Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lvivo 38 - „Cube“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ar nebus Double projekto autoriai Aketuri architektai? Jie jau kurį laiką, atrodo, bando konkursuose prastumti bent vieną panašios spalvos pastatą. Norėtųsi pamatyt tokį statinį Vilniuje.
    Vat kaip tik dėl spalvos iš daugmaž vienodo lygio projektų Double būtų mano favoritas. Jau belekaip atsibodo vienodi fasadai, atrodo Vilniuje fasadus galima statyt tik baltų juostų ar mėlyno stiklo su sidabriniais intarpais.

    Comment


      #22
      Maniškiai mėgstamiausi turbūt Double, Cube ir The Ringde, gal dar Signum priskirčiau, bet šiaip labai neliūdėčiau, jei ir kiti laimėtų.

      Vienas didžiausių šito pastato privalumų yra tai, kad jis ištaiso siaubingą Lvivo 37 mažo aukščio klaidą, dėl kurios NMC galėjo likti su 'skyle'. Dabar jinai bus užkišta:





      Bet ar pastebėjot šito pastato aukštį? Tai turėtų tapti antras pagal aukštį pastatas visame NMC. Apskritai tas kairysis NMC šonas turėtų kardinaliai pasikeisti, jei šitas pastatas būtų antras pagal aukštį, tai Krokuvos 24 būtų trečias, o Arfa ketvirtas. Įgyvendinus visus dabar suplanuotus projektus, NMC masės centras nuo Europos bokšto gerokai pasislinks į kairę ir jau nebe Europa, o šitas pastatas būtų NMC centre, ypač pridėjus dar ir Lvivo 59 projektus, kurie prie NMC prijungtų dabar užribyje stovintį Quadrum.



      Na ir vaizdas nuo Gedimino kalno, uždengs Arfos gražuolį:


      Kitas teigiamas aspektas yra tas, kad šitas projektas labai svarbus Lvivo gatvės formavimui. Karts nuo karto forume kyla diskusijos apie tai, kieno NMC geresnis - Talino ar Vilniaus ir nors Vilniaus NMC turi Europos aikštę, Swedbank terasą, Quadrum kiemelį ir greitai turės Artery viešąją erdvę, tačiau dažniausiai diskutuojama būna vien apie tai, kieno centrinė gatvė geresnė ir šituo aspektu Talino NMC kaip ir geresnis. Tačiau Lvivo gatvė turi potencialą tapti geresne NMC gatve, nei Talino. Vien atkarpa nuo Flow iki Afros yra 400 m. ilgio, o iki Quadrumo 700 m., kai Talino centrinė NMC gatvė tėra 300 m. ilgio. Žinoma netgi įgyvendinus visus šiuo metu suplanuotus projektus, Lvivo gatvė vis dar turės juodų skylių, kurios gadins bendrą vaizdą, bet žiūrint į ateitį tai daug geriau yra turėti juodas skyles, nei menkos vertės senus pastatus, kaip Taline, kurie negali būti griaunami ir plėtra Taline vykdoma senamiesčio tipo gatvelėse, kas yra dar didesnis blogis, nei platus Konstitucijos prospektas. Lvivo gatvė turi visas galimybes tapti geriausia NMC gatve regione, čia įskaičiuojant ir Varšuvą ir šitas projektas turėtų prie to prisidėti. Vaizdai iš Lvivo gatvės perspektyvos:




















      Comment


        #23
        Šis pastatas suplokštins kalvą. Ko gero yra visos prielaidos, kad Hanner pastatytų aukščiausią paskutinį pastatą vizualiai per kalvos centrą. Na, dar techniškai vietoje Europos parkingo galėtų būti aukštesnis už Hanner (pagal BP - 130 vs 123 metrai).

        Comment


          #24
          Man patinka Cube, The Ridge, Double. Tačiau pažiūrėjus kaip jie įsipaišo skyline tai turbūt Double geriausiai, Cube antroj vietoj, o The Ridge pernelyg storas ir masyvus, jei jį pasuktų 90 laipsnių kampu tada būtų kaip tik.

          Comment


            #25
            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Bet ar pastebėjot šito pastato aukštį? Tai turėtų tapti antras pagal aukštį pastatas visame NMC. Apskritai tas kairysis NMC šonas turėtų kardinaliai pasikeisti, jei šitas pastatas būtų antras pagal aukštį, tai Krokuvos 24 būtų trečias, o Arfa ketvirtas. Įgyvendinus visus dabar suplanuotus projektus, NMC masės centras nuo Europos bokšto gerokai pasislinks į kairę ir jau nebe Europa, o šitas pastatas būtų NMC centre, ypač pridėjus dar ir Lvivo 59 projektus, kurie prie NMC prijungtų dabar užribyje stovintį Quadrum.


            Kas per pastatas tarp arfos ir šito siūlomo plane? tie siauras apartamentų bokštas? ar jis tikrai toks aukštas bus?

            Šita kalva žiūrint nuo baltojo tilto virsta į kūprą. Negerai.
            Naujas Hanner bokštas turės būti ne 150m o 175m kad pataisyti vaizdą.
            Arba vietoje Europos parkingo kuris stovi arčiau reikės 160m aukščio pastato.

            Comment


              #26
              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Šis pastatas suplokštins kalvą. Ko gero yra visos prielaidos, kad Hanner pastatytų aukščiausią paskutinį pastatą vizualiai per kalvos centrą. Na, dar techniškai vietoje Europos parkingo galėtų būti aukštesnis už Hanner (pagal BP - 130 vs 123 metrai).
              Pažiūrėjus į šią išklotinę, gaunasi kad Double yra labiau kalvos centras:



              Ir tai ypač išryškės kai įgyvendins visus planuojamus projektus kairėje, plius dar laukia ir sklypas prie Quadrum. Aišku viršūnė nebūtinai turi būti centre, visokių tų kalvų būna. Dėl Hanner kažkada žiūrėjom kad reiktų labai aukšto jog jis išlįstų pagrindinėse panoramose iš už Europos (žvelgiant nuo Baltojo tilto, kituose taškuose šen bei ten išlenda ), jei 123 yra riba, būtų mažokai.

              Comment


                #27
                Parašė jan Rodyti pranešimą

                Kas per pastatas tarp arfos ir šito siūlomo plane? tie siauras apartamentų bokštas? ar jis tikrai toks aukštas bus?

                Šita kalva žiūrint nuo baltojo tilto virsta į kūprą. Negerai.
                Naujas Hanner bokštas turės būti ne 150m o 175m kad pataisyti vaizdą.
                Arba vietoje Europos parkingo kuris stovi arčiau reikės 160m aukščio pastato.
                Taip, inreal apartamentai, aukštis 111,40m. Tuo tarpu Double aukštis 115m. Šioje išklotinėje neatsižvelgiama į perspektyvą, realiai inreal apartamentai atrodys šiek tiek žemesni nes jie šiek tiek toliau.

                Comment


                  #28
                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                  Pažiūrėjus į šią išklotinę, gaunasi kad Double yra labiau kalvos centras:

                  Ir tai ypač išryškės kai įgyvendins visus planuojamus projektus kairėje, plius dar laukia ir sklypas prie Quadrum. Aišku viršūnė nebūtinai turi būti centre, visokių tų kalvų būna. Dėl Hanner kažkada žiūrėjom kad reiktų labai aukšto jog jis išlįstų pagrindinėse panoramose iš už Europos (žvelgiant nuo Baltojo tilto, kituose taškuose šen bei ten išlenda ), jei 123 yra riba, būtų mažokai.
                  Tiesa. Hanneris turetu buti kazkur 140-150m kad matytusi kaip virsune, nes su 130m pradejus veikti perspektyvai praktiskai is visur jis atrodytu lygus arba zemesnis uz Europa.

                  Comment


                    #29
                    Wow. Retas atvejis, kai patinka turbūt visi pasiūlymai. Sunku pasakyti, kuris patinka labiausiai, bet Signum yra landmark material skailaino požiūriu.

                    Comment


                      #30
                      Eidvis labai jau tu optimistiškai apie tą Lvivo gatvę. Kolkas joje nėra nė vieno pastato su komercija ar kažkuo gatvės lygy, kad ji taptų "geriausia".

