Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto bendrasis planas
Collapse
X
-
Iš judu.lt puslapio: Mėlynoj zonoj gyventojui pirmasis leidimas 43,00 Eur/metams, o rezervuota vieta 525 Eur/mėnesiui (6300 Eur/metams) ir šiaip para (nuo 8 val. iki 24 val.) 40 Eur (14600 Eur/metams), tai skirtumai neprasti. Savivaldybė gyventojams leidimų kainos nenori kelt, nes praras rinkėją.
- 5 patinka
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąNepamirštate, kad ne visi tautiečiai laikosi taisyklių, todėl kai kurie iš jų automobilius parkuoja ten, kur draudžiama? Vilnius juk neturi realiai veikiančio zoninio apmokestinimo, o SĮSP ir policijoje dirba dundukai, tad kai kas net šalia Katedros skulptūrų nemokamai įsispraudžia.
Parašė KEdas Rodyti pranešimąPaklauskite NT ryklių ir gal paaiškins, kad parkingo kaina neatperka jo įrengimo kaštų. O įrengiama todėl, kad to reikalauja STR, t.y. neįrengti negalima. Tai skatina pirkėjų lūkesčius, kad parkingas jiems priklauso vos ne pagal Konstituciją.
Parašė KEdas Rodyti pranešimąO kas dėl to ginčijasi? Bet užmiesčio kelionėms visai nebūtina automobilį laikyti po langais. Neturėčiau garažo (200 metrų nuo namų), tai gal ir visai atsisakyčiau automobilio, nes finansiškai jis man neapsimoka, tačiau sukuriama iliuzija, kad patogumas atperka kaštus. Būtų didesni kaštai, tai gal ir iliuzija dingtų.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kodėl net tos mėlynos nuolat užgrūstos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą.lPaklauskite NT ryklių ir gal paaiškins, kad parkingo kaina neatperka jo įrengimo kaštų. O įrengiama todėl, kad to reikalauja STR, t.y. neįrengti negalima. Tai skatina pirkėjų lūkesčius, kad parkingas jiems priklauso vos ne pagal Konstituciją.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip neatbaido? Mane su programerine alga mėlyna zona atbaido. Tikiu, kad uždirbančius mažiau tuo labiau atbaido. Aišku gal yra užkietėjusių benzingalvių, kurie nors ir visą algą išleistų parkavimui.
Šiaip tai Vilniuje visi mokami garažai, kurie prieš 10 metų stovėjo apytuščiai, dabar irgi užgrūsti. Pamenu, kad nuomotojai skundėsi, dabar jau nebe.
Dėl atsilaisvinančių parkavimo vietų daugiabučių garažuose neretai vyksta nemenka konkurencija.
Neseniai dukros daugiabutyje darė neoficialią apklausą, tai beveik visi sutiktų mokėti 30-40 EUR už parkavimo vietą, jeigu tokia normali būtų (dabar yra bardakas, purvynai ir nuolatinė kova).
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip neatbaido? Mane su programerine alga mėlyna zona atbaido. Tikiu, kad uždirbančius mažiau tuo labiau atbaido. Aišku gal yra užkietėjusių benzingalvių, kurie nors ir visą algą išleistų parkavimui.
Ar tikrai būtų pigesnis? Šiais laikais po namu padaryt požeminį parkingą ir išnaudot esamą sklypą nėra baisiai brangu. Statyti atskirą parkingą atskiram sklype į kurį būtų intensyvus eismas sočiai vargo. Privažiavimus prie namo vistiek reiktų daryt išsikraut/pasikraut. Ir dar reiktų daryt kontrolę, kad nebūtų piknaudžiavimo tom vietom.
Kažkas važiuoja retai, kažkas dažnai. Man nė per niekur neapsimokėtų su kokiu citybee važinėt. Mašina nebenauja, važinėju nedaug, išlaikymas pigus. Ir nuosavas automobilis turi melejoną privalumų palyginus su nuomojamu. VT su mūsų tankumu yra be šansų užmiesčiui. Net ir kokioj Olandijoj užmiesčio kelionėms dominuoja automobilis, tai matyt net ir su geru gyventojų tankiu vistiek mašina laimi.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąTurbūt juokaujate dėl „itin brangus parakavimas centre atbaido“.
Parašė KEdas Rodyti pranešimąO kelionėms į užmiestį puikiai pasitarnautų ir keleriopai pigesnis parkingas, kuris įrengtas toliau, nei VT stotelė. Jis būtų ne tik pigesnis, bet ir skatintų atsisakyti NUOSAVO automobilio, nes žmogus gal suvoktų, kad į užmiestį jis važiuoja retai ir todėl NUOSAVAS automobilis jam tiesiog nereikalingas. Kai automobilis stovi po langais, tas suvokimas ateiti negali.
Kažkas važiuoja retai, kažkas dažnai. Man nė per niekur neapsimokėtų su kokiu citybee važinėt. Mašina nebenauja, važinėju nedaug, išlaikymas pigus. Ir nuosavas automobilis turi melejoną privalumų palyginus su nuomojamu. VT su mūsų tankumu yra be šansų užmiesčiui. Net ir kokioj Olandijoj užmiesčio kelionėms dominuoja automobilis, tai matyt net ir su geru gyventojų tankiu vistiek mašina laimi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atsakymas gi aiškus, bet jis tik sako, kad būtų dar geriau, jei parkingas būtų ne po butu, o atskirai bent truputį toliau nei VT stotelė.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą[
požeminis parkingas mažina kvartalo miestietiškumą, nes atima norą keliauti VT ar dviračiu ir kuria dar 2 parkingo vietų mieste poreikį?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visi pažįstami šiaip kaip tik nevažiuoja per Kalėdų atostogas ar Velykų ar kokį rugpjūtį, nes kainos 2x3 didesnės nei kitomis datomis, nėra problemų tėvams pateisinti praleistas pamokas.Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.12.28, 14:53.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Vaikų atostogos sąlygoja ir daugelio suaugusių atostogas, nes kažkur išvažiuoti paatostogaut su besimokančiais vaikais gali tik per jų atostogas.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šią daug kas nedirba, bet kamščiai stebuklingai išnyksta būtent tada, kai moksleiviams atostogos - rudens, žiemos, velykų ir vasarą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tai šiomis dienomis pusė Vilniaus nedirba/išvažiavę į gimtinę/svečias šalis. Ne rodiklis. Po Naujų, vaikų atostogoms dar nesibaigus, bet suaugėliams grįžtant prie staklių, gal kiek aiškesnis vaizdas bus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Užtektų, kad mamytės vežančios vaikučius į mokyklą persėstų į VT. Šią savaitę viskas tuščia net prieš 8 val. Kitą savaitę bus tas pats. Toks vat tas Vilnius ir didmiestis ir tokie kamščiai dideli, jei taip "netikėtai" kartais dingsta.
Komentuoti:
-
“Delfto pavyzdys, kur už valstybės pinigus pritiesė dviračių takų, tačiau dviračių modalumas beveik nepakito, o automobilizacija didėjo. Pokyčiai atsirado tik pradėjus riboti parkavimą viešose vietose, įvedus maksimalią stovėjimo trukmę ir pan.
Vilniaus pavyzdys irgi lyg rodo, kad, nepaisant visų pliurpalų apie darną ir gatvių siaurinimą, automobilizacija didėja. Negi nepastebite?”
Pastebiu, kad tai yra sistema, o jos kritinis elementas yra VT, kuris yra labai silpnas. Todėl, visų pirma, reikia stiprinti silpniausią elementą.
O dėl Delft, tai kad Olandijoje ir taip visi ant dviračių, kur ten dar didinti? Nebent kalbate apie kokius 1960 metus
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kur siūlote statyti antakalnio terasų parkingą? Kažkur valakampių miškuose? Tai niekaip nesusiję su VT, tame pačiame Amsterdame senamiestyje krūva požeminių garažų, jau nekalbant apie naujus projektus, bet geram VT jie nemaišo. Gerai suplanuotame mieste visoms trnasporto rūšims turi būti atitinka infrastruktūra. Dar nebuvau tokiame mieste, kuris turėtų gerą VT, bet automobiliu gatvės būtų nepravažiuojamos dėl duobių, ar automobilius reiktų parkuoti ant žolės ar šaligatvių.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Nieko nemažina tas požeminis parkingas. Su sąlyga, kad miesto VT yra greitesnė, patogesnė, pigesnė alternatyva. Koks tikslas sedėti valandą kamštyje savo automobilyje jei galėtum per 5-7 minutes nueiti per nuvalytą, neištrupėjusį šaligatvį, įsėsti į naują greitajį tramvajų ir po 20 min būti darbe miesto centre?
Tai vadinasi nudging. Šiuo atveju reiškiantis neprievartinių sąlygų, skatinančių tam tikrą elgesį sudarymą. T. y. žmogui paliekama alternatyva (turi ir parkingą) bet jis pats renkasi.
Vilniaus pavyzdys irgi lyg rodo, kad, nepaisant visų pliurpalų apie darną ir gatvių siaurinimą, automobilizacija didėja. Negi nepastebite?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKamščius palengvintų, kad bent 20 proc. persėstų. Bet visokie tipažai, kurie džiaugiasi, kad prieš septintą ryto gali per dvidešimt minučių iki dangoraižyno požeminkės atvažiuoti iš savo kaimo, to nedarys, nes čia jų gyvenimo pasiekimas toks.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: