Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pašilaičiai, Perkūnkiemis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lukelis
    replied
    Parašė varlyte Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal kas turi kokių žinių apie projektą just-in, statytojas realco? Būtų idomu išgirsti nuomonių, galbūt teko iš šio statytojo kitus projektus pirktis?
    O kokių žinių reikia? Manau visa esminė informacija yra jų projekto puslapyje. Statytojas vienas patikimesnių. Yra tekę pirkti su išankstine rezervacija, jokių problemų. Perkant su paskola ankstyvoje statybų fazėje, pradinį įnašą visada leidžia išsidėlioti pamėnesiui lygiomis dalimis iki preliminarios notarinių pasirašymo dienos.

    Komentuoti:


  • varlyte
    replied
    Sveiki, gal kas turi kokių žinių apie projektą just-in, statytojas realco? Būtų idomu išgirsti nuomonių, galbūt teko iš šio statytojo kitus projektus pirktis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai niekas nesako, kad ten turėtų būti butai. Pilna kitų variantų – prekybos centrai, ofisai, sandėliai, P&R aikštelės, daugiaaukščiai parkingai. Kas tik nori.
    Tai žinoma, galima ir geriau, bet pažiūrėjus į projektą panašu kad alternatyvos yra parkas arba namas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tai, kad nėra suplanuota patogaus VT pačiame viduryje kvartalo parodo, kad VMS vis dar sėdi tie patys prastai apmokami nelaimėliai, kurie visiškai nesigaudo, kaip yra daromi dalykai kietuose miestuose, ypač tankiausiose jų vietose. Kol nebus pakeltos algos ir pakeltas žmonių standartas savivaldybėje, tol tokiems planams reikia samdyti vien tik užsienio specialistus, kurie yra dirbę ES sostinėse ir žino tiksliai ką daro. Nesuformavę prioriteto prieš rajono statymą vėl užkonservuosim problemą, kaip buvo padaryta Šnipiškėse.

    Parašė Mimas Rodyti pranešimą
    Tai tas visas kvartalas nuo Pavilionių g. iki Šiaurinės g (kurios nebus) yra apie 1km. VT važiuoja Pavilioniųg, Justiniškių, Šiaurinėj g (kurios nebus). kad ir kur gyventum šitam kvartale, iki VT nebus toliau nei 500m. Daug kur Vilniuje taip. Blogiausiai bus tiem kas gyvens prie aplinkelio, bet pagal paveiksliuką, tai ten bus komercija. Tai toliausiai pėdinti teks įmonių darbuotojams.

    Tai kritikuoti VT sprendimus galima nebent neturint ką veikti.

    Iš vis jei šitą užkampį sutvarkytų kaip piešia paveikslelyje būtų labai gerai. Būtų galima kentėti padangų kvapą sėdint kvartalo skvere ar einant 400m iki stotelės.
    Parkuotis parkinge kiek toliau nuo langų? VAIRUOTOJŲ GENOCIDAS. Reikia VT? Taigi yra autobusų stotelė už pusės kilometro.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė you2001 Rodyti pranešimą
    Naujųjų pašilaičių vizija
    Paslaugų zona tik vienas RIMI. Ar nebus dar vienas užmiesčio nykus rajonas.

    Komentuoti:


  • Mimas
    replied
    Tai tas visas kvartalas nuo Pavilionių g. iki Šiaurinės g (kurios nebus) yra apie 1km. VT važiuoja Pavilioniųg, Justiniškių, Šiaurinėj g (kurios nebus). kad ir kur gyventum šitam kvartale, iki VT nebus toliau nei 500m. Daug kur Vilniuje taip. Blogiausiai bus tiem kas gyvens prie aplinkelio, bet pagal paveiksliuką, tai ten bus komercija. Tai toliausiai pėdinti teks įmonių darbuotojams.

    Tai kritikuoti VT sprendimus galima nebent neturint ką veikti.

    Iš vis jei šitą užkampį sutvarkytų kaip piešia paveikslelyje būtų labai gerai. Būtų galima kentėti padangų kvapą sėdint kvartalo skvere ar einant 400m iki stotelės.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.
    Nieko tokio, gyventojai irgi apie VT visai negalvos.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.
    Puikiai judama 2030 metų tikslo link. Liko 4,5 metų.

    Click image for larger version

Name:	judu.png
Views:	1282
Size:	404,3 kB
ID:	2215320

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.
    O kada paskutinį kartą Vilniuje vykdyta reali VT plėtra? Ar tik ne prie Pakso, tiesiant linijas į Saulėtekį? Aš jau net neberašau dėl VT, tiesiog paliūdžiu ir viskas. Bus daug mašinyčių.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Įdomu, kaip ten bus su parkingu.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Man irgi užkliuvo, jog apie VT visai negalvota. Realiai didelis atstumas iki stotelės bus daliai gyventojų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    VT eis tik per rajono kraštus, super…
    Paskutinis taisė digital; 2025.08.14, 13:35. Priežastis: ištrintos cituotos nuotr.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Realiai užtenka kelių medžių juostos tarp gatvės ir parko ir skirtumo, praktiškai, nebelieka. Nei tame pačiame Senvagės parke, nei Japoniškame sode (kuris yra apsuptas didelėmis gatvėmis), nei kitose vietose tai žmonių neatbaido. Būdamas juose net nelabai žinai, kad esi šalia didelių gatvių, o situacija tik gerės ir gana sparčiai (įskaitant dėl stabdžių ar padangų taršos, kurioms dabar, suradus VDV taršos klausimo sprendimą, yra skiriama itin daug dėmesio). Todėl teiginiai, kad tokie parkai 'prasmės neturi visiškai' yra tiesiog smarkiai pro šalį.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.14, 08:55.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, jei daroma tuščioj vietoj, tai gal galima padaryti geriausią įmanomą variantą. Vingio parke prie gatvės irgi nelabai kas nori vaikščioti, visi eina giliau, kur nesigirdi triukšmo ir nesimato eismo. Psichologiškai ne tarša, o būtent triukšmas ir judesys gatvėje daro vietą nepatrauklią. Parke norisi ramybės, paukščių čiulbėjimo.

    Dėl taršos – taip, tarša sumažės išnykus VDV, bet tarša nuo stabdžių trinkelių ar padangų dėvėjimosi liks. Tai problema bus mažesnė, bet neišnyks.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Parkai ir skverai prie pat judrių gatvių ar, juo labiau, mazgo su Vakariniu aplinkkeliu, prasmės neturi visiškai. Bet paukščiuko uždėjimui, matyt, tinka.
    Yra nevienas parkas prie panašaus tipo mazgų ar judrių gatvių. Pvz. naujasis Senvagės parkas šalia Ozo/Geležinio vilko gatvių 'mazgo' yra tikrai puikus. Vingio parko visas šonas yra prie judrios gatvės. Galima rasti daugiau pavyzdžių. Autoparkui elektrifkuojantis tai taps vis mažesnė problema.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    geriau skverai nei buto langai prie tokių mazgų.
    Tai niekas nesako, kad ten turėtų būti butai. Pilna kitų variantų – prekybos centrai, ofisai, sandėliai, P&R aikštelės, daugiaaukščiai parkingai. Kas tik nori.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Parkai ir skverai prie pat judrių gatvių ar, juo labiau, mazgo su Vakariniu aplinkkeliu, prasmės neturi visiškai. Bet paukščiuko uždėjimui, matyt, tinka.
    geriau skverai nei buto langai prie tokių mazgų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parkai ir skverai prie pat judrių gatvių ar, juo labiau, mazgo su Vakariniu aplinkkeliu, prasmės neturi visiškai. Bet paukščiuko uždėjimui, matyt, tinka.

    Komentuoti:


  • you2001
    replied
    Naujųjų pašilaičių vizija
    Attached Files

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniuje formuojasi naujas rajonas: sandėlius ir garažus keičia modernus miesto kvartalas

    Pranešimas žiniasklaidai
    Šiaurės vakarinėje Vilniaus pusėje bręsta viena didžiausių sostinės transformacijų. Ten, kur anksčiau dominavo metaliniai garažai, sandėliai ir komunalinės zonos, kuriasi gyvybingas gyvenamasis rajonas. Jis jau turi vardą – „Naujieji Pašilaičiai“, rašoma Vilniaus miesto savivaldybės pranešime žiniasklaidai.

    Vilniaus miesto savivaldybė parengė urbanistinę koncepciją, kuri nubrėžia gaires, kaip kompleksiškai plėtoti šį naujai besiformuojantį rajoną, esantį tarp Vakarinio aplinkkelio, būsimosios Šiaurinės gatvės, Justiniškių g. ir Pavilnionių g.

    „Šią koncepciją vadiname atvira vizija. Tai – ne galutinis brėžinys, o rėmas, kurį gali užpildyti bendruomenės, architektai, plėtotojai ir kraštovaizdžio kūrėjai. Turime galimybę plėtoti šį rajoną pagal naujausius ir pažangiausius gyvenamosios aplinkos formavimo principus. „Naujieji Pašilaičiai“ gali tapti geru Vilniaus gyvenamųjų rajonų pavyzdžiu“, – sako Vilniaus miesto vyriausioji architektė Laura Kairienė.

    „Naujųjų Pašilaičių“ rajono vystymo urbanistinės koncepcijos pristatymą rasite čia.


    Komentuoti:

Working...
X