Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    ... Click image for larger version

Name:	IMG_20240312_181000.jpg
Views:	2484
Size:	2,14 MB
ID:	2116661
    Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą

      Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.
      Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
      Flickr

      Comment


        Click image for larger version

Name:	P40301-174025.jpg
Views:	2142
Size:	1,33 MB
ID:	2116874 Click image for larger version

Name:	P40301-174439.jpg
Views:	2116
Size:	1,30 MB
ID:	2116875

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
          Vietų požeminiame garaže gal ir sočiai, tik nėra sočiai norinčių tas vietas pirkti ar nuomotis. Už biurų pastato irgi yra didelis kelių aukštų garažas.
          Čia gal ne tiek svarbu kas ten palieka automobilius, nes pas daugiabučių gyventojus irgi atvažiuoja svečiai ir pan. Tiesiog miesto planavimo prioritetai ir logika yra kažkokia visiškai iškreipta. Pagrindinėse kvartalo ar mikrorajono gatvėse, tokiose kaip Spaudos g. ir Viršuliškių sk. įrengiamos netgi statmenos gatvei stovėjimo vietos, o gatvelėje, kuri iš esmės skirta privažiuoti ir įvažiuoti tik į tam tikrų pastatų stovėjimo aikšteles, garažus - neįrengiama jokių stovėjimo vietų. Logiškai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - pagrindinėse gatvėse nebūti stovėjimo, o stovėjimo vietos įrengiamos mažesnės reikšmės ir mažo intensyvumo gatvelėse.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
            Gali būt. Aš čia labiau apie gatvės nejaukumą.

            Comment


              Ši gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
              Click image for larger version  Name:	ScS10.png Views:	0 Size:	2,82 MB ID:	2116929
              Paskutinis taisė sleader; 2024.03.14, 15:38.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Ši gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
                Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
                Paskutinis taisė digital; 2024.03.15, 01:54. Priežastis: ištrinta cituota foto

                Comment


                  Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą

                  Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
                  pernesti savo fizini kuna ir savoka "pas mus" i ta sali, kur taip yra. Nebus taip Vilniuje, deja. "ne tas klimatas". Ne tas POLITINIS klimatas.

                  Comment


                    Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą

                    Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
                    nzn cia reikia klaust vyr architekto, kad apzeldinimo neitraukia i projekta.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą

                      Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
                      Dalyvauti viešuose svarstymuose.

                      Bene visos likusios gatvės šioje teritorijoje suprojektuotos taip, kaip toje nuotraukoje, pvz.:

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        pernesti savo fizini kuna ir savoka "pas mus" i ta sali, kur taip yra. Nebus taip Vilniuje, deja. "ne tas klimatas". Ne tas POLITINIS klimatas.
                        Arba ieškoti vienetinių projektų, kur iškart vystomas visas kvartalas/rajonas, kaip pvz Paupys ir (tikėkimės) Vingio Akropolio rajonas.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Dalyvauti viešuose svarstymuose.

                          Bene visos likusios gatvės šioje teritorijoje suprojektuotos taip, kaip toje nuotraukoje, pvz.:

                          Visuose nesudalyvausi, o ir ne gyventojų darbas, mokyti profanus darnaus ir šiuolaikiško projektavimo. Pritariu pozicijai, kad Vilniuje geriau nebus, nes ir projektuoti nemoka, ir realiai viskas dar labiau byra nes daroma Ravšanų be jokios kokybės kontrolės.

                          Comment


                            Jeigu VMS pati projektuotų tarkime visas kvartalo gatves ir tai būtų vienas, vieningas ir konkretus projektas, tai būtų galima tikėtis iš visuomenės, suinteresuotų gyventojų, kad jie aktyviai dalyvaus ir skirs energijos geresniam rezultatui pasiekti. O dabar problema, kad tarkime 3-4 kvartalo gatvės įrengiamos / rekonstruojamos, net 5 ar daugiau skirtingų projektų, kurių sprendiniai gali visiškai nesutapti. Iškarpa iš Citify:
                            Click image for larger version  Name:	Screenshot_2.png Views:	32 Size:	292,9 kB ID:	2117028
                            Kaip pvz. J. Rutkausko g., per visą jos ilgį, bus įrengta net 6 vnt. skirtingų projektų, nors gatvės ilgis viso labo tėra ~900 metrų.
                            Paskutinis taisė sleader; 2024.03.15, 10:19.

                            Comment


                              Visi Viršuliškių skersgatvio projektai yra taškinio projektavimo pavyzdys, t. y. blogiausias galimas teritorijos vystymas. Labai gerai matosi iš citify iškarpos. Kiekvienas rūpinasi savo kiemu ir niekuom daugiau, tas pats, kas sovietinio daugiabučio gyventojai savo balkonus stiklina, nestiklina, dažo, nedažo ir t. t...

                              Comment


                                Prie Litgrid duomenų centro. Vaizdas 2020 sausį:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20200115_133548.jpg
Views:	1451
Size:	1,29 MB
ID:	2117414
                                Dabar iškirsti medžiai ir krūmai:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20240315_174258.jpg
Views:	1449
Size:	4,06 MB
ID:	2117416 Click image for larger version

Name:	IMG_20240315_174401.jpg
Views:	1460
Size:	4,04 MB
ID:	2117417 Click image for larger version

Name:	IMG_20240315_174452.jpg
Views:	1452
Size:	3,19 MB
ID:	2117415

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Prie Litgrid duomenų centro. Vaizdas 2020 sausį:
                                  Įdomu. Ten toks visai nemažas sklypas yra. Gal koks projektas išlįs...

                                  Comment


                                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                    Newton
                                    Gal kas turite informacijos ar šitų favelų UNESCO negelbės nuo buldozerio?
                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-03-19 221521.jpg Views:	0 Size:	47,9 kB ID:	2118155

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                                      Čia vienpusio eismo gatvė?
                                      Reikia ieškoti savų pliusų:
                                      1. Viena juosta, tai mažesnis automobilių greitis - nereikia net papildomų priemonių riboti greičiui
                                      2. Pėstiesiems saugiau ir sausiau vaikščioti už priparkuotų automobilių
                                      3. Priparkuoti automobiliai atlieka garsasienės funkciją

                                      Comment


                                        Click image for larger version

Name:	20240308_184859.jpg
Views:	601
Size:	704,4 kB
ID:	2119254
                                        Viršuliškių skersgatvis. Iš tolo jau ima atrodyti kaip tikras miestas. Iš vidaus, deja, kolkas jausmas kaip pramoninėj/komercinėj Savanorių pr. zonoj ties Norfos baze.

                                        Comment


                                          Parašė Well Rodyti pranešimą
                                          Iš tolo jau ima atrodyti kaip tikras miestas.
                                          Čia šiaip yra Vilniaus paskutinių 33 metų vystymo apibendrinimas. Gaila, kad tik iš tolo taip ir atrodys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X