Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus meras pristatė upės krantinės rekonstrukcijos 2 etapą
http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d34313734
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siek tiek sokiruoja tiesa sakant... Negi Lietuvoje nera zmoniu kurie dviraciais vazinetu?Parašė felar Rodyti pranešimąNaujasis raudonasis Neries kratinių dviračių takas kuris turėjo būti raudono asfalto patapo raudonų trinkelių. Baigia jau iki Geležinio vilko tilto sudėliot šitą puzzle.
Atvaizdas
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesiog trūksta žodžių. Tik keiktis belieka. Kas projektuotuojams diplomus išdavė? Ką sau galvoja Vilniaus savivaldybė? Tas trinkeles tik išraut nafik ir į Nerį sumest. Būtų puikus performansas, o tuo pačiu ir pilietinė akcija.Parašė felar Rodyti pranešimą
Debilai, negaliu.
Reik pažiūrėt nuotraukas, bet įtariu, kad anksčiau ten buvo šaligatvis iš didesnio formato plytelių. Vadinas, buvo išardytas prastas variantas ir suklotas dar blogesnis. Regresas.Paskutinis taisė abruo; 2016.05.23, 20:06.Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir vis dar tęsiasi idiotizmas su tomis trinkelėmis...
Išardomos dangos turi būti naudojamos tik ten, kur po šaligatviu ar dviračių taku yra daug požeminių komunikacijų, kabelių ir pan. Visur kitur turėtų būti naudojamos liejamos dangos: asfaltas, betonas. Labai gaila, kad šitos esminės taisyklės mūsų urbanistai vis dar neperkando.
Net jeigu ir norima pakloti dviračių taką iš išardomų dangų, ar tikrai būtina tą daryti iš smulkių trinkelių. Juk galima tą padaryti iš spalvotų šaligatvio plytelių 50x50 cm arba net didesnių. O dar geriau, jeigu jos būtų be nusklembtų kraštų. T.y. suklotos apverstos.
Nors yra ir trinkelės be nuožulų (nusklembtų kraštų), bet labai abejoju, kad čia klojamos būtent tokios.
Nors aišku ko norėti, jeigu net reklaminiame plakate sugebama pavaizduoti dviejų krypčių, bet vienos eismo juostos dviračių takus.Paskutinis taisė sleader; 2016.05.23, 20:29.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 idomiai kaip ir nuo vidurio reikia pradet kad tarpo neliktu?
Vis tiek negaliu atsistebeti negi negalima Simasiui I facebooka surasyt ir parodyt?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau parašyta ir acknowledginta. Žiūrėsim kas bus dabar.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 idomiai kaip ir nuo vidurio reikia pradet kad tarpo neliktu?
Vis tiek negaliu atsistebeti negi negalima Simasiui I facebooka surasyt ir parodyt?
https://www.facebook.com/remigijus.s...7D&pnref=story

Lygtais šitas projektas finansuojamas Green Hall lėšomis.Paskutinis taisė felar; 2016.05.23, 23:23.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuo, kad jei važiuoji greičiau nei eini - labai krato.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąO kuo blogos betoninės trinkelės (apart to kad atrodo prasčiau nei granitinės)? Nidoje dviračių takas būtent tokiomis grįstas, važinėjau ir jokio diskomforto nepastebėjau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Krato tik važiuojant kokia nors Pilies g., kai tų dviračių takų tiek nedaug, tai bet koks naujas takas vilniečiams labai gerai.Parašė vėkas Rodyti pranešimąTuo, kad jei važiuoji greičiau nei eini - labai krato.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, pats dviračiu važinėju mieste ir tos plytelės niekuo netrukdo. Nes važinėju su tam tinkamom padangom ir dviračiu. O rėkauja tai tie užknisantys neva "profesionalūs sportininkai", važinėjantys plentinėmis plonomis padangomis mieste, krato juo mat, o gatvėje pypina mašinos, nors jie mat tokie kieti, kad mano galintys išlaikyt mašinų greitį ir važiuoja per kelią besimaskatuodami prieš kapotą!
Viskas gerai su tuo taku, bent bus vienu daugiau. Asfalto deja nematysim manau iš valstybinių pinigų, visgi sunkiau padaryt ir brangiau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vokietijoje plytelės stačių briaunų ir daug didesnės, plius sudėtos išilgai. Čia smulkios trinkelės su nuožulniais kraštais kas yra tikra tarka.Parašė shimon Rodyti pranešimąEsu daug važinėjęs Vokietijoje, kur daug dviračių takų iš plytelių ir nieko blogo tame nematau.
UPDATE: Šimašiaus atsakymas.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau, kad tarpo neliks, apatinėje dalyje matosi, kad ten deda didesnes plyteles pėstiesiems, tai tikriausiai ten kur dabar tarpas, des irgi naujas plyteles. Šiaip manau dviratininkai tikriausiai ten naudosis pėsčiųjų taku... Bent aš taip daryčiau tai tikrai.Parašė LBP Rodyti pranešimąTarpą užpildys nupjautom plytelėm
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai čia statant už mokesčių mokėtojų pinigus galima sau pasitvirtinti taisykles, reikalauti raudono asfalto, kurį gal tik viena kita įmonė šalyje moka pagaminti ir jo kaina gaunasi nesvietiška dėl mažų apimčių bei konkurencijos nebuvimo. Tuo tarpu privatūs investuotojai skaičiuojasi pinigus ir daro kas pigiau/praktiškiau. Žinoma trinkeles reikėtų dėti be nuožulų.Parašė felar Rodyti pranešimąVokietijoje plytelės stačių briaunų ir daug didesnės, plius sudėtos išilgai. Čia smulkios trinkelės su nuožulniais kraštais kas yra tikra tarka.
UPDATE: Šimašiaus atsakymas.
Atvaizdas
Comment
 


							
						
Comment