Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pašilaičiai, Perkūnkiemis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje formuojasi naujas rajonas: sandėlius ir garažus keičia modernus miesto kvartalas

    Pranešimas žiniasklaidai
    Šiaurės vakarinėje Vilniaus pusėje bręsta viena didžiausių sostinės transformacijų. Ten, kur anksčiau dominavo metaliniai garažai, sandėliai ir komunalinės zonos, kuriasi gyvybingas gyvenamasis rajonas. Jis jau turi vardą – „Naujieji Pašilaičiai“, rašoma Vilniaus miesto savivaldybės pranešime žiniasklaidai.

    Vilniaus miesto savivaldybė parengė urbanistinę koncepciją, kuri nubrėžia gaires, kaip kompleksiškai plėtoti šį naujai besiformuojantį rajoną, esantį tarp Vakarinio aplinkkelio, būsimosios Šiaurinės gatvės, Justiniškių g. ir Pavilnionių g.

    „Šią koncepciją vadiname atvira vizija. Tai – ne galutinis brėžinys, o rėmas, kurį gali užpildyti bendruomenės, architektai, plėtotojai ir kraštovaizdžio kūrėjai. Turime galimybę plėtoti šį rajoną pagal naujausius ir pažangiausius gyvenamosios aplinkos formavimo principus. „Naujieji Pašilaičiai“ gali tapti geru Vilniaus gyvenamųjų rajonų pavyzdžiu“, – sako Vilniaus miesto vyriausioji architektė Laura Kairienė.

    „Naujųjų Pašilaičių“ rajono vystymo urbanistinės koncepcijos pristatymą rasite čia.


    Comment


      Naujųjų pašilaičių vizija
      Attached Files

      Comment


        Parkai ir skverai prie pat judrių gatvių ar, juo labiau, mazgo su Vakariniu aplinkkeliu, prasmės neturi visiškai. Bet paukščiuko uždėjimui, matyt, tinka.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Parkai ir skverai prie pat judrių gatvių ar, juo labiau, mazgo su Vakariniu aplinkkeliu, prasmės neturi visiškai. Bet paukščiuko uždėjimui, matyt, tinka.
          geriau skverai nei buto langai prie tokių mazgų.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            geriau skverai nei buto langai prie tokių mazgų.
            Tai niekas nesako, kad ten turėtų būti butai. Pilna kitų variantų – prekybos centrai, ofisai, sandėliai, P&R aikštelės, daugiaaukščiai parkingai. Kas tik nori.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Parkai ir skverai prie pat judrių gatvių ar, juo labiau, mazgo su Vakariniu aplinkkeliu, prasmės neturi visiškai. Bet paukščiuko uždėjimui, matyt, tinka.
              Yra nevienas parkas prie panašaus tipo mazgų ar judrių gatvių. Pvz. naujasis Senvagės parkas šalia Ozo/Geležinio vilko gatvių 'mazgo' yra tikrai puikus. Vingio parko visas šonas yra prie judrios gatvės. Galima rasti daugiau pavyzdžių. Autoparkui elektrifkuojantis tai taps vis mažesnė problema.

              Comment


                Na, jei daroma tuščioj vietoj, tai gal galima padaryti geriausią įmanomą variantą. Vingio parke prie gatvės irgi nelabai kas nori vaikščioti, visi eina giliau, kur nesigirdi triukšmo ir nesimato eismo. Psichologiškai ne tarša, o būtent triukšmas ir judesys gatvėje daro vietą nepatrauklią. Parke norisi ramybės, paukščių čiulbėjimo.

                Dėl taršos – taip, tarša sumažės išnykus VDV, bet tarša nuo stabdžių trinkelių ar padangų dėvėjimosi liks. Tai problema bus mažesnė, bet neišnyks.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Realiai užtenka kelių medžių juostos tarp gatvės ir parko ir skirtumo, praktiškai, nebelieka. Nei tame pačiame Senvagės parke, nei Japoniškame sode (kuris yra apsuptas didelėmis gatvėmis), nei kitose vietose tai žmonių neatbaido. Būdamas juose net nelabai žinai, kad esi šalia didelių gatvių, o situacija tik gerės ir gana sparčiai (įskaitant dėl stabdžių ar padangų taršos, kurioms dabar, suradus VDV taršos klausimo sprendimą, yra skiriama itin daug dėmesio). Todėl teiginiai, kad tokie parkai 'prasmės neturi visiškai' yra tiesiog smarkiai pro šalį.
                  Paskutinis taisė VLR; Šiandien, 08:55.

                  Comment


                    VT eis tik per rajono kraštus, super…

                    Comment


                      Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.

                      Comment


                        Įdomu, kaip ten bus su parkingu.

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                          Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.
                          O kada paskutinį kartą Vilniuje vykdyta reali VT plėtra? Ar tik ne prie Pakso, tiesiant linijas į Saulėtekį? Aš jau net neberašau dėl VT, tiesiog paliūdžiu ir viskas. Bus daug mašinyčių.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė Horn Rodyti pranešimą
                            Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.
                            Puikiai judama 2030 metų tikslo link. Liko 4,5 metų.

                            Click image for larger version

Name:	judu.png
Views:	51
Size:	404,3 kB
ID:	2215320

                            Comment


                              Parašė Horn Rodyti pranešimą
                              Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.
                              Nieko tokio, gyventojai irgi apie VT visai negalvos.

                              Comment

                              Working...
                              X