Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Klaipėda to dar nematė: Teatro aikštė taps tinklinio arena
    Klaipėdoje planuojami iki šiol neregėti dalykai – pačiame miesto centre, Teatro aikštėje, bus išpilta 150 kubinių metrų smėlio, įrengta tarptautinius standartus atitinkanti tinklinio aikštė su 400 vietų tribūnomis žiūrovams. To priežastis – paskutinį birželio mėnesio savaitgalį, birželio 29-30 dienomis, vyksiantis tarptautinis moterų paplūdimio tinklinio turnyras „Amber Cup – Kredito garantas“...

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    „Strandhalle“ atstatymas: jau yra projektiniai pasiūlymai

    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...O2qPpXKrPRTjG8

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Uostamiestyje pražys japoniškas sodas
    Klaipėdiečius netrukus pakvies japoniškas sodas. Jame bus organizuojami užsiėmimai vaikams ir tėvams, terapinės veiklos, vyks edukaciniai renginiai.

    Vakar Klaipėdos pedagoginėje psichologinėje tarnyboje, kurios kiemelyje ir sužaliuos sodas, iškilmingai įkasta laiko kapsulė, pasodinta svečių iš Japonijos dovanota sakura.

    Pagrindinis idėjos tikslas – sukurti harmoningą japonišką sodą, kuriame galėtų būti organizuojami edukaciniai užsiėmimai, terapijos, taip pat užsiėmimai su vaikais, tėvais, pagalbos specialistais, pedagogais...
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/klaip...s-sodas-916117

    O Vilniuj šitiek metų japoniškas sodas kuriamas tik žodžiais ir pažadais.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Grazuole Klaipeda
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Rekonstrukcija į administracinį/prekybos.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied

    Kaip atrodys „Smiltynės perkėlos“ naujasis terminalas
    https://www.lzinios.lt/Gimtasis-kras...minalas/285493

    „Smiltynės perkėloje“ prasidės Naujosios perkėlos terminalo statybos. Šiam tikslui paskelbtas projektavimo konkursas, o statybas planuojama pradėti jau kitais metais. Kaip pranešama, terminale įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.
    Anot įmonės vadovo Dariaus Butvydo, bus sutvarkyta ne tik čia esanti infrastruktūra, bet ir atnaujintos krantinės, įrengti pontoniniai tilteliai, praplatintos keltų aparelės, kad eismas į laivus vyktų dviem juostomis. Tad visos šios permainos ženkliai pagerins klientų aptarnavimo kokybę ir sumažins laukimo laiką prie keltų.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	104
Size:	69,2 kB
ID:	1714111
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	101
Size:	56,2 kB
ID:	1714110



    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Uostamiesčio infrastruktūriniai sprendimai: kurortas ne tik poilsiui, bet ir nuolatiniam gyvenimui
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ui-839-1120730

    Lietuvos laisvosios rinkos institutas Klaipėdos miestą pripažino 2018 metų Lietuvos savivaldybių lyderiu. Net sostinę pranokęs uostamiestis nežada sustoti ir kryptingai siekia ambicingų tikslų, kad per artimiausią dešimtmetį taptų dar patrauklesne vieta investuoti, gyventi, dirbti ir leisti laisvalaikį.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Klaipėda džiaugiasi atgimsiančiu objektu – seniai to laukė
    https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...lauke-9742936/

    Žengtas milžiniškas žingsnis Klaipėdos futbolo mokyklos Paryžiaus Komunos gatvėje atgimimo link. Uostamiesčio Savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas bei bendrovės „Panevėžio statybos trestas“ generalinis direktorius Dalius Gesevičius pasirašė rangos sutartį, kuria numatoma jau šią vasarą pradėti statybos darbus. Jie tęsis iki 2021 metų ir atsieis per 11 mln. eurų. Iš jų beveik pusantro milijono – ES dalis, aštuonis milijonus skiria miesto biudžetas, dviejų milijonų tikimasi iš valstybės. Apleistas kompleksas bus pritaikytas kvartalo gyventojų kultūriniams ir socialiniams, aplinkinių mokyklų mokinių bei profesionaliai sportuojančių gyventojų poreikiams, išnaudojant jo infrastruktūrą sporto renginiams, turnyrams, komandinėms ir individualioms treniruotėms.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    JŪRININKŲ POLIKLINIKA KLAIPĖDOJE: Galutinė konkurso prizinių vietų eilė
    http://pilotas.lt/2019/03/25/archite...iu-vietu-eile/

    PILOTAS.LT jau skelbė, jog VšĮ Jūrininkų sveikatos priežiūros centro Klaipėdoje – jūrininkų poliklinikos – pastato architektūrinio konkursą laimėjo vilniečių MB „Mes architektai“ projektas „Du kiemai“. Ką tik paskelbta galutinė šio konkurso prizinių vietų eilė bei autoriai.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Cia apie Klaipėdos ir Korbuzjė santykius https://www.youtube.com/watch?v=aKrC_6ct-k4

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Ar Klaipėdai jo reikia, aš ne žodžio nesakiau. O tu sakei, kad tai sovietinė atgyvena ir niekas pasaulyje naujai jo neplėtoja
    Pagal Korbuzjė autobusai ir maršrutkės aišku gėriau

    Komentuoti:


  • jungleman
    replied
    Na tai taip taip... Klaipėda tikriausiai panašesnė į Detroitą ar į Ciuricho miestą nei į kaimyninį uostamiestį, to paties rango miestą vos už 100km. Ir tikrai Klaipėdos viešasis transportas neišsiverčia be bėginio transporto pastiprinimo. Ir tęsiant mintį, jau dabar viena partija skelbia rinkimų lozungus, cituoju "vyšasis transportas būs nymokamas", tai turbūt ir išrinksime tą partija. Na ir kai toks pasiūlymas bus įgyvendintas visi priemiesčio gyventojai mes savo mašinas, parduos namus ir persikels gyventi atgal į miestą. Automobilių gatvėse praktiškai nebeliks, nes visi važinės tramvajumi... Nemokamai... NA KĄ GALIU PASAKYTI Scarface ĮTIKINAI, KLAIPĖDAI TIKRAI REIKIA TRAMVAJAUS​​​

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Atsilike sveicarai ir tuoliau pletoja tramvajaus tinkla

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Liepoja man nepavyzdys, depresuojantis miestas is kur jis islaikys ta tramvaju ?

    vienas labiausiai degraduojanciu didmiesciu JAV per pastaruosius 20 metu, 2014 pradejo tiesti naujas tramvajaus linijas, nes pries 50 metu jos buvo visiskai sunaikintos.
    Paskutinis taisė Scarface; 2019.02.21, 23:12.

    Komentuoti:


  • jungleman
    replied
    Kliedesiai kliedesiais, bet visgi patektų į žymiausių visų laikų architektų top10. Na Detroitas kaip modernaus miesto pavyzdys tikrai yra pats tinkamiausias tikriausiai vienas labiausiai degraduojančių didmiesčių JAV per pastaruosius 20 metų. Nenoriu ginčytis, bet abejoju ar daug yra tokių miestų pasaulyje, kuriuose niekada nebuvo tramvajaus paveldėto iš senelio jaunystės laikų ir jis buvo kuriamas dabartiniais laikais. Na ir toks artimiausias pavyzdys Liepoja, kur yra tas numyletasis tramvajus, paveldėtas iš sovietų laikų. Kiek jis ten reikalingas, ir kiek pinigėlių suvalgo infrastruktūros priežiūra, nepamirštant fakto, kad miesto sovietiniai kvartalai ir gatvų tinklas planuoti kartu su tramvajaus infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Parašė jungleman Rodyti pranešimą
    Na tramvajaus idėja Klaipėdai skamba kaip pinigų plovimo mašina pirminiame planavimo ir projektavimo, paraiškų rengimo etape. Neduok Die... dar paeitų ši idėja ir ES atrastų pinigų tam... Le Corbusier dar praėjusio amžiaus pradžioje sakė, kad Tramvajus niekaip nesuderinamas su moderniu miestu, o čia XXI amžius įsibėgėja. Lietuva paskutinė apsikrikštijo Europoje, gal ir tramvajų kaip išmaniąją inovaciją reikėtų vertinti...
    Jei XXI amžiuje tamstai Le Corbusier yra autoritetas, tai baisu. Pavyzdžiui kokiame EU moderniame mieste nėra tramvajaus ? Detroitas, kurį nužudė automobilizmas, kuria naują tramvajaus tinklą, o čia žmogus svaičioja apie Corbusier kliedesius, kuris norėjo žmones paversti gyvuliais ir sukišti juos į vištides.
    Le Corbusier svajonė

    Komentuoti:


  • jungleman
    replied
    Na tramvajaus idėja Klaipėdai skamba kaip pinigų plovimo mašina pirminiame planavimo ir projektavimo, paraiškų rengimo etape. Neduok Die... dar paeitų ši idėja ir ES atrastų pinigų tam... Le Corbusier dar praėjusio amžiaus pradžioje sakė, kad Tramvajus niekaip nesuderinamas su moderniu miestu, o čia XXI amžius įsibėgėja. Lietuva paskutinė apsikrikštijo Europoje, gal ir tramvajų kaip išmaniąją inovaciją reikėtų vertinti...

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Klaipėdos planuose tramvajai??? Komedija. O pirma gatvių susitvarkyt nenori?

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Kaip jį vertina čia besilankantys architektai? Pirmą kartą pamačius jis man iškart priminė visuomeninius 8-ojo dešimtmečio pastatus, o konkrečiau Klaipėdoje administracinį "fanerkos" pastatą.
    Aš asmeniškai vertinu gerai.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Itariu vertinant labiau žiurėjo i funkcines savybes nei fasadą. Priedo aplink viduramžiškų pastatų nemato

    Komentuoti:

Working...
X