Parašė LBP
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos projektai
Collapse
X
-
Ofiso planktono trūkmumą centre reikia tikėtis išspręs Memelio miestas. Gal tada ir pagyvės senamiestis per pietus.
-
Didžioji dalis naujamiesčio gatvių yra su prieškariniu grindiniu ar normaliu asfaltu ir gerais šaligatviais. Benkunskas Vilniuje ne ką geriau aptvarko. Kokios problemos su parkavimu Šimkaus gatvėje? Ten reiktų juostas perbraižyt, bet prasilenkt problemų nekyla.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.
Kalbant apie Naujamiestį, mane nuoširdžiai stebina kokiais reikia būti arba debilais, arba tiesiog bbdėti ant savo miesto, kad tiek metų nedaryti nieko su pvz štai tokia gatve, kurioje leidžiama parkuotis iš abiejų pusių:
Ir realiai lieka tik viena juosta ir visiškas chaosas darbo valandomis:
Lygiai tokia pati situacija yra Šimkaus gatvėje. Svarbiausia, kad čia net nereikia jokių investicijų, rekonskturcijų ar remontų, viskam pakeisti užtenka dviejų ženklų, bet Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą
Šiais metais centre daug renovacijų buvo. Reikia tikėtis, kad renovacijų tempai nelėties ir vykdomi projektai bus užbaigti tvarkingai.
Komentuoti:
-
O ką siūlote daryti? Kartais tokie nestandartiniai kūrybiški sprendimai padeda.Parašė LBP Rodyti pranešimąJeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.
Komentuoti:
-
Jeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viskas pagal planą kaip priklauso humanizuotojų nesugadintam miestui. BRT projektas numarintas, mažos taršos zonos neapmokestintos (ir išvis egzistuoja iš esmės tik popieriuje), senamiestis gaivinamas per nemokamą parkavimą dienos pietų laikotarpiu, 10 000 naujų parkingo vietų tvarkingai po truputį įrenginėjamos miegamuosiuose rajonuose. Atgimimo aikštės garažas stumiasi į priekį. Pora pastatų dar nugriauta eismo pralaidumui didinti. Iki tobulybės jau nebetoli.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Taip, mes jau turime gatvę su parkingu, bet jeigu gatvėje su parkingu padaryti dar gatvę su parkingu?Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.
<...>
Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą
Komentuoti:
-
Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Klaipėdoj labiausiai pasigendu fasadų ir kai kurių gatvių renovacijos.
Kalbant apie Naujamiestį, mane nuoširdžiai stebina kokiais reikia būti arba debilais, arba tiesiog bbdėti ant savo miesto, kad tiek metų nedaryti nieko su pvz štai tokia gatve, kurioje leidžiama parkuotis iš abiejų pusių:
Ir realiai lieka tik viena juosta ir visiškas chaosas darbo valandomis:
Lygiai tokia pati situacija yra Šimkaus gatvėje. Svarbiausia, kad čia net nereikia jokių investicijų, rekonskturcijų ar remontų, viskam pakeisti užtenka dviejų ženklų, bet Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas maždaug šitose ribose. Viskas, nuo kur galima pasiekti pačią centriausią lokaciją (Biržos - Pilies tiltai) per 5-10min. pėsčiomis laikyčiau centru. Nors tos vietos apleistos ir galbūt galvose dar nesusiformavę kaip centras.
Paskutinis taisė Sklansky; 2025.08.04, 09:17.
Komentuoti:
-
Kas turima mintyje sakant "Klaipėdos centrui"? Kas tas centras, kuriuo aspektu?Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPrasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.
Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.
Komentuoti:
-
Šiaip aš turiu irgi pritarti, kad tą Liepų g. Dalis tikrai galėtų ir turėtų būti urbanizuota
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tai kuo laikyti ? Šalia Liepų gatvė, pats naujamiestis. Centras yra Akropolis, Šilas, aišku į juos žiūrint sunku tai pavadinti centru. Buvo galimybė pastatyti naują miesto centrą, vietoj Akropolio ir nesąmoningo Helios centroParašė acetonas Rodyti pranešimąTokiu atveju klausimas ar Klaipėdos Fabrikų skersgatvį galima laikyti centru. Nuo pagrindinės centro ašies Tiltų ir H. Manto gatvės ten jau tolokai.
Komentuoti:
-
Tokiu atveju klausimas ar Klaipėdos Fabrikų skersgatvį galima laikyti centru. Nuo pagrindinės centro ašies Tiltų ir H. Manto gatvės ten jau tolokai. Tokiu pačiu atstumu nuo Vilniaus centro yra Šnipiškių lušnynai ir veikiantis kalėjimas.Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Aš turiu omeny tokią Klaipėdą, angarai ir viskas aplink apleista - https://www.instantstreetview.com/@5...f130DTCc1ErVvQ.
Čia yra ne vienas sklypas, o visa visuma. Kai, pavyzdžiui, Kaune tas sklypas prie Akropolio (kur nemanau, kad tai tolygu centrui) yra, kiek man žinoma, vieno savininko. Ir dėl jo viskas stringa.
Komentuoti:
-
Taip, yra tas servisas, bet tas namas paveldinis (spėju), o ir aplink tas kvartalas daugiau mažiau išvystytas.
Aš turiu omeny tokią Klaipėdą, angarai ir viskas aplink apleista - https://www.instantstreetview.com/@5...f130DTCc1ErVvQ.
Čia yra ne vienas sklypas, o visa visuma. Kai, pavyzdžiui, Kaune tas sklypas prie Akropolio (kur nemanau, kad tai tolygu centrui) yra, kiek man žinoma, vieno savininko. Ir dėl jo viskas stringa.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.08.01, 16:35.
Komentuoti:
-
Birštono gatvėj yra toks Senamiesčio autoservisas vietoj sinagogos, ir bendrai santykinai apleistas kvartalas palei K. M. pr. Senamiesty kur kažkada veikė Jurgis ir Drakonas restoranas, bet gal turi šansų vystytis ypač po normalesnės K. M. pr. ir ypač Birštono g. konvercijos.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąBet tiesiog angarų su autoservisais neatsimenu, kad būčiau dar matęs Kauno ar Vilniaus centre.
Klaipėdoj labiausiai pasigendu fasadų ir kai kurių gatvių renovacijos, kurią Kaunas patyrė Naujamiestyje po kažkur 2015 m. Senamiestis sumoj geresnėj būklėj nei Kauno.Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.01, 13:00.
Komentuoti:
-
Bastionų namų ir Memelio projektas juda. Policijos pastatas rekonstruojamas. Trinyčių gamyklos vietoj lyg ir žemės darbai prasidėjo. Energijos teritorijos konversija irgi planuojama. Aišku yra Klasco ir laivų statyklos, bet jų niekaip neiškelsi be Vilniaus malonės.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPrasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.
Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.
Kaune apleistos/neišvystytos Brastos ir Minkovskių gatvės. Teritorija tarp Akropolio ir geležinkelio stoties apleista.
Komentuoti:
-
Galima pavardinti? Aš turiu omeny gryną centrą, Manufaktūrų g. neskaitau centru. Kaune tai Lituanicos gamykla, na dar iš dalies Stumbro gamykla.
Bet tiesiog angarų su autoservisais neatsimenu, kad būčiau dar matęs Kauno ar Vilniaus centre.
Komentuoti:
-
Dėl Kauno nežinau, bet Vilniuje pilna tokių vietų.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąKaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai.
Komentuoti:
-
Prasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.
Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.
Komentuoti:
-
Naujasis kruizinių laivų terminalas ir uosto direkcija. Reikia naujos temos
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: