Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    Nu n* - ten šūdarankiai projektuoja ar architektai? Kokio b* parkingas padarytas priešais pastatą kai jį galima nustumti ir paslėpti už jo? Paaiškinkit man kas nors tokią logiką? Suprantu pieštuką ir Danskes HQ- ten seni pastatai. Bet kodėl toliau tęsti šitą idiotišką tradiciją?

    Juk šitas biuras bus labai matomas nepaisant mažo dydžio. Tiek leidžiantis nuo GV, tiek nuo Konstitucijos pr.
    rase, kad parkingas valstybineje zemeje. Tai skaityk miestas dovanoja plota, nes raudonoji linija toliau nuo gatves (tik speju) ir ta plota reikia kazkuo uzimt. Be abejo ji uzimti, pagal miesto architektu nuomone, galima tik parkingu. Kam miestui pirkt troleibusus su autonomine eiga (kaip pvz), gerinti VT, jei tie kas dirba ir uzdirba gali ir su masinom vazinet.. miesto VT tik bomzam.

    Paziurekit statistika kokios top 500 imoniu lietuvoje sumoka daugiausiai mokesciu. Imones, susijusios su nafta, netgi tiesiogiai degaliniu tinklai, surenka zenklia dali salies biudzeto. Tai man darosi aisku kodel Lietuvoje viskas taip vyksta: salies mastu nera jokiu poslinkiu ir minciu kazkokiu budu spausti automobiliu savininkus. Lietuvai labiau apsimoka, kad kuo daugiau zmoniu vazinetu automobiliais. Tai yra politika salies mastu. Todel niekur nera normalaus VT, visa infrastruktura daro visu pirma tam, kad nuvaziuoti automobiliu.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.10, 18:02.

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Telia pastatas baigtas





    Trečias pastatas jau irgi beveik baigtas, net fasado turi



    Formuojasi koridorius ofisų


    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    FB forume palietė temą, jog sklypas, kuriame projektuojamas pastatas taip pat valstybės, tik nuomuonuojamas. Su tom nuomom man tai čia keistai gaunasi... Sakyčiau turėtų išsipirkti už artimą rinkos kainai statant naują pastatą.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė wasabiBoi Rodyti pranešimą

    O kas jiem trukdė kažką tokio padaryt?
    Man tame pastate taip pat aukščio trūksta. Jo lokacija galima sakyti tokia beveik 'paradinė', kur žvelgiant nuo Konstitucijos prospekto turėtų formuoti urbanistinį horizontą. Tai yra svarbu, nes Konstitucijos prospektas yra per platus, per didelis ir per daug tuščias, kuriame nėra jauku, nes suteikia autostrados jausmą, norint jį padaryti jaukesniu, reikia bent jau vizualiai jį apriboti, kad neatrodytų jog gali matyti 2 kilometrus į priekį pustuščias erdves, o tam tokioje vietoje 5 aukštų neužtenka.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    1. Pastatas planuojamas savo sklype, o ne kur jūs norit. Parkingai priklauso ne jiems.

    2. Manau tie parkingai pasinaikins, jei darys estakadą per žiedą, nes ten skiriamosios juostos nėra, o estakadą reikės įterpti, tai viskas pasislinks link pastatų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė wasabiBoi Rodyti pranešimą

    O kas jiem trukdė kažką tokio padaryt?
    Tai veikiausiai ir taip viskas maksimaliai leistinai sklypo ribose, nieks neleis pastato svetimame sklype.

    Komentuoti:


  • wasabiBoi
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Islindo Teltonikos ofisas:
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    Pastato bendrasis plotas: 17 976,84 m2
    *10 951,8 m2 antžeminis plotas
    *7025 m2 požeminis garažo ir rūsio plotas

    Aukštų skaičius: 5
    Pastato aukštis: 23.5m

    Energinio naudingumo klasė: A+

    Click image for larger version Name:	 Views:	1 Size:	172.4 KB ID:	1699499
    O kas jiem trukdė kažką tokio padaryt?

    Paskutinis taisė wasabiBoi; 2019.02.09, 13:14.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Man irgi nepatinka tas parkingas, bet galvoju kaip teisiškai atrodo šitas klausimas. Jie daro jiems priklausančiame sklype jiems priklausančio pastato rekonstrukciją, kaip savivaldybė teisiškai gali priversti "sutvarkyti" parkingą valstybei priklausančiame gretimame sklype? Ir apskritai - jeigu tai yra valstybės sklypas - kuri institucija sprendžia, kas vyksta tame sklype ir kaip valstybės gyventojai gali tą sprendimą įtakoti?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    Šiaip tai kosmosas, kad tokius dalykus reikia rašyti ir aiškinti vyr. miesto architektui.
    Naikinti parkingus niekada nebuvo ir nebus populiarus sprendimas. Savivaldybė gal ir galėtų įpareigoti vystytojus konvertuoti parkingus į žalią erdvę, bet dauguma gyventojų būtų dėl to labai pikti. Spėčiau jog turėtų tiems pesčiųjų tiltams virš pedagoginio žiedo prašyti pinigų.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Projektuotojam ok, bet jie greičiausiai sakys, kad čia tik palieka (kaip buvo pastebėta ir čia, forume) esančius parkingus ir tiek. Valstybinė žemė. Tai reik rašyt tuo pačiu ir Pakalniui ar tiesiog į miesto plėtros departamentą, gal prikabint kokį Poderskį (YOLO) ir gal taip pavyks pasiekti, kad neliktų tų parkingų.
    Šiaip tai kosmosas, kad tokius dalykus reikia rašyti ir aiškinti vyr. miesto architektui.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Projektuotojam ok, bet jie greičiausiai sakys, kad čia tik palieka (kaip buvo pastebėta ir čia, forume) esančius parkingus ir tiek. Valstybinė žemė. Tai reik rašyt tuo pačiu ir Pakalniui ar tiesiog į miesto plėtros departamentą, gal prikabint kokį Poderskį (YOLO) ir gal taip pavyks pasiekti, kad neliktų tų parkingų.
    Visuose laiškuose dėkite Pakalnį ir Poderskį CC, įmeskite ir merą - laiško pabaigoje su klausimu, mere ar taip yra mažinamas automobilizmas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Įdomu kiek iš čia esančių nepatenkintų parkingu parašė laišką su pastabom pateiktu adresu? Kodėl visokie neadekvatūs medžiafilai ir trobofilai sugeba pakeist projektus, o forumiečiai tik pakalba kaip viskas blogai ir nusiramina? Kviečiu visus nepatenkintus išdėstyt savo pastabas projektuotojams, gal pavyks įnešt šiokį tokį įndėlį į teisingą miesto plėtrą.
    Projektuotojam ok, bet jie greičiausiai sakys, kad čia tik palieka (kaip buvo pastebėta ir čia, forume) esančius parkingus ir tiek. Valstybinė žemė. Tai reik rašyt tuo pačiu ir Pakalniui ar tiesiog į miesto plėtros departamentą, gal prikabint kokį Poderskį (YOLO) ir gal taip pavyks pasiekti, kad neliktų tų parkingų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su pačiu projektu viskas pusė velnio, bet tie parkingai iš visų pusių tai džizus fakin kraist
    Įdomu kiek iš čia esančių nepatenkintų parkingu parašė laišką su pastabom pateiktu adresu? Kodėl visokie neadekvatūs medžiafilai ir trobofilai sugeba pakeist projektus, o forumiečiai tik pakalba kaip viskas blogai ir nusiramina? Kviečiu visus nepatenkintus išdėstyt savo pastabas projektuotojams, gal pavyks įnešt šiokį tokį įndėlį į teisingą miesto plėtrą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Su pačiu projektu viskas pusė velnio, bet tie parkingai iš visų pusių tai džizus fakin kraist

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Vidus:
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	72,3 kB
ID:	1699640

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    dar vienas renderis

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Ar Ambaraso projektas ryskiai geresnis? I don't think so. Bet aisku, cia jau skonio reikalas. Bent pagal igyvendinima, dabartinis projektas manau bus sudetingesnis ir abejoju ar pigesnis.



    Komentuoti:


  • D_P
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    Nu n* - ten šūdarankiai projektuoja ar architektai? Kokio b* parkingas padarytas priešais pastatą kai jį galima nustumti ir paslėpti už jo? Paaiškinkit man kas nors tokią logiką? Suprantu pieštuką ir Danskes HQ- ten seni pastatai. Bet kodėl toliau tęsti šitą idiotišką tradiciją?

    Juk šitas biuras bus labai matomas nepaisant mažo dydžio. Tiek leidžiantis nuo GV, tiek nuo Konstitucijos pr.
    Tenka pritarti, kad tai silpniausias darbas lyginant su VAS ar Ambraso darbais. Akmuo į savivaldybės daržą, kad kai reikia, nepgrūmoja kumščiu..

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė Chatbot Rodyti pranešimą

    Metro prie šviesaforo nestovi ir piko metu važiuoja taip pat greitai.
    Autobusai irgi per spūstis juda gana greitai, nes daug kur turi savo juostą, be to autobusai lankstesni, ir vaizdas pro langus geresnis. Ir čia jau išeinam iš temos šiek tiek.
    Paskutinis taisė Evier; 2019.02.08, 22:27.

    Komentuoti:


  • Chatbot
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gal dar pasitaikyti prie kokių zekų kaliūzėje, atkišt išeinamąją ir pasilenk? Neturiu taikytis su pažeminimu, kad nuo šaligatvio į pastatą turiu eiti per priešišką man aplinką - parkingą. Pripratino čia visus prie maximos lygio infrastruktūros standartų. Pirmoje vietoje turi būti tiesus takas be bordiūrų, o jau automobiliui galime suteikti malonę per tą taką pervažiuoti ir kažkur kukliai prisiparkuoti nekeliant smarvės po nosimis!
    Nusileisti nesiūlau, bet vietoj to, kad piktintis kiekvienu tokiu projektu atskirai, gal daugiau naudos būtų reikalaujant, kad savivaldybė griežtintų reikalavimus visiems bendrai? Just saying...

    Komentuoti:

Working...
X