Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • versalis
    replied
    Rytų-vakarų kryptimi dabar labai trūsta normalios jungties. Kaip prioritetas manau galėtų būti Ozo gatvės pratesimas iki Laisvės prospekto.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Susapnavai ar remiesi kuo nors rimčiau?
    Spėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį. Pagrindinė problema Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas po Šiaurinės bent iki Ukmergės ir GV.
    Šiek tiek naudingos informacijos galima rasti ir jau keletą pranešimų auksčiau pateiktoje minėtoje ataskaitoje:
    Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.
    Kuri, pasak "Įsakymas Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo pradžios. 2016 m. balandžio 28 d. Nr. 30-991. Vilnius." yra (citata iš minėto Įsakymo):
    "I SKYRIUS
    BENDRIEJI DUOMENYS
    4. Planavimo pagrindas – Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 16 d. sprendimas Nr. 1-289 ,,Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007–2014 metų ataskaitai“"

    Kaip pvz.:
    "4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.

    Kernavės gatvė ir tiltas per Nerį, Linkmenų g.
    Atsisakyti sprendinio numatant naują tiltą per Nerį Kernavės g. tęsinyje ir tunelinį praėjimą po Konstitucijos prospektu, nes visai šalia yra Geležinio Vilko tiltas su didžiausiu Vilniuje 9500 aut./h transporto eismu. Šalia statyti dar vieną tiltą miesto centre su nauja reguliuojama sankryža strategiškai netikslinga (BP pirminis variantas buvo Tumo-Vaižganto g. tęsinyje rekonstruojant esamą sankryžą).
    Atsisakyti Kernavės g. tunelinio tęsinio šiauriau Žalgirio gatvės, nes iki šiol nebuvo parengta jokio urbanistinio siūlymo, pagrindžiančio tokį sprendinį. Jos funkciją šiame ruože perkelti į Linkmenų gatvę suteikiant jai C2 kategoriją. Siūloma palikti C2 kategorijos Kernavės gatvės jungtį tarp Žalgirio ir Konstitucijos prospekto su reguliuojamomis sankryžomis."

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
    Tai čia įeina į skylių užlopymo sąvoką.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    BP buvo numatytas tiltas per Nerį ties Ožkiniais. Lettered, tu apie jį?
    Taip, visi šie infrastruktūros projektai buvo numatyti vienokiame ar kitokiame plane, bet aišku realus įgyvendinimas visai kas kita.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Spėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį.
    BP buvo numatytas tiltas per Nerį ties Ožkiniais. Lettered, tu apie jį?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
    Susapnavai ar remiesi kuo nors rimčiau?
    Spėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį. Pagrindinė problema Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas po Šiaurinės bent iki Ukmergės ir GV.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Spėčiau, kad jokių Prioritetas teritorijos tankinimui, "skylių užlopymui" ir pan.
    Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Spėčiau, kad jokių Prioritetas teritorijos tankinimui, "skylių užlopymui" ir pan.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įdomu, kas bus naujajame Vilniaus Bendrajame plane. Nes senasis beveik pabaigtas (su Šiaurine ir M.Lietuvio g. jau lyg ir aišku), o kokios naujos plėtros kryptys artimiausiems 10-15 metų??

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesigirdi Taurupės gatvės - dalis eismo iš Pilaitės važiuotų tiesiai link Karoliniškių. Nors po Vakarinio aplinkkelio II etapo jos poreikis kiek sumažėjo.
    "4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos

    Taurupės gatvė. Sumažinti gatvės kategoriją iš B2 į C2. Priežastis: tai tolimesnės perspektyvos gatvė, kuri jungia kaimiškas vietoves ir yra antras išvažiavimas iš Pilaitės rajono. Esamas mažas aplinkinių gatvių apkrovimas rodo, kad tai nebus intensyvaus eismo gatvė. Esama jungtis per Gerbutavičiaus gatvė - to pavyzdys."

    Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    "4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.

    Šiaurinės g. tęsinys tarp Vakarinio aplinkkelio ir Smalinės g. (Sūduvių g.).
    Siūloma atsisakyti Šiaurinės gatvės tęsinio iki Pilaitės (Smalinės g.) nes Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje tam nebuvo rezervuota žemė. Dalis trasos jau yra užstatyta naujais statiniais. Siūloma Šiaurinės gatvės tęsinį sujungti su Sūduvių gatve, sumažinant jos kategoriją nuo Vakarinio aplinkkelio iki miesto ribos iš B1 į C2, dėl jau esamų šios gatvės parametrų ir transporto srautų sumažėjimo nedarant tęsinio iki Pilaitės rajono."

    Smalinės g. tarp Karaliaučiaus ir miesto ribos. Sumažinti gatvės kategoriją iš B1 į C2, atsisakyti gatvės tęsinio iki miesto ribos, nes jinai nėra fiksuota Vilniaus rajono savivaldybės bendrajame plane. Priežastis: atsisakius Šiaurinės g. tęsinio dėl jau minėtų priežasčių, nėra tikslo palikti aukštą kategoriją vidutinio apkrovimo būsimoje gatvėje."

    Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.
    Įsakymas Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo pradžios. 2016 m. balandžio 28 d. Nr. 30-991. Vilnius.
    "I SKYRIUS
    BENDRIEJI DUOMENYS
    4. Planavimo pagrindas – Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 16 d. sprendimas Nr. 1-289 ,,Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007–2014 metų ataskaitai“"

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Buvo taip:

    Vilniaus miesto savivaldybės interaktyvus žemėlapis.
    Sluoksniai>Gatvių raudonosios linijos>Patvirtintos gatvių RL

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, pasak maps.lt nubraižytų "perspektyvinių gatvių", tai Smalinės g. neturėjo jungtis su Šiaurine g. Smalinės g. užsisuka į vakarus ir gale susijungia su Šarkuvos g.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pradėtas rengti Vilniaus miesto bendrojo plano keitimas
    Planavimo terminai – 2016-2017 metai
    http://www.vilnius.lt/index.php?1522255623

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Neaišku kur dėti tai talpinu čia:
    "Visiškai įsisavinus dabartinę sostinės teritoriją joje galėtų apsigyventi antra tiek žmonių..."
    http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=73182728

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ko jus visi taip bijote geležinkelių ir oro uosto?!?!?! Jokių nepatogumų nuo jų kaimynystės nėra (o pliusų - yra).
    Ša! Viskas ten labai blogai, lėktuvai, traukiniai, fūros, džipai, triukšmas, užterštumas, vai nestatykit tik daugiabučių ten.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
    Manau Traku krypties nereikėtu nurašyti nes ten pagal BP naikinsis pramonine Vilniaus teritorija taps dalis teritorijos komercine, dalis gyvenamosios tad rinkoje atsiras daugiau nei 200 ha žemes problema tik del infrastruktūros mes Wawin Baltic pateikem toki pasiūlyma,padalinti ju sklypa į mažus sklypelius jiems idėja patiko tad belieka sulaukti BP nauju sprendiniu...
    Gal galite pažymėti teritoriją žemėlapyje?

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ko jus visi taip bijote geležinkelių ir oro uosto?!?!?! Jokių nepatogumų nuo jų kaimynystės nėra (o pliusų - yra).
    Tikriausiai dėl garso? Tiesa, prie jo gana greitai priprantama.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
    ir kur pramone kels?
    Pasiliks Liepkalnio g. puseje kaip numatyta dabartiniame BP.Del Lentvario bendruomenes greičiausiai bus naikinama pramones zona Zigmantiškiu g. Nors Eika berods pasitvirtino 2 detalius arčiau Traku plento.

    Komentuoti:


  • MindaugasR
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
    Manau Traku krypties nereikėtu nurašyti nes ten pagal BP naikinsis pramonine Vilniaus teritorija taps dalis teritorijos komercine, dalis gyvenamosios tad rinkoje atsiras daugiau nei 200 ha žemes problema tik del infrastruktūros mes Wawin Baltic pateikem toki pasiūlyma,padalinti ju sklypa į mažus sklypelius jiems idėja patiko tad belieka sulaukti BP nauju skrendiu...
    ir kur pramone kels?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Šioje kryptyje prioritetas turėtų būti tik esamų rajonų daugiabučių atnaujinimas (Naujamiestis, Vilkpėdė, Naujininkai) ir sutankinimas. Plėtra į išorę - nenaudinga, nes per mažai apgyvendinta, eina geležinkelio linijos, oro uostas.
    Ko jus visi taip bijote geležinkelių ir oro uosto?!?!?! Jokių nepatogumų nuo jų kaimynystės nėra (o pliusų - yra).

    Komentuoti:

Working...
X