Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O važiuojant į darbą Amsterdame ar Kopenhagoje kiek kalnų reikia įvažiuoti?
Comment
-
2-3Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
Comment
-
Kokie kalnai, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant į centrą iš Fabijoniškių, Šeškinės, Pilaitės, tolimųjų Žirmūnų, Viršuliškių, Karoliniškių?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
2-3
Comment
-
Jei pvz. iš naujosios vilnios, tai iki NMC 4 rimtos įkalnės. Esu minęs ten, tai visas šlapias buvau. Nėra ką lyginti su Kopenhaga ar Amsterdamu.Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
- 1 patinka
Comment
-
O jeigu atvirščiai, gyveni centre, o dirbi tarkim santariškių klinikose ar kur nors gamykloje aukštuosiuose paneriuose?Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilniuje važiuojant iš periferijos į NMC, Saltoniškes ar Verslo trikampį į kiek kalnų reikia įvažiuoti?
- 1 patinka
Comment
-
Wow Naujosios Vilnios. O kaip dėl pagrindinių Vilniaus populiacijos centrų, kuriuos paminėjau? Kodėl nepakalbėjus apie kalnus, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant iš jų į centrą? Kodėl prireikė traukti Naująja Vilnią?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei pvz. iš naujosios vilnios, tai iki NMC 4 rimtos įkalnės. Esu minęs ten, tai visas šlapias buvau. Nėra ką lyginti su Kopenhaga ar Amsterdamu.
Comment
-
Į kalną minant net pirma pavara 10 km/h neįmanoma nesuprakaituoti, ypač, kai oras jau šiltesnis.Parašė Tomas Rodyti pranešimąSu Nyderlanduose ir Danijoje paplitusiais kolchozais ir bobiškais dviračiais greitai nepavažiuosi, tai labai ir nesuprakaituosi.
Comment
-
Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.Parašė John Rodyti pranešimą
Kokie kalnai, į kuriuos reikia įvažiuoti, važiuojant į centrą iš Fabijoniškių, Šeškinės, Pilaitės, tolimųjų Žirmūnų, Viršuliškių, Karoliniškių?
Comment
-
Tai iki centrinės stoties reikia centro "duobę" įveikti, bet kalbama apie pagrindinę darbo vietų koncentraciją kuri yra žemai - Konstitucijos pr. su visom Saltoniškėm, Šnipiškėm ir pan., ir kitoj pusėj Gedimino pr. apylinkės ir Verslo Trikampis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
- 1 patinka
Comment
-
O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gali pasižiūrėti google maps pats. tik reikia pėsčiojo režimą pasirinkti nes dviračių nerodo. Nuo naujo daugiaaukščiu rajono fabijoniškėse iki centrinės stoties reikės ne tik nurėdėti nuo šeškinės kalno bet poto dar 54 metrus į viršų užvažiuoti.
Comment
-
Į tą pusę rimtų kalnų nėra, bet jeigu atvirščiai, gyveni centre, o darbas miesto pakraštyje, tada situacija priešinga.Parašė John Rodyti pranešimą
O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
Comment
-
Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.Parašė John Rodyti pranešimą
O iki pagrindinių darboviečių NMC, Saltoniškese, Ozo Parke? Kaip ten su tais kalnais? Be išvedžiojimų ir išsisukinėjimų prašyčiau.
Comment
-
Net ir ofisiniam ne pagrindinės, ofisų parkai po visą miestą išsimėtę, viršuliškės, perkūnkiemis, vilkpede, net lazdynuose nemažai pristatyta. Jau nekalbant apie visokias gamyklas, auto salonus, klinikas ir pan. John darbo vieta apskritai pėsčiom pasiekiama lengvai (kaip ir man), bet daugumai net su dviračiu privažiuot iki darbo vietos reikia nemažai suprakaituoti, nes Vilnius labai kalnuotas ir išsimėtęs tarp tų kalvų ir miškų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.
Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:12.
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu ką čia bandote įrodyti. Taip, Vilniuje yra žmonių kurie gyvena tarkim Riešėje ir dirba kokiam nors Thermo Fisher'yje A.Paneriuose, ir jų commute į vieną pusę yra arti 30 km per nelygų reljefą. Tokių žmonių yra nedaug, ir niekas jiems nebando dviračio įsiūlyti. Yra ir fiziškai nepajėgių asmenų, yra visokių kitokių aplinkybių, kur automobilis tiesiog yra smarkiai patogesnis negu alternatyvos.
Tačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa. Nematau jokių priežasčių kodėl bent tame tarpe dviračių modalinė dalis negali pasiekti trečdalio ar daugiau, kas leistų viso miesto mastu artėti prie kokių 20% dviračių dalies, ir tai jau būtų neblogas rezultatas mažinantis taršą ir apkrovą infrastruktūrai, ir tuo pat metu gerinantis visuomenės sveikatą.
- 7 patinka
Comment
-
Tiesiog ten yra koncentruota daug darbo vietų. Tai kaip jiems ten su kalnais? Yra kalnai ar nėra?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visi dirba NPC, saltoniškėse ir ozo parke? Gal tai pagrindinės darbovietės taip vadinamam ofiso planktonui.
Comment
-
O jeigu darbas Klaipėdoje arba Berlyne, tai išvis kaip tuo dvriačiu kasdien važiuosi. Išvada - vilniečiams dviračiai netinka, nes iki Berlyno kas rytą nuvažiuoti neišeina.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Į tą pusę rimtų kalnų nėra, bet jeigu atvirščiai, gyveni centre, o darbas miesto pakraštyje, tada situacija priešinga.
Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.
Comment
-
Čia pats iš lempos tokią analizę padarėt, kad tokių žmonių nedaug? Vien jūsų minimas Thermo Fisher yra vienas didesnių darbdavių Vilniuje, o paneriuose darboviečių tūkstančiai.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTačiau didžioji dalis žmonių, kurie sukelia kamščius miesto centre, miesto centre ir dirba, yra fiziškai sveiki, važiuoja automobiliuose po vieną maršrutu namai<>darbas be sustojimų ir ne daugiau nei 8 km, dažniausiai lygia ar žemėjančia trasa.
Dabar labai daug žmonių perka/nusipirko butų centre ar aplink jį, o darbo vietos po visą miestą išsimėčiusios, tai realiai daugumai gaunasi reikia važiuoti į bent vieną rimtą kalną. Gyvenantys individualiuose namuose dažnai apskirtai net neturi dviračių takų infrastruktūros. O senuose sovietiniuose rajonuose nemaža dalis gyventojų yra pensininkai, besinuomojantys studentai, kurie apskritai į darbą nevažiuoja. 
Didžiausias Vilniaus darbdays yra santarų klinikos, kurios yra miesto pakraštyje, ne centre. O čia tik vienas pvz. Tai čia jūs naudojat kažkokius absurdiškus agumentus su berlynais.Parašė John Rodyti pranešimą
O jeigu darbas Klaipėdoje arba Berlyne, tai išvis kaip tuo dvriačiu kasdien važiuosi. Išvada - vilniečiams dviračiai netinka, nes iki Berlyno kas rytą nuvažiuoti neišeina.
Arba davai pasistenkim nenaudoti absurdiškų argumentų ir pavyzdžių.
Paskutinis taisė Lettered; 2022.05.10, 10:38.
Comment
Comment