                      Comment


                        #31
                        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                        Eidvis labai jau tu optimistiškai apie tą Lvivo gatvę. Kolkas joje nėra nė vieno pastato su komercija ar kažkuo gatvės lygy, kad ji taptų "geriausia".
                        Užtat yra gražus įvažiavimas į LVOVO verslo centro parkingą, taip pat simpatiškas Europos parkingas, savivaldybės ir Europos bokšto užkapalis... Kolkas aš irgi nesuprantu Eidvio optimizmo. Šie projektai - taip, tikrai turi gerą gatvės lygį. Quadrum gal dar ok, Lvivo 59 gal.. tai kaip ir į gerą pusę einam bet tikrai nieko įspūdingo ir to toli gražu nepakanka.

                        Vistik galutinis mano favoritas - Cube, rinkausi tarp Double ir Cube. Double šiek tiek gąsdina, tokios asociacijos su Tower žalia skarda ir Hanner pieštuku, plius nežinau ar tikrai NMC reikia įnešti daug spalvų, ryški oranžinė, mėlyna, žalsva, žalia, sidabrinė ir t.t. gal geriau tokia laiko patikrinta ir solidesnė "akmens" spalva-apdaila, kažkiek derinsis prie Radisson Blu ir Inreal apartamentų. Nors Double turbūt lieka antroj vietoj, jei jį pastatytų tikrai irgi būtų gerai, tik jei vėliau išlįstų dar kokia nauja spalva, nežinau...

                        Comment


                          #32
                          Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                          Eidvis labai jau tu optimistiškai apie tą Lvivo gatvę. Kolkas joje nėra nė vieno pastato su komercija ar kažkuo gatvės lygy, kad ji taptų "geriausia".
                          NMC retai kada būna ta komercija pirmuose aukštuose, kaip mes tai suprantame kokiame senamiestyje ar pan., bet aš kalbėdamas apie 'geriausią' turėjau omeny geriausią regione ir lyginau su Varšuva ir Talinu. Jei kriterijus yra komenrcija pirmuose aukštuose - tai nei Taline, nei Varšuvoje tai irgi nėra tas faktorius, kuris duotų kažkokių jiems pliusų. Jei vertinsime be komercijos patalpų pirmuose aukštuose kriterijaus, tai Lvivo gatvė jau dabar turi atkarpą, kuri atrodo ne ką prasčiau, nei Talino ar Varšuvos atitinkamos gatvės, turint omeny dar ir statoma Flow ir taip - yra dar daug darbo, yra ir sunkiai išsprendžiamų problemų, kaip kad Europos parkingas, bet iš esmės tai potencialas yra didžiulis.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                            NMC retai kada būna ta komercija pirmuose aukštuose, kaip mes tai suprantame kokiame senamiestyje ar pan., bet aš kalbėdamas apie 'geriausią' turėjau omeny geriausią regione ir lyginau su Varšuva ir Talinu. Jei kriterijus yra komenrcija pirmuose aukštuose - tai nei Taline, nei Varšuvoje tai irgi nėra tas faktorius, kuris duotų kažkokių jiems pliusų. Jei vertinsime be komercijos patalpų pirmuose aukštuose kriterijaus, tai Lvivo gatvė jau dabar turi atkarpą, kuri atrodo ne ką prasčiau, nei Talino ar Varšuvos atitinkamos gatvės, turint omeny dar ir statoma Flow ir taip - yra dar daug darbo, yra ir sunkiai išsprendžiamų problemų, kaip kad Europos parkingas, bet iš esmės tai potencialas yra didžiulis.
                            Tai tavo kriterijus aukštingumas, ta prasme, kad gatvė apsupta aukštų pastatų? Nes tavo linko atkarpa yra gan baisi gatvės lygy.
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20221018_142149.jpg
Views:	1171
Size:	295,0 kB
ID:	1999855
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20221018_142208.jpg
Views:	1181
Size:	236,8 kB
ID:	1999854

