Parašė Zygis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“
Collapse
X
-
Man irgi nepatinka tas parkingas, bet galvoju kaip teisiškai atrodo šitas klausimas. Jie daro jiems priklausančiame sklype jiems priklausančio pastato rekonstrukciją, kaip savivaldybė teisiškai gali priversti "sutvarkyti" parkingą valstybei priklausančiame gretimame sklype? Ir apskritai - jeigu tai yra valstybės sklypas - kuri institucija sprendžia, kas vyksta tame sklype ir kaip valstybės gyventojai gali tą sprendimą įtakoti?
Comment
-
O kas jiem trukdė kažką tokio padaryt?Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąIslindo Teltonikos ofisas:
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
Pastato bendrasis plotas: 17 976,84 m2
*10 951,8 m2 antžeminis plotas
*7025 m2 požeminis garažo ir rūsio plotas
Aukštų skaičius: 5
Pastato aukštis: 23.5m
Energinio naudingumo klasė: A+

Paskutinis taisė wasabiBoi; 2019.02.09, 14:14.RYTAS ULTRAS
- 5 patinka
Comment
-
Tai veikiausiai ir taip viskas maksimaliai leistinai sklypo ribose, nieks neleis pastato svetimame sklype.Parašė wasabiBoi Rodyti pranešimą
O kas jiem trukdė kažką tokio padaryt?
Comment
-
Man tame pastate taip pat aukščio trūksta. Jo lokacija galima sakyti tokia beveik 'paradinė', kur žvelgiant nuo Konstitucijos prospekto turėtų formuoti urbanistinį horizontą. Tai yra svarbu, nes Konstitucijos prospektas yra per platus, per didelis ir per daug tuščias, kuriame nėra jauku, nes suteikia autostrados jausmą, norint jį padaryti jaukesniu, reikia bent jau vizualiai jį apriboti, kad neatrodytų jog gali matyti 2 kilometrus į priekį pustuščias erdves, o tam tokioje vietoje 5 aukštų neužtenka.Parašė wasabiBoi Rodyti pranešimą
O kas jiem trukdė kažką tokio padaryt?

- 2 patinka
Comment
-
rase, kad parkingas valstybineje zemeje. Tai skaityk miestas dovanoja plota, nes raudonoji linija toliau nuo gatves (tik speju) ir ta plota reikia kazkuo uzimt. Be abejo ji uzimti, pagal miesto architektu nuomone, galima tik parkingu. Kam miestui pirkt troleibusus su autonomine eiga (kaip pvz), gerinti VT, jei tie kas dirba ir uzdirba gali ir su masinom vazinet.. miesto VT tik bomzam.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Nu n* - ten šūdarankiai projektuoja ar architektai? Kokio b* parkingas padarytas priešais pastatą kai jį galima nustumti ir paslėpti už jo? Paaiškinkit man kas nors tokią logiką? Suprantu pieštuką ir Danskes HQ- ten seni pastatai. Bet kodėl toliau tęsti šitą idiotišką tradiciją?
Juk šitas biuras bus labai matomas nepaisant mažo dydžio. Tiek leidžiantis nuo GV, tiek nuo Konstitucijos pr.
Paziurekit statistika kokios top 500 imoniu lietuvoje sumoka daugiausiai mokesciu. Imones, susijusios su nafta, netgi tiesiogiai degaliniu tinklai, surenka zenklia dali salies biudzeto. Tai man darosi aisku kodel Lietuvoje viskas taip vyksta: salies mastu nera jokiu poslinkiu ir minciu kazkokiu budu spausti automobiliu savininkus. Lietuvai labiau apsimoka, kad kuo daugiau zmoniu vazinetu automobiliais. Tai yra politika salies mastu. Todel niekur nera normalaus VT, visa infrastruktura daro visu pirma tam, kad nuvaziuoti automobiliu.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.10, 19:02.
- 2 patinka
Comment
-
Taigi Danske Bankas.Parašė ttttt Rodyti pranešimąWow kaip greitai stato trečią pastatą... Galimai praleidau, bet gal jau yra žinių kas jame įsikurs?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai veikiausiai ir taip viskas maksimaliai leistinai sklypo ribose, nieks neleis pastato svetimame sklype.
Comment
-
Šitas excuse’as visada prajuokina, nes literally šalia gatvė iš asfalto padaryta kuri jau mistinėms “komunikacijoms” kažkaip netrukdo nors yra like keturis kartus platesnė.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą/\ del dviraciu tako - ten kazkas buvo, kad negalejo asfalto tiest (komunikacijos esancios po ar kazkas tokio)
- 2 patinka
Comment







Tai dar papildant, sėkmės jiems ten bei mums visiems, su STR neatitinkančio net minimalaus pločio šaligatviu prie tokių gigantų tuo labiau.:
Comment