Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Mesti per bortą kaip maištaujantys ir pavojingi procesui . nes lygtai (jei atmintis neklaidina) jie ten buvo kažką priešiškai pirptelėję dėl tos autobusų stoties Naujininkuose.
    Tai suprantama, nenorėjo, kad D kategorijos gatvėje po langais prasidėtų birbimas kiaurą parą. Mane ir patį stebino, kad niekas net nesiūlė tranzitą nuleisti nuo šlaito arčiau bėgių, kad gyventojams palikti ramią gatvę.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Tai suprantama, nenorėjo, kad D kategorijos gatvėje po langais prasidėtų birbimas kiaurą parą. Mane ir patį stebino, kad niekas net nesiūlė tranzitą nuleisti nuo šlaito arčiau bėgių, kad gyventojams palikti ramią gatvę.
      Gal tas papaišymas buvo skirtas vieno pono panervinimui po ko, kaip matom, atsirado noras tartis. Arba net ir atvirkščiai: labai jau negudrus paplanavimas visai suprantamai papiktino Naujininkus kas išgąsdino VMS ir šie pradėjo tartis su labai nusibodusiu ponu P.

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą

        Gal tas papaišymas buvo skirtas vieno pono panervinimui po ko, kaip matom, atsirado noras tartis. Arba net ir atvirkščiai: labai jau negudrus paplanavimas visai suprantamai papiktino Naujininkus kas išgąsdino VMS ir šie pradėjo tartis su labai nusibodusiu ponu P.
        Tiesa, visa tai panašu į labai neblogą blefą. VMS tik pokerį ir žaisti.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

          Tiesa, visa tai panašu į labai neblogą blefą. VMS tik pokerį ir žaisti.
          Nereikia taip rimtai priimt ką parašiau. O bet nors kita vertus toks mėtymasis su autobusų stoties vieta per tokį trumpą laiką, bei žinant kad jau ilgą laiką nesutariama su ponu P., atrodo gan įdomiai vistik.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Tai suprantama, nenorėjo, kad D kategorijos gatvėje po langais prasidėtų birbimas kiaurą parą. Mane ir patį stebino, kad niekas net nesiūlė tranzitą nuleisti nuo šlaito arčiau bėgių, kad gyventojams palikti ramią gatvę.
            Būtent. Greitai užmetus akį, atrodo, ten ne tik galima padaryti naują 1+1 paralelę gatvę tranzitui, bet net ir panaikinti šviesoforinę sankryžą ties viadukų panaudojant, atrodo, mirusios geležinkelio dalies atkarpą. Jei ji nemirusi, tai ar ne verta pasvarstyti tokio varianto ypač atliekant tokią komplekso rekonstrukciją?

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	131
Size:	423,0 kB
ID:	1764356
            Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	111
Size:	423,7 kB
ID:	1764357

            Comment


              Esmė ne tame burba ar neburba, o tame, kad viskas pateikiama post factum, kaip ir su visai kitais "projektais", bent jau Naujininkuose, kai gyventojai pastatomi prieš faktą ir taaadammmm, turėkitės.... Viskas nuo mažų iki didelių dalykų. Pradedant nuo šaligatvių iki didesnių pakeitimų. Pakeitė šaligatvio trinkeles ir užsidėjo pliusą, tipo džiaukitės, kad išvis pakeitėme (čia pažodinė replika). O, kad keičia ant senos infrastruktūros, kurią būtina perdaryti, tai dzin - džiaukitės ką turite, nes bet kokios linijos perbraižymui reikia projekto ir reikės laukti iki pavasario. Tik pamanyk, iki pavasario, 40 metų laukė, nepalauks pusmečio, bet su sutvarkyta infrastruktūra. Rasose tas pats, Tyzenchauzų g. keičia trinkeles, bardiūrus ir vietoj to, kad įgilintų ir atlaisvintų važiuojamąją dalį, eina pigiausiu būdu.
              Kaltinkit pasipiktinimu, bet dėjau ant tokio ūkiškumo, todėl privaloma įsiklausyti ir bendradarbiauti, ką, kažkiek ir pradeda imituoti.

              Comment


                Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                Esmė ne tame burba ar neburba, o tame, kad viskas pateikiama post factum, kaip ir su visai kitais "projektais", bent jau Naujininkuose, kai gyventojai pastatomi prieš faktą ir taaadammmm, turėkitės.... Viskas nuo mažų iki didelių dalykų. Pradedant nuo šaligatvių iki didesnių pakeitimų. Pakeitė šaligatvio trinkeles ir užsidėjo pliusą, tipo džiaukitės, kad išvis pakeitėme (čia pažodinė replika). O, kad keičia ant senos infrastruktūros, kurią būtina perdaryti, tai dzin - džiaukitės ką turite, nes bet kokios linijos perbraižymui reikia projekto ir reikės laukti iki pavasario. Tik pamanyk, iki pavasario, 40 metų laukė, nepalauks pusmečio, bet su sutvarkyta infrastruktūra. Rasose tas pats, Tyzenchauzų g. keičia trinkeles, bardiūrus ir vietoj to, kad įgilintų ir atlaisvintų važiuojamąją dalį, eina pigiausiu būdu.
                Kaltinkit pasipiktinimu, bet dėjau ant tokio ūkiškumo, todėl privaloma įsiklausyti ir bendradarbiauti, ką, kažkiek ir pradeda imituoti.
                Teisybė. Tas pats su Pelesos g. , Dzūkų. Šaligatviai irgi pakeisti daug kur, bet visur reikia rimtesnės, viso rajono kompleksinės peržiūros, nustatyti viešas erdves, gatves tipus, dviračių takus, VT ir toliau kad ir letai judėti tuo planu.

                Comment


                  Ok, dabar jau galima piktintis. Ir gan smarkiai.

                  Trys "variantai":

                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...-973-1237930#_





                  Comment


                    Visi trys vienu metu net nebutu tenkinantis sprendimas. Tegu stato savo tempu, bet planas turi buti pristatomas kaip galutinis projektas su pilnai isvystyto rajono turiais, auksciais, paskirtimi, begiu uzdengimu, gatviu tinklo pratesimu ir apjungimu. Niekur neregeta kad orientacinos planas is karto su kompromisais.

                    Comment


                      Kažkaip net pačiam nejauku pasidarė taip taikliai nuspėjus į ką viskas susioptimizuos. Galėtų bent jau neaudrinti fantazijos su utopijom, kurias po to apkarpo iki "vinim sulalsim".

                      Comment


                        Išties visiškai neatitinkantis laiko užmatis. Gėda skaityt tą jų "sujungsim Naujininkus su senamiesčiu".Nė velnio jūs nesujungsit su savo dirbtuviniais projektėliais skūpiau už pačius skūpiausius pastatydami varganą viadukėlį per bėgius. Į tai kad reikia uždengt bėgius kažką vapėdami apie nesaugumus ar ekonomines priežastis ar dar belenką.

                        Comment


                          Taip ir galvojau, kad visos tos koncepcijos tėra akių pudra, o realiai viskas kaip ir visad - biudžetinis variantas, kuris nieko kardinalaus nepakeis.

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Išties visiškai neatitinkantis laiko užmatis. Gėda skaityt tą jų "sujungsim Naujininkus su senamiesčiu".Nė velnio jūs nesujungsit su savo dirbtuviniais projektėliais skūpiau už pačius skūpiausius pastatydami varganą viadukėlį per bėgius. Į tai kad reikia uždengt bėgius kažką vapėdami apie nesaugumus ar ekonomines priežastis ar dar belenką.
                            Kad minimas net ne "viadukėlis", o tunelis.. geriau jau paliktų esamą tiltą.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Ok, dabar jau galima piktintis. Ir gan smarkiai.

                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...-973-1237930#_
                              O Talino stoties projektas straipsnio gale pasityčiojimui įdėtas?

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                O Talino stoties projektas straipsnio gale pasityčiojimui įdėtas?
                                Įdėtas kaip nenuginčijamas argumentas užtvirtinant klausimą ką jūs čia p**** visiem protą

                                Comment


                                  Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                  Kad minimas net ne "viadukėlis", o tunelis.. geriau jau paliktų esamą tiltą.
                                  matyt nedaskaičiau tos vietos. Vadinasi Naujininkai bus sujungti su stoties rajonu tuneliu tskant. NT vertė Naujininkuose iškart šoktels škias, nes nu tuneliai labai jungia

                                  Comment


                                    Aš nelabai suprantu kokie čia planai. Man tai panašiau į planus 'kur statom tiltą ir kur VT stoteles įrengiam'. Bet juk pagrindinė problema visai kita: tas viešojo transporto 'garbės ratas', mašinų stovėjimo aikštelės, prie stoties esantis turgus ir nenaudojamas McDonaldo parkas užima 34K kvadtratinių metrų, arba tris su puse karto didesnę teritoriją, nei Katedros aikštė. Jau Katedros aikštė, kad ir pačioj Vilniaus širdy, bet beveik visą laiką pustuštė būna, stoties aikštė turėtų būti bent dvigubai mažesnė už ją ir savyje talpinti ne tik aikštę, bet ir žaliąją erdvę, kažkas panašaus kaip Kauno vienybės aikštės žalioji dalis. Man kažkaip atrodo, kad viešąjį transportą taip pat galima būtų sutalpinti į tokį plotą, kaip pusė katedros aikštės, dar užmetam puse katedros aikštės kitoms reikmėms ir rezervo ir vistiek lieka daugiau nei puse ploto - t.y. dvi katedros aikštės, kurios privalo būti urbanizuotos.

                                    Comment


                                      Kas man iškart užkliūna tai, kad nesistengiama išnaudoti jau ESAMOS infrastruktūros, pvz čia. Viadukas jau stovi, po juo bėgių linijos mirusios (net jų planai tą vietą užstatyti tai patvirtina), tai ne tik, kad neišnaudojama situacija, bet ir užkertamas kelias ateityje panaudoti, nes bus įkištas pastatas ar kas ten.

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	114
Size:	31,1 kB
ID:	1765957

                                      Comment


                                        Na čia panašų velgi į biški pakeiskim plyteles į naujas, asfaltą naują paklosime ir bus gerai.

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                          Įdėtas kaip nenuginčijamas argumentas užtvirtinant klausimą ką jūs čia p**** visiem protą
                                          Ko ir reikėjo tikėtis, neveltui mes čia sapaliojam ir kabinėjamės, nes matome kaip viskas vyksta. Negalima gi Naujininkų "prestižinti", nes neturės kur asocialų su romais kišt, nakvynės namai neįsipaišys, pakelės namai netiks prie sukurto įvaizdžio . Pažiūrėkit kaip vyksta šaligatvių atnaujinimas Geležinkelio gatvėje (Drujos pusėn), net bordiūrus trapius sudėjo, senamiestis vadinasi. Trinkeles pakeitė, medžiai griūvantys, jokio naujumo jausmo. Spėju, kad ir savivaldybės dalis nuo miesto iki stoties bus minimali kosmetika, kas realiai jau vyksta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X