Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Man pačiam ne kartą yra tekę vežtis dviratį su traukiniu ir tas patekimas į požeminę perėję nebuvo labai patogus, bet šiuo atveju ta požeminė perėja būtų naudojama ne tik patekimui į traukinius ir ne tik į autobusų stotį, bet dar ir kaip jungtis tarp dviejų rajonų, dėl to mano supratimu jinai turėtų būti projektuojama taip, kad patekimas į ją su dviračių nebūtų didelis iššukis. Galbūt dviračių takas požeminėjė perėjoje dėl saugumo ir nebūtų galimas, bet yra ir kitų sprendimų, pvz. judantys takai. Pirminio plano didžiausiu pliusu ir laikau tai, kad patekimas į požeminę perėję yra viename lygyje, nereikia kopti į kalną, o po to laiptais leistis žemyn, o stoties pusėje apie tai irgi turi būti pagalvota.Parašė sleader Rodyti pranešimąKitas niuansas, kad tunelis kitoje pusėje neišlįs į paviršių be laiptų(eskalatoriaus) ir lifto, nes ten labai didelis aukščių skirtumas. Tai kur tas dviračių takas vestų? Dviratį galima nusistumti, jeigu jau reikia su dviračiu patekti į stotį. Nors šiaip visur dviračių saugyklos įrengiamos prie stoties, kad nereikėtų į pastatą vestis dviračio ir kažką jame su juo veikti.

Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.19, 13:32.
- 1 patinka
Comment
-
Dėl patekimo tai aš sutinku. Bet kokiu atveju net ir aptariamas variantas, kai žmonės per visą ilgį nesukišami į požeminę perėją, leidžia realizuoti patekimą į perėja po stotimi pandusu, jį įrengiant šone priešais stoties pagrindinį įėjimą. Nes net ir Vilniaus plano brėžiniuose, patogu būtų patekti į perėją tik jeigu atvažiuosi nuo Sodų g., kitu atveju reikėtų daryti lankstą aplink visą stoties aikštę, kad į tą perėją patekti su dviračiu. Nors realiai net ir įrengus tik lovelį dviračiui nusivesti prie laiptų, dviratininkui tai nėra joks iššūkis.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMan pačiam ne kartą yra tekę vežtis dviratį su traukiniu ir tas patekimas į požeminę perėję nebuvo labai patogus, bet šiuo atveju ta požeminė perėja būtų naudojama ne tik patekimui į traukinius ir ne tik į autobusų stotį, bet dar ir kaip jungtis tarp dviejų rajonų, dėl to mano supratimu jinai turėtų būti projektuojama taip, kad patekimas į ją su dviračių nebūtų didelis iššukis. Galbūt dviračių takas požeminėjė perėjoje dėl saugumo ir nebūtų galimas, bet yra ir kitų sprendimų, pvz. judantys takai. Pirminio plano didžiausiu pliusu ir laikau tai, kad patekimas į požeminę perėję yra viename lygyje, nereikia kopti į kalną, o po to laiptais leistis žemyn, o stoties pusėje apie tai irgi turi būti pagalvota.
Jungtis tarp rajonų gera, bet tik pėstiesiems. Nelabai įsivaizduoju dviračių tako tokioje perėjoje su komercija, kaip čia pavaizduota tose vizualizacijose. Tai būtų tas pats, kas važinėti dviračiu po prekybos centrą ar stoties viduje. Važiuojant dviračiu į vieno rajono į kitą, tikrai bus geriau padaryti, kad ir 1 km lankstą aplink (toks susidarytų važiuojant per dabartinį tuneliuką po bėgiais Liepkalnio g.), bet nenulipant apvažiuoti patogiu dviračių taku, nei vestis dviratį per tunelį, kuris būtų pilnas žmonių. O visokie judantys takai yra pernelyg didelė prabanga ir lėšų švaistymas, kai galima viska išspręsti paprasčiau, bet ne prasčiau.
- 1 patinka
Comment
-
Turėjau lygiai tokią pačią mintį. Virš arba po geležinkeliu.Parašė evvt Rodyti pranešimąO kodėl nepadarius tarpmiestinių autobusų stoties bei taip pat miesto public transporto stotelių virš geležinkelio bėgių?
Comment
-
Ar nebūtų problemų su vėdinimu. Kadangi dalis traukinių vis dar ne elektriniai tai ar nesigautų po autobusų stotimi dujų kamera, kuri smalkėmis ir kietosiomis dalelėmis išnuodytų visus traukinių keleivius?Parašė B.S. Rodyti pranešimąTurėjau lygiai tokią pačią mintį. Virš arba po geležinkeliu.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Manau čia nelabai argumentas, nes:Parašė index Rodyti pranešimą
Ar nebūtų problemų su vėdinimu. Kadangi dalis traukinių vis dar ne elektriniai tai ar nesigautų po autobusų stotimi dujų kamera, kuri smalkėmis ir kietosiomis dalelėmis išnuodytų visus traukinių keleivius?
