Parašė Gies
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Įdomu, kad stato kažkaip per pusę - iš pradžių vieną dalį, paskui - kitą. Įdomu, kokia logika už to.
Komentuoti:
-
Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Nesiorentuojat žemėlapyje? Čia yra iš kitos pusės nuo Spaudos rūmų, leidžiama statyt iki 130 metrų aukščio pastatus (Vilniuje ne daug tokių sklypų beliko) - stato 3 metrų aukščio pakelės užkandinę... Miesto vystymas at its best.
Šitu vadovavausi
Komentuoti:
-
Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
Tai prie ko čia Pilaitė, jei čia prie Matulaičio bažnyčios kažkur... plius leidimas kabo nuo 2018 m.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai prie ko čia Pilaitė, jei čia prie Matulaičio bažnyčios kažkur... plius leidimas kabo nuo 2018 m.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąDar nenustebčiau jei ilgainiui daugiaaukščių parkingų pridygs, nes tokiame rajone daugelis turės po kelis automobilius šeimoje.
Parašė fotomaster Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
O kur tas Hesburger bus?
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTyčiotis galima iš žmonių, bet ne atskiras žmogus planuoja miesto plėtrą, VVT vystymą ir t.t.
Ten iš esmės nėra įprastas Vilniaus rajonas, o satelitinis Vilniaus miestas. O Pilaitės prospektas - užmiesčio greitkelis su įprastais užmiesčio greitkelio pastatais. Dar nenustebčiau jei ilgainiui daugiaaukščių parkingų pridygs, nes tokiame rajone daugelis turės po kelis automobilius šeimoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai Pilaitė yra automobilistų rajonas. Ne veltui jie verkė, kol išsireikalavo dabartinį 10 juostų greitkelį. O šalia tokio niekas jaukaus perimetrinio užstatymo nedarys.
Komentuoti:
-
Tai Pilaitė yra automobilistų rajonas. Ne veltui jie verkė, kol išsireikalavo dabartinį 10 juostų greitkelį. O šalia tokio niekas jaukaus perimetrinio užstatymo nedarys.
Komentuoti:
-
Po tokių projektų, tuoj bus galima visą pilaitės prospektą perkelti, kur nors prie kelių, greitkelių ar infrastruktūos projektų temų, nes apie urbanistiką ir architektūrą jau nebėra ką kalbeti
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gies Rodyti pranešimą
Leistinas užstatymo aukštis 35m.
Parkingas palei gatvę
Ką galvoja VMS?
Vilnius niekada nebus miestas. Kioskų ir visokių šalašų kaimas ir tiek
Tas pats likimas laukia Siaurines g. - niekas ten ofisiuku nestatys prie jos, realiai bus kebabines, degalines ir plovyklos aplink. Ekologiskas VT (troleibusai) naikinamas, kasmet pripausoma po 1-2 naujas juostas nes nu gi kamsciai. Nu viskas aisku kur link judam...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO iki tol tokio jausmo nebuvo? Bent 30 metrų pločio gatvė su skiriamąja juosta ir B kategorija.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO iki tol tokio jausmo nebuvo? Bent 30 metrų pločio gatvė su skiriamąja juosta ir B kategorija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O iki tol tokio jausmo nebuvo? Bent 30 metrų pločio gatvė su skiriamąja juosta ir B kategorija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTokie siauri sklypai rimtesniems statiniams nelabai ir tinkami.
Deja, Vilniuje tokie sklypai tinkami tik degalinei, plovyklai, servisui arba greito maisto užkandinei. Šiaip tas Pilaitės prospektas po mažu tampa vos ne pasišaipymu, dar po kokių 5 metų galės laisvai keisti pavadinimą į Pilaitės automagistralę, nes dėl plovyklų, McDonald'sų, didžiulių parkingų šalia gatvių (esamų ir planuojamų) jausmas bus grynai kaip kur nors A2 šalia Avižienių.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: