. Stabdžiai turbūt bus prastoki. Gal ne tiek silpni kiek truks moduliacijos. Biški geresni komponentai (bent Deore, gal ir SLX) irgi leis smagiau palakstyt. Ant visokių smulkių dalių irgi bus pataupyta - sėdynė, rankenėlės, padangos. Aišku tai besidėvinčios dalys, kurios ilgainiui keičiamos pagal asmeninius norus.
Comment
-
Kiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
O 500 eur tai jau topinės.
Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?
O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą
Comment
-
Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.Parašė Gator Rodyti pranešimąRadau realesnę priežastį dėl xc vs trail populiarumo.
Xc gali nusipirkti už 400eur+ (top pasaulio brandai turi eksponatų 600 eur zonoje).
O trail prasideda nuo kokių 1200 eur net.
Kaip paaiškinti trigubą skirtumą?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kas madoje, dažniausiai būna x2 kainaParašė Tomas Rodyti pranešimą
Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Mieste man patinka su hibridu. Su miesto irgi smagu taip atsilošus sėdėti, bet aš į darbą nevažinėju, tad labiau prie širdies sportiškesnis važiavimas po darbo ir savaitgaliais.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dabar apskritai madoj bobiški dviračiai, už porą šimtų gali labai neblogą paimti.
Comment
-
Topinės šakės būna po 1k ir daugiau. Padori, sakykim RS Reba, ~ €500. RS Recon prie pigiausių kur jau galima šake pavadint bus ~ €300. XC visos normalios šakės būna orinės. Arba išvis be amortizatoriaus. Geros XC neorinės šakės neteko matyti. Na apart išvis neamortizuojančias.Parašė Gator Rodyti pranešimąKiek skaitau ir video žiūriu, tai orinė padori šakė eina apie 150 eur.
O 500 eur tai jau topinės.
Beje ar butinai reikia orinę šakę imti?
O kodėl pigūs xc negali nukopijuoti teisingos rėmo geometrijos? Ar specialiai daro prastą, kad nekanibalizuot savo brangesnių xc?
Vis tiek turėtų būti brandų, kurie į tai spjautű ir dėtų teisingą rėmo formą
Kodėl pigūs XC nebūna teisingos geometrijos - geras klausimas. Bet kaip taisyklė normali geometrija prasideda nuo biški brangesnių, kurie iškart eina su normaliom šakėm ir kitais komponentais. Neretai tas pats rėmas eina ir su vidutiniais komponentais už €1k, ir su topiniais už €5k. O už €500 jau kažkodėl bus kitoks...
Vienas iš dalykų gali būti, kad gera XC geometrija yra su ganėtinai gulsčia sėdėsena. Kas nori pigiai - dažniausiai nori sėdėt kaip ant bobiško dviračio ir galvoja, kad kitaip nepatogu. Kas pasirašo sportiškesnei sėdėsenai - nori ir normalesnių komponentų.
- 1 patinka
Comment
-
Vienas apžvalgininkas įminė mįslę dėl neagresyvaus pigių XC rėmo. Čia kalbėjo pagrinde apie vairo kampą. Pasak jo tiesiog pigių dviračių komponentai neatlaiko rimtesnio važiavimo, todėl gamintojai nededa agresyvių rėmų, kad žmonės nevažinėtų agresyviomis trasomis su tais silpnais komponentais.
Comment
Comment