                            Comment


                              #34
                              Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                              Tai tavo kriterijus aukštingumas, ta prasme, kad gatvė apsupta aukštų pastatų? Nes tavo linko atkarpa yra gan baisi gatvės lygy.
                              Mano kriterijus yra bendras vaizdas, o tu kažkodėl paėmei vieną detalę, elektros skydinę, t.y. 10 metrų ir pagal ją vertini visą 100 metrų atkarpą? Mašinų stovėjimo vietos žinoma nėra gerai, bet dar kartą pakartosiu - aš nesakiau, kad Lvivo gatvė yra tobula, aš tik sakiau, kad jinai turi potencialo tapti geresne už analogiškas Talino ar Varšuvos gatves. Ar tu manai, kad Taline viskas tobula ir kad nėra daug baisesnių mašinų stovėjimo aikštelių?

                              Comment


                                #35
                                Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                                Eidvis labai jau tu optimistiškai apie tą Lvivo gatvę. Kolkas joje nėra nė vieno pastato su komercija ar kažkuo gatvės lygy, kad ji taptų "geriausia".
                                Yra visai nemažai ir vis atsiranda naujų:
                                https://www.google.com/maps/@54.6972...7i16384!8i8192
                                https://www.google.com/maps/@54.6988...7i16384!8i8192
                                https://www.google.com/maps/@54.6997...7i13312!8i6656
                                https://www.google.com/maps/@54.6982...7i13312!8i6656
                                https://www.google.com/maps/@54.7014...7i16384!8i8192

                                Lvovo gatve vaikščioti daug smagiau nei autostrada (kad ir pagyvinta medžiais) Konstitucijos pr.
                                Flickr

                                Comment


                                  #36
                                  Ta Lvivo g. atkarpa dar ir pasikeis gana greitai infrastruktūros atžvilgiu: atsiras medžiai irkrūmai šonuose ir gatvės centre (jeigu nesikeitė projektas), bus aiškiau apibrėžtos parkingo vietos (RC pusėje), dviračių takas. Kartu su FLOW.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                    Mano kriterijus yra bendras vaizdas, o tu kažkodėl paėmei vieną detalę, elektros skydinę, t.y. 10 metrų ir pagal ją vertini
                                    Galiu ir daugiau vaizdų pridėt, vienintelis burės įėjimas ten normaliai atrodo visa kita yra baisu. Bet jeigu lygini su Talinu ar Varšuva tai tuo klausimu neturiu nuomonės.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20221018_145213.jpg
Views:	1178
Size:	143,9 kB
ID:	1999865Click image for larger version

Name:	IMG_20221018_145154.jpg
Views:	1131
Size:	119,9 kB
ID:	1999866Click image for larger version

Name:	IMG_20221018_145128.jpg
Views:	1130
Size:	143,9 kB
ID:	1999867

                                    Comment


                                      #38
                                      Nu man tai kaip tik Lvivo gatvė nemaloni nei vaikščioti, nei važiuoti dvriačiu. Aplinka ten pobaisė su daugiaaukščiais parkingas ir Lvivo verslo centro (šiaip visai dailus pastatas) siaubingai sufakapintu aplinkos su tvarkymu. Žodžiu Lvivo g. yra nieko gero. Galima ten kažką pagerinti, bet dabar yra tarp prastai ir blogai.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nu man tai kaip tik Lvivo gatvė nemaloni nei vaikščioti, nei važiuoti dvriačiu. Aplinka ten pobaisė su daugiaaukščiais parkingas ir Lvivo verslo centro (šiaip visai dailus pastatas) siaubingai sufakapintu aplinkos su tvarkymu. Žodžiu Lvivo g. yra nieko gero. Galima ten kažką pagerinti, bet dabar yra tarp prastai ir blogai.
                                        Tos vietos, kur visokie Europos parkingai nelabai malonios, bet iš šitų pvz. matosi, atsiranda ir "normalių" vietų su komercija pirmuose aukštuose, atsiras želdinių, tai bus dar jaukiau. Vis tiek smagiau eiti nei kokiu Konstitucijos pr. smirandčia magistrale.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          #40
                                          Baisiausia ten tas apleistas pastatas, kur gatve susiaureja - ten gyvena nuo narkotiku priklausomo benamiai, yra gani dazni salia pastatytu masinu apvogimai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X