Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Prekybos centras „Panorama“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Panorama“ – problema
    75 tūkst. keleivių, 30 tūkst. lengvųjų automobilių srautas per dieną – ir jokių spūsčių, teigia netrukus atidarysimo sostinės prekybos centro „Panorama“ atstovai. Patiems verslininkams džiaugiantis dėl aplinkinių gatvių infrastruktūros gerinimo, nepriklausomi ekspertai teigia, kad eismo keblumų čia neišvengiamai kils. Anot urbanistikos specialistų, tokio dydžio statinys tokioje judrioje vietoje yra „absoliuti problema“.

    Dar šiais metais Vilniuje bus atidarytas naujas prekybos centras „Panorama“. Jo vadovai tikisi, kad centras taps vilniečių traukos centru.

    Problemų nemato

    Prekybos ir laisvalaikio centro atstovai žiniasklaidai kalba apie laukiamus nemažus lankytojų srautus, tačiau rečiau užsimena apie galimus eismo pokyčius gretutinėse gatvėse.

    Statybos vyksta buvusioje „Vilniaus pieno kombinato“ teritorijoje, T. Narbuto, Saltoniškių, Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankirtoje. Tai vienas judriausių transporto mazgų Vilniuje.

    Kalbinti Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistai lrt.lt portalui pabrėžė, kad vieta, pasirinkta prekybos centrui, eismo atžvilgiu, yra iš tiesų problemiška.

    „Žinote, tas kvartalas nepasižymi gera transportine situacija. Jei prisidės didelis traukos centras, ji tikrai gali pablogėti“ , - sakė Vytautas Grikonis, VGTU Miesto statybos katedros docentas.

    „Panoramos“ vadovai žiniasklaidai ir būsimiems pirkėjams labiau anonsuoja galimą centro populiarumą, nei kalba apie galimus transporto judėjimo sunkumus.

    Tiesa, centro direktorius Raimondas Bureika žurnalistams sakė, kad atidarius centrą žmonių ir mašinų srautai kvartale turėtų padidėti 10–15 proc.

    Anot savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Henriko Mackelos, tokios prognozės – savotiškas centro vadovų triukas klientams privilioti ir įvaizdžiui formuoti. Reali centro paklausa gali būti žymiai mažesnė, o anonsuojama informacija - optimistinė.

    Žada gerą infrastruktūrą

    „Panoramos“ vadovas Raimondas Bureika ir marketingo vadovė Laura Panovienė teigė, kad vykdomi gatvių tvarkymo darbai prie prekybos ir laisvalaikio centro eismą palengvins – tam bus skirta 17 mln. Lt.

    Bet, anot VGTU docento V. Grikonio, džiaugtis sutvarkyta transporto mazgo infrastruktūra – gerokai anksti. Kvartale ir aplinkinėse gatvėse numatyta trijų etapų transporto sąlygų gerinimo sistema. Tik įgyvendinus numatytus programos lygmenis, eismo situacija būtų gera.

    „Mano žiniomis, iš jų įgyvendintas tik vienas etapas. Kitiems dviems nėra skirta lėšų, nėra nuspręsta ir konkreti data, kada pinigai galėtų būti skirti“, - sakė V. Grikonis.

    Pasak jo, jei eismui gerinti nebus imtasi papildomų veiksmų, o situacija liks tokia pati, tik su didesniais žmonių ir transporto srautais, spūsčių ir eismo problemų tikrai bus, ir nemažų.

    Valdžia mažai težino

    Savivaldybė dėl būsimos situacijos sako nerimausianti po fakto.

    „Nėra duomenų, nėra ką žiūrėti“, - lrt.lt portalui sakė H. Mackela, paklaustas, kokie tyrimai buvo atlikti dėl transporto srautų pokyčio atidarius prekybos centrą.

    Anot H. Mackelos, jo vadovaujamas skyrius neatliko detalesnių tyrimų, kaip gali kisti situacija prie „Panoramos“, nėra ir konkretesnių priemonių plano, kaip staiga padidėjus srautams reikės tvarkytis.

    Pasak jo, apie problemas bus galvojama po centro atidarymo, o vienintelė numatyta priemonė eismui gerinti – visuomeninio transporto maršrutų sutankinimas.

    Problema ignoruojama

    „Panoramos“ vadovai taip pat anonsuoja, kad po centru bus atidaryta didžiausia Baltijos šalyse požeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Anot V. Grikonio, ir tuo džiaugtis reikėtų atsargiai.

    VGTU Urbanistikos katedros docentas Algis Vyšniūnas taip pat teigė, kad didelė stovėjimo aikštelė – ne išeitis, siekiant reguliuoti transporto srautus.

    „Planuotojai nupaišo kelių lygių garažą, o kaip iki jo atvažiuoti – neaišku. Gatvės „nelaiko“ tokio krūvio“, - sakė A. Vyšniūnas.

    Docentas dalyvavo ir rengiant projektus objektams vietoj „Vilniaus pieno kombinato“. Prieš prekybos centro statybas kvartale buvo siūloma įrengti viešųjų erdvių sistemą, eilinius kvartalus, nes tokio dydžio statinys, anot jo, yra absoliuti problema.

