Dėl Vokiečių g.: ten palei stalinkes kartais ne pėsčiųjų zona su medžiais (t. y. argi ten irgi bus automobiliai?). Nors galėtų gi būti pėsčiųjų pusė priešinga, palei senesnius namus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vokiečių gatvės atkūrimo planai
Collapse
X
-
Palei senesniu ir bus pėsčiųjų zona. Ten eismas bus draudžiamas.Parašė manometras Rodyti pranešimąDėl Vokiečių g.: ten palei stalinkes kartais ne pėsčiųjų zona su medžiais (t. y. argi ten irgi bus automobiliai?). Nors galėtų gi būti pėsčiųjų pusė priešinga, palei senesnius namus.
Comment
-
Žiūrint į kurią vizulkę žiūri - skirtingai nupieštaParašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Palei senesniu ir bus pėsčiųjų zona. Ten eismas bus draudžiamas.
- 1 patinka
Comment
-
Aš matau tik vieną vietą, kur rekonstruojant Vokiečių gatvę gali labai stipriai susimauti, t.y. jeigu medžių likimą spręs ne viešųjų erdvių architektai, kurie parenka tinkamiausia augmeniją, o tie, kur su grandinėmis prisirakinėja prie kiekvieno medžio, nes 'kiekvienas medis turi sielą'.
- 2 patinka
Comment
-
Kad įpratinti iš anksto prie būsimo užstatymo.Parašė mantasm Rodyti pranešimąO kokia prasmė naikinti centrinę promenadą?
Comment
-
Sunku suprasti kokios apimties darbai bus daromi. Straipsnyje įdetame gatvės skersiniame profilyje pažymėta darbų riba ties esama asfalto danga šiaurės-rytinėje pusėje. T.y. nei asfaltas keičiamas, nei tas baisus šaligatvis tvarkomas.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąTik 2M€?
Pridaroma kažkokių "gardų" atkartojančių senąjį užstatymą, bet jie išilgai nesujungiami jokiu taku, kad iš vieno į kitą visi varytų per žolę. Nematau galimos erdvės lauko kavinėms, kad jos nesigrūstų ant šaligatvio ties fasadais. Nebent jas įrengti tuose garduose, bet vėlgi nepatogus priėjimas.
Už tuos 2 mln. tai nebent perklos dangą vienoje gatvės dalyje ir pakeis šaligatvio dangas į akmenines. Na dar tuos "gardus" apstatys suoliukais.
Comment
-
del to Vilniaus gatveje dviraciu taka pazymejo baltomis juostomis per trinkeles ir atskyre fiziskai atmusejais?Parašė Creatium Rodyti pranešimą2 mln. nėra mažai, apie 7 mln. litų.
Dviračių tako ten nebus, FB diskusijoje rašoma, kad nuspręsta, jog dviračių tako atskirai Senamiestyje išskirti nereikia, o vietoje to geriau riboti tranzitą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
del to Vilniaus gatveje dviraciu taka pazymejo baltomis juostomis per trinkeles ir atskyre fiziskai atmusejais?
¯\_(ツ)_/¯
Comment
-
Problema ta, kad nevyko jokio architektūrinio konkurso, o projektuoja kažkokios sovietinės liekanos valstybiniai projektavimo biurai kaip "Vilniaus planas" ir pan. Kur žiūri konkurencijos, viešųjų pirkimų tarnybos, galų gale prokuratūra ir pan.?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš matau tik vieną vietą, kur rekonstruojant Vokiečių gatvę gali labai stipriai susimauti, t.y. jeigu medžių likimą spręs ne viešųjų erdvių architektai, kurie parenka tinkamiausia augmeniją, o tie, kur su grandinėmis prisirakinėja prie kiekvieno medžio, nes 'kiekvienas medis turi sielą'.
- 3 patinka
Comment
-
Jeigu panaikinsi parkingą kur tada žmonės davo brangias mašinas demonstrosis? Savivaldybę sudegins dar vodzycelei, jei parkingą ten panaikinsi.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet, kad palieka parkingą, tai protu nesuvokiama
Esu praktiškai tikras, kad spaudimo šiuo klausimu, niekas negali daryti, vargu ar ir nori, tad palikti stovėjimo vietas yra mūsų mentaliteto išraiška. Liūdna.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Manau ir Vokiečių g. esančios parduotuvės neapsidžiaugtų, jei gatvėje nebeliktų parkingo.Parašė index Rodyti pranešimą
Jeigu panaikinsi parkingą kur tada žmonės davo brangias mašinas demonstrosis? Savivaldybę sudegins dar vodzycelei, jei parkingą ten panaikinsi.
Comment
-
Ar kas nors galėtų man paaiškinti kur kas numatoma? Ar mano schema teisinga? Jei taip, tuomet kavinių staliukus būtų galima statyti gatvėje, kurioje nebus eismo...Parašė Creatium Rodyti pranešimą2 mln. nėra mažai, apie 7 mln. litų.
Dviračių tako ten nebus, FB diskusijoje rašoma, kad nuspręsta, jog dviračių tako atskirai Senamiestyje išskirti nereikia, o vietoje to geriau riboti tranzitą.
Comment
-
Taip ir bus. Iš dalies. Senąja dalimi bus privažiavimai gyventojams ir aptarnaujančiam transportui.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ar kas nors galėtų man paaiškinti kur kas numatoma? Ar mano schema teisinga? Jei taip, tuomet kavinių staliukus būtų galima statyti gatvėje, kurioje nebus eismo...
Comment
-
Irgi visiškai nesuprantu kodėl tokiai svarbiai vietai nebuvo skelbiamas konkursas. Kokie jie ten bebūtų VMS, bet juk jie nėra akli, patys mato koks šūdas gaunasi, kai projektuoja jie patys, užtenka pasižiūrėt į jų padarytus skverus, negi jie nesupranta, kad tokioj miestui svarbioj vietoj negalima daryt jų taip mėgstamos piguvos... Dar kai buvo diskusijos dėl Reformatų buvo keliamas klausimas kodėl praktiškai visas viešąsias erdves projektuoja viena moteris (gaila neprisimenu jos vardo), nes aiškiai matosi, kad jai trūksta kompetencijos ir fantazijos, bet Šimašius ją gynė ir sakė, kad viskas čia gerai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Problema ta, kad nevyko jokio architektūrinio konkurso, o projektuoja kažkokios sovietinės liekanos valstybiniai projektavimo biurai kaip "Vilniaus planas" ir pan. Kur žiūri konkurencijos, viešųjų pirkimų tarnybos, galų gale prokuratūra ir pan.?
Comment
-
Palikus ten parkinga reiketu sukurti kazkokia atskyra juodaja zona su statymo kaina 10 eur/val, nes liks keliasdesimt vietu is keliu simtu dabar esanciu. Turint omeny, kad ir dabar ne visada randi kur pasistatyt, tai vietos tiesiog bus neimanoma surasti. Esme tame, kad zinodamas kad ten yra parkingas vistiek ten vaziuosi, tikedamasis rasti laisva vieta. Nors jei zinotum kad jo ten visai nera tiesiog is anksto pasirinktum kita marsruta. Taip auginamas visiskai nereikalingas vazinejimo pirmyn-atgal trafikas Vokieciu gatveje tupai ieskant parkavimo, kurio ten apskritai neturi but, nes vietiniai turi kiemus, o iki parduotuves galima ir peskom daeiti. Akropolyje kazkaip sugeba praeiti kelis simtus metru nuo vieno galo iki kito ir centre sugebetu.
- 7 patinka
Comment
Comment