1. Nebūtina dengti visos stoties.
2. Yra vėdinimo sistemos.
3. Varšuva, Niujorkas ir kitos šalys kažkaip susitvaro su pilnai dengtom stotim ir dyzeliniais traukiniais.
Comment
-
Vilniečiai kviečiami į geležinkelio stoties teritorijos ateities pristatymą https://madeinvilnius.lt/pramogos/re...es-pristatyma/ .
p.s. kauniečiams rodytis draudžiama.Vilniaus miesto savivaldybė gegužės 28 d. 18 val. kviečia vilniečius susitikti ir pasikalbėti apie Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos laukiančią transformaciją. Renginių metu organizatoriai kvies pasiklausyti architektų ir miesto plėtros ekspertų diskusijos bei užduoti jiems klausimus. Renginio metu bus pristatoma „Vilnius Connect“ vizija bei teritorijos detalaus plano sprendinių gaires. Po visko jūsų lauks ir kino vakaras. Organizatoriai laukia visų mūsų kaimynų bei visų kitų miesto ateitimi besidominčių vilniečių.
PROGRAMA
18:00-19.00 | Diskusija su kviestiniais svečiais. Miestų transformacijos: Kaip, kada ir kas? Dalyvauja: Algirdas Kaušpėdas, Tadas Jonauskis, Victor Diawara
19:00-19:50 | Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos vizijos pristatymas ir diskusija
19:50-20:10 | Pertrauka
20.10-21:20 | Filmo “The Human Scale” peržiūra ir aptarimas Renginys vyks „Lietuvos geležinkelių“ muziejaus salėje (Vilniaus geležinkelio stotis, 2 aukštas)Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
gal but kas buvo sitam renginy ir galetu papasakoti?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVilniečiai kviečiami į geležinkelio stoties teritorijos ateities pristatymą https://madeinvilnius.lt/pramogos/re...es-pristatyma/ .
p.s. kauniečiams rodytis draudžiama.
Comment
-
Aš buvau pirmą valandą. Atsėdėjau, paklausiau kaip pila vandenį. Išgirdau pora nesąmoningu komentarų iš Naujininkų bendruomenes, išgirdau pora gerų pasiūlymų “kaip butų padaryti geriau” iš urbanistų. Nieko naujo neišgirdau ir išėjau. Projektas dar braižomas ir niekas neaisku. Pagal mane, ten buvo daug monologo iš svečiu ir vedėjo ir daug pretenzijų iš žmonių a la GoogleLT.
- 2 patinka
Comment
-
Labai būtų sveikas reikalas. Girteka savo ofisui šikanskylėje sugeba suorganizuoti, o visas miestas nesugeba apart palaidų pliurpimų. Baigsis kaip su aikštelės plėtimu šalia GV/Žalgirio Rimi nepaisant mulkio Pakalnio šnekų apie tą atseit visišką nesusipratimą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalvoju, kad gal reikia savivaldybei siūlyti organizuoti tarptautinį arch. konkursą visai teritorijai, įskaitant ir pastatų architektūrą ir viešąsias erdves ir judėjimo jungtis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Pilotas.lt 2019.05.29
NAUJA AUTOBUSŲ STOTIS: Diskusija su bendruomene apie Naujininkų plėtros projektą
Naujininkų bendruomenė, nerimaudama dėl savo šeimų ir vaikų gerovės (...) gegužės 30 dieną (ketvirtadienį) 18.30 val. Vilniaus lietuvių namuose (Dzūkų g. 43, III aukštas, aktų salė) inicijuoja gyventojų ir ekspertų susitikimą.


PROGRAMA
18:30 – 19:00 Rengiamo stoties projekto pristatymas ir aptarimas iš Naujininkų bendruomenės perspektyvos.
19:00 – 19:15 Ekspertų įžvalgos.
19:15 – 19:45 Bendruomenės ir ekspertų diskusija.
http://pilotas.lt/2019/05/29/archite...tros-projekta/
Comment
-
Vilnius Connect preliminari projekto vizija:
https://www.slideshare.net/secret/b7hCMK2ievMYc6
Preliminarus detalusis planas:
https://www.slideshare.net/secret/ll7gkM0GYsF6Ra
- 2 patinka
Comment
-
Pasiūlymus galima teikti paštu info@vilniusconnect.lt
Labai siūlau prisegti ir merą (remigijus.simasius@vilnius.lt) su Poderskiu (povilas.poderskis@vilnius.lt) ir laiške būtinai paminėti arch. konkurso būtinybę.
Comment
-
Ane? Nemačiau niekur apie tai informacijos.Parašė Horn Rodyti pranešimąTai jie dabar ir ketina skelbti urbanistinį konkursą. Lyg ir tarptautinį.
Comment
-
Vilniaus Stoties rajono pertvarka nepradėta, bet nepatenkintų būsimu projektu – ne vienas
Prieš metus Vilniaus ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovai pristatė būsimąją Stoties rajono pertvarkos viziją: čia vietoje traukinių depų turėtų atsirasti biurai ir kitokie pastatai, o kitąpus geležinkelio, Naujininkuose, ir naujoji Autobusų stotis. Tikslaus plano, kaip viskas atrodys, vis dar nėra, tačiau aistrų jau kyla nemažai – Naujininkų bendruomenė susirūpinusi savo ateitimi...
...Tiesa, šiuo metu teberengiamas detalusis teritorijos planas, kuriame išryškės plėtros gairės. Tik jį parengus bus ieškoma architektūrinių sprendimų – galvojama surengti architektūrines dirbtuves. Radus tinkamiausius, bus galvojama apie konkretų projektą...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment