Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos projektai
Collapse
X
-
Stambių vystytojų, supirkusių didžiulius sklypus pasekmė? Štampuoti tą patį dizainą pigiau.
-
Teko pasivažinėti po Klaipėdą ir apylinkęs - pozityviai nustebino bendrų regioninių architektūros bruožu išlaikymas suburbijoje. Jis - pastebimas net ir modernios architektūros namuose, kas man labai patiko (net jei ir kai kurios spalvų kombinacijos ir buvo ne mano skonio). Šie nauji rajonai turi savo bendrą, klaipėdietišką ‘vaibą’, skirtingai nei Vilniuje, kur statoma belenkas ir belenkaip. Įdomu kokiu būdu Klaipėda sugebėjo tai pasiekti - ar čia natūraliai taip gavosi?
(Nuotraukos buvo darytos iš automobilio tad kokybė - labai prasta).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ten šalia planuoja naują sporto kompleksą, bet jis stovės kitoje pastato pusėje.Todėl tikrai keistas sprendimas komerciją yra atsukta į "vidaus" pusę.Parašė ttttt Rodyti pranešimąUžstatymas atrodo labai miestietiškai, bet kodėl pagrindinė komercija yra atsukta į "vidaus" pusę? Ten gal yra planuojama nauja gatvė? Gal net yra kažkoks naujo kvartalo planas? Šiaip kaip tik neseniai buvau apėjęs tą rajoną ir pagalvojau, kad Klaipėdai labai pasisekė, nes liko tokios didžiulės, praktiškai visiškai tūščios, Sovietų nesugadintos teritorijos kaip šita, dar didesnė Kooperacijos gatvėje ir didžiausia, kur jau yra suplanuoti Bastionų namai (nekalbu apie šalia esančią gigantišką Klaipėdos energijos teritoriją, nes ten visgi konversija ir yra žymiai sudėtingiau). Tokie lokalūs centrai tarp sovietinio/senesnio užstatymo stipriai pakeltų gyvenimo kokybės lygį toje miesto dalyje.
Komentuoti:
-
Jums gal su teksto supratimu kažkas blogai, ar čia visi architektai (sprendžiant būtent iš jūsų minimų viešų aptarimų) į bet kokį projekto aptarimą ar klausimą reaguoja kaip įsižeidę aštuonmečiai, nes a priori jie yra protingesni ir viską žino geriau?Parašė LBP Rodyti pranešimą
Ironija gerai, bet tikrai blogąja prasme stebina nuolat internetuose nepatenkintų asmenų floodas, kai tuo tarpu viešuose aptarimuose dalyvių apskritas 0, nors būtent tokių renginių metu yra laikas ir vieta teikti siūlymus, į kuriuos, esant svariems argumentams, reaguoti privaloma.
Kurioje "Užstatymas atrodo labai miestietiškai, bet kodėl pagrindinė komercija yra atsukta į "vidaus" pusę? Ten gal yra planuojama nauja gatvė? Gal net yra kažkoks naujo kvartalo planas?" vietoje jūs radote nepasitenkinimą? Kad dalyvauti tokiose viešuose aptarimuose reikia bent žinoti vietos kontekstą, ko aš ir paklausiau, nes esu vilnietis ir neradau jokios informacijos, kad toje vietoje yra kažkokių kitų planų.
Komentuoti:
-
Asmeniškai tai būna toks jausmas, kad kai kažką pastebi, pagalvoji - juk tu paprastas žmogus architektūros srityje, o projektą darė profai, tai turbūt tai buvo apgalvota ir atmesta dėl priežasties, kurios tu nežinai. Nes kartais būna elementarūs dalykai, kur atrodo neįmanoma, kad profai suklystų. Ir dėl to neteiki to pasiūlymo.Parašė LBP Rodyti pranešimą
Ironija gerai, bet tikrai blogąja prasme stebina nuolat internetuose nepatenkintų asmenų floodas, kai tuo tarpu viešuose aptarimuose dalyvių apskritas 0, nors būtent tokių renginių metu yra laikas ir vieta teikti siūlymus, į kuriuos, esant svariems argumentams, reaguoti privaloma.
