Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Sąvaržėlė (K14A) - Verslo centras
Collapse
X
-
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Gautas statybų leidimas. Lords užsibaiginėja Artery ir Vasario 16, tai jau ankstyvą pavasarį tikėtina startuos? Dar Lvivo 68A ir Urban Campus iš jiems priklausančių NMC projektų, bet tie tikėtina eis po to.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai gi yra ekskliuzyvinis tunelisParašė Zefyras Rodyti pranešimąTai promenados į kiemus nereikia. Tik erzina, kad toje gatvelėje planuojamos kažkokios tai perėjos, nors ten eismas minimalus. Padarytų pagaliau nors kartą shared space, o ne policinę tvarką. Dviračiams apskritai nieko nenumatyta.
Be to, galėtų sutvarkyti ir pravažiavimus dviračiams tarp Šnipiškių g. ir Kačynskio g., bet čia spėju bus eilinis "už projekto ribų".
Su dviračiu smagu pralėkt iš viršaus, bet dėl dangos nerekomenduoju su plentiniu..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O dar klausimas, tas tunelis po VCUP, ar irgi skaitosi kaip gatvė, ar labiau VCUP objektas? Nes tas tunelis baisus, o viduj dar sėdi kažkokie garažininkai berods. Tiesa, turbūt per ten vyksta prekių pristatymas į VCUP, nes niekur kitur aikštelės nėra. Bet tą atkarpą irgi reiktų naujinti.
Komentuoti:
-
1. Niekas nekalba apie promenadas.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ten promenados kazkokios nelabai gali buti, nes gatvele veda i zmoiu kiemus, todel triuksmo butu daug ir nieks nesigautu. Todel norint daryt promenada, ten reiktu naikint aisktele. Bet galbut viskas ten ateity ir pasikeis, nes toliau pilnai sandeliuku ir garaziuku, o vieta vystytjomas irgi gera.
2. Nėra ten jokių kiemų kaip Zefyras jau iliustravo aukščiau. Kiemai yra toliau ir jų tai niekaip nepaveiks (apart to, kad aplinka taps civilizuota).
3. Per ten bet kokiu atveju vyks žmonių ir dviračių tranzitinis eismas ir gyventojų mašinos važiuos į kiemą, klausimas tik kokiomis sąlygomis, per nesąmoningą gatvę suprojektuotą dar sovietmečiu ir atnaujintą dabar, nes VMS yra giliai dzin, arba per humanizuotą, miesto centrui tinkantį ir viesiems pritaikytą "koridorių".
Toje siauriausioje vietoje iš šito:
Reikia padaryti tai:
O čia reikia naikinti parkingą kartu su visai bortais:
Ir padaryti taip:
Paskutinis taisė ttttt; 2023.03.07, 16:01.
- 30 patinka
Komentuoti:
-
Tai promenados į kiemus nereikia. Tik erzina, kad toje gatvelėje planuojamos kažkokios tai perėjos, nors ten eismas minimalus. Padarytų pagaliau nors kartą shared space, o ne policinę tvarką. Dviračiams apskritai nieko nenumatyta.
Be to, galėtų sutvarkyti ir pravažiavimus dviračiams tarp Šnipiškių g. ir Kačynskio g., bet čia spėju bus eilinis "už projekto ribų".
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ten promenados kazkokios nelabai gali buti, nes gatvele veda i zmoiu kiemus, todel triuksmo butu daug ir nieks nesigautu. Todel norint daryt promenada, ten reiktu naikint aisktele. Bet galbut viskas ten ateity ir pasikeis, nes toliau pilnai sandeliuku ir garaziuku, o vieta vystytjomas irgi gera.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu tokių nesąmonių, iš pradžių buvo panašu, kad juda teisinga linkme, paskui kažkoks idiotas nusprendė viską sugadinti...
Tokia vieta, kad tiesiog imk ir kurk bendrą pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių gatvelę, kuri taptų puikiu shortcut'u nuo Žaliojio link Europos be požeminių perėjų ir būtų puikiu KP ir Giedraičių dvirtakių sujungimu su dešiniosios krantinės dvirtakiu ir likusiu miestu. Viso labo 200 metrų atkarpa, kuri atneštų belekokią naudą dviračių ir pėsčiųjų susisiekimui NMC, juolab kad vistiek planuoja Šnipiškių promenados rekonstrukcija, tai nutiestų bent iki jos, gautųsi išvis tik 100 metrų atkarpa, bet ne:
Pakeičiam tai į išryškintą automobilių gatvę su pakeltais bortais (ten yra kelias į akliną kiemą, kuriame telpa 50-70 mašinų jeigu užstatyt sausakimšai, turėtų būti solidus eismas, tikrai reikia proper D kategorijos gatvės...), pridarom kažkokių "viešųjų erdvių" kurios yra tiesiog krūmai, kurie neturi jokios paskirties apart trukdymo praeiti tiesiausiu keliu ir niekaip nebus naudojami, padarom pusantro metro "techninius" šaligatvius, kad net vizualizacijose matytųsi, kad 2 žmonės neprasilenks ir voilà - turime klasikinį Vilniaus projektą, kai yra iš esmės transformuojama apleista miesto vieta ir tu gali joje sukurti kažką nuostabaus, naudingo ir patogaus, bet visi yra bbdėję, nieks su niekuo nesiderina, vystytojas tiesiog bando atitikti reikalavimus, kad praleistų projektą, VMS tradiciškai dzin ir jie apie tokius dalykus net negalvoja... Typical Vilnius
Komentuoti:
-
Tai aš suprantu, kad nepatenka, bet tu pats puikiausiai žinai, kad ta gatvė vistiek bus perdaryta iš naujo ir bus kaip su tais jau tradiciniais "naujaisiais senaisiais" parkingais, kaip čia, čia, ar pvz čia, kai VMS sako "nieko nežinom, čia senas parkingas, jis nėra vystytojo sklype ir jis jau ten seniausiai buvo" nors visą tą parkingą vystytojas nugriauna ir padaro iš naujo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąttttt jeigu atsidarysi projektą, tai tos gatvelės nepatenka į projekto ribas. Jeigu duos suprojektuot kaip paramą, tai ir suprojektuos ir viešins atskirai.
Čia pagrindinė kaltė yra VMS, kad nieko nedaro, nors gali absoliučiai nemokamai padaryti labai daug naudos miestui tiesiog pareikalavus protingai sutvarkyti 100 metrų atkarpą, kurią vystytojas ir taip tvarkys. Bet ne, kai pastatys šitą projektą ir VMS pagaliau pradės Šnipiškių promenados projektą (o čia taip ir bus, nes su VMS greičiais be dviejų metų ten nieko nebus), tada jiems pagaliau ateis į galvą, kad tai yra vienintelė patogi jungtis tarp KP/Giedraičių ir krantinės dvirtakių be didelių auškčio skirtumų ir požeminių perėjų ir tada teks griauti ką tik atnaujintą gatvę ir švaistyti šimtus tūkstančių eurų projektavimams ir darbams, kurie jau seniausiai galėjo būti padaryti nemokamai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesupratau šio projekto minties nei konkurse, nei PP, nei dabar. Ir jis visada buvo stiklinis. Labai keista, jog toks buvo pasirinkta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš daugiau mažiau įdomesnio fasado tapo full stiklainiu. Klasika.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš nesuprantu tokių nesąmonių, iš pradžių buvo panašu, kad juda teisinga linkme, paskui kažkoks idiotas nusprendė viską sugadinti...Parašė Creatium Rodyti pranešimąAnkstesni PP:
Dabartiniai PP:
Tokia vieta, kad tiesiog imk ir kurk bendrą pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių gatvelę, kuri taptų puikiu shortcut'u nuo Žaliojio link Europos be požeminių perėjų ir būtų puikiu KP ir Giedraičių dvirtakių sujungimu su dešiniosios krantinės dvirtakiu ir likusiu miestu. Viso labo 200 metrų atkarpa, kuri atneštų belekokią naudą dviračių ir pėsčiųjų susisiekimui NMC, juolab kad vistiek planuoja Šnipiškių promenados rekonstrukcija, tai nutiestų bent iki jos, gautųsi išvis tik 100 metrų atkarpa, bet ne:
Pakeičiam tai į išryškintą automobilių gatvę su pakeltais bortais (ten yra kelias į akliną kiemą, kuriame telpa 50-70 mašinų jeigu užstatyt sausakimšai, turėtų būti solidus eismas, tikrai reikia proper D kategorijos gatvės...), pridarom kažkokių "viešųjų erdvių" kurios yra tiesiog krūmai, kurie neturi jokios paskirties apart trukdymo praeiti tiesiausiu keliu ir niekaip nebus naudojami, padarom pusantro metro "techninius" šaligatvius, kad net vizualizacijose matytųsi, kad 2 žmonės neprasilenks ir voilà - turime klasikinį Vilniaus projektą, kai yra iš esmės transformuojama apleista miesto vieta ir tu gali joje sukurti kažką nuostabaus, naudingo ir patogaus, bet visi yra bbdėję, nieks su niekuo nesiderina, vystytojas tiesiog bando atitikti reikalavimus, kad praleistų projektą, VMS tradiciškai dzin ir jie apie tokius dalykus net negalvoja... Typical Vilnius
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Konkurse laimėjusiame darbe irgi buvo numatytos kažkokios kabančios stiklo sienos. Nežinau kam, kodėl. Reikėtų gal skaityt aprašymą.
Komentuoti:
-
paskutiniuose PP matosi kazkoks permatomas kubas pakabintas, kas ten per velnias?
Komentuoti:
-
Konstitucijos pr. 14A viešina koreguotus projektinius pasiūlymus, matyt buvo liepta grįžti prie laimėto projekto formų, nes nuo konkurso iki PP buvo pasikeitęs kiek.
https://citify.eu/lt/konstitucijos-pr-14a/
Konkursas:
Ankstesni PP:
Dabartiniai PP:
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Paemus visus i kruvele gaunasi landmark lygio kalva, kuria pamates bet kad pasakys, kad ten Maskva. Man asmeniskai keista noret nuobodaus, neissisokancio CBD.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vieną pastatą paėmus jis nebus blogas. Bet paėmus visus į kruvelę...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vieną pastatą paėmus jis nebus blogas. Bet paėmus visus į kruvelę...Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNelabai suprantu, kodėl toks kaip Evolution Tower (Maskvoje) yra kičas. Taip, mums nepatinka rusijos politika ir karas Ukrainoje, bet tai nereiškia, kad Maskvoje nėra ir negali būti gerų modernių pastatų.
O kas liečia Dohą, tai tokio galingo miesto pateikimas kaip "neigiamo pavyzdžio" yra labai stipriai pro šalį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man tai, Maskvos verslo centre tik Mercury vienintelė tragedija, o Evolution ne tik geras pastatas, bet vienas geriausių Europoje.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNelabai suprantu, kodėl toks kaip Evolution Tower (Maskvoje) yra kičas. Taip, mums nepatinka rusijos politika ir karas Ukrainoje, bet tai nereiškia, kad Maskvoje nėra ir negali būti gerų modernių pastatų.
O kas liečia Dohą, tai tokio galingo miesto pateikimas kaip "neigiamo pavyzdžio" yra labai stipriai pro šalį.
Komentuoti:
Komentuoti: