Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai čia statant už mokesčių mokėtojų pinigus galima sau pasitvirtinti taisykles, reikalauti raudono asfalto, kurį gal tik viena kita įmonė šalyje moka pagaminti ir jo kaina gaunasi nesvietiška dėl mažų apimčių bei konkurencijos nebuvimo. Tuo tarpu privatūs investuotojai skaičiuojasi pinigus ir daro kas pigiau/praktiškiau. Žinoma trinkeles reikėtų dėti be nuožulų.
    Tai gal aplinkkelius pradėkime trinkelėmis tiesti tada? Gi pigiau gaunasi.

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Tai gal aplinkkelius pradėkime trinkelėmis tiesti tada? Gi pigiau gaunasi.
      Jei būtų pigiau, tai ir tiestų. Bet čia nelabai sulyginami dalykai. Šiuo atveju problema glūdi kitur. Kaip čia paprasčiau paaiškinus. Sakykim išleidžia karalius įsaką, kad nuo šiol karalystėje visos pilys turi būti statomos iš melynos spalvos glazūruotų plytų. O užsako tik vieną pilį per dešimt metų. Žinoma yra arabijoje meistras, mokantis kepti mėlyną glazūrą, bet jam reikės šeimyną pramaitinti 10 metų iš to užsakymo.
      Tuo tarpu pinigus skaičiuojantis karaliaus vasalas pasistato kasmet po tris pilis, tik kad ne glazūruotas, o nudažytas. Ir plytos kepamos ištisus metus.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Jei būtų pigiau, tai ir tiestų. Bet čia nelabai sulyginami dalykai. Šiuo atveju problema glūdi kitur. Kaip čia paprasčiau paaiškinus. Sakykim išleidžia karalius įsaką, kad nuo šiol karalystėje visos pilys turi būti statomos iš melynos spalvos glazūruotų plytų. O užsako tik vieną pilį per dešimt metų. Žinoma yra arabijoje meistras, mokantis kepti mėlyną glazūrą, bet jam reikės šeimyną pramaitinti 10 metų iš to užsakymo.
        Tuo tarpu pinigus skaičiuojantis karaliaus vasalas pasistato kasmet po tris pilis, tik kad ne glazūruotas, o nudažytas. Ir plytos kepamos ištisus metus.
        Vadovaujantis šia logika pilis reikia ir toliau statyti iš trinkelių (dėl egzistuojančios pasiūlos) nepaisant to, kad tai yra borderline idiotizmas. Svarbiausia išlaikyti status quo, nes taip apsimoka.

        Kaip gerai, kad ne kelininkai-buhalteriai yra už miesto vairo vis dėlto.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
          O kuo blogos betoninės trinkelės (apart to kad atrodo prasčiau nei granitinės)? Nidoje dviračių takas būtent tokiomis grįstas, važinėjau ir jokio diskomforto nepastebėjau.
          Vienas važiuoja su vienokiomis padangomis, kitas su kitokiomis. Vieną krato, kito - ne. Be dviratininkų dar yra riedučiai, paspirtukai ir kt., kurie važiuoja ant mažų ratukų ir per tas nuožulas tik kratosi ir kratosi.

          Comment


            Prie to pačio iš čia eis toks takas link ozo ir visur bus plytelės. http://www.vilnius.lt/index.php?157770191
            Atėjo, pamatė, pastatė...

            Comment


              Parašė felar Rodyti pranešimą

              Kaip gerai, kad ne kelininkai-buhalteriai yra už miesto vairo vis dėlto.
              tokiu atveju jau senai būtų viskas užpilta normaliu juodu asfaltu be karališkųjų mėlynų glazūrų. Mažiau čia pezėk, kas už valdžios lovio... tfu, vairo, sėdi ir geriau juos ir pastroink, kodėl tokias nesamones daro.

              Comment


                Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                Prie to pačio iš čia eis toks takas link ozo ir visur bus plytelės. http://www.vilnius.lt/index.php?157770191
                Pagaliau Šnipiškėse atsiras normalesnė infrastruktūra
                O kas dėl plytelių/asfalto naudojimo dviračių takams, tai man asmeniškai plytelės gražiau atrodo, o ir važiuojant dviračiu didelio skirtumo nematau. Bet tenka sutikti, kad šaligatviai ne tik man yra daromi, o ir kitiems, dėl to asfaltas gal ir būtų tinkamesnis sprendimas. Tik šitame konkrečiai projekte dviračių takai lyg ir asfaltuojami bus, o ne plytelėmis klojami.

                Įrengta 3,98 km 2,5-3 m pločio asfaltuoto dviračių tako su apšvietimu. Dviračių takas sprendžiamas kaip greito eismo trasa, kur įmanoma atskiriamas nuo pėsčiųjų ir automobilių srautų.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Tai čia statant už mokesčių mokėtojų pinigus galima sau pasitvirtinti taisykles, reikalauti raudono asfalto, kurį gal tik viena kita įmonė šalyje moka pagaminti ir jo kaina gaunasi nesvietiška dėl mažų apimčių bei konkurencijos nebuvimo. Tuo tarpu privatūs investuotojai skaičiuojasi pinigus ir daro kas pigiau/praktiškiau. Žinoma trinkeles reikėtų dėti be nuožulų.
                  Pigiau būtų išvis nekloti jokių plytelių, bet miestas kažkodėl reikalauja jų. Kodėl? Juk privatus investuotojas gali paskaičiuoti kas pigiau.

                  Jeigu miestas turi patvirtinęs aprašą kaip turi atrodyti dviračių takai - jie taip ir turi atrodyti.

                  Plytelės trukdo ne tik dviratininkams. Riedlentės, riedučiai - tai yra didelis nepatogumas žmonėms.

                  Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                  Prie to pačio iš čia eis toks takas link ozo ir visur bus plytelės. http://www.vilnius.lt/index.php?157770191
                  Būtina komentuoti dabar savivaldybės web'e ir išreikšti nepasitenkinimą tuo.

                  Kai projektavo Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžoje atskirą A juostą, prie jos buvo numatyta tiesti dviračių taką iš plytelių. Man parašius komentarą, galutiniame projekte plytelės pakeistos į asfaltą.

                  EDIT: Suklaidinai. Bene visas takas projektuojamas raudono asfalto. Raudonas trinkeles pastebėjau tik prie sankryžos su Konstitucijos pr. Taip, kad čia nieko blogo nėra.
                  Paskutinis taisė Creatium; 2016.05.24, 12:31.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Pigiau būtų išvis nekloti jokių plytelių, bet miestas kažkodėl reikalauja jų. Kodėl? Juk privatus investuotojas gali paskaičiuoti kas pigiau.

                    Jeigu miestas turi patvirtinęs aprašą kaip turi atrodyti dviračių takai - jie taip ir turi atrodyti.

                    Plytelės trukdo ne tik dviratininkams. Riedlentės, riedučiai - tai yra didelis nepatogumas žmonėms.



                    Būtina komentuoti dabar savivaldybės web'e ir išreikšti nepasitenkinimą tuo.

                    Kai projektavo Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžoje atskirą A juostą, prie jos buvo numatyta tiesti dviračių taką iš plytelių. Man parašius komentarą, galutiniame projekte plytelės pakeistos į asfaltą.

                    EDIT: Suklaidinai. Bene visas takas projektuojamas raudono asfalto. Raudonas trinkeles pastebėjau tik prie sankryžos su Konstitucijos pr. Taip, kad čia nieko blogo nėra.
                    Pusė manau taps plytelėmis , žinoma ateitis parodys. Man kol realiai jis nebus paklotas aš netikiu. Jau kelis kartus išdūrė šitaip.
                    Atėjo, pamatė, pastatė...

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Jeigu miestas turi patvirtinęs aprašą kaip turi atrodyti dviračių takai - jie taip ir turi atrodyti.
                      .
                      Tai taip ir atrodo. Duota pasirinkti tarp raudono auksinio asfalto ir raudonų pigesnių trinkelių. Investuotojas pasirinko. Kai spalva akcentuojama labiau už medžiagas tai ir turėkit raudoną tarką.

