Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Nepamirštate, kad ne visi tautiečiai laikosi taisyklių, todėl kai kurie iš jų automobilius parkuoja ten, kur draudžiama? Vilnius juk neturi realiai veikiančio zoninio apmokestinimo, o SĮSP ir policijoje dirba dundukai, tad kai kas net šalia Katedros skulptūrų nemokamai įsispraudžia.
    Tai sutvarkyti daug paprasčiau nei utopijos apie tolimas daugiaaukštes stoteles.

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Paklauskite NT ryklių ir gal paaiškins, kad parkingo kaina neatperka jo įrengimo kaštų. O įrengiama todėl, kad to reikalauja STR, t.y. neįrengti negalima. Tai skatina pirkėjų lūkesčius, kad parkingas jiems priklauso vos ne pagal Konstituciją.
    Makaronai. Kažkaip nesimato bankrotų dėl priverstinai į minusą parduodamų parkingų.

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    O kas dėl to ginčijasi? Bet užmiesčio kelionėms visai nebūtina automobilį laikyti po langais. Neturėčiau garažo (200 metrų nuo namų), tai gal ir visai atsisakyčiau automobilio, nes finansiškai jis man neapsimoka, tačiau sukuriama iliuzija, kad patogumas atperka kaštus. Būtų didesni kaštai, tai gal ir iliuzija dingtų.
    Požeminis garažas irgi kaštai. Bet neatbaido.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    O leidimai yra gerokai, gerokai per pigūs.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kodėl net tos mėlynos nuolat užgrūstos?
    Leidimus išsipirkę.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    .lPaklauskite NT ryklių ir gal paaiškins, kad parkingo kaina neatperka jo įrengimo kaštų. O įrengiama todėl, kad to reikalauja STR, t.y. neįrengti negalima. Tai skatina pirkėjų lūkesčius, kad parkingas jiems priklauso vos ne pagal Konstituciją.
    Skaičiuojant buhalteriškai, gal ir neatperka, bet, jei nebus parkingo, mažėja buto patrauklumas, mažesnis patrauklumas, mažesnė tokio turto kaina.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip neatbaido? Mane su programerine alga mėlyna zona atbaido. Tikiu, kad uždirbančius mažiau tuo labiau atbaido. Aišku gal yra užkietėjusių benzingalvių, kurie nors ir visą algą išleistų parkavimui.
    Tai kodėl net tos mėlynos nuolat užgrūstos?

    Šiaip tai Vilniuje visi mokami garažai, kurie prieš 10 metų stovėjo apytuščiai, dabar irgi užgrūsti. Pamenu, kad nuomotojai skundėsi, dabar jau nebe.
    Dėl atsilaisvinančių parkavimo vietų daugiabučių garažuose neretai vyksta nemenka konkurencija.
    Neseniai dukros daugiabutyje darė neoficialią apklausą, tai beveik visi sutiktų mokėti 30-40 EUR už parkavimo vietą, jeigu tokia normali būtų (dabar yra bardakas, purvynai ir nuolatinė kova).

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kaip neatbaido? Mane su programerine alga mėlyna zona atbaido. Tikiu, kad uždirbančius mažiau tuo labiau atbaido. Aišku gal yra užkietėjusių benzingalvių, kurie nors ir visą algą išleistų parkavimui.
    Nepamirštate, kad ne visi tautiečiai laikosi taisyklių, todėl kai kurie iš jų automobilius parkuoja ten, kur draudžiama? Vilnius juk neturi realiai veikiančio zoninio apmokestinimo, o SĮSP ir policijoje dirba dundukai, tad kai kas net šalia Katedros skulptūrų nemokamai įsispraudžia.

    Ar tikrai būtų pigesnis? Šiais laikais po namu padaryt požeminį parkingą ir išnaudot esamą sklypą nėra baisiai brangu. Statyti atskirą parkingą atskiram sklype į kurį būtų intensyvus eismas sočiai vargo. Privažiavimus prie namo vistiek reiktų daryt išsikraut/pasikraut. Ir dar reiktų daryt kontrolę, kad nebūtų piknaudžiavimo tom vietom.
    Paklauskite NT ryklių ir gal paaiškins, kad parkingo kaina neatperka jo įrengimo kaštų. O įrengiama todėl, kad to reikalauja STR, t.y. neįrengti negalima. Tai skatina pirkėjų lūkesčius, kad parkingas jiems priklauso vos ne pagal Konstituciją.

    Kažkas važiuoja retai, kažkas dažnai. Man nė per niekur neapsimokėtų su kokiu citybee važinėt. Mašina nebenauja, važinėju nedaug, išlaikymas pigus. Ir nuosavas automobilis turi melejoną privalumų palyginus su nuomojamu. VT su mūsų tankumu yra be šansų užmiesčiui. Net ir kokioj Olandijoj užmiesčio kelionėms dominuoja automobilis, tai matyt net ir su geru gyventojų tankiu vistiek mašina laimi.
    O kas dėl to ginčijasi? Bet užmiesčio kelionėms visai nebūtina automobilį laikyti po langais. Neturėčiau garažo (200 metrų nuo namų), tai gal ir visai atsisakyčiau automobilio, nes finansiškai jis man neapsimoka, tačiau sukuriama iliuzija, kad patogumas atperka kaštus. Būtų didesni kaštai, tai gal ir iliuzija dingtų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Turbūt juokaujate dėl „itin brangus parakavimas centre atbaido“.
    Kaip neatbaido? Mane su programerine alga mėlyna zona atbaido. Tikiu, kad uždirbančius mažiau tuo labiau atbaido. Aišku gal yra užkietėjusių benzingalvių, kurie nors ir visą algą išleistų parkavimui.

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    O kelionėms į užmiestį puikiai pasitarnautų ir keleriopai pigesnis parkingas, kuris įrengtas toliau, nei VT stotelė. Jis būtų ne tik pigesnis, bet ir skatintų atsisakyti NUOSAVO automobilio, nes žmogus gal suvoktų, kad į užmiestį jis važiuoja retai ir todėl NUOSAVAS automobilis jam tiesiog nereikalingas. Kai automobilis stovi po langais, tas suvokimas ateiti negali.
    Ar tikrai būtų pigesnis? Šiais laikais po namu padaryt požeminį parkingą ir išnaudot esamą sklypą nėra baisiai brangu. Statyti atskirą parkingą atskiram sklype į kurį būtų intensyvus eismas sočiai vargo. Privažiavimus prie namo vistiek reiktų daryt išsikraut/pasikraut. Ir dar reiktų daryt kontrolę, kad nebūtų piknaudžiavimo tom vietom.

    Kažkas važiuoja retai, kažkas dažnai. Man nė per niekur neapsimokėtų su kokiu citybee važinėt. Mašina nebenauja, važinėju nedaug, išlaikymas pigus. Ir nuosavas automobilis turi melejoną privalumų palyginus su nuomojamu. VT su mūsų tankumu yra be šansų užmiesčiui. Net ir kokioj Olandijoj užmiesčio kelionėms dominuoja automobilis, tai matyt net ir su geru gyventojų tankiu vistiek mašina laimi.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Atsakymas gi aiškus, bet jis tik sako, kad būtų dar geriau, jei parkingas būtų ne po butu, o atskirai bent truputį toliau nei VT stotelė.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    [
    požeminis parkingas mažina kvartalo miestietiškumą, nes atima norą keliauti VT ar dviračiu ir kuria dar 2 parkingo vietų mieste poreikį?
    Pirkti butą Terasose su 1 parkingu ar pirkti kotedžą Kalnėnuose su 2 parkingais, nes nėra normalaus VT? Kuris pasirinkimas skatina suburbiją ir kamščius? Jei Terasose nebus parkingo, tai bus kažkam geriau?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Visi pažįstami šiaip kaip tik nevažiuoja per Kalėdų atostogas ar Velykų ar kokį rugpjūtį, nes kainos 2x3 didesnės nei kitomis datomis, nėra problemų tėvams pateisinti praleistas pamokas.
    Jau ne kartą galima buvo pastebėti, kad visi Jūsų pažįstami niekaip nereprezentuoja visų Vilniaus gyventojų
    Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.12.28, 14:53.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Vaikų atostogos sąlygoja ir daugelio suaugusių atostogas, nes kažkur išvažiuoti paatostogaut su besimokančiais vaikais gali tik per jų atostogas.
    Visi pažįstami šiaip kaip tik nevažiuoja per Kalėdų atostogas ar Velykų ar kokį rugpjūtį, nes kainos 2x3 didesnės nei kitomis datomis, nėra problemų tėvams pateisinti praleistas pamokas.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šią daug kas nedirba, bet kamščiai stebuklingai išnyksta būtent tada, kai moksleiviams atostogos - rudens, žiemos, velykų ir vasarą.
    Vaikų atostogos sąlygoja ir daugelio suaugusių atostogas, nes kažkur išvažiuoti paatostogaut su besimokančiais vaikais gali tik per jų atostogas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Tai šiomis dienomis pusė Vilniaus nedirba/išvažiavę į gimtinę/svečias šalis. Ne rodiklis. Po Naujų, vaikų atostogoms dar nesibaigus, bet suaugėliams grįžtant prie staklių, gal kiek aiškesnis vaizdas bus.
    Šią daug kas nedirba, bet kamščiai stebuklingai išnyksta būtent tada, kai moksleiviams atostogos - rudens, žiemos, velykų ir vasarą.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Užtektų, kad mamytės vežančios vaikučius į mokyklą persėstų į VT. Šią savaitę viskas tuščia net prieš 8 val. Kitą savaitę bus tas pats. Toks vat tas Vilnius ir didmiestis ir tokie kamščiai dideli, jei taip "netikėtai" kartais dingsta.
    Tai šiomis dienomis pusė Vilniaus nedirba/išvažiavę į gimtinę/svečias šalis. Ne rodiklis. Po Naujų, vaikų atostogoms dar nesibaigus, bet suaugėliams grįžtant prie staklių, gal kiek aiškesnis vaizdas bus.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Ne, kalbu apie 1990+ ir šitą plano ataskaitą.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    “Delfto pavyzdys, kur už valstybės pinigus pritiesė dviračių takų, tačiau dviračių modalumas beveik nepakito, o automobilizacija didėjo. Pokyčiai atsirado tik pradėjus riboti parkavimą viešose vietose, įvedus maksimalią stovėjimo trukmę ir pan.
    Vilniaus pavyzdys irgi lyg rodo, kad, nepaisant visų pliurpalų apie darną ir gatvių siaurinimą, automobilizacija didėja. Negi nepastebite?”

    Pastebiu, kad tai yra sistema, o jos kritinis elementas yra VT, kuris yra labai silpnas. Todėl, visų pirma, reikia stiprinti silpniausią elementą.
    O dėl Delft, tai kad Olandijoje ir taip visi ant dviračių, kur ten dar didinti? Nebent kalbate apie kokius 1960 metus

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kur siūlote statyti antakalnio terasų parkingą? Kažkur valakampių miškuose? Tai niekaip nesusiję su VT, tame pačiame Amsterdame senamiestyje krūva požeminių garažų, jau nekalbant apie naujus projektus, bet geram VT jie nemaišo. Gerai suplanuotame mieste visoms trnasporto rūšims turi būti atitinka infrastruktūra. Dar nebuvau tokiame mieste, kuris turėtų gerą VT, bet automobiliu gatvės būtų nepravažiuojamos dėl duobių, ar automobilius reiktų parkuoti ant žolės ar šaligatvių.
    Parodykite, prašau, tas „krūvas požeminių garažų Amsterdamo senamiestyje“ ir pasakykite kiek juose kainuoja parkavimas metams. Taip pat būtų įdomu sužinoti apie kuriuos „naujus projektus“ šnekate. Konkretumo norėtųsi, tsknt, škia.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Nieko nemažina tas požeminis parkingas. Su sąlyga, kad miesto VT yra greitesnė, patogesnė, pigesnė alternatyva. Koks tikslas sedėti valandą kamštyje savo automobilyje jei galėtum per 5-7 minutes nueiti per nuvalytą, neištrupėjusį šaligatvį, įsėsti į naują greitajį tramvajų ir po 20 min būti darbe miesto centre?
    Tai vadinasi nudging. Šiuo atveju reiškiantis neprievartinių sąlygų, skatinančių tam tikrą elgesį sudarymą. T. y. žmogui paliekama alternatyva (turi ir parkingą) bet jis pats renkasi.
    Bėda, kad tas „vadinamas nudging“ neveikia. Reikia ne tik morkų, bet ir bizūno, ką neblogai parodė Delfto pavyzdys, kur už valstybės pinigus pritiesė dviračių takų, tačiau dviračių modalumas beveik nepakito, o automobilizacija didėjo. Pokyčiai atsirado tik pradėjus riboti parkavimą viešose vietose, įvedus maksimalią stovėjimo trukmę ir pan.
    Vilniaus pavyzdys irgi lyg rodo, kad, nepaisant visų pliurpalų apie darną ir gatvių siaurinimą, automobilizacija didėja. Negi nepastebite?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Kamščius palengvintų, kad bent 20 proc. persėstų. Bet visokie tipažai, kurie džiaugiasi, kad prieš septintą ryto gali per dvidešimt minučių iki dangoraižyno požeminkės atvažiuoti iš savo kaimo, to nedarys, nes čia jų gyvenimo pasiekimas toks.
    Užtektų, kad mamytės vežančios vaikučius į mokyklą persėstų į VT. Šią savaitę viskas tuščia net prieš 8 val. Kitą savaitę bus tas pats. Toks vat tas Vilnius ir didmiestis ir tokie kamščiai dideli, jei taip "netikėtai" kartais dingsta.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Kamščius palengvintų, kad bent 20 proc. persėstų. Bet visokie tipažai, kurie džiaugiasi, kad prieš septintą ryto gali per dvidešimt minučių iki dangoraižyno požeminkės atvažiuoti iš savo kaimo, to nedarys, nes čia jų gyvenimo pasiekimas toks.

    Komentuoti:

Working...
X