Parašė bato_usai
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu ir buvo atmestas dėl tos priežasties, net kai teismas sugrąžino dėl terminų. + ten buvo jungtinis projektas, kas iš karto negalėtų vykti (su juodame sąraše esančia įmone) kaip ir minėta.Parašė Sula Rodyti pranešimąO kaip Nacionalinį Stadioną pretendavo statyti 1 asmens UAB'as, iš esmės nevykdęs jokios veiklos?
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...intas-teisetaVilniaus nacionalinį stadioną konkurso komisija antrą kartą iš pirkimo pašalino sausio pabaigoje dėl nepakankamos kvalifikacijos ir galbūt melagingai teiktų duomenų.Paskutinis taisė bato_usai; 2021.05.12, 10:03.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra tokių atvejų berods Vilniuje.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąIdomu ar savivaldybe kazkada prades iforminti desire paths kuriuos neisvengiamai ismina zmones?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai galit nebelaukt, niekas nepasikeis kol nepastatys tilto sujungimo su Artery.Parašė R.D. Rodyti pranešimąO šiaip laukiu, kada bus sutvarkyta šita blectva, nes čia yra kaip ėjimas ant ešafoto prieš kartuves:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kodėl kažkas turėtų keistis rekonstravus tiltą? Nesikeis ten niekas su esama jungtimi. Rekonstravus tiltą (pristatant viaduką) prisijungs naujas dvirtakis su šaligatviu į esamo tilto centrinę dalį. Esama jungtis prie gatvės liks.
Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš ne saugaus eismo žinovas, tad nežinau, kaip spręsti, bet pėsčiajam ten mirtis, nes nei dviratininkai stoja, nei paspirtukai praleidžia pėsčiuosius. Gaunasi, kad nuo CUP einant atsiduri įsivazduojamoje poros cm salelėje, kur iš galo (perėjos) važiuoja automobiliai, kai tik perėja pereinama, o iš šonų vyksta paspirtukų ir dviračių chaosas, kuriems kažkodėl KET negalioja ir jie niekur nestabdo. Rezultatas - per 1 mėn. mačiau 4x kaip numašami žmones, 1x kviečiau greitąją.Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pastačius tilto sujungimą su Artery bus panaikinta perėja (kas realiai sukurs toje vietoje dar didesnį chaosą, nes ir dabar ten žmonės kerta gatvę grynai bet kur atkarpoje ties VCUP, bet čia diskusija pėsčiųjų perėjų temai, o ne šitai), tada bus logiška pastumt "dviračių T sankryžą" arčiau gatvės.Parašė dondc Rodyti pranešimąO kodėl kažkas turėtų keistis rekonstravus tiltą? Nesikeis ten niekas su esama jungtimi. Rekonstravus tiltą (pristatant viaduką) prisijungs naujas dvirtakis su šaligatviu į esamo tilto centrinę dalį. Esama jungtis prie gatvės liks.
Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Niekas perėjos nenaikins, nesuprantu kas šituos gandus paskleidė
 Viadukas skirtas ne automobilių patogumui, o tam kad nuo baltojo tilto būtų galima užkilti iki Konstitucijos pr nekertant Upės g. bei sumažinti įkalnę ratuotiems. Kurie eis į sakurų parką, VCUP pirmą aukštą ar automobilių aikštelę prieš jį nuo Baltojo tilto ar laisvalaikio zonoos vis tiek reikės kažkaip kirsti gatvę ir perėja liks.
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šitą sankryžą paprasčiausiai reikėtų iškloti trinkelėmis ir padaryti 'shared space', kad niekam nebūtu akivaizdi pirmenybė ir dviratininkai/paspirtukai natūraliai sulėtintų greitį.Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus miesto savivaldybėParašė themanual Rodyti pranešimąNiekas perėjos nenaikins, nesuprantu kas šituos gandus paskleidė

Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Vilniaus planas” yra Vilniaus miesto savivaldybė, kurio logo nuotraukos apačioj ir jie tikrai ten nesiruošė jokios perėjos naikint:
PP nebeturiu, citify irgi nebėra nuorodos, bet vienoje jų foto išsididinus, matosi, jog lieka ir gatvės susiaurinimas perėjai, ir „keturšalė” dviračių sankryža su nenaikinama nuovaža į gatvę: https://citify.eu/wp-content/uploads...iadukas-02.jpgParašė dondc Rodyti pranešimą
Ką dabar peza nelegaliai dirbantis vyr. miesto inžinierius ar kažkas iš tos serijos, tai nelabai įdomu, nes jau ne kartą prigauti meluojant. Kažkodėl už dviračius ir darnų judumą atsakingi VMS'ininkai, kiek man žinoma, dar nei karto nebuvo prisijungę į PP per Zoom'us ir pan. PP metu dėl formalumo pasodinta moterėlę iš VMS, kuri į klausimus neatsako ir tiesiog praktiškai visada tyli.
Su shared space'ais toli nevažiuosi. Reikėjo pirminėse oficialiose stadijose galvot ką daryt. Jei tirtų eismo srautus (pėsčiųjų ir dviračių), kaip to reikalauja STR, tai gal nebūtų tokios sankryžos dabar. Gal reikėjo išvis nukreipti apvažiavimą bent po tiltu. Bent nepatvinus upei, kad būtų galima naudotis, o ne share'intis space'intis, mieste, kuris 4 kartus didesnis už Paryžių. Dėl R.D. statistikos – žiauru. Ten baisu ir su dviračiu važiuot, beje. Kiek pamenu, VMS net nesugebėjo operatyviai pašalinti šiukšledėžės maisto vagonėlio, kuriam pati ir davė leidimą.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip kažkur kitur ten dviračių tako nepravesi, tai reiktų greitį mažinančių priemonių (kaip automobiliams). Dar kiek prieš tą sankryžą asfaltuotą dviračių taką galima būtų pakeisti nelygiomis trinkelėmis, o tiesiai toje vietoje dar ir įrengti paaukštinimą.Parašė dondc Rodyti pranešimąSu shared space'ais toli nevažiuosi. Reikėjo pirminėse oficialiose stadijose galvot ką daryt. Jei tirtų eismo srautus (pėsčiųjų ir dviračių), kaip to reikalauja STR, tai gal nebūtų tokios sankryžos dabar. Gal reikėjo išvis nukreipti apvažiavimą bent po tiltu. Bent nepatvinus upei, kad būtų galima naudotis, o ne share'intis space'intis, mieste, kuris 4 kartus didesnis už Paryžių. Dėl R.D. statistikos – žiauru. Ten baisu ir su dviračiu važiuot, beje. Kiek pamenu, VMS net nesugebėjo operatyviai pašalinti šiukšledėžės maisto vagonėlio, kuriam pati ir davė leidimą.
O šiaip dar labai pavojingas (tik ten išvis išsprendžiama gal tik įspėjus minti lėčiau) yra dviračių takas ant paties baltojo tilto. Prieš kelias dienas net minant gana lėtai vos spėjau sustabdyti kai nuo laiptų tiesiai priešais vaikas išbėgo, gerai, kad dviračio stabdžiai geri.Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įkeltoje pastarojoje nuotraukoje (ties 2-jetu) pasiūliau iš dešinės viaduko pusės prakišti laiptus pro apačia į kairę, kad nebūtų kertamas dviračių takas, o dar akloji zona dėl tvoros ir stačiai kylančių laiptų. Atsakė, kad neatsižvelgs į siūlymą. VMS at its finest.Parašė index Rodyti pranešimąO šiaip dar labai pavojingas (tik ten išvis išsprendžiama gal tik įspėjus minti lėčiau) yra dviračių takas ant paties baltojo tilto. Prieš kelias dienas net minant gana lėtai vos spėjau sustabdyti kai nuo laiptų tiesiai priešais vaikas išbėgo, gerai, kad dviračio stabdžiai geri.

♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad ruošėsi...Parašė dondc Rodyti pranešimą„Vilniaus planas” yra Vilniaus miesto savivaldybė, kurio logo nuotraukos apačioj ir jie tikrai ten nesiruošė jokios perėjos naikint:
Vilniaus miesto savivaldybei pristatyti patikslinti projektiniai siūlymai, kuriuose detaliai iliustruojama, kokie pokyčiai laukia šios erdvės. Kaip pateikiama projektiniame pasiūlyme, virš Upės gatvės turėtų atsirasti naujas pėsčiųjų ir dviračių tiltas, kuris tolygiai susijungtų su Baltuoju tiltu bei erdve prie naujai statomo multifunkcinio centro K18B. Siūloma dabartinę pėsčiųjų perėją panaikinti arba padaryti reguliuojama, nes įrengus tiltą perėjos svarba turėtų sumažėti, taip pat siūloma panaikinti vieną iš dviejų įvažiavimų į CUP prekybos centrą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Puikus būdas numušti pėsčiųjų kėglius lekiant paspirtuku. "Naturaliai" sulėtinančio paspirtukininko dar neteko matytiParašė Burokas Rodyti pranešimą
Šitą sankryžą paprasčiausiai reikėtų iškloti trinkelėmis ir padaryti 'shared space', kad niekam nebūtu akivaizdi pirmenybė ir dviratininkai/paspirtukai natūraliai sulėtintų greitį.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pabandyk nesulėtinti paspirtuko per nelygų grindinį (galima būtų net ne trinkelėmis, o tarkim tašytu akmeniu išgrįsti), dantis gali išsidaužyti ir akys fokusą dėl vibracijos pameta.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Puikus būdas numušti pėsčiųjų kėglius lekiant paspirtuku. "Naturaliai" sulėtinančio paspirtukininko dar neteko matyti
 
							
						Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na jeigu padarysi kelią sunkų važiavimui tai tada aišku ir nevažiuos.Parašė index Rodyti pranešimą
Pabandyk nesulėtinti paspirtuko per nelygų grindinį (galima būtų net ne trinkelėmis, o tarkim tašytu akmeniu išgrįsti), dantis gali išsidaužyti ir akys fokusą dėl vibracijos pameta.
Comment
 
							
						
 šitos problemos nebūtų, jeigu projektuojant bent 5min. pasuktų galvą, kaip žmonės vaikšto, nes projektuoti 90 laipsnių kampais šaligatvius gali tik tas, kuris rankose laiko GOST'ą.
Comment