                      Comment


                        Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                        Pusė manau taps plytelėmis , žinoma ateitis parodys. Man kol realiai jis nebus paklotas aš netikiu. Jau kelis kartus išdūrė šitaip.
                        Nereikia spekuliuoti. Jeigu projekte yra asfaltas, tai jis ir bus.

                        Comment


                          Prie prieplaukos.



                          Comment


                            Nebuvau tikras, kad ir antrą pusę rekonstruos. Kažkaip galvojau, kad gali taupymo sumetimais tik viena puse apsiribot. Na bet turbūt ir gerai - viena didžiausių Vilniaus gėdų jau visai greitai bus pilnai sutvarkyta. Tačiau dar nemažai gėdų likę

                            Comment


                              Passive-aggressive lietuvių neurozės fiesta. Žmonės negali tiesiog pasidžiaugti, kad vyksta veiksmas ir krantinės pagaliau tvarkomos realybėje, o ne renderiuose?
                              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                              Comment


                                Puiku, kad tvarkomos. Kad tik nebūtų apsiribota šituo tvarkymu. Bet panašu, kad ir nebus.

                                Jeigu bus įgyvendintas visas projektas, tai atsiimsiu savo žodžius dėl to, kad neįgyvendinamas Zuoko komandos ruoštas projektas. Nesvarbu kuris, svarbiausia, kad būtų kokybiškai ir iš esmės atnaujintos krantinės.

                                Įdomu ar tikrai šiemet atnaujins visas krantines? Pradžioje buvo minėta tik viena pusė. Po to jau buvo minimas visas betoninis ruožas. Tad įdomu kaip iš tikrųjų.

                                Vis dar įdomu kas bus daroma su ta nutrūkstančia betoninių krantinių dalimi ties sraigtasparnių nusileidimo aikštele. Ar jis bus sutvarkyta, gal išbetonuota ar bus palikta kaip yra.

                                EDIT: pasižiūrėjau. Ta vieta vadinama "baidarių įlanka". Jos viršuje bus betoninių trinkelių takas, o pati įlanka bus palikta kokia yra.
                                Paskutinis taisė Creatium; 2016.05.25, 20:10.

                                Comment


                                  /\

                                  Dalį jau atsiėmei

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Na, atrodo tikrai puikiai. Atsiimu dalį savo piktų žodžių.

                                  Comment


                                    Jo, nes pirminės idėjos dėl krantinių atnaujinimo buvo labai prastos: asfaltas arba paprastos betoninės trinkelės.

                                    Turbūt visi pamatėme kaip svarbu yra gera ir aiški komunikacija. Būtų užtekę iš karto pasakyti kaip ir kokiomis apimtimis, keliais etapais bus viskas atnaujinama - būtų išvengta dalies pasipriešinimo

                                    Comment


                                      Atleiskit diletantui. O ar yra koks nors realus skirtumas tarp raudono ir įprasto asfalto? Na apart estetinės pusės.
                                      Kaip po dykumą blaškiausi

                                      Comment


                                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                        Atleiskit diletantui. O ar yra koks nors realus skirtumas tarp raudono ir įprasto asfalto? Na apart estetinės pusės.
                                        Skirtumas tik spalvoje ir kainoje. Tako fizinėms savybėms - jokios įtakos.

                                        Comment


                                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                          Atleiskit diletantui. O ar yra koks nors realus skirtumas tarp raudono ir įprasto asfalto? Na apart estetinės pusės.
                                          Tai tik estetinė pusė. Bet miestui estetinė pusė yra labai svarbus dalykas. Estetiškai patrauklus miestas gali lemti jo turistinį patrauklumą ir sėkmę.

                                          Kitas estetinės raudono tako pusės privalumas - tai atskyrimas nuo pėsčiųjų takų. Kaip žinia, pėsčiųjų takai dažniausiai yra betono spalvos - pilki. Norint, kad dviračių takas bent vizualiai atsiskirtų ir būtų aiškiai matomas net "akliems" pėstiesiems - jis turėtų būti kitos spalvos.

                                          Todėl pvz. pagrindinėse Senamiesčio gatvėse rasi ne betonines trinkeles, o granitines (bent jau ten, kur buvo normaliai atnaujinta). Štai kodėl Neries krantinėje dedamos skirtingų spalvų ir dydžių plytelės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X