Parašė pauliaK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Prekybos centras „Panorama“
Collapse
X
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąAs tai sitoje vietoje biski nepagaunu kampo. Ar jie cia ruosiasi visa kelio danga ant tiek pakelti ar cia kazkokios estakados pradzia, nors apie ja lyg ir nebuvo kalbeta?
Kels danga, visas krastas panasiai per tiek pakeltas.
Comment
-
Skaiciau, kad "Merko" su "Ell Real Estate" kitoj gatves pusej statys du gyvenamuosius namus - vienas jau beveik iskiles, o kita siek tiek mazesni paskiau statys.
http://www.ellbustas.lt/article/archive/203/ - gyv. namas
http://www.panorama.lt
Travianas - lietuviškas strateginis internetinis žaidimas
Registracija: http://www.travian.lt/?uc=lt3_36634
Comment
-
Vilnius - tai miestas, o ne drago trasa. Bet kokia save gerbianti sostinė nedaro miesto centre autostradų...Parašė laucius Rodyti pranešimąAtsibodo jie su savo sankryzom.... kaip ir ukmerges plente... ten gi pagal planus turejo but ukmerges plentas, o salia jo dvi lygiagrecios gatves, i kurias galima ivaziuot is plento, tam kad nereiketu sankryzu....
Comment
-
Na, visų pirma jei nenori autostradų miesto centre, užkask jas po žeme, kaip padarė Bostono gyventojai. Tik kur tiek pinigų gauti? Autostrados yra daromos tam, kad gaParašė oranger Rodyti pranešimąVilnius - tai miestas, o ne drago trasa. Bet kokia save gerbianti sostinė nedaro miesto centre autostradų...
lima būtų saugiai, be jokių problemų, greitai įš taško A patekti į tašką B. Ir aš jau nemanau, kad Narbuto gatvė yra "miesto centras". Miesto centru galima visą Vilnių pavadinti. Mano manymu, centras baigiasi ties Pedagoginio universiteto žiedu.
Comment
-
Na cia su tom autostradom pavaret. ,,Kiekvienas save gerbianti sostine nedaro"... Nu sorry, bet man nors viena miesta parodykit kur ju nera
kas isivaizduoja be autostradu tokius miestus kaip Niujorkas, Londonas . . . ? Pats praleidziu daug laiko Frankfurte ir galiu drasiai sakyti, jog be tokiu dalyku miestas yra tiesiog pasmerktas nykti tarp kamsciu ir t.t.
Comment
-
Sutinku su oranger. Keistai atrodo užmiesčio gatvės su krūmais ir žolyte apsėtomis skiriamosiomis juostomis miesto vidury. Kažkoks nesveikas noras turėti kaimą mieste, užuot sukūrus normalią, gražiai urbanizuotą aplinką (tai, kas vasarą yra graži žolytė, likusius 9 mėnesius per metus yra nesibaigiantis purvas). Narbuto gatvė yra ne kur kitur, o beveik geografiniame miesto centre. Aišku, galima sakyti, kad ji tėra tipinis nevykusios sovietinės urbanistikos palikimas.
Comment
-
Vilnių lyginti su Niujorku ar Londonu? Ne tie masteliai.Parašė Sinouku Rodyti pranešimąNa cia su tom autostradom pavaret. ,,Kiekvienas save gerbianti sostine nedaro"... Nu sorry, bet man nors viena miesta parodykit kur ju nera
kas isivaizduoja be autostradu tokius miestus kaip Niujorkas, Londonas . . . ? Pats praleidziu daug laiko Frankfurte ir galiu drasiai sakyti, jog be tokiu dalyku miestas yra tiesiog pasmerktas nykti tarp kamsciu ir t.t.______________
The Division Bell
Comment
-
Autostradų nereikia, bet reikia greituminių gatvių tinklo. Juk iš vieno galo į kitą nevažiuosi 40-50 km/h.Parašė oranger Rodyti pranešimąVilnius - tai miestas, o ne drago trasa. Bet kokia save gerbianti sostinė nedaro miesto centre autostradų...
Kaip siūlai tas skiriamąsias juostas urbanizuoti? Plytelėmis iškloti?Keistai atrodo užmiesčio gatvės su krūmais ir žolyte apsėtomis skiriamosiomis juostomis miesto vidury. Kažkoks nesveikas noras turėti kaimą mieste, užuot sukūrus normalią, gražiai urbanizuotą aplinką (tai, kas vasarą yra graži žolytė, likusius 9 mėnesius per metus yra nesibaigiantis purvas).
Ir purvas ne devynis mėnesius, dar ir sniegas būna, nepriklausomao kas po juo: ar žolytė ar gražiai urbanizuota kažkas.
Ir nepamirškit, kad tos žalios skiriamosios juostos tik pagrindinėse trasose (ne visose) ir tai galimas rezervas platinimui ar kitokios rūšies transporto paleidimui (Laisvės pr).
Londono centre nėra...belieka jiems pavydėti mums, kad čia užtenka ir žolytei vietos.
Comment
-
O kur tu skubi? Daug kur Europoje tai yra normalu... Dabar gi Vilniuje dėka tų visų greičio megėjų daug gatvių atrodo ne kaip miesto gatvės, o kaip "greičio plotai", skirti nuvykti iš taško A į tašką B. Narbuto, Gelėžinio vilko, Stepono Batoro ir daug kitų... Galbūt kai kam tai yra Vilniaus ypatybė ir privalumas, bet tai tikrai nesudaro miesto jaukumo įspudžio, tiesiog urbanistinės dykumos miesto centre ir tiek...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAutostradų nereikia, bet reikia greituminių gatvių tinklo. Juk iš vieno galo į kitą nevažiuosi 40-50 km/h.
Comment
-
Jei yra galimybė padaryti greitesnį eismą, tai nereikia specialiai lėtinti. Geležinio vilko pakraščiai laikui bėgant urbanizuosis (išskyrus Ozą). Ar dėka greičio mėgėjų? jei šalia šlaitai ir miškas, tai galima ir gatvę greitesnę padaryti. Jei tokios gatvės pakraščiai ir ne tik bus urbanizuoti, tai galima dvejopai pasielgti: arba sumažinti greitį toje gatvėje, nes atsiras daug sankryžų su šviesoforais, arba nutiesti dubliuojančias ir srautą surenkančias gatves, bet ir tokiu atveju greitis greičiausiai būtų mažinamas. (tokia situacija Klaipėdoje Liepojos gatvėje, ten buvo didelis greitis, bet pastačius(statant) Šarlotės kvartalą, gatvė virsta įprasta "miestietiška" su mažesniu greičiu.Parašė oranger Rodyti pranešimąO kur tu skubi? Daug kur Europoje tai yra normalu... Dabar gi Vilniuje dėka tų visų greičio megėjų daug gatvių atrodo ne kaip miesto gatvės, o kaip "greičio plotai", skirti nuvykti iš taško A į tašką B. Narbuto, Gelėžinio vilko, Stepono Batoro ir daug kitų... Galbūt kai kam tai yra Vilniaus ypatybė ir privalumas, bet tai tikrai nesudaro miesto jaukumo įspudžio, tiesiog urbanistinės dykumos miesto centre ir tiek...
Comment
-
Keista logika, verciau susiaurint gatve zoles viduryje saskaita ir isplatint saligatvius sonuose ar ten pristaty ko, jaukumas taps didesnis?Parašė oranger Rodyti pranešimąGalbūt kai kam tai yra Vilniaus ypatybė ir privalumas, bet tai tikrai nesudaro miesto jaukumo įspudžio, tiesiog urbanistinės dykumos miesto centre ir tiek...
Grynai mano manymu tokios gatves yra labai grazu, puiki vieta zeldynam, tiesiog kai kuriom is ju dar truksta tvarkos.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Žolytė yra gražu, ypač miesto prieigoseParašė Eimantas Rodyti pranešimąKaip siūlai tas skiriamąsias juostas urbanizuoti? Plytelėmis iškloti?
Ir purvas ne devynis mėnesius, dar ir sniegas būna, nepriklausomao kas po juo: ar žolytė ar gražiai urbanizuota kažkas.
Ir nepamirškit, kad tos žalios skiriamosios juostos tik pagrindinėse trasose (ne visose) ir tai galimas rezervas platinimui ar kitokios rūšies transporto paleidimui (Laisvės pr).
Londono centre nėra...belieka jiems pavydėti mums, kad čia užtenka ir žolytei vietos.
Tik pritarsiu čia jau išsakytai nuomonei, kad vietose, esančiose beveik miesto centre, yra nelogiška turėti gatves su skiriamosiomis juostomis, apželdintomis krūmais ir žolyte. Juo labiau, kad jos net nepretenduoja į autostradas, o greitis geriausiu atveju jose apribotas iki 70 km/h. Nežinau, kaip kitiems, bet man tokiose "autostradinėse" gatvėse labai sunku (psichologine prasme) neviršyti greičio.
Kritikavau ir kritikuosiu tarybinį gatvių planavimą, kur didžiulės "autostradinės" erdvės, daug pėsčiųjų perėjų ir dirbtiniai greičio apribojimai, prieštaraujantys H.Mondermano saugaus kelio dėsniams: "Kad būtų mažai avarijų kelias vairuotojams turi atrodyti nesaugus, bet iš tikrųjų toks nebūti". Kam įdomu apie tai daugiau:
http://www.100nx.lt/v1/forum/viewthr...&thread_id=966
O dar grįžtant prie jautriausios temos - žolytės
Pagrindinė bėda yra ne pati žolytė, bet tai, kur ir kaip ji auga. Pvz. Švedijoje, Belgijoje miestuose žolė beveik visada yra žemiau gatvės grindinio, todėl miestuose kur kas mažiau purvo. Lietuvoje purvas liejasi per visus bortus laisvai
Paskutinis taisė Jeffas; 2007.04.14, 21:24.
Comment

Comment