Komentuoti:
-
Ironija gerai, bet tikrai blogąja prasme stebina nuolat internetuose nepatenkintų asmenų floodas, kai tuo tarpu viešuose aptarimuose dalyvių apskritas 0, nors būtent tokių renginių metu yra laikas ir vieta teikti siūlymus, į kuriuos, esant svariems argumentams, reaguoti privaloma.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
You must be fun at parties
Architektūros ir urbanistikos forume paklaust klaipėdiečių ar žino kažką apie tam tikro rajono planus yra retorinis klausimas 
Komentuoti:
-
You must be fun at partiesParašė LBP Rodyti pranešimą
Viešas pasiūlymų svarstymas ir susirinkimas vyks online liepos 21d. - galima užduoti klausimus architektams, o svarbiausia - pateikti argumentuotus raštiškus pasiūlymus. Retorinių klausimų rašinėjimai forume naudos neduoda.
Architektūros ir urbanistikos forume paklaust klaipėdiečių ar žino kažką apie tam tikro rajono planus yra retorinis klausimas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viešas pasiūlymų svarstymas ir susirinkimas vyks online liepos 21d. - galima užduoti klausimus architektams, o svarbiausia - pateikti argumentuotus raštiškus pasiūlymus. Retorinių klausimų rašinėjimai forume naudos neduoda.Parašė ttttt Rodyti pranešimąUžstatymas atrodo labai miestietiškai, bet kodėl pagrindinė komercija yra atsukta į "vidaus" pusę? Ten gal yra planuojama nauja gatvė? Gal net yra kažkoks naujo kvartalo planas? Šiaip kaip tik neseniai buvau apėjęs tą rajoną ir pagalvojau, kad Klaipėdai labai pasisekė, nes liko tokios didžiulės, praktiškai visiškai tūščios, Sovietų nesugadintos teritorijos kaip šita, dar didesnė Kooperacijos gatvėje ir didžiausia, kur jau yra suplanuoti Bastionų namai (nekalbu apie šalia esančią gigantišką Klaipėdos energijos teritoriją, nes ten visgi konversija ir yra žymiai sudėtingiau). Tokie lokalūs centrai tarp sovietinio/senesnio užstatymo stipriai pakeltų gyvenimo kokybės lygį toje miesto dalyje.
Komentuoti:
-
Užstatymas atrodo labai miestietiškai, bet kodėl pagrindinė komercija yra atsukta į "vidaus" pusę? Ten gal yra planuojama nauja gatvė? Gal net yra kažkoks naujo kvartalo planas? Šiaip kaip tik neseniai buvau apėjęs tą rajoną ir pagalvojau, kad Klaipėdai labai pasisekė, nes liko tokios didžiulės, praktiškai visiškai tūščios, Sovietų nesugadintos teritorijos kaip šita, dar didesnė Kooperacijos gatvėje ir didžiausia, kur jau yra suplanuoti Bastionų namai (nekalbu apie šalia esančią gigantišką Klaipėdos energijos teritoriją, nes ten visgi konversija ir yra žymiai sudėtingiau). Tokie lokalūs centrai tarp sovietinio/senesnio užstatymo stipriai pakeltų gyvenimo kokybės lygį toje miesto dalyje.
Komentuoti:
-
Gamybinį pastatą neegzistuojančioje Komunarų gatvėje keis administracinis su butais
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...nis-su-butais/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaskart važiuojant Agluonos gatve vis pagalvoju, kad ant to pastato nukristu koks meteoritas, o dabar prie pabaisos prilipdo kitą pabaisąParašė acetonas Rodyti pranešimąNumatoma plėsti jūrininkų centrą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Numatoma plėsti jūrininkų centrą
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ininku-centra/
Paskelbti Agluonos g. 5 esančio Jūrininkų centro rekonstravimo ir paskirties keitimo projektiniai pasiūlymai. Numatoma, kad po rekonstrukcijos čia bus administracinis pastatas su sporto paskirties patalpomis.Esamas pastatas yra dviejų aukštų, mūrinės konstrukcijos. Rekonstruojant jame numatomi nežymūs pakeitimai, nekeičiant laikančiųjų konstrukcijų. Bus griaunamos kai kurios pertvaros, pasikeis patalpų paskirtis, atsisakoma kavinės.
Taip pat projektuojamas jūrininkų gelbėjimosi treniruočių baseinas su pagalbinėmis patalpomis, mokymo klasės. Po pertvarkos vietoje nešildomos aukštalipių erdvės atsiras du aukštai, skirti mokymo klasėms ar kitoms reikmėms.
Numatoma, kad pastato plotas padidės nuo 583,28 iki 1553,06 kv. m. Sklypo užstatymo intensyvumas didėtų nuo 15 iki beveik 40 proc.
Šiuos projektinius pasiūlymus parengė UAB „Restitas“.
Komentuoti:
-
Visai buvau pamiršęs apie kišenės prailginimą. Tačiau buvo žadėta griauti šalia sąnkryžos stovinti pastatą ir padaryti kaip čia:Parašė vap Rodyti pranešimą
Padarė tam tikrus pakeitimus (https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...isis-is-esmes/), anksčiau buvo tik "kišenė" 2-3 mašinoms, dabar telpa 10+.
https://www.google.lt/maps/@55.70349...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Padarė tam tikrus pakeitimus (https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...isis-is-esmes/), anksčiau buvo tik "kišenė" 2-3 mašinoms, dabar telpa 10+.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo.
Komentuoti:
-
„Poilsio paskirties namas“ man skamba kaip spa centras ar viešbutis, o ne gyvenamasis namas. Neaišku, kiek butų bus šiame name, bet panašu, kad kiekvienam iš jų bus mažiausiai po vieną vietą, o prie jų dar papildomos vietos darbuotojams ir administracijai, nes nu kaipgi kitaip mūsų krašte? Važiuosi į darbą VT kaip koks bomžas? Pff... O kalbant apie apsistojusius tame pastate, tai vien faktas, kad ten kiekvienam atvažiavusiam bus vieta automobiliui, sakai, neskatins tuo automobiliu vėliau važinėti visur, kur tik įmanoma? Kodėl kurortinės zonos paribiuose nestatomos „statyk ir važiuok“ (ar „statyk ir eik“) aikštelės ar daugiaaukščiai parkingai, aiškiai parodant, kad važinėjimas automobiliu šioje zonoje nėra pageidaujamas?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad kaip tik labiau skatinama į centrą, visuomeninius objektus atvykti be automobilio, o ne į savo gyvenamą vietą be automobilio....
Be to, kažkodėl Klaipėdos miesto savivaldybė priskiria Melnragę 4-ai zonai (likusiam miestui) su minimaliu parkavimo vietų koeficientu 1, kai Smiltynė (3 zona) turi koeficientą 0.75.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 20:51.
Komentuoti:
-
Kad kaip tik labiau skatinama į centrą, visuomeninius objektus atvykti be automobilio, o ne į savo gyvenamą vietą be automobilio....Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti.
.
Komentuoti:
-
Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti. Antra, Melnragė yra kurortinė miesto zona, taigi prioritetas mažesnei oro ir akustinei taršai turėtų būti didesnis negu likusiame mieste.Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Pritariu, kad čia ne blogiausias atvejis: požeminis parkingas visada yra geriau miesto zonoje. Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad viskas ok su tokiu gausiu automobilių vietų skaičiumi. Tokie parkingai tik dar labiau didina skepticizmą dėl viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo eisme, nes „nu kam reikia ubagus šerti ir stabdyti normalių žmonių eismą, jei vis tiek visada bus kur mašiną pasistatyt?“. Vien idėjinių ar nevairuojančių žmonių nepakaks mažinti automobilizmui, nes daugumai žmonių egzistuoja vien patogumo klausimas ir nieko daugiau.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 19:28.
Komentuoti:
-
Pakeliui į šiaurinį molą ir Melnragės (dbr. Odesos) parką, kurie yra dideli traukos taškai. Tačiau dėl šalia esančios KN ta vieta nėra labai maloni gyvenimui.Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Komentuoti:
-
Na didžioji dalis parkingo bus po namu, kas jau yra gerai. Požeminis parkingas ten turbūt sunkiai gautusi, nes statoma ant pajūrio smėlio. Parkingo tarp gatvės ir namo irgi kaip ir nebus. Tik bus daug laiptų kas nėra labai gerai. Tai jo jei neantžeminė aikštelės dalis būtu labai gerai.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąLabai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?
Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo. Šiaip Lidekio gatvę reiktų siaurint iki trijų juostų tarp viaduko ir Melnragės žiedo, paliekant vieną juostą link Melnragės, dvi link Studlendo, iš kurių pirmoji būtu izoliuota A juosta.Tarp viaduko ir Studlendo važiuojant link miesto pridėdi dar papildomą juostą automobiliams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Komentuoti:
Komentuoti: