Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Ar tikrai laimės neturėdami reikiamos patirties?.. Tuo labiau jų jungtinėje veikloje irgi nebūtų.
    O kaip Nacionalinį Stadioną pretendavo statyti 1 asmens UAB'as, iš esmės nevykdęs jokios veiklos?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      O kaip Nacionalinį Stadioną pretendavo statyti 1 asmens UAB'as, iš esmės nevykdęs jokios veiklos?
      Nu ir buvo atmestas dėl tos priežasties, net kai teismas sugrąžino dėl terminų. + ten buvo jungtinis projektas, kas iš karto negalėtų vykti (su juodame sąraše esančia įmone) kaip ir minėta.
      Vilniaus nacionalinį stadioną konkurso komisija antrą kartą iš pirkimo pašalino sausio pabaigoje dėl nepakankamos kvalifikacijos ir galbūt melagingai teiktų duomenų.
      https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...intas-teiseta
      Paskutinis taisė bato_usai; 2021.05.12, 09:03.

      Comment


        Comment


          Idomu ar savivaldybe kazkada prades iforminti desire paths kuriuos neisvengiamai ismina zmones?

          Comment


            šitos problemos nebūtų, jeigu projektuojant bent 5min. pasuktų galvą, kaip žmonės vaikšto, nes projektuoti 90 laipsnių kampais šaligatvius gali tik tas, kuris rankose laiko GOST'ą.
            O šiaip laukiu, kada bus sutvarkyta šita blectva, nes čia yra kaip ėjimas ant ešafoto prieš kartuves:
            Click image for larger version  Name:	foto.jpg Views:	0 Size:	27,0 kB ID:	1899018

            Comment


              Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
              Idomu ar savivaldybe kazkada prades iforminti desire paths kuriuos neisvengiamai ismina zmones?
              Yra tokių atvejų berods Vilniuje.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                O šiaip laukiu, kada bus sutvarkyta šita blectva, nes čia yra kaip ėjimas ant ešafoto prieš kartuves:
                Tai galit nebelaukt, niekas nepasikeis kol nepastatys tilto sujungimo su Artery.

                Comment


                  O kodėl kažkas turėtų keistis rekonstravus tiltą? Nesikeis ten niekas su esama jungtimi. Rekonstravus tiltą (pristatant viaduką) prisijungs naujas dvirtakis su šaligatviu į esamo tilto centrinę dalį. Esama jungtis prie gatvės liks.

                  Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
                    Aš ne saugaus eismo žinovas, tad nežinau, kaip spręsti, bet pėsčiajam ten mirtis, nes nei dviratininkai stoja, nei paspirtukai praleidžia pėsčiuosius. Gaunasi, kad nuo CUP einant atsiduri įsivazduojamoje poros cm salelėje, kur iš galo (perėjos) važiuoja automobiliai, kai tik perėja pereinama, o iš šonų vyksta paspirtukų ir dviračių chaosas, kuriems kažkodėl KET negalioja ir jie niekur nestabdo. Rezultatas - per 1 mėn. mačiau 4x kaip numašami žmones, 1x kviečiau greitąją.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      O kodėl kažkas turėtų keistis rekonstravus tiltą? Nesikeis ten niekas su esama jungtimi. Rekonstravus tiltą (pristatant viaduką) prisijungs naujas dvirtakis su šaligatviu į esamo tilto centrinę dalį. Esama jungtis prie gatvės liks.

                      Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
                      Pastačius tilto sujungimą su Artery bus panaikinta perėja (kas realiai sukurs toje vietoje dar didesnį chaosą, nes ir dabar ten žmonės kerta gatvę grynai bet kur atkarpoje ties VCUP, bet čia diskusija pėsčiųjų perėjų temai, o ne šitai), tada bus logiška pastumt "dviračių T sankryžą" arčiau gatvės.

                      Comment


                        Niekas perėjos nenaikins, nesuprantu kas šituos gandus paskleidė Viadukas skirtas ne automobilių patogumui, o tam kad nuo baltojo tilto būtų galima užkilti iki Konstitucijos pr nekertant Upės g. bei sumažinti įkalnę ratuotiems. Kurie eis į sakurų parką, VCUP pirmą aukštą ar automobilių aikštelę prieš jį nuo Baltojo tilto ar laisvalaikio zonoos vis tiek reikės kažkaip kirsti gatvę ir perėja liks.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
                          Šitą sankryžą paprasčiausiai reikėtų iškloti trinkelėmis ir padaryti 'shared space', kad niekam nebūtu akivaizdi pirmenybė ir dviratininkai/paspirtukai natūraliai sulėtintų greitį.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Niekas perėjos nenaikins, nesuprantu kas šituos gandus paskleidė
                            Vilniaus miesto savivaldybė

                            Comment


                              „Vilniaus planas” yra Vilniaus miesto savivaldybė, kurio logo nuotraukos apačioj ir jie tikrai ten nesiruošė jokios perėjos naikint:

                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Feb 20, 2018
                              Click image for larger version  Name:	image_105698.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	1899265
                              PP nebeturiu, citify irgi nebėra nuorodos, bet vienoje jų foto išsididinus, matosi, jog lieka ir gatvės susiaurinimas perėjai, ir „keturšalė” dviračių sankryža su nenaikinama nuovaža į gatvę: https://citify.eu/wp-content/uploads...iadukas-02.jpg

                              Ką dabar peza nelegaliai dirbantis vyr. miesto inžinierius ar kažkas iš tos serijos, tai nelabai įdomu, nes jau ne kartą prigauti meluojant. Kažkodėl už dviračius ir darnų judumą atsakingi VMS'ininkai, kiek man žinoma, dar nei karto nebuvo prisijungę į PP per Zoom'us ir pan. PP metu dėl formalumo pasodinta moterėlę iš VMS, kuri į klausimus neatsako ir tiesiog praktiškai visada tyli.

                              Su shared space'ais toli nevažiuosi. Reikėjo pirminėse oficialiose stadijose galvot ką daryt. Jei tirtų eismo srautus (pėsčiųjų ir dviračių), kaip to reikalauja STR, tai gal nebūtų tokios sankryžos dabar. Gal reikėjo išvis nukreipti apvažiavimą bent po tiltu. Bent nepatvinus upei, kad būtų galima naudotis, o ne share'intis space'intis, mieste, kuris 4 kartus didesnis už Paryžių. Dėl R.D. statistikos – žiauru. Ten baisu ir su dviračiu važiuot, beje. Kiek pamenu, VMS net nesugebėjo operatyviai pašalinti šiukšledėžės maisto vagonėlio, kuriam pati ir davė leidimą.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Su shared space'ais toli nevažiuosi. Reikėjo pirminėse oficialiose stadijose galvot ką daryt. Jei tirtų eismo srautus (pėsčiųjų ir dviračių), kaip to reikalauja STR, tai gal nebūtų tokios sankryžos dabar. Gal reikėjo išvis nukreipti apvažiavimą bent po tiltu. Bent nepatvinus upei, kad būtų galima naudotis, o ne share'intis space'intis, mieste, kuris 4 kartus didesnis už Paryžių. Dėl R.D. statistikos – žiauru. Ten baisu ir su dviračiu važiuot, beje. Kiek pamenu, VMS net nesugebėjo operatyviai pašalinti šiukšledėžės maisto vagonėlio, kuriam pati ir davė leidimą.
                                Šiaip kažkur kitur ten dviračių tako nepravesi, tai reiktų greitį mažinančių priemonių (kaip automobiliams). Dar kiek prieš tą sankryžą asfaltuotą dviračių taką galima būtų pakeisti nelygiomis trinkelėmis, o tiesiai toje vietoje dar ir įrengti paaukštinimą.

                                O šiaip dar labai pavojingas (tik ten išvis išsprendžiama gal tik įspėjus minti lėčiau) yra dviračių takas ant paties baltojo tilto. Prieš kelias dienas net minant gana lėtai vos spėjau sustabdyti kai nuo laiptų tiesiai priešais vaikas išbėgo, gerai, kad dviračio stabdžiai geri.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  O šiaip dar labai pavojingas (tik ten išvis išsprendžiama gal tik įspėjus minti lėčiau) yra dviračių takas ant paties baltojo tilto. Prieš kelias dienas net minant gana lėtai vos spėjau sustabdyti kai nuo laiptų tiesiai priešais vaikas išbėgo, gerai, kad dviračio stabdžiai geri.
                                  Įkeltoje pastarojoje nuotraukoje (ties 2-jetu) pasiūliau iš dešinės viaduko pusės prakišti laiptus pro apačia į kairę, kad nebūtų kertamas dviračių takas, o dar akloji zona dėl tvoros ir stačiai kylančių laiptų. Atsakė, kad neatsižvelgs į siūlymą. VMS at its finest.

                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    „Vilniaus planas” yra Vilniaus miesto savivaldybė, kurio logo nuotraukos apačioj ir jie tikrai ten nesiruošė jokios perėjos naikint:
                                    Kad ruošėsi...

                                    Vilniaus miesto savivaldybei pristatyti patikslinti projektiniai siūlymai, kuriuose detaliai iliustruojama, kokie pokyčiai laukia šios erdvės. Kaip pateikiama projektiniame pasiūlyme, virš Upės gatvės turėtų atsirasti naujas pėsčiųjų ir dviračių tiltas, kuris tolygiai susijungtų su Baltuoju tiltu bei erdve prie naujai statomo multifunkcinio centro K18B. Siūloma dabartinę pėsčiųjų perėją panaikinti arba padaryti reguliuojama, nes įrengus tiltą perėjos svarba turėtų sumažėti, taip pat siūloma panaikinti vieną iš dviejų įvažiavimų į CUP prekybos centrą.

                                    Comment


                                      Parašė Burokas Rodyti pranešimą

                                      Šitą sankryžą paprasčiausiai reikėtų iškloti trinkelėmis ir padaryti 'shared space', kad niekam nebūtu akivaizdi pirmenybė ir dviratininkai/paspirtukai natūraliai sulėtintų greitį.
                                      Puikus būdas numušti pėsčiųjų kėglius lekiant paspirtuku. "Naturaliai" sulėtinančio paspirtukininko dar neteko matyti

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Puikus būdas numušti pėsčiųjų kėglius lekiant paspirtuku. "Naturaliai" sulėtinančio paspirtukininko dar neteko matyti
                                        Pabandyk nesulėtinti paspirtuko per nelygų grindinį (galima būtų net ne trinkelėmis, o tarkim tašytu akmeniu išgrįsti), dantis gali išsidaužyti ir akys fokusą dėl vibracijos pameta.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą

                                          Pabandyk nesulėtinti paspirtuko per nelygų grindinį (galima būtų net ne trinkelėmis, o tarkim tašytu akmeniu išgrįsti), dantis gali išsidaužyti ir akys fokusą dėl vibracijos pameta.
                                          Na jeigu padarysi kelią sunkų važiavimui tai tada aišku ir nevažiuos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X