Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto bendrasis planas
Collapse
X
-
Rytų-vakarų kryptimi dabar labai trūsta normalios jungties. Kaip prioritetas manau galėtų būti Ozo gatvės pratesimas iki Laisvės prospekto.
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUkmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSusapnavai ar remiesi kuo nors rimčiau?
Spėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį. Pagrindinė problema Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas po Šiaurinės bent iki Ukmergės ir GV.
Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.
Kuri, pasak "Įsakymas Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo pradžios. 2016 m. balandžio 28 d. Nr. 30-991. Vilnius." yra (citata iš minėto Įsakymo):
"I SKYRIUS
BENDRIEJI DUOMENYS
4. Planavimo pagrindas – Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 16 d. sprendimas Nr. 1-289 ,,Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007–2014 metų ataskaitai“"
Kaip pvz.:
"4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.
Kernavės gatvė ir tiltas per Nerį, Linkmenų g.
Atsisakyti sprendinio numatant naują tiltą per Nerį Kernavės g. tęsinyje ir tunelinį praėjimą po Konstitucijos prospektu, nes visai šalia yra Geležinio Vilko tiltas su didžiausiu Vilniuje 9500 aut./h transporto eismu. Šalia statyti dar vieną tiltą miesto centre su nauja reguliuojama sankryža strategiškai netikslinga (BP pirminis variantas buvo Tumo-Vaižganto g. tęsinyje rekonstruojant esamą sankryžą).
Atsisakyti Kernavės g. tunelinio tęsinio šiauriau Žalgirio gatvės, nes iki šiol nebuvo parengta jokio urbanistinio siūlymo, pagrindžiančio tokį sprendinį. Jos funkciją šiame ruože perkelti į Linkmenų gatvę suteikiant jai C2 kategoriją. Siūloma palikti C2 kategorijos Kernavės gatvės jungtį tarp Žalgirio ir Konstitucijos prospekto su reguliuojamomis sankryžomis."
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUkmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBP buvo numatytas tiltas per Nerį ties Ožkiniais. Lettered, tu apie jį?
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSpėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUkmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
Spėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį. Pagrindinė problema Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas po Šiaurinės bent iki Ukmergės ir GV.
Komentuoti:
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąSpėčiau, kad jokiųPrioritetas teritorijos tankinimui, "skylių užlopymui" ir pan.
Komentuoti:
-
Spėčiau, kad jokiųPrioritetas teritorijos tankinimui, "skylių užlopymui" ir pan.
Komentuoti:
-
Įdomu, kas bus naujajame Vilniaus Bendrajame plane. Nes senasis beveik pabaigtas (su Šiaurine ir M.Lietuvio g. jau lyg ir aišku), o kokios naujos plėtros kryptys artimiausiems 10-15 metų??
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkaip nesigirdi Taurupės gatvės - dalis eismo iš Pilaitės važiuotų tiesiai link Karoliniškių. Nors po Vakarinio aplinkkelio II etapo jos poreikis kiek sumažėjo.
Taurupės gatvė. Sumažinti gatvės kategoriją iš B2 į C2. Priežastis: tai tolimesnės perspektyvos gatvė, kuri jungia kaimiškas vietoves ir yra antras išvažiavimas iš Pilaitės rajono. Esamas mažas aplinkinių gatvių apkrovimas rodo, kad tai nebus intensyvaus eismo gatvė. Esama jungtis per Gerbutavičiaus gatvė - to pavyzdys."
Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.
Komentuoti:
-
"4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.
Šiaurinės g. tęsinys tarp Vakarinio aplinkkelio ir Smalinės g. (Sūduvių g.).
Siūloma atsisakyti Šiaurinės gatvės tęsinio iki Pilaitės (Smalinės g.) nes Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje tam nebuvo rezervuota žemė. Dalis trasos jau yra užstatyta naujais statiniais. Siūloma Šiaurinės gatvės tęsinį sujungti su Sūduvių gatve, sumažinant jos kategoriją nuo Vakarinio aplinkkelio iki miesto ribos iš B1 į C2, dėl jau esamų šios gatvės parametrų ir transporto srautų sumažėjimo nedarant tęsinio iki Pilaitės rajono."
Smalinės g. tarp Karaliaučiaus ir miesto ribos. Sumažinti gatvės kategoriją iš B1 į C2, atsisakyti gatvės tęsinio iki miesto ribos, nes jinai nėra fiksuota Vilniaus rajono savivaldybės bendrajame plane. Priežastis: atsisakius Šiaurinės g. tęsinio dėl jau minėtų priežasčių, nėra tikslo palikti aukštą kategoriją vidutinio apkrovimo būsimoje gatvėje."
Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007-2014 metų ataskaita.
Įsakymas Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo pradžios. 2016 m. balandžio 28 d. Nr. 30-991. Vilnius.
"I SKYRIUS
BENDRIEJI DUOMENYS
4. Planavimo pagrindas – Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2015 m. gruodžio 16 d. sprendimas Nr. 1-289 ,,Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendinių įgyvendinimo stebėsenos (monitoringo) 2007–2014 metų ataskaitai“"
Komentuoti:
-
Buvo taip:
Vilniaus miesto savivaldybės interaktyvus žemėlapis.
Sluoksniai>Gatvių raudonosios linijos>Patvirtintos gatvių RL
Komentuoti:
-
Na, pasak maps.lt nubraižytų "perspektyvinių gatvių", tai Smalinės g. neturėjo jungtis su Šiaurine g. Smalinės g. užsisuka į vakarus ir gale susijungia su Šarkuvos g.
Komentuoti:
-
Pradėtas rengti Vilniaus miesto bendrojo plano keitimas
Planavimo terminai – 2016-2017 metai
Komentuoti:
-
Neaišku kur dėti tai talpinu čia:
"Visiškai įsisavinus dabartinę sostinės teritoriją joje galėtų apsigyventi antra tiek žmonių..."
http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=73182728
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKo jus visi taip bijote geležinkelių ir oro uosto?!?!?! Jokių nepatogumų nuo jų kaimynystės nėra (o pliusų - yra).
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimąManau Traku krypties nereikėtu nurašyti nes ten pagal BP naikinsis pramonine Vilniaus teritorija taps dalis teritorijos komercine, dalis gyvenamosios tad rinkoje atsiras daugiau nei 200 ha žemes problema tik del infrastruktūros mes Wawin Baltic pateikem toki pasiūlyma,padalinti ju sklypa į mažus sklypelius jiems idėja patiko tad belieka sulaukti BP nauju sprendiniu...
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKo jus visi taip bijote geležinkelių ir oro uosto?!?!?! Jokių nepatogumų nuo jų kaimynystės nėra (o pliusų - yra).Tiesa, prie jo gana greitai priprantama.
Komentuoti:
-
Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąir kur pramone kels?
Komentuoti:
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimąManau Traku krypties nereikėtu nurašyti nes ten pagal BP naikinsis pramonine Vilniaus teritorija taps dalis teritorijos komercine, dalis gyvenamosios tad rinkoje atsiras daugiau nei 200 ha žemes problema tik del infrastruktūros mes Wawin Baltic pateikem toki pasiūlyma,padalinti ju sklypa į mažus sklypelius jiems idėja patiko tad belieka sulaukti BP nauju skrendiu...
Komentuoti:
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąŠioje kryptyje prioritetas turėtų būti tik esamų rajonų daugiabučių atnaujinimas (Naujamiestis, Vilkpėdė, Naujininkai) ir sutankinimas. Plėtra į išorę - nenaudinga, nes per mažai apgyvendinta, eina geležinkelio linijos, oro uostas.
Komentuoti:
Komentuoti: