Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Prekybos centras „Panorama“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Reiktų įrodymų tada, o ne kažkas kažkam kažkur kažką sakė... Man ir toliau tai lieka tik gandai .
    Dabar jau į pabaigą ekspertizė, kuri pasakys kas kaltas...
    Te visad šviečia saulė...

    Comment


      Parašė Kema Rodyti pranešimą
      As tai sitoje vietoje biski nepagaunu kampo. Ar jie cia ruosiasi visa kelio danga ant tiek pakelti ar cia kazkokios estakados pradzia, nors apie ja lyg ir nebuvo kalbeta?

      Kels danga, visas krastas panasiai per tiek pakeltas.

      Comment


        Na ką, dar vienas Centrą "papuošiantis" skarda dengtas angaras
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Siandienos busena, atkreipkit demesi jau pradejo deti apdaila...

          Lithuanian Top 5 tallest buildings
          1. Europa Tower 126 m. 33 f.
          2. Pilsotas 112 m. 34 f.
          3. Arfa 100 m. 29 f.
          4. Helios City Tower A 96 m. 27 f.
          5. Europe Square Apartments 95 m. 27 f.

          Comment


            Vakar iš „Reval hotel Lietuva“

            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              Skaiciau, kad "Merko" su "Ell Real Estate" kitoj gatves pusej statys du gyvenamuosius namus - vienas jau beveik iskiles, o kita siek tiek mazesni paskiau statys.
              http://www.ellbustas.lt/article/archive/203/ - gyv. namas
              http://www.panorama.lt
              Travianas - lietuviškas strateginis internetinis žaidimas
              Registracija: http://www.travian.lt/?uc=lt3_36634

              Comment


                2007 03 31



                Mano galerija Flickr'yje

                Comment


                  /\ Ačiū už atnaujinimą, Mantai. Žiūriu, kad Narbuto gatvėje, ko gero, bus dar viena siaubinga sankryža su šviesoforų mišku. Gerai, kad šitoje vietoje netenka pernelyg dažnai lankytis. Na o dėl apdailos tikiuosi, kad nepadarys taip, kaip padarė su "Saulės miestu".

                  Comment


                    Atsibodo jie su savo sankryzom.... kaip ir ukmerges plente... ten gi pagal planus turejo but ukmerges plentas, o salia jo dvi lygiagrecios gatves, i kurias galima ivaziuot is plento, tam kad nereiketu sankryzu....
                    Visur vien purvas...kodel??

                    saunuoliai ( kaip ten be butu :) )

                    Comment


                      Parašė laucius Rodyti pranešimą
                      Atsibodo jie su savo sankryzom.... kaip ir ukmerges plente... ten gi pagal planus turejo but ukmerges plentas, o salia jo dvi lygiagrecios gatves, i kurias galima ivaziuot is plento, tam kad nereiketu sankryzu....
                      Vilnius - tai miestas, o ne drago trasa. Bet kokia save gerbianti sostinė nedaro miesto centre autostradų...

                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Vilnius - tai miestas, o ne drago trasa. Bet kokia save gerbianti sostinė nedaro miesto centre autostradų...
                        Na, visų pirma jei nenori autostradų miesto centre, užkask jas po žeme, kaip padarė Bostono gyventojai. Tik kur tiek pinigų gauti? Autostrados yra daromos tam, kad ga
                        lima būtų saugiai, be jokių problemų, greitai įš taško A patekti į tašką B. Ir aš jau nemanau, kad Narbuto gatvė yra "miesto centras". Miesto centru galima visą Vilnių pavadinti. Mano manymu, centras baigiasi ties Pedagoginio universiteto žiedu.

                        Comment


                          Na cia su tom autostradom pavaret. ,,Kiekvienas save gerbianti sostine nedaro"... Nu sorry, bet man nors viena miesta parodykit kur ju nera kas isivaizduoja be autostradu tokius miestus kaip Niujorkas, Londonas . . . ? Pats praleidziu daug laiko Frankfurte ir galiu drasiai sakyti, jog be tokiu dalyku miestas yra tiesiog pasmerktas nykti tarp kamsciu ir t.t.

                          Comment


                            Sutinku su oranger. Keistai atrodo užmiesčio gatvės su krūmais ir žolyte apsėtomis skiriamosiomis juostomis miesto vidury. Kažkoks nesveikas noras turėti kaimą mieste, užuot sukūrus normalią, gražiai urbanizuotą aplinką (tai, kas vasarą yra graži žolytė, likusius 9 mėnesius per metus yra nesibaigiantis purvas). Narbuto gatvė yra ne kur kitur, o beveik geografiniame miesto centre. Aišku, galima sakyti, kad ji tėra tipinis nevykusios sovietinės urbanistikos palikimas.

                            Comment


                              Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                              Na cia su tom autostradom pavaret. ,,Kiekvienas save gerbianti sostine nedaro"... Nu sorry, bet man nors viena miesta parodykit kur ju nera kas isivaizduoja be autostradu tokius miestus kaip Niujorkas, Londonas . . . ? Pats praleidziu daug laiko Frankfurte ir galiu drasiai sakyti, jog be tokiu dalyku miestas yra tiesiog pasmerktas nykti tarp kamsciu ir t.t.
                              Vilnių lyginti su Niujorku ar Londonu? Ne tie masteliai.
                              ______________
                              The Division Bell

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Vilnius - tai miestas, o ne drago trasa. Bet kokia save gerbianti sostinė nedaro miesto centre autostradų...
                                Autostradų nereikia, bet reikia greituminių gatvių tinklo. Juk iš vieno galo į kitą nevažiuosi 40-50 km/h.

                                Keistai atrodo užmiesčio gatvės su krūmais ir žolyte apsėtomis skiriamosiomis juostomis miesto vidury. Kažkoks nesveikas noras turėti kaimą mieste, užuot sukūrus normalią, gražiai urbanizuotą aplinką (tai, kas vasarą yra graži žolytė, likusius 9 mėnesius per metus yra nesibaigiantis purvas).
                                Kaip siūlai tas skiriamąsias juostas urbanizuoti? Plytelėmis iškloti?
                                Ir purvas ne devynis mėnesius, dar ir sniegas būna, nepriklausomao kas po juo: ar žolytė ar gražiai urbanizuota kažkas.
                                Ir nepamirškit, kad tos žalios skiriamosios juostos tik pagrindinėse trasose (ne visose) ir tai galimas rezervas platinimui ar kitokios rūšies transporto paleidimui (Laisvės pr).

                                Londono centre nėra...belieka jiems pavydėti mums, kad čia užtenka ir žolytei vietos.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Autostradų nereikia, bet reikia greituminių gatvių tinklo. Juk iš vieno galo į kitą nevažiuosi 40-50 km/h.
                                  O kur tu skubi? Daug kur Europoje tai yra normalu... Dabar gi Vilniuje dėka tų visų greičio megėjų daug gatvių atrodo ne kaip miesto gatvės, o kaip "greičio plotai", skirti nuvykti iš taško A į tašką B. Narbuto, Gelėžinio vilko, Stepono Batoro ir daug kitų... Galbūt kai kam tai yra Vilniaus ypatybė ir privalumas, bet tai tikrai nesudaro miesto jaukumo įspudžio, tiesiog urbanistinės dykumos miesto centre ir tiek...

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    O kur tu skubi? Daug kur Europoje tai yra normalu... Dabar gi Vilniuje dėka tų visų greičio megėjų daug gatvių atrodo ne kaip miesto gatvės, o kaip "greičio plotai", skirti nuvykti iš taško A į tašką B. Narbuto, Gelėžinio vilko, Stepono Batoro ir daug kitų... Galbūt kai kam tai yra Vilniaus ypatybė ir privalumas, bet tai tikrai nesudaro miesto jaukumo įspudžio, tiesiog urbanistinės dykumos miesto centre ir tiek...
                                    Jei yra galimybė padaryti greitesnį eismą, tai nereikia specialiai lėtinti. Geležinio vilko pakraščiai laikui bėgant urbanizuosis (išskyrus Ozą). Ar dėka greičio mėgėjų? jei šalia šlaitai ir miškas, tai galima ir gatvę greitesnę padaryti. Jei tokios gatvės pakraščiai ir ne tik bus urbanizuoti, tai galima dvejopai pasielgti: arba sumažinti greitį toje gatvėje, nes atsiras daug sankryžų su šviesoforais, arba nutiesti dubliuojančias ir srautą surenkančias gatves, bet ir tokiu atveju greitis greičiausiai būtų mažinamas. (tokia situacija Klaipėdoje Liepojos gatvėje, ten buvo didelis greitis, bet pastačius(statant) Šarlotės kvartalą, gatvė virsta įprasta "miestietiška" su mažesniu greičiu.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      Galbūt kai kam tai yra Vilniaus ypatybė ir privalumas, bet tai tikrai nesudaro miesto jaukumo įspudžio, tiesiog urbanistinės dykumos miesto centre ir tiek...
                                      Keista logika, verciau susiaurint gatve zoles viduryje saskaita ir isplatint saligatvius sonuose ar ten pristaty ko, jaukumas taps didesnis?
                                      Grynai mano manymu tokios gatves yra labai grazu, puiki vieta zeldynam, tiesiog kai kuriom is ju dar truksta tvarkos.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Šiandienos nuotraukos.

                                        Iš vienos pusės dar tik įrenginėjamas karkasas, o iš kitos jau baiginėjamas fasdas



                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Kaip siūlai tas skiriamąsias juostas urbanizuoti? Plytelėmis iškloti?
                                          Ir purvas ne devynis mėnesius, dar ir sniegas būna, nepriklausomao kas po juo: ar žolytė ar gražiai urbanizuota kažkas.
                                          Ir nepamirškit, kad tos žalios skiriamosios juostos tik pagrindinėse trasose (ne visose) ir tai galimas rezervas platinimui ar kitokios rūšies transporto paleidimui (Laisvės pr).

                                          Londono centre nėra...belieka jiems pavydėti mums, kad čia užtenka ir žolytei vietos.
                                          Žolytė yra gražu, ypač miesto prieigose Tik pritarsiu čia jau išsakytai nuomonei, kad vietose, esančiose beveik miesto centre, yra nelogiška turėti gatves su skiriamosiomis juostomis, apželdintomis krūmais ir žolyte. Juo labiau, kad jos net nepretenduoja į autostradas, o greitis geriausiu atveju jose apribotas iki 70 km/h. Nežinau, kaip kitiems, bet man tokiose "autostradinėse" gatvėse labai sunku (psichologine prasme) neviršyti greičio.

                                          Kritikavau ir kritikuosiu tarybinį gatvių planavimą, kur didžiulės "autostradinės" erdvės, daug pėsčiųjų perėjų ir dirbtiniai greičio apribojimai, prieštaraujantys H.Mondermano saugaus kelio dėsniams: "Kad būtų mažai avarijų kelias vairuotojams turi atrodyti nesaugus, bet iš tikrųjų toks nebūti". Kam įdomu apie tai daugiau:

                                          http://www.100nx.lt/v1/forum/viewthr...&thread_id=966

                                          O dar grįžtant prie jautriausios temos - žolytės Pagrindinė bėda yra ne pati žolytė, bet tai, kur ir kaip ji auga. Pvz. Švedijoje, Belgijoje miestuose žolė beveik visada yra žemiau gatvės grindinio, todėl miestuose kur kas mažiau purvo. Lietuvoje purvas liejasi per visus bortus laisvai
                                          Paskutinis taisė Jeffas; 2007.04.14, 21:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X