Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviratis
Collapse
X
-
As taip pat pastebejau, kad Londone kurkas daugiau dviratininku apsirenge specialia apranda Hi-Vis striukem ir t.t. Pries kelias savaites teko pabuvoti Paryziuj ten zmones taip pat kasdiene, darbo apranga vazineja. Kuom tai paaiskinti nezinau, gal Londone didesnius atstumus tenka vaziuoti ir labiau paprakaituoti?
-
Aha, kartą Vilniaus gatve važiavau rimtai apsirengęs, tai visi kad spokso!..
Ir jiems turbūt keista matyt išeiginius drabužius drauge su šalmu.
O šiaip norėčiau kaip italas koks su kostiumu visąlaik važinėt, bet tėvai neleidžia
Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2011.10.13, 21:40.
Comment
-
Iš tikrųjų, tai man pasirodė keista, kaip tie vyrukai su kostiumais važiuoja dviračiu, esant +28C. Spėju, vasarą ten dar šilčiau būna. Esant tokiai temperatūrai nuvažiavęs bent vieną km turiu keisti drabužius ir nusiprausti. Gal italai (ir prancūzai) neprakaituoja? O gal jie tiesog turi skirtingus Versace kostiumus: darbui, važiavimui dviračiu, vaikščiojimui po parką etc.?Parašė deep'as Rodyti pranešimąAs taip pat pastebejau, kad Londone kurkas daugiau dviratininku apsirenge specialia apranda Hi-Vis striukem ir t.t. Pries kelias savaites teko pabuvoti Paryziuj ten zmones taip pat kasdiene, darbo apranga vazineja. Kuom tai paaiskinti nezinau, gal Londone didesnius atstumus tenka vaziuoti ir labiau paprakaituoti?
Paskutinis taisė John; 2011.10.13, 21:48.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąMes širdyse per dideli ponai, kad dviračius naudotume kaip kasdieninę susisiekimo priemonę.
Kuo skurdesnė visuomenė, tuo ryškesnis joje noras pasirodyti turtingam, nors tie turtai neretai būna tik menami. Pakanka pažiūrėti į čigonų bendruomenę — kaip rengiasi eiliniai čigonai ir kaip baronai. Panašiai ir lietuviai — jeigu jau nubiro daugiau pinigų, tai kone visi būtinai nori gyventi uždarame kvartale, važinėti tik BMW ar Mercedes automobiliais arba visureigiais, apsipirkinėti tik Vilniaus senamiestyje esančiose parduotuvėse (tik labai taupant laiką užsukama į Mindaugo maximą ar Akropolį), lankytis ką tik atidarytose kavinėse/klubuose ir kitais būdais demonstruoti materialinius turtus. Ne išimtis ir dviratis — kažkodėl liaudies transportas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą...o iš esmes - runkeliai su nepilnavertiškumo kompleksu... katastrofiškai nesugebam gyventi racionaliai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ir dviratis mūsuose kažkaip tik laisvalaikio transporto priemonė, retas, ypač jau labiau išaugęs iš studentiško amžiaus ar užimantis bent kiek aukštesnę poziciją (išimtis gal tik laisvųjų profesijų žmonės), į darbą ryšis važiuoti dviračiu. Užtat laisvalaikiu tie patys žmonės parkuose ar kurortuose mielai pasipuikuoja savo taip pat brangiai pirktais dviračiais. Tai taipogi tarsi savo statuso pabrėžimas, tik kitomis aplinkybėmis.
Comment
-
Man asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.Parašė Linas Rodyti pranešimą...žmonės parkuose ar kurortuose mielai pasipuikuoja savo taip pat brangiai pirktais dviračiais...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nežinau iš kur pas tamstas tiek pesimizmo, nes asmeniškai matau, kad žymiai padaugėjo tokių žmonių kurie važinėja į darbą dviračiais. Bent jau Vilniuje tokių tikrai labai sparčiai daugėja ir važinėja ne vien "paprasti" žmonės, bet ir Zuokas.Parašė LinasIr dviratis mūsuose kažkaip tik laisvalaikio transporto priemonė, retas, ypač jau labiau išaugęs iš studentiško amžiaus ar užimantis bent kiek aukštesnę poziciją (išimtis gal tik laisvųjų profesijų žmonės), į darbą ryšis važiuoti dviračiu.
Kas įdomiausia, dviračiu į darbą važinėja nemažai ir vyresnio amžiaus žmonių.
Paskutinis taisė Edd; 2011.10.15, 15:12.
Comment
-
Bent jau Lietuvos keliais važinėti plentiniu dviračiu yra kone savižudybė: ir nepatogu, ir dviračio gaila. Todėl pasirenkamas kitas variantas: kalnų dviratis, kuriuo ir mieste pavažiuosi ir šiap per kokį griovį perlipsiParašė Mørtã Rodyti pranešimąMan asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.
Comment
-
Vilniuje patogiausia važinėti kalnų dviračiu arba blogiausiu atveju hibridiniu su amortizatoriumi. Man gaila, kad pamatau su kokiom plonom padangytėm važinėjantį dviratininką. Rankos neblogai atsiranko ir važinėjant su pilnais amortizatoriais ir storom padangom...Parašė Mørtã Rodyti pranešimąMan asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.
Comment
-
Kuro kainos, krizė ir kamščiai daro savo.Parašė Edd Rodyti pranešimąNežinau iš kur pas tamstas tiek pesimizmo, nes asmeniškai matau, kad žymiai padaugėjo tokių žmonių kurie važinėja į darbą dviračiais. Bent jau Vilniuje tokių tikrai labai sparčiai daugėja ir važinėja ne vien "paprasti" žmonės, bet ir Zuokas.
Kas įdomiausia, dviračiu į darbą važinėja nemažai ir vyresnio amžiaus žmonių.
Comment
-
Kalnų dviračiai turi tam tikrų privalumų. Važiuojant nedidelius atstumus ir/arba labai neskubant, tai bene patogiausias dviračio tipas, nes galima nebijoti duobių, bortelių ir panašių nedidelių kliūčių. Taip pat kur kas mažesnė tikimybė prasidurti padangą.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąMan asmeniškai juokingai atrodo žmogus su kalnų dviračiu, ekipuotas kaip sportininkas-lenktininkas, važiuojantis asfaltu... gal todėl, kad pripratau prie kitu vaizdu. Man dviratis niekada nebuvo, nėra ir nebus nieko daugiau nei paprasta transporto priemonė. Man visiškai dzin, ką apie manę (ir mano dviratį) galvoja mano kolegos, man pačiai patogu naudotis ir to užtenka.Paskutinis taisė John; 2011.10.15, 19:33.
Comment
-
Užuojauta, Vaidai... kažkas ryškiai tavo dviratį nusižiūrėjo. Neįsivaizduoju kokie ten stulpai, kad juos galima išardytiParašė Vaidas Rodyti pranešimąKiti džiaugiasi naujais pirkiniais, o aš pasiguosiu - vakar ryte vidiniame kieme radau išardytą apšvietimo stulpą ir neberadau savo GT Avalanche
Teko įsitikinti, kad dviratis - vienas tų daiktų, prie kurių prisirišama...
Atvaizdas
*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Kalnų dviratis yra promoginis, o ne paprasta transporto priemonė. Aš jokių budu nesakau, kad mieste reikalingas plentinis (šiaip miestose ir nėra plentų), bet universalas pats tas (seneles dviratis), važinėti į/iš darbo/parduotuves/... Aš suprantu kad dauguma šioje temoje turi butent kalnų... ir gyns savo pirkinį kiek įmanoma, bet tai teisingai, jei kalnų naudojamas pagal paskirti...Parašė John Rodyti pranešimąKlanų dviračiai turi tam tikrų privalumų. Važiuojant nedidelius atstumus ir/arba labai neskubant, tai bene patogiausias dviračio tipas, nes galima nebijoti duobių, bortelių ir panašių nedidelių kliūčių. Taip pat kur kas mažesnė tikimybė prasidurti padangą.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dviračių tipų yra daug daugiau nei paminėti duParašė Egiuxz Rodyti pranešimąBent jau Lietuvos keliais važinėti plentiniu dviračiu yra kone savižudybė: ir nepatogu, ir dviračio gaila. Todėl pasirenkamas kitas variantas: kalnų dviratis, kuriuo ir mieste pavažiuosi ir šiap per kokį griovį perlipsi..
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Aš asmeniškai turiu 2 - ir plentinį, ir kalnų. Mieste kasdienai naudoju kalnų - per daug nelygumų gatvėse ir dviračių takuose, per daug aukštų nuvažiavimų, duobių usw. O plentinį naudoju suplanuotiems ilgiems pasivažinėjimams ne mieste, treniruotėms su draugais.
Tad noriu pasakyti, kad kalnų dviračio naudojimas mieste nebūtinai yra blogas dalykas. Ar neteisingas pagal dviračio tipologiją. Teoriškai taip, bet ne praktiškai.N N N
Comment
-
Ne, aš nesakau kad blogas, kiekvienam savo, bet neracionalus. Vasarą važiavom Kaune (apie 8 km) aš su savo, kolega su kalnų, aš buvau biški sušilusi, o jis nusikalęs, kaip veliau prisipažino...Parašė LBP Rodyti pranešimą...Tad noriu pasakyti, kad kalnų dviračio naudojimas mieste nebūtinai yra blogas dalykas. Ar neteisingas pagal dviračio tipologiją. Teoriškai taip, bet ne praktiškai.
Aš kiekviena darbo diena pravažiuoju minimum 5 km, jei nelyja kaip iš kibiro...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Jau kuris laikas, Kaune važinėju beveik vien dviračiu. Per dieną numinu ~13-15km. Dviratis panašus į kalnų, bet nėra tikras kalnų dviratis. Manau, kad su plentiniu būtų šiek tiek efektyvesnis važiavimas, tačiau nemanau, kad jis būtų atlaikęs tiek kiek atlaikė dabartinis. Nors tikslą pasiekiu greičiau nei autobusas, bet važiavimas gaunasi ganėtinai ekstremalus, tenka ir per bortelius šokinėti, ir per balą pravažiuoti.
Comment
Comment