Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Stotis yra stalininės statybos. Carinė buvo nušluota kartu su puse stoties rajono per sąstato su amunicija sprogimą 1945.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮsikalk į galvą - stotis carinės statybos. Niekas jos negriaus. Profsąjungų rūmai labai riebioje vietoje, todėl juos ir sunaikino.
- 3 patinka
Comment
-
Kiek žinau, stoties šoniniai sparnai vis dar originalūs cariniais. Centras (o jis šiaip gal baisiausiai ir atrodo, aišku dabar dar baisiau dėl mėlyno stogo ir jo derinio su geltonomis sienomis) - stalininis.Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Stotis yra stalininės statybos. Carinė buvo nušluota kartu su puse stoties rajono per sąstato su amunicija sprogimą 1945.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Jei dar galima atstatyt carinį vaizdą, tai tą reik ir daryt, nepaliekant nieko kas po 1945 sulipdyta, priešingu atveju reiktų šluot be gailesčio, nes ta bezabrazija ne tik visiškai svetimas daiktas ten, bet ir atrodo kraupiai, kaip beje ir stiklainiai jei toj vietoj atsirastų(geros šiuolaikinės architektūros prie stiklainių nepriskiriu, net ir tuo atveju jei panaudota nemažai stiklo)Parašė index Rodyti pranešimą
Kiek žinau, stoties šoniniai sparnai vis dar originalūs cariniais. Centras (o jis šiaip gal baisiausiai ir atrodo, aišku dabar dar baisiau dėl mėlyno stogo ir jo derinio su geltonomis sienomis) - stalininis.
Comment
-
Tai mitas. Tokiom baikom buvo galima tikėti prieš 20-30 metų, o dabar jau pilna laisvai informacijos, kas ten įvyko ir kokie žalos mastai. Sprogimas buvo, jokie aplinkiniai pastatai nebuvo sugriauti, tik nukentėjo langai, tinkas nubyrėjo. Pats stoties pastatas šiek tiek nukentėjo, skilo siena, stogas buvo skeveldrų apgadintas, aišku, nubyrėjo daug kur tinkas ir langus išnešė. Rekonstrukcija vyko kelis metus, kartu sutvarkant ir visą stoties aplinką. Buvo pakeltas visas stogas ir pristatyta iš miesto pusės centrinė salė su kolonomis. Aišku, viduje buvo viskas pertvarkyta. Tuo metu ir naują tunelį iškasė bei padarė požeminius išėjimus tiesiai į stoties aikštę.Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Stotis yra stalininės statybos. Carinė buvo nušluota kartu su puse stoties rajono per sąstato su amunicija sprogimą 1945.
Carinė stotis buvo užčiuchintos provincijos miesto lygio statinys. Niekas nieko negriaus - to nenumato rekonstrukcija. Svetimkūnių pastatų jau pristatyta aplinkui ir dar bus pristatyta daugiau.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Jei dar galima atstatyt carinį vaizdą, tai tą reik ir daryt, nepaliekant nieko kas po 1945 sulipdyta, priešingu atveju reiktų šluot be gailesčio, nes ta bezabrazija ne tik visiškai svetimas daiktas ten, bet ir atrodo kraupiai, kaip beje ir stiklainiai jei toj vietoj atsirastų(geros šiuolaikinės architektūros prie stiklainių nepriskiriu, net ir tuo atveju jei panaudota nemažai stiklo)Paskutinis taisė Al1; 2021.01.21, 21:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašyk tą patį dar 100 kartų ir galbūt mes patikėsim, kad tavo nuomonė kažkam yra svarbiParašė Al1 Rodyti pranešimą
Niekas nieko negriaus
- 1 patinka
Comment
-
Taip, būtent to ir noriu - kad šalia vis dar neprestižinių Naujininkų atsirastų kažkas kosminio, modernaus (su senojo pastato įkomponavimu), žalio ir prieinamo visiems žmonėms kaip vieša erdvė, jungianti Naujamiestį ir Naujininkus, pagaliau nutraukianti šitą Naujininkų izoliaciją, dėl kurios jie tapo tokiais kokie yra, suteikiant tuo pačiu Naujininkams kažkokį modernesnį veidą, gaivesnių vėjų, pojūtį kad "ir čia galima gyventi", postūmį keistis. Juk kai Naujininkai taptų iš Naujamiesčio lengvai per žalias erdves prieinamu rajonu, kai prie modernumo jau netiktų dabartinė Pelesos gatvė ir ją tektų modernizuoti, jau netiktų ir esami fasadai, reikėtų kažką su jais daryti - tai būtų teigiami pokyčiai. Lengvesnis prieinamumas paskatintų ir kokių nors verslo centrų statymą - juk Senamiestis šalia. Ar ne šito Vilniui ir tokiems patogioje vietoje esantiems, bet užmirštiems rajonams labiausiai reikia?Parašė themanual Rodyti pranešimą
Jeigu kitoje pusėje būtų NMC tai gal ir tiktų kažkoks ultramodernas, dabar nelabai suprantu kam jis ir kokią funkciją atliktų, kai kitoje pusėje Naujininkai (prie NMC beje galima siūlyt kažką įdomiau nei planuojamas paprastas viadukas per Upės g.). Tokia kaip Talino RB nauja stotis pas mus vietoje dabartinės būtų visiškas svetimkūnis, patys estai aplink Talino senamiestį stato įdomią bet nekosmosinę architektūrą.
Aš pats norėčiau matyti solidžią architektūrą, kaip galimą sprendimą matyčiau netgi ir tarkim moderniai klasikinio stiliaus stiklo atriumą virš peronų. Galbūt būtų įmanoma jo tąsą suintegruoti į dabartinį stoties pastatą tuo pačiu perdarant priestato stogą ir atnaujinant fasadą su aliuzija į carinės stoties vaizdą, kuris buvo mažiau grubus ir bent mano nuomone geriau reprezentuotų miestą ir jo istoriją.
Nesupraskit klaidingai, nesiūlau kurti istorinės apgaulės ar imitacijos, o tik pasinaudoti stoties atnaujinimu kaip proga išreikšti įvairią Vilniaus istoriją, neišnaudotą praeities potencialą ir dar laukiantį ateities potencialą kurį panaudosime toliau vystydami miestą ir užduoti toną nebijoti ieškoti įkvėpimo čia pat, o ne skubėti apsimetinėti Dubajumi (bent jau ne tose vietose, kurios dar tam tikrai nepribrendo). Ir tam tikrai nereikia griauti to ką turime.
Yra tema forume - Naujininkų ir Rasų projektai. Sukurta vos prieš kelis mėnesius, nors forumas gyvuoja 17 metų. Joje tik pora projektų, nors rajonai prie pat centro. Ne laikas būtų tai nutraukti?
Aš tai matyčiau tokią idėją: koks nors supermodernus pastatas, besijungiantis su senuoju ir dengiantis bėgius, į dešinę nuo esamo stoties pastato (kur dabar pėsčiųjų viadukas - gal netgi kažką galima būtų integruoti su nauja būsima autobusų stotimi?), o iki D&G tilto ištisai dengti bėgiai su parku, žaliosiomis poilsio zonomis virš jo, palei Pelesos ir Geležinkelio g. gali būti verslo centrų, komercinių patalpų juose nuo parko ir nuo gatvės. Atsigautų ir stoties rajonas, ir Naujanų bent jau artimiausia dalis, labai greit.Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.01.21, 23:00.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Kam taip svaigti ir beprasmiškai pyktis su kitais? Pastatų kompleksas yra kultūros paveldo objektas. Niekas jo griauti neketina, to nėra jokioje koncepcijoje.Parašė oranger Rodyti pranešimą
Nugriovė Profsąjungų rūmus, nugriaus iš šitą kolūkiečių nostalgijos objektą...
- 4 patinka
Comment
-
Beje, eilinį kartą Varlamovas gali padėti: straipsnis apie tai, kaip geležinkeliai sudaro nepageidaujamus barjerus miestuose, ir kaip galima tai išspręsti žaliomis zonomis. Naujanai ir to rajono problemos - tipinis tokio atkirsto rajono pavyzdys. Sakysit, kad tai pas mus neįmanoma? Kitur sugeba...
Nes kitaip, Vilniaus dalis už geležinkelio bus amžiams pasmerkta merdėti, nepaisant savo labai geros lokacijos.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Paveldas tai visai rimtas, nes gelezinkelio stociu, kuries pergyveno abu pasaulinius karus Lietuvoj like mazai. Tinkamai rekonstravus stoti galima butu atkurti abu islikusius ir mazai pakitusius flygelius. Kartu busima naujaja dalimi tai pastatas gale gautis visai idomus, skiritngai negu VNO, kuris laikomas tik tam, kad tenkintu paveldo talibu seksualines fantazijas.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Kam taip svaigti ir beprasmiškai pyktis su kitais? Pastatų kompleksas yra kultūros paveldo objektas. Niekas jo griauti neketina, to nėra jokioje koncepcijoje.
- 4 patinka
Comment
-
Aišku, kad negriaus, jei nematys kaip apeit (ne)paveldo fanatikus, o greičiausia kad kolkas ir nemato kaip. Bet yra gal koks lėtesnis būdas, pvz. atimt funkciją tam sovietiškai atstatytam rekonstruojant-šū*o-link pastatui. Šalutinis efektas kad ilgą laiką bus matomas pastatas-vaiduoklis tokioj vietoj, nu nebent koks netyčinis fakyras-pirotechnikas/maniakas prasieitų. KPD tiek vertingi paveldo, tiek fake-paveldiniai objektai visiškai nerūpi kol nedomina ir verslo. Taip supuvo ir sugriuvo nemažai ir išties vertingų pastatų.
Comment
-
Didziausios problemos kurios padaro sita stoti rusiska, o ne europietiska tai ne senasis pastatas, kuri galima butu lengvai pritaikyti kavinems, parduotuvems, restoranams ir t.t., bet patekimas i peronus pozeminiais tuneliais ir atviri peronai. Kvaila yra galvoti, kad tik pastacius nauja stoti problemos magiskai issispres savaime, nes gali taip atsitikti, kad nauja stotis bus tiesiog nuliova sitos stoties kopija, su tais parciais tuneliais, perenais po atviru dangum ir tuo paciu viaduku i naujanus.
Comment
-
Ir vėl ta 1965 sugalvota pasaka apie "merdinčius" Naujininkus.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNaujanai ir to rajono problemos - tipinis tokio atkirsto rajono pavyzdys. Sakysit, kad tai pas mus neįmanoma? Kitur sugeba...
Nes kitaip, Vilniaus dalis už geležinkelio bus amžiams pasmerkta merdėti, nepaisant savo labai geros lokacijos.
Comment
-
Susisiekimas automobiliais dar visai ok. Bet pestiesiems tai didelė problema. Tris pralaidos per visus Naujininkus. Atstumai tarp jų didžiuliai peščiomis. Autobūsų beveik nėra Naujininkų viduje, nes susisiekimas sudėtingas. Fkatas, kad Naujininkai yra atribuoti yra visiška tiesa, siūlyčiau pagyventi.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąStotis su Naujanais ir dabar gerai sujungta Švitrigailos ir pėsčiųjų tiltais.
Siūlau pasigrožėti vienintelio peščiujų tilto vaizdais
Paskutinis taisė Resutas; 2021.01.22, 06:57.
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip jau tai Naujininkų klestėjimo metai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr vėl ta 1965 sugalvota pasaka apie "merdinčius" Naujininkus.
- 1 patinka
Comment
-
Pastatas visas yra paveldo objektas, o ne jo dalis. Niekas nieko negriaus, baikit prakaituoti vieną kartą. Verslui leisk - jis visą senamiestė ir centrą stiklainiais užstatys ir jokio paveldo nerekonstruos. Apart greito maisto šėryklų, kioskelių ir parduotuvėlių, stotys jokiam verslui neįdomios. Taip yra visur. O tokioms šėrykloms ir parduotuvėlėms nereikia jokių supermodernių patalpų.Parašė evvt Rodyti pranešimąAišku, kad negriaus, jei nematys kaip apeit (ne)paveldo fanatikus, o greičiausia kad kolkas ir nemato kaip. Bet yra gal koks lėtesnis būdas, pvz. atimt funkciją tam sovietiškai atstatytam rekonstruojant-šū*o-link pastatui. Šalutinis efektas kad ilgą laiką bus matomas pastatas-vaiduoklis tokioj vietoj, nu nebent koks netyčinis fakyras-pirotechnikas/maniakas prasieitų. KPD tiek vertingi paveldo, tiek fake-paveldiniai objektai visiškai nerūpi kol nedomina ir verslo. Taip supuvo ir sugriuvo nemažai ir išties vertingų pastatų.
Matosi, kad niekada nebuvai užsienyje stotyse. Patekimas į peronus, jei ne per bėgius (kas didelėse stotyse draudžiama), tai tik per tunelius (jei bėgiai žemės lygyje ar ant pylimo, bet tunelio efektas vis tiek tas pats gaunasi). Ar iš viršaus. Iš viršaus tik tada, kai stotis požeminė. Dar galimas variantas per pėsčiųjų tiltą ir viename lygyje, jei stotis galinė (tupikinė). Nieko kito daugiau niekur sugalvoti ir neįmanoma. Todėl nereikia čia sekti pasakų, gerai?Parašė TrippleA Rodyti pranešimąDidziausios problemos kurios padaro sita stoti rusiska, o ne europietiska tai ne senasis pastatas, kuri galima butu lengvai pritaikyti kavinems, parduotuvems, restoranams ir t.t., bet patekimas i peronus pozeminiais tuneliais ir atviri peronai. Kvaila yra galvoti, kad tik pastacius nauja stoti problemos magiskai issispres savaime, nes gali taip atsitikti, kad nauja stotis bus tiesiog nuliova sitos stoties kopija, su tais parciais tuneliais, perenais po atviru dangum ir tuo paciu viaduku i naujanus.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.22, 08:59.
- 1 patinka
Comment
-
Nematau problemos su stoties stalinistine architektūra, norit to ar ne, bet tai yra mūsų istorijos dalis, juolab, kad stalinistinė architektūra IMHO Vilnių sugadino mažiausiai iš visų kitų sovietinių madų. Ar carinė stotis buvo geresnė? Taip, be abejo. Ar būtų gerai ją atstatyt? Taip, būtų. Ar kas nors to imsis? Manau tikrai ne. Labiausiai stotį gadina baltoruso-kaimietiškas spalvų pasirinkimas. Pakeist tą siaubingą mėlyną stogą, nudažyt stotį kad ir baltai, ir vaizdas iškart taps labiau švarus ir skoningesnis be didelių investicijų ir ilgą laiką trunkančių perstatymų.
- 1 patinka
Comment
-
Nu kad nelabai, situacija kai, esant taip arti senamiesčio ir naujamiesčio į tuos rajonus patekt galima tik dviem gatvėm(Dariaus ir Girėno, bei Liepkalnio g.) kurios viena nuo kitos nutolusios 1,4km !!! , tai visiškai nepanašu į jokį OK. Tokio nesveiko dydžio kvartalas su pusantro kilometro kraštine sunkiai pasitaiko net ir naujuose madeINsovietUnion by Chrusčiov&Brežnev komiblokų rajonuose.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Susisiekimas automobiliais dar visai ok. Bet pestiesiems tai didelė problema. ...
Comment
Comment