Dėl pliurzos, tai visiška teisybė. Jei pas mus valytų gatves kaip Skandinavijoje, tai važiavimas dviračiu žiemą tikrai būtų įmanomas. Ką ten žiemą, ar tie, kas atseit ironizuoja dėl purvasargių, matė, kokios balos susidaro VASARĄ prie naujų iškilių perėjų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Matosi, kad net nežinai, jog purvasargiai 100 procentų neapsaugo niekoParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
purvasaugių komplektai dviračių ratams prasideda nuo 8€
- 1 patinka
Comment
-
Padangos tik šiek tiek sumažina slydimo tikimybę, bet ne panaikina. Bet kokiu atveju išlieka daug didesnė tikimybė slysti nei pėsčiomis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dviračiams būna šipuotos padangos. Jei to neužtenka - tada ir pėsčiom bus pavojinga.
Comment
-
Manau sunku būtų paslysti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Padangos tik šiek tiek sumažina slydimo tikimybę, bet ne panaikina. Bet kokiu atveju išlieka daug didesnė tikimybė slysti nei pėsčiomis.
-
Comment
-
Turiu labai panašias MTB padangas. Ant suplūkto sniego kabina geriau nei paprastos vasarą ant eksvaldo, kaip tramvajaus bėgiais eina. Ant plikledžio ar puraus sniego irgi gerai. Bet ant drėgnos kietos dangos… apsaugok Perkūnėli kaip slidu.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Manau sunku būtų paslysti.
Mieste geriausia kur per vidurį paprasta padanga, o šipai ant šonų. Tada viena vertus sukant biški kabina. Kita vertus ant plikledžio galima labai susimažinti slėgį ir tada jau šipais važiuot.
Comment
-
Iš praktikos nesakyčiau, kad tik šiek tiek. Dėl palyginimo su pėsčiom tai žiūrint kokiais batais būsi.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Padangos tik šiek tiek sumažina slydimo tikimybę, bet ne panaikina. Bet kokiu atveju išlieka daug didesnė tikimybė slysti nei pėsčiomis.
Comment
-
Pas mane paprastutis "hibridinis" lenkiškas Romet su DIY motoriuku, Tonscheng tsdz8 berods. Šitas "update'as" kainavo ~600 EUR, galima dėt praktiškai ant bet kokio dviračio. Kadangi dviratį naudoju tik kaip transporto priemonę (jokio sportinio elemento mano važiavime dviračiu nėra), tai esu labai patenkintas. Jokie kalneliai nebaisūs, žvengiu iš komentarų, kad dviračiu atvažiavus į darbą dušo reikiaParašė Myliu miestus Rodyti pranešimąTruputį nukrypstant nuo esamos diskusijos, įdomu būtų sužinoti forumiečių keliaujančių e-dviračiais, kokius modelius naudojate?
aš kaip tik sušalęs atvažiuoju nuo vėjo. Bateriją pamirštu pasikraut, atrodo niekada nesibaigia. Realiai kokį 100km manau gali važiuot, jei ne vien rankenėlę užgulęs važiuoji o ir pedalus naudoji.
Mano brolis užsiima šitais dalykais, tai už darbą nieko nemokėjau, nežinau, bet manau kokį 100 EUR galima primest už visą sukomplektavimą, sumontavimą, pajungimą, derinimą. Tai va.
- 5 patinka
Comment
-
Elektriniai dviračiai dalį judėjimu dviračiu problemų aišku išsprendžia, bet sukuria naujų. Pirmiausiai kaina, antras dalykas kad be priežiūros niekur nepaliksi (jei ne gamykliškai daryta tai kokio elemento grįžęs gali ir neberasti) ir reikia turėti kur laikyti - pvz kad būtų tam pritaikytas foje (dviratis pats savaime sveria, o čia dar prisideda varikliai su baterija, primeskite tampyti iš/į kokį ketvirtą aukštą). Bet pagrindinis minusas yra vis dėl to kaina - už tiek galima nupirkti normalų benzininį motorolelį, tik dviračių takais važinėti negalėsi.
https://www.senukai.lt/p/motoroleris...at=9ci&index=1
Comment
-
Šūdas čia ne problemos. Toks kaip mano vis tiek kainuoja kelis kartus mažiau nei normalus plentinukas. Namie laikau standartinio blokinio daugiabučio rūsyje arba laiptinėje, prirakinęs prie turėklų. Jokios bėdos išsitempt iš rūsio tą pusę aukšto (bet pvz. tas pats mano minėtas brolis, turintis tokios vertės dviratį kaip normalus naudotas automobilis ir sveriantį gerokai daugiau nei mano, sėkmingai tamposi į 6 aukštą be lifto ir nesiskundžia). Anyway, jei būtų ta valdiška lauko būda kur nors šalia - laikyčiau ten. Darbe - požeminiam parkinge ir/ar spec. dviračių laikymo vietose, manau 90 proc. ofisų yra tam skirtos vietos, jokia problema. Ne ofisų taip pat, visokios ten gamyklos, parduotuvės ir t.t. tikrai turi visokių techninių patalpų, rampų, aptvertų aikštelių kur gali saugiai ir ramiai palikt dviratį. Visiems kitiems atvejams (parduotuvės, kitos įstaigos) puikiausiai tinka lauko dviračių rakinimo vietos ir normalesnė spyna. Jei jau labai bijai, gali ten kokį ekranėlį nusiiminėt kiekvieną kartą nueidamas.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąElektriniai dviračiai dalį judėjimu dviračiu problemų aišku išsprendžia, bet sukuria naujų. Pirmiausiai kaina, antras dalykas kad be priežiūros niekur nepaliksi (jei ne gamykliškai daryta tai kokio elemento grįžęs gali ir neberasti) ir reikia turėti kur laikyti - pvz kad būtų tam pritaikytas foje (dviratis pats savaime sveria, o čia dar prisideda varikliai su baterija, primeskite tampyti iš/į kokį ketvirtą aukštą). Bet pagrindinis minusas yra vis dėl to kaina - už tiek galima nupirkti normalų benzininį motorolelį, tik dviračių takais važinėti negalėsi.
https://www.senukai.lt/p/motoroleris...at=9ci&index=1
O kad už tiek gali nusipirkti normalų benzininį motorolerį tai jo, turbūt, bet tai tik dar daugiau sau problemų prisikursi. Kur tu žiemą jį dėsi jei garažo neturi? Ir t.t., čia jau atskira kategorija, obuoliai vs apelsinai.
- 3 patinka
Comment
-
Nesiginčinant dėl obuolių vs apelsinų, įdomu kiek kainuoja toks draudimas, jei dengia net smulkmenų vagystes nuo dviračio iš visur (net neteko tokio girdėti). Nes mano už 9 eur mėn. 2k butui nieko panašaus nedengia.
P.S. Pas mane kur anksčiau gyvenau kaimynas motoroleriu važinėjo. Tai žiemą laikydavo tam pačiam rūsyje, o vasarą tiesiog kieme arba gatvėje. Ne mašina, visada kur nors įkišdavo.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.04.09, 13:22.
Comment
-
apie 15 eur mėn., 2k butui. Tiesa, įdomu pasidarė tai pasižiūrėjau, frančizė (besąlyginė išskaida) 120 eur, tai ten koks ekranėlis gali ir neviršyti šitos sumosParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNesiginčinant dėl obuolių vs apelsinų, įdomu kiek kainuoja toks draudimas, jei dengia net smulkmenų vagystes nuo dviračio iš visur (net neteko tokio girdėti). Nes mano už 9 eur mėn. 2k butui nieko panašaus nedengia.
Nu bet mane tenkina tokia rizika, manau galima reguliuotis didinant įmoką.
P.S. Anksčiau lyg ir mažesnė buvo besąlyginė, apie 80 eur jei gerai pamenu.Paskutinis taisė Valiukas; 2025.04.09, 13:24.
- 1 patinka
Comment
-
Ačiū, pasidomėsiu kokios ten sąlygos ir kainos. Man dar nuo dviračio nieko pavogę nebuvo (tfu tfu tfu, kad neprikalbėt), bet draugui krepšiuką su įrankiais buvo prie parduotuvės nuknisę.Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
apie 15 eur mėn., 2k butui. Tiesa, įdomu pasidarė tai pasižiūrėjau, frančizė (besąlyginė išskaida) 120 eur, tai ten koks ekranėlis gali ir neviršyti šitos sumos
Nu bet mane tenkina tokia rizika, manau galima reguliuotis didinant įmoką.
P.S. Anksčiau lyg ir mažesnė buvo besąlyginė, apie 80 eur jei gerai pamenu.
Comment
-
Galvojau apie Valiuko dviračio elektrifikacijos variantą, bet tada biškutį labiau pasvarstęs supratau, kad man net ir to tieisog nereikia, nes visur be absoliučiai jokių problemų galiu numinti sava eiga, ar tai būtų darbas, ar parduotuvė, ar susitikimas su draugais bare. Net ir gyvenant, tarkim, Fabuose ar Šeškinėje, o dirbant centre (įskaitant Konstitucijos, Saltoniškes), realiai galima be problemų minti be jokių elektrų, nes beveik visą kelią dviratis tiesiog riedės žemyn. O važiuojant atgal būna tegul ir nedidelis, bet visgi fizinis krūvis. Vien tik pliusai. Elektrifikuotas dviratis aktualus tiems retesniems atvejams, kai žmogus gyvena, pavyzdžiui, Šnipiškėse ar Žirmūnuose, o dirba, tarkim, Perkūnkiemyje ar Laisvės pr. O gyvenantiems ir dirbantiems kažkuriame iš arčiau upės esančių rajonų (Centras, Žvėrynas, Šnipiškės, Žirmūnai) išvis neverta sukti galvos dėl jokių elektrinių dviračių, nes infrastruktūra yra nebloga, didelių ir ilgų įkalnių nėra, atstumai gana juokingi.
- 3 patinka
Comment
Comment