Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Jeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.
    Ofiso planktono trūkmumą centre reikia tikėtis išspręs Memelio miestas. Gal tada ir pagyvės senamiestis per pietus.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.

    Kalbant apie Naujamiestį, mane nuoširdžiai stebina kokiais reikia būti arba debilais, arba tiesiog bbdėti ant savo miesto, kad tiek metų nedaryti nieko su pvz štai tokia gatve, kurioje leidžiama parkuotis iš abiejų pusių:



    Ir realiai lieka tik viena juosta ir visiškas chaosas darbo valandomis:


    Lygiai tokia pati situacija yra Šimkaus gatvėje. Svarbiausia, kad čia net nereikia jokių investicijų, rekonskturcijų ar remontų, viskam pakeisti užtenka dviejų ženklų, bet Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą
    Didžioji dalis naujamiesčio gatvių yra su prieškariniu grindiniu ar normaliu asfaltu ir gerais šaligatviais. Benkunskas Vilniuje ne ką geriau aptvarko. Kokios problemos su parkavimu Šimkaus gatvėje? Ten reiktų juostas perbraižyt, bet prasilenkt problemų nekyla.

    Šiais metais centre daug renovacijų buvo. Reikia tikėtis, kad renovacijų tempai nelėties ir vykdomi projektai bus užbaigti tvarkingai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Jeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.
    O ką siūlote daryti? Kartais tokie nestandartiniai kūrybiški sprendimai padeda.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Jeigu senamiestį reikia gaivinti pietų metu nemokamu parkingu, galima drąsiai teigti - miestas yra miręs. Lengva, populistinė kova su pasekmėmis, bet ne su priežastimis. Iš esmės tai yra lavono gaivinimas kažkokiais vaistais - priemonė, neduodanti jokios realios naudos. Deja, šia prasme esam kažkoks sovietskas ar permė.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Viskas pagal planą kaip priklauso humanizuotojų nesugadintam miestui. BRT projektas numarintas, mažos taršos zonos neapmokestintos (ir išvis egzistuoja iš esmės tik popieriuje), senamiestis gaivinamas per nemokamą parkavimą dienos pietų laikotarpiu, 10 000 naujų parkingo vietų tvarkingai po truputį įrenginėjamos miegamuosiuose rajonuose. Atgimimo aikštės garažas stumiasi į priekį. Pora pastatų dar nugriauta eismo pralaidumui didinti. Iki tobulybės jau nebetoli.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.
    <...>
    Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą
    Taip, mes jau turime gatvę su parkingu, bet jeigu gatvėje su parkingu padaryti dar gatvę su parkingu?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Klaipėdoj labiausiai pasigendu fasadų ir kai kurių gatvių renovacijos.
    Klaipėdoje kalbant apie Senamiestį ir Naujamiestį galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti gatves, kurioms nereikia remonto arba pilnos rekonstrukcijos. Jeigu grynai apie kelio dangą, Naujamiestis (išskyrus 4-5 gatves 2 iš kurių yra pagrindinės miesto arterijos) yra visiškai ruskyno provincijos lygis. Senamiestis - Vakarų Ukrainos apleistų senamiesčių lygis.

    Kalbant apie Naujamiestį, mane nuoširdžiai stebina kokiais reikia būti arba debilais, arba tiesiog bbdėti ant savo miesto, kad tiek metų nedaryti nieko su pvz štai tokia gatve, kurioje leidžiama parkuotis iš abiejų pusių:

    Click image for larger version

Name:	Šaulių.PNG
Views:	532
Size:	1,60 MB
ID:	2213799

    Ir realiai lieka tik viena juosta ir visiškas chaosas darbo valandomis:

    Click image for larger version

Name:	Šaulių 2.PNG
Views:	519
Size:	1,36 MB
ID:	2213800

    Lygiai tokia pati situacija yra Šimkaus gatvėje. Svarbiausia, kad čia net nereikia jokių investicijų, rekonskturcijų ar remontų, viskam pakeisti užtenka dviejų ženklų, bet Klaipėdos auto-retardai negali sau leisti net pagalvoti apie 20-30 parkavimo vietų panaikinimą

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kažkas maždaug šitose ribose. Viskas, nuo kur galima pasiekti pačią centriausią lokaciją (Biržos - Pilies tiltai) per 5-10min. pėsčiomis laikyčiau centru. Nors tos vietos apleistos ir galbūt galvose dar nesusiformavę kaip centras.

    Click image for larger version  Name:	IMG_4334.jpeg Views:	0 Size:	221,7 kB ID:	2213771
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.08.04, 09:17.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Prasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.

    Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.
    Kas turima mintyje sakant "Klaipėdos centrui"? Kas tas centras, kuriuo aspektu?

    Komentuoti:


  • TheNewYork_er
    replied
    Šiaip aš turiu irgi pritarti, kad tą Liepų g. Dalis tikrai galėtų ir turėtų būti urbanizuota

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Tokiu atveju klausimas ar Klaipėdos Fabrikų skersgatvį galima laikyti centru. Nuo pagrindinės centro ašies Tiltų ir H. Manto gatvės ten jau tolokai.
    O tai kuo laikyti ? Šalia Liepų gatvė, pats naujamiestis. Centras yra Akropolis, Šilas, aišku į juos žiūrint sunku tai pavadinti centru. Buvo galimybė pastatyti naują miesto centrą, vietoj Akropolio ir nesąmoningo Helios centro

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą


    Aš turiu omeny tokią Klaipėdą, angarai ir viskas aplink apleista - https://www.instantstreetview.com/@5...f130DTCc1ErVvQ.

    Čia yra ne vienas sklypas, o visa visuma. Kai, pavyzdžiui, Kaune tas sklypas prie Akropolio (kur nemanau, kad tai tolygu centrui) yra, kiek man žinoma, vieno savininko. Ir dėl jo viskas stringa.
    Tokiu atveju klausimas ar Klaipėdos Fabrikų skersgatvį galima laikyti centru. Nuo pagrindinės centro ašies Tiltų ir H. Manto gatvės ten jau tolokai. Tokiu pačiu atstumu nuo Vilniaus centro yra Šnipiškių lušnynai ir veikiantis kalėjimas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Taip, yra tas servisas, bet tas namas paveldinis (spėju), o ir aplink tas kvartalas daugiau mažiau išvystytas.

    Aš turiu omeny tokią Klaipėdą, angarai ir viskas aplink apleista - https://www.instantstreetview.com/@5...f130DTCc1ErVvQ.

    Čia yra ne vienas sklypas, o visa visuma. Kai, pavyzdžiui, Kaune tas sklypas prie Akropolio (kur nemanau, kad tai tolygu centrui) yra, kiek man žinoma, vieno savininko. Ir dėl jo viskas stringa.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.08.01, 16:35.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Bet tiesiog angarų su autoservisais neatsimenu, kad būčiau dar matęs Kauno ar Vilniaus centre.
    Birštono gatvėj yra toks Senamiesčio autoservisas vietoj sinagogos, ir bendrai santykinai apleistas kvartalas palei K. M. pr. Senamiesty kur kažkada veikė Jurgis ir Drakonas restoranas, bet gal turi šansų vystytis ypač po normalesnės K. M. pr. ir ypač Birštono g. konvercijos.

    Klaipėdoj labiausiai pasigendu fasadų ir kai kurių gatvių renovacijos, kurią Kaunas patyrė Naujamiestyje po kažkur 2015 m. Senamiestis sumoj geresnėj būklėj nei Kauno.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.01, 13:00.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Prasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.

    Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.
    Bastionų namų ir Memelio projektas juda. Policijos pastatas rekonstruojamas. Trinyčių gamyklos vietoj lyg ir žemės darbai prasidėjo. Energijos teritorijos konversija irgi planuojama. Aišku yra Klasco ir laivų statyklos, bet jų niekaip neiškelsi be Vilniaus malonės.

    Kaune apleistos/neišvystytos Brastos ir Minkovskių gatvės. Teritorija tarp Akropolio ir geležinkelio stoties apleista.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Galima pavardinti? Aš turiu omeny gryną centrą, Manufaktūrų g. neskaitau centru. Kaune tai Lituanicos gamykla, na dar iš dalies Stumbro gamykla.

    Bet tiesiog angarų su autoservisais neatsimenu, kad būčiau dar matęs Kauno ar Vilniaus centre.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai.
    Dėl Kauno nežinau, bet Vilniuje pilna tokių vietų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Prasiėjus Klaipėdos centru labai į akis krenta kiek dar daug apleisto, neužstatyto ploto centre. Vien ko verta Klaipėdos energijos teritorijos konversija. Visiškas centras. Kaune ir Vilniuje tokių plotų nebelikę, arba labai mažai. O aplink ten visokie angarai ir menkaverčiai pastatai.

    Ar yra šansų Klaipėdos centrui? Miestas, kuris turbūt labiausiai nukentėjęs dėl persikėlimo į priemiesčius.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Naujasis kruizinių laivų terminalas ir uosto direkcija. Reikia naujos temos

    Click image for larger version

Name:	IMG_4282.jpeg
Views:	423
Size:	1,41 MB
ID:	2213203

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Sendvario miestas

    Click image for larger version

Name:	IMG_4263.jpeg
Views:	509
Size:	1,23 MB
ID:	2213059

    Komentuoti:

Working...
X