Parašė R.D.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Galima nebūti kritiškam ir viską nurašyti, bet labai apmaudu, kad be kažkokių esminių investicijų ar "kostmodromo" buvo galima padaryti tiesiog žymiai geriau. Nu, pavyzdžiui, kaip Arenastaden (streetview), kuris, nors ir not great, not terrible pagal šiuolaikinio urbanizmo madas, bet yra belenkiek tūkstančių kartų geriau už tą jovalą, kuris padarytas Viršuliškių skersgatvyje. Na arba bent jau kažką panašesnio į Ozo parką, kuris, nors ir š, bet visgi nėra visiškai apgailėtinas beviltiškas š. O vat su Viršuliškių skersgatviu gavosi būtent visiškai apgailėtinas beviltiškas š.Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 16:05.
- 5 patinka
-
Taip bet yra 1 bet: dirbantis tam tikroje įmonėje ir besinuomojantis butą tikėtina nuomosis kuo arčiau darbo, o ne liks fiksuotoje vietoje net jei įmonė pakeitė lokacijąParašė VLR Rodyti pranešimą
Paprastai biurai nesamdo žmonių pagal jų gyvenamąją vietą, o samdo iš viso miesto ar net regiono.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Nemažina jokių kamščių ten niekas. Gal net atvirkščiai, ten dirbantiems yra sunkiau iki ten davažiuoti, nei, pavyzdžiui, iki centro, kur bent jau yra daug VT galimybių iš visų miesto vietų.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
RMTransit šitą temą biškį kabina
Multi-centre idėja nėra savaime bloga, bet ji tinka nebent megapoliams su 10-15mln ar daugiau gyventojų, kur fiziškai nebeįmanoma sutalpinti visų objektų viename "centre" net su high-capacity viešuoju transportu. Europoje tokių miestų išvis nėra, niekada nebus ir tie, kas galvoja, kad Vilniuje kažkokiu būdu gali veikti šitas multi-centre konceptas, elementariai nesusigaudo, apie ką kalba.
- 3 patinka
Comment
-
Nėra taip blogai, aš jau koks būnu kritiškas, bet šiuo atveju toks radikalus nebūčiau. Blogai yra todėl, kad nėra perimetrinio užstatymo. Plynam lauke prismaigstyta be ryšio didžiulių bokštų, o ir daugiabučiai taip styro kaip kelmai. Antra tai tie purvo (tipo bus kažkada žolė?) plotai. Ypač ten ,kur yra nuolydis, tai garantuotas purvo generatorius. Na, bet reikia pateisinti mūsų šalies šūkį "Lietus, purvas ir tamsa - tai gimtoji Lietuva"!
- 5 patinka
Comment
-
Čia vienpusio eismo gatvė?Parašė digital Rodyti pranešimąBaigta tiesti ir atidaryta Poligrafijos gatvė:
- 3 patinka
Comment
-
Dvipusio. Bet pas mus kažkaip visiškai nemadinga, tokiose gatvėse, kurios potencialiai bus užstatomos automobiliais, bent vienoje pusėje įrengti parkavimo vietas. O vietos tam yra, tačiau pasirenkama tarp šaligatvių ir sklypų ribų palikti siauras vejos juostas.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Čia vienpusio eismo gatvė?
- 4 patinka
Comment
-
Daug kas varo ant sovietinių rajonų, kokie blogi, bet zigzagais nereikėdavo vaikščiot, kaip 2 ir 3 foto paskutiniam foto pranešime.
Įrengti tada reiktų parkingą iš abiejų gatvės pusių, bet tai jau dvigubas gatvės plotis nuo dabartinio. Gal ir galima, bet nieks jau taip siaurai nedarys, kaip Gerosios Vilties, nes ten jau ir STR neatitinka siaurumas, tad jaukumas irgi kristų.
Pvz. greta K. G. E. Manerheimo g. dvijuostė gatvė su parkingu vienoj pusėj (prie "Litgrid"), bet teko papildomus draudžiamus ženklus statyt, nes vis tiek parkuodavo kitoj pusėj. Su enforce'inimu patys žinom kaip, nors toje gatvėje jau lyg ir neparkuoja (gal, kad rajonėlio užkampis ir pastatas turi apsauginius labai aktyvius (galimai neteisėtais ženklais draudžia ir rūkyt lauke, ir su dronais skraidyt, ir ginklų nesinešiot)).♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.Parašė digital Rodyti pranešimą...
Comment
-
Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.
Comment

bet nėra kur pravazioci
Comment