Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
Kam labai svarbus ir idomus skaiciukai, tie gali savo dviratizma ir kitus sportinius uzsiemimus fiksuot smart phono pagalba ir endomondo programele.
http://www.endomondo.com/home
Visiem rekomenduoju, pvz. http://www.endomondo.com/workouts/21872715
Jei kas nori tarpusavy pasidalint rezultatais, kkvieskit i draugus.
As ir pats esu uzsikretes smarkiai dviratizmu, tik geram dviraciui dar kolkas tik taupau, na bet jau greit
visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)
Comment
-
Na kaip suprantu ir mes ir Jūsų komanda apgynė titulusParašė Sigitukaz Rodyti pranešimąas bandysiu originaliausio komandos pavadinimo titula gint

Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
sveikinimai, 0.4 tasko pritruko iki 5 vietos, tai irgi sakyciau neblogaiParašė HAMMER Rodyti pranešimąNa kaip suprantu ir mes ir Jūsų komanda apgynė titulus
Comment
-
-
Stokholmas mėgins sustiprinti dviratininkams ir aplinkai draugiško miesto įvaizdį. Miesto valdžia skirs milijardą kronų investicijų dviračių takų tinklo plėtrai mieste ir jo apylinkėse bei susijusiems infrastruktūros projektams, kurie bus pradėti įgyvendinti nuo kitų metų pradžios.

cycling road @ stockholm by kobakou, on Flickr

Šaltinis: www.sl.se.Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.13, 00:48.
Comment
-
Nereikėtų visko taip sutirštinti, yra ir pas mus gerų pavyzdžių, tačiau žiūrint bendrame kontekste dar trūksta žmonėms supratingumo.Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Lietuvoj dviraciu takas butu pazymetas sone ant trinkeliu 
Comment
-
Lietuvoje dviratininkų praktiškai dar nera, kai jų bus tiek kiek ten, tada ir jų infrastruktūrą pas mus atsiras.Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Lietuvoj dviraciu takas butu pazymetas sone ant trinkeliu
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kad tik tavo žodžiai tiem kam reik i ausis patektų.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLietuvoje dviratininkų praktiškai dar nera, kai jų bus tiek kiek ten, tada ir jų infrastruktūrą pas mus atsiras.
Comment
-
Pagal tokią logiką pas mus turėtų būti ideali lengvųjų automobilių infrastruktūra. Esmė visai ne tame kokį transportą žmonės renkasi, o pinigų skiriamų infrastruktūrai gerinti sumų skirtume. Taigi kai būsim toki turtingi kaip švedai, tai ir infrastruktūrą turėsim tokią kaip Švedijoj.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLietuvoje dviratininkų praktiškai dar nera, kai jų bus tiek kiek ten, tada ir jų infrastruktūrą pas mus atsiras.
Comment
-
Logika.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą...Taigi kai būsim toki turtingi kaip švedai, tai ir infrastruktūrą turėsim tokią kaip Švedijoj.

Kaip manai, kodel turtingi olandai, švedai, vokiečiai važinėja dviračiais, o mes neturtingi [čia taip, švelniau pasakiau] nuosavais automobiliais?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dėl kultūros skirtumų.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLogika.
Kaip manai, kodel turtingi olandai, švedai, vokiečiai važinėja dviračiais, o mes neturtingi [čia taip, švelniau pasakiau] nuosavais automobiliais?
Comment
-
Isleistas milijonas Lietuvoj sukuria kurkas blogesne infrastruktura nei iskeistas Svedijoje, Danijoje, Olandijoje, Vokietijoje na ir daugumoje visur kitur Europoje. Del to, kad Lietuvoje (bent jau Vilniuje) dviraciu takai irenginejami taip kad sunku isivaizduoti kaip dar blogiau galima butu irengti. Pirma, tai pakloti trinkeles yra brangiau nei pakloti plyteles ar asfalta, taip pat jos sudaro nepatogumu dviratininkams, Antra takai irenginejami be logikos, nesistengiant ju atskirti nuo pesciuju srauto del to jie tampa paprasciausiais saligatviais su pirmenybe dviratininkams kurios niekas nepaiso.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTaigi kai būsim toki turtingi kaip švedai, tai ir infrastruktūrą turėsim tokią kaip Švedijoj.
Paskutinis taisė deep'as; 2011.10.13, 20:44.
Comment
-
...ta prasme, mes dar laukiniai?Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąDėl kultūros skirtumų.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
deep'ai, dėl pinigų panaudojimo efektyvumo nesiginčinu, nes kaip jau sakiau žmonės nesupranta elementarių principų koki turėtų būti dviračių takai. Vis dėlto tos pinigų sumos, kurias savo dviračių infrastruktūrai skiria Skandinavijos miestai ir skiriame mes skiriasi ženkliai.
Mes širdyse per dideli ponai, kad dviračius naudotume kaip kasdieninę susisiekimo priemonę.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą...ta prasme, mes dar laukiniai?
Comment
-
...o iš esmes - runkeliai su nepilnavertiškumo kompleksu... katastrofiškai nesugebam gyventi racionaliai.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą...Mes širdyse per dideli ponai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Užtenka prisiminti, kokia neseniai buvo mūsų tėvų ir senelių kasdienybė ir suprasime, kodėl dabar materialųjį turtą vertiname labiau už mus supančią aplinką ir pan.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą...o iš esmes - runkeliai su nepilnavertiškumo kompleksu... katastrofiškai nesugebam gyventi racionaliai.
Comment
-
Kadangi neseniai teko lankytis Milane (ir Veronoje), atkreipiau dėmesį į tenkyštę dviračių kultūrą. Dviračiai ten populiarūs, nors ir nėra viskas taip gerai, kaip Nyderlanduose ar Danijoje. Dviračiais važinėja visi: seni, jauni, turtingi ir ubagai. Labiausiai nustebino tai, kad važiuodami į darbą visokie bankų ir valstybės įstaigų tarnautojai ar kiti kostiumuoti darbo liaudies atstovai, skirtingai, nei Londone, net nepersirenginėja, o tiesiog taip ir važinėjasi: su Versace/Armani batais ir kostiumu (ten visi labai išicackinę ir gerai apsirengę bet kokia proga). Kažkas panašaus į tai ten yra visiška norma. Man patinka toks italų požiūris. Reiktų ir mums pasimokyti, nes Lietuvos klimatas ir reljefas iš esmės yra labai tinkami dviratininkams. Tereikia šiek tiek pakeisti mąstymą ir suprasti, kad "krūtumas" ir geras įvaizdis nebūtinai reiškia važiavimą nauju (arba senu, jei neleidžia finansai) BNW.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimądeep'ai, dėl pinigų panaudojimo efektyvumo nesiginčinu, nes kaip jau sakiau žmonės nesupranta elementarių principų koki turėtų būti dviračių takai. Vis dėlto tos pinigų sumos, kurias savo dviračių infrastruktūrai skiria Skandinavijos miestai ir skiriame mes skiriasi ženkliai.
Mes širdyse per dideli ponai, kad dviračius naudotume kaip kasdieninę susisiekimo priemonę.
Paskutinis taisė John; 2011.10.13, 21:31.
Comment
Comment