Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Taigi pats rašei, kad į darbą nuokalnė, o įkalnė iš darbo, po ko neproblema namie išsimaudyt suprakaitavus.Parašė Nitro Rodyti pranešimąProblemą matau jau supratai - įkalnė. Kurios nei Olandijoj, nei Danijoj nė su žyburiu nerasi. Taip, kad nustok lygint nesulyginamus dalykus.
Comment
-
O jeigu gyveni senamiestyje, o darbas kur nors klinikose? Kaip tada numinti nesušilus? Nieko keisto, kad tiek daug važinėjančių į darbą paspirtukais, o dviračių ryte vos vienas kitas.Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai varai į darbą pakalnėn iš Šeškinės/Pašilų/Fabų. Po darbo varai namo į įkalnę ir tiesiai į dušą. Kur problema? Puikus cardio, jei po darbo į sporto salę, nereikia net apšilimo daryt.
Comment
-
Ta pačia žvaigždžių kombinacija, tuo pačiu pedalažu su didesniu ratu greitis bus didesnis. Bet tam palaikyti reikės išsukti daugiau vatų.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai savaime aišku, kad lyginam greitį su tom pačiom žvaigždžių kombinacijom.
Kaip tu net pagalvot galėjai, kad aš sakau, kad su bet kuria žvaigždžių kombinacija hibridas aplenks...
Jei lyginam ratų įtaką, tai aišku, kad kita turi būti vienoda.
Comment
-
Teigibys buvo, kad didesni ratai greitesni.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ta pačia žvaigždžių kombinacija, tuo pačiu pedalažu su didesniu ratu greitis bus didesnis. Bet tam palaikyti reikės išsukti daugiau vatų.
Teiginys nebuvo, kad didesni ratai greitesni su maziau ar su vienodai vatų.
Taip, kad pagaliau sutarėme dėl pradinio visiems akivaizdaus teiginio - dviratis didesniais ratais bus greitesnis.
Comment
-
Vatai yra kiek pastangų įdedi. Natūralu, kad įdedant daugiau pastangų važiuosi greičiauParašė Gator Rodyti pranešimą
Teigibys buvo, kad didesni ratai greitesni.
Teiginys nebuvo, kad didesni ratai greitesni su maziau ar su vienodai vatų.
Taip, kad pagaliau sutarėme dėl pradinio visiems akivaizdaus teiginio - dviratis didesniais ratais bus greitesnis.
Comment
-
sedi namie?Parašė John Rodyti pranešimą
Nu kaip ir olandai.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Šis video ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl užsimaniau tokio dviračio. Pas mus tokių galima rasti, tik dažniausiai jie būna „moteriškų dviračių“ skyriuje. Geriau negu kitapus Atlanto, bent jau pasak įrašo autoriaus.Parašė John Rodyti pranešimą
Comment
-
Aha, juokingiausia, kai kaip "commuter bikes" pristato kažkokius plentinius ar panašius dviračius. Aš šiaip ir pats iš pradžių galvojau, kaip čia dabar su tuo "moterišku" dviračiu važinėsiu. Po kelių mėnesių supratau, kad niekada gyvenime važinėjimui mieste jokio kitokio dviračio nenaudosiu, nes tai būtų tolygu savęs žalojimui.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Šis video ir buvo pagrindinė priežastis, kodėl užsimaniau tokio dviračio. Pas mus tokių galima rasti, tik dažniausiai jie būna „moteriškų dviračių“ skyriuje. Geriau negu kitapus Atlanto, bent jau pasak įrašo autoriaus.Paskutinis taisė John; 2021.08.09, 23:05.
Comment
-
Toks dviratis tinka tik ten, kur nėra kalnų, ideali infrastruktūra ir atstumai maži. Šiaip tikroji revoliucija mažinanti automobilizaciją yra paspirtukai, žmonės į darbą atvažiuoja iš tokių tolimų pakampių, kur net VT nevažiuoja.Parašė John Rodyti pranešimą
Comment
-
Jei idėsi savo maksimumą pastangų abiem atvejais, vis tiek su didesniais ratais važiuosi greičiau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vatai yra kiek pastangų įdedi. Natūralu, kad įdedant daugiau pastangų važiuosi greičiau
- 1 patinka
Comment
-
Tai aš tokiu dviračiu važinėju jau 4 metus Vilniuje ir nuvažiavau ne vieną tūkstantį km. Vilniaus sąlygomis tai yra vienareiškmiškai vienintelis tinkamas dviračio tipas kur nors važiuoti ne sportiniais tikslais t.y. jei nevažiuoji miško trasomis ar nebandai mušti Stravos rekordų ant greičio su maksimaliu aero.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Toks dviratis tinka tik ten, kur nėra kalnų, ideali infrastruktūra ir atstumai maži. Šiaip tikroji revoliucija mažinanti automobilizaciją yra paspirtukai, žmonės į darbą atvažiuoja iš tokių tolimų pakampių, kur net VT nevažiuoja.
Comment
-
Jūs gyvenate šnipiškėse, nereikia į jokį kalną minti, o nemaža dalis Vilniaus gyvena "ant kalno". Pabandykite su tokiu dviračiu įminti pvz. iki spaudos rūmų.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai aš tokiu dviračiu važinėju jau 4 metus Vilniuje ir nuvažiavau ne vieną tūkstantį km. Vilniaus sąlygomis tai yra vienareiškmiškai vienintelis tinkamas dviračio tipas kur nors važiuoti ne sportiniais tikslais t.y. jei nevažiuoji miško trasomis ar nebandai mušti Stravos rekordų ant greičio su maksimaliu aero.
Comment
-
Tai į Šeškinės ar Ozo kalną minu praktiškai kasdien. Į Narbuto irgi gana dažnai. Nė pro kur nelaikau savęs sportuojančiu ar daug judančiu, bet nei vienu atveju net nepradedu prakaituoti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jūs gyvenate šnipiškėse, nereikia į jokį kalną minti, o nemaža dalis Vilniaus gyvena "ant kalno". Pabandykite su tokiu dviračiu įminti pvz. iki spaudos rūmų.
Comment
-
Nevažiuosi greičiau, mažesnius ratus su tiek pat pastangų įsuksi smarkiau ir tai kompensuos mažesnį rato dydį. Ratų dydis ignoruojant masę, jos pasiskirstymą ir oro pasipriešinimą tiesiog pakeičia gear ratio taip pat kaip tai daro skirtingi žvaigždučių dydžiai keičiant pavaras.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei idėsi savo maksimumą pastangų abiem atvejais, vis tiek su didesniais ratais važiuosi greičiau.
Pagrindinis skirtumas tarp didelių ratų ir mažų yra jų intertiškumas ir tas ypač stipriai pasireiškia dviračio ratuose nes didžioji masės dali yra ratlankyje (ir ant jo sumontuotoje padangoje). Jeigu reikia daug stabdyti ir greitėti tuomet mažesni ratai bus efektyvesni, priešingu atveju geriau didesni. Kitas momentas yra sukibimas - didesni ratai įveikia didesnes kliūtis neprarandant sukibimo lyginant su mažesniais.
29er kalnų dviračių sporte pakeitė mažesnius ratus dėl to kad dviračiai apskritai tapo greitesni dėl lengvesnių komponentų ir geresnės amortizacijos, o to pasekoje pats važiavimas daug sklandesnis, todėl atsirado galimybė išlošti daugiau laiko dėl didesnių ratų privalumų nei pralošti dėl jų trūkumų.
- 1 patinka
Comment
Comment