    A. Vyšniūnas portalui lrt.lt sakė, kad statant tokius pastatus, problema dažnai žinoma, bet ignoruojama.

    Dar vieną grėsmę transportui jis pastebėjo dėl 2009 metų pavasarį planuojamo atidaryti „Ozo“ prekybos centro, visai netoli „Akropolio“, kur jau dabar yra nemažos transporto spūstys.

    „Visiems aišku, kad turi būti arba „Akropolis“, arba Nacionalinis stadionas. Dideli statiniai yra to rajono problema (Šeškinės - lrt.lt). Politikai neklauso argumentų, nes jų motyvacija kitokia“, - portalui lrt.lt sakė A. Vyšniūnas.
    http://www.lrt.lt/news.php?strid=5082&id=4494661
    Prikaišios dabar visur prekybos centrų .O apie pasekmes nelabai galvoja.

    Comment


      Eilinė problema, kad nepriverčia bent viadukų pastatyt. Galėtų paprasčiausiai uždraust mieste daryt papildomas sankryžas.
      Pvz iš BIG'o išvažiuoji į dešinę ir važiuoji apsisukti iki Vilono. Iš Senukų išvažiuoji tik į dešinę ir apsisuki per Šeškinės viaduką. Ir t.t.

      Tuomet viadukai prie prekybcentrių patys pradėtų dygt.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Eilinė problema, kad nepriverčia bent viadukų pastatyt. Galėtų paprasčiausiai uždraust mieste daryt papildomas sankryžas.
        Pvz iš BIG'o išvažiuoji į dešinę ir važiuoji apsisukti iki Vilono. Iš Senukų išvažiuoji tik į dešinę ir apsisuki per Šeškinės viaduką. Ir t.t.

        Tuomet viadukai prie prekybcentrių patys pradėtų dygt.
        Visu pirma tai pakart tuos, kas leido daryt isvaziavimus is vietiniu objektu tiesiai i Ukmerges gatve. Dar nuo senu laiku tam reikalui buvo suprojektuotos lygiagrecios gatves. Bet ne - kiekvienas verslinYkas nori privaziavimo prie duru tiesiai nuo magistrales.
        O beja prie panoramos lyg ir buvo projektuotas viadukas tiesiai is Zalgirio-Gelezinio Vilko sankirtos, ale matyt gavus statybu leidima, planai uzsimirso Panasus dalykai vyksta ir prie antrojo Akropolio ir t.t. zodziu pinigai valdo. B)

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Eilinė problema, kad nepriverčia bent viadukų pastatyt. Galėtų paprasčiausiai uždraust mieste daryt papildomas sankryžas.
          Pvz iš BIG'o išvažiuoji į dešinę ir važiuoji apsisukti iki Vilono. Iš Senukų išvažiuoji tik į dešinę ir apsisuki per Šeškinės viaduką. Ir t.t.

          Tuomet viadukai prie prekybcentrių patys pradėtų dygt.
          Kas per poziuris, uzdrausti statyti sankryzas? Miestas yra miestas. Kazkada prie Big'o neveike sviesaforas, tai norintys pasukti is Ukmerges gatves i kaire link nauju daugiabuciu iskart nebetilpo i savo juota, o norintiems vaziuoti tiesiai beliko viena juosta, zodziu dar didesnis chaosas. Prie kiekvieno smulkaus objekto nepristatys niekas viaduku, o kuom tau maiso sakryza prie Big? As pro ten daznai vaziuoju, jokiu problemu. Vat link Panoramos tai tikrai reikia viaduko, nes tada ja galetu vaziuoti is Gelezinio vilko gatves ir norintys pasukti ant ziedo, link Konstitucijos pr. ir nebeliktu toje vietoje sviesaforo, is karto kamsciai apmazetu rytais...
          Flickr

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Eilinė problema, kad nepriverčia bent viadukų pastatyt. Galėtų paprasčiausiai uždraust mieste daryt papildomas sankryžas.
            Pvz iš BIG'o išvažiuoji į dešinę ir važiuoji apsisukti iki Vilono. Iš Senukų išvažiuoji tik į dešinę ir apsisuki per Šeškinės viaduką. Ir t.t.

            Tuomet viadukai prie prekybcentrių patys pradėtų dygt.
            is BIG isvaziavus yra bent trys apsisukimai pries Vilon'a - ties tarande, avizieniais ir ties posukiu i berods Dukstas, kur yra EMP recycling. Prie senuku irgi bent du variantai posukiui i kaire, nors ten tikrai sudetingoka...
            Paskutinis taisė Artass; 2008.04.22, 18:41.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kas per poziuris, uzdrausti statyti sankryzas? Miestas yra miestas. Kazkada prie Big'o neveike sviesaforas, tai norintys pasukti is Ukmerges gatves i kaire link nauju daugiabuciu iskart nebetilpo i savo juota, o norintiems vaziuoti tiesiai beliko viena juosta, zodziu dar didesnis chaosas. Prie kiekvieno smulkaus objekto nepristatys niekas viaduku, o kuom tau maiso sakryza prie Big?
              Sąžiningas požiūris.
              Bo chalujai kuo pigiau nori pristatyt kuo daugiau. Nepatvirtintų planų ir uostytų iki tol kol susivoktų, jog be integralios infrastruktūros nieks nesistūmės.
              Paskutinis taisė praetor; 2008.04.23, 13:58.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Kas per poziuris, uzdrausti statyti sankryzas? Miestas yra miestas.
                Miestas yra miestas? O ar tai gali buti pasiteisinimu daryti betvarke? Miestu planuotojai puse simtmecio tobulino miesto susisiekimo sistema, o naujai uzgime verslinYkai per pastaruosius penkerius metus sugebejo viska sugadinti. Ukmerges gatveje neturi buti jokiu sviesoforu ir ivaziavimu i parkingus, tam (kartojuosi) yra lygiagrecios gatves.

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Kazkada prie Big'o neveike sviesaforas, tai norintys pasukti is Ukmerges gatves i kaire link nauju daugiabuciu iskart nebetilpo i savo juota, o norintiems vaziuoti tiesiai beliko viena juosta, zodziu dar didesnis chaosas. Prie kiekvieno smulkaus objekto nepristatys niekas viaduku, o kuom tau maiso sakryza prie Big? As pro ten daznai vaziuoju, jokiu problemu.
                Tipinis eilinio vartotojo poziuris - alia man nepatogu i kaire pasukt. O kas trukde padaryt privaziavima ne nuo magistralines gatves o is Pasilaiciu puses? O i BIG'a privaziavimas galejo but is Neries gatves, juolab kad planuose buvo pratesti Zemenhofo gatve link Pasilaiciu. Zodziu reiktu zvelgti placiau ir spresti problemas kompleksiskai, o ne is kiekvieno verslininko uzgaidu.
                Na bet jau ir as pats nuklydau nuo temos, si diskusija labiau tiktu temai "[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai"

                Comment


                  Gal kas priminsite kada ruosiasi atidaryti ta panorama?

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Miestas yra miestas? O ar tai gali buti pasiteisinimu daryti betvarke? Miestu planuotojai puse simtmecio tobulino miesto susisiekimo sistema, o naujai uzgime verslinYkai per pastaruosius penkerius metus sugebejo viska sugadinti.
                    Sutinku, kad infrastuktūros sprendimai mūsuose kartais būna ganėtinai nenuoseklūs, gal net keliantys pyktį. Laimei, nesu vairuotojas, taigi didelės dalies problemų taip ir nepamatau...

                    Visgi pasiteirausiu, ar miesto planuotojai prieš pusę šimto metų numatė, kiek 2008 metais Vilniuje bus automobilių? O prieš 25 metus?

                    Man dabartinė padėtis panaši į bandymą užsikloti per trumpa antklode. Vienur patempsi, kitur plikos kojos išlys. Taip ir džiaugiamės, kad kamščiai vienoje vietoje GALBŪT sumažins kamščius kitoje. O gal idealaus sprendimo ir nėra? Juk nepulsime griauti ištisų gyvenamųjų namų kvartalų, kad gatves pavyktų praplatinti...

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                      Man dabartinė padėtis panaši į bandymą užsikloti per trumpa antklode. Vienur patempsi, kitur plikos kojos išlys. Taip ir džiaugiamės, kad kamščiai vienoje vietoje GALBŪT sumažins kamščius kitoje. O gal idealaus sprendimo ir nėra? Juk nepulsime griauti ištisų gyvenamųjų namų kvartalų, kad gatves pavyktų praplatinti...
                      Seip tai visai nebutinai. Daznai pakanka tiesiog sumazinti vienos judrios gatves pralaiduma (pvz pastatyt koki prekybcentrio ivaziavima su sviesoforu) ir tuo paciu uzkist kitas 5 gatves.

                      Comment


                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                        Juk nepulsime griauti ištisų gyvenamųjų namų kvartalų, kad gatves pavyktų praplatinti...
                        Kalvarijų gatvės gryčias ties turgum ir aplink apgriaut neblogai galėtų.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Šiandien

                          Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                          Comment


                            Geras rakursas foto .Is pradziu net nesupratau is kur daryta.Grazu

                            Comment


                              grazus pc

                              Comment


                                Kartingo trasos planas. F-1.lt diskusijose vienas bičiukas nutekino informaciją :

                                Comment


                                  Jooo, jei pataikysi į koloną gali skaudėt...

                                  Comment


                                    Ar panorama jau atidaryta? gal kas interjero foto turit?
                                    "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                    Comment


                                      Atidarymas lapkričio mėnesį. Renderius kažkur buvau užtikęs, gal ir čia dar yra.
                                      Kiek teko girdėti iš valdytojų, tai bus daug naujų ir įdomių dalykų. Jau vien elektriniai kartingai gauna pliusą

                                      Comment


                                        Oho kaip ilgai jis buvo statomas ir įrenginėjamas, tikriausiai ilgiausiai lietuvoje...
                                        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                        Comment


                                          Vilniuje užsiliepsnojo statomas prekybos centras „Panorama“

                                          http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=17810347
                                          W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                          Